Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Kaune tikrai veikia. Negarantuoju, kad visur 100 proc.
    Tik kur nėra rodyklės į dešinę (žymi neapsaugotą posūkį), lygiagrečiai dešinėje pėstiesiems žalia galėtų įsijungti ir be mygtukų. Kaune, bent keliose sankryžose padaryta, kad netinkamu metu ir nesant pėsčiųjų, turėsi laukti virš 100 sec, kai nesant būtino mygtuko paspaudimui, šviesoforas įsijungtų po laikotarpio iki 10 sec.

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

      Tik kur nėra rodyklės į dešinę (žymi neapsaugotą posūkį), lygiagrečiai dešinėje pėstiesiems žalia galėtų įsijungti ir be mygtukų. Kaune, bent keliose sankryžose padaryta netinkamu metu ir nesant pėsčiųjų, turėsi laukti virš 100 sec, kai nesant būtino mygtuko paspaudimui, šviesoforas įsijungtų po laikotarpio iki 10 sec.
      Taip, pėsčiajam nenaudinga, jeigu žalias įsijungia tik nuo mygtuko, bet neįsijungia, jei užsidega žalia automobiliams. Bet yra pliusas sankryžos adaptyvumui. Jeigu yra tik vienas automobilis, ir pėstieji nenuspaudė mygtuko, žalias iškart gęsta pravažiavus automobiliui. Jeigu žalias užsidegtų ir pėstiesiems, jis degtų ilgiau, plius pėsčiųjų saugos laikas ilgesnis. Tai kitai fazei žalias įsijungtų gerokai vėliau.

      P.S. pranešimus reiktų iškelti į šviesoforų temą.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

        Taip, pėsčiajam nenaudinga, jeigu žalias įsijungia tik nuo mygtuko, bet neįsijungia, jei užsidega žalia automobiliams. Bet yra pliusas sankryžos adaptyvumui. Jeigu yra tik vienas automobilis, ir pėstieji nenuspaudė mygtuko, žalias iškart gęsta pravažiavus automobiliui. Jeigu žalias užsidegtų ir pėstiesiems, jis degtų ilgiau, plius pėsčiųjų saugos laikas ilgesnis. Tai kitai fazei žalias įsijungtų gerokai vėliau.
        Pvz. ar reikalingas tas adaptyvumas visą parą? Gal dalį paros galėtų žalias įsijungti automatiškai? Pvz. darbo dienos metu, piko metu ir tarp jų, o savaitgalių vakarais, naktį, būtų naudojamas mygtukas.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

          Pvz. ar reikalingas tas adaptyvumas visą parą? Gal dalį paros galėtų žalias įsijungti automatiškai? Pvz. darbo dienos metu, piko metu ir tarp jų, o savaitgalių vakarais, naktį, būtų naudojamas mygtukas.
          Viskas galima, tik reikia protingai padaryti.

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Vairuoju jau arti dvim metų, per tuos dvim metų KET nesu atsivertęs ir nesijaučiu kažką praradęs.
            Tu nesijauti, aš nesijaučiu, bet stovintys prie "žalio blyno" - tikrai jaučiasi. Taip kad teorijos perlaikymas kas 5-10 metų tikrai būtų gerai.

            Comment


              Turbūt forume nėra artimesnės temos, tad rašysiu čia. Lietuvoje nauji šviesoforai yra dubliuojami mėlynu perėjos ženklu. Kaip suprantu, idėja yra ta, kad jei šviesoforas neveikia, tai vairuotojas turi praleisti pėsčiuosius. Bet juk pėstieji ir taip turi būti praleidžiami nereguliuojamoje sankirtoje, kai mirksi geltona šviesa. Tai kokia to ženklo prasmė? Juk praktikoje vairuotojai tuos ženklus tiesiog ignoruoja.

              Comment


                Kartais atsitinka taip, kad šviesoforas ne mirksi, o tiesiog neveikia. Todėl ir reguliuojamose sankryžose kabina ženklus "pagrindinis kelias", "duoti kelią".

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Kartais atsitinka taip, kad šviesoforas ne mirksi, o tiesiog neveikia. Todėl ir reguliuojamose sankryžose kabina ženklus "pagrindinis kelias", "duoti kelią".
                  Ar nebūtų protingiau tiesiog įrašyti į taisykles, kad neveikiant šviesoforui sankryžą reikia traktuoti kaip nereguliuojamą? Nereikėtų taškyti milijonų eurų visiems tiems kelio ženklams ir nebūtų vizualinės taršos.

                  Comment


                    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                    Ar nebūtų protingiau tiesiog įrašyti į taisykles, kad neveikiant šviesoforui sankryžą reikia traktuoti kaip nereguliuojamą? Nereikėtų taškyti milijonų eurų visiems tiems kelio ženklams ir nebūtų vizualinės taršos.
                    Suomijoj per Street View kažkada teko matyti miniatiūrinius perėjų ženklus. Manau yra logikos juos daryti bent jau mažesnius.

                    Taip pat ne iš visų sankryžos pusių yra įrengiamos perėjos. Neveikiantis šviesoforas be pėsčiųjų šviesoforų neturėtų kurti nereguliuojamos perėjos.

                    Comment


                      Turiu klausimą: kas čia per naujas VMS know-how, kad kai kur pėstiesiems žalia dega tik 10 sekundžių? Esu sveikas ir gerai fiziškai pasirengęs, todėl pvz Linkmenų/Žalgirio sankryžoje nebegant, bet einant greičiau spėju pereiti 30 metrų gatvės jau mirksint arba įsijungiant raudonai, bet kur tie genijai matė senukus-sprinterius? Senjorams tiesiog nepaliekama šansų, todėl pvz prie Rinktinės Lidlo jie jau patys tai puikiai supranta ir bando iš anksto praeit iki saugumo salelės per raudoną, kas dažnai būna labai pavojinga.

                      Comment


                        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                        Turbūt forume nėra artimesnės temos, tad rašysiu čia. Lietuvoje nauji šviesoforai yra dubliuojami mėlynu perėjos ženklu. Kaip suprantu, idėja yra ta, kad jei šviesoforas neveikia, tai vairuotojas turi praleisti pėsčiuosius. Bet juk pėstieji ir taip turi būti praleidžiami nereguliuojamoje sankirtoje, kai mirksi geltona šviesa. Tai kokia to ženklo prasmė? Juk praktikoje vairuotojai tuos ženklus tiesiog ignoruoja.
                        Lietuvoje laikomasi pozicijos, kad neveikiant šviesoforams arba jiems mirksint geltonai, pėsčiųjų perėja būtų nereguliuojama, t.y. vairuotojai turi praleisti pėsčiuosius. Jei ženklų nebūtų, pėstieji neturėtų pirmumo.

                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                          Turiu klausimą: kas čia per naujas VMS know-how, kad kai kur pėstiesiems žalia dega tik 10 sekundžių? Esu sveikas ir gerai fiziškai pasirengęs, todėl pvz Linkmenų/Žalgirio sankryžoje nebegant, bet einant greičiau spėju pereiti 30 metrų gatvės jau mirksint arba įsijungiant raudonai, bet kur tie genijai matė senukus-sprinterius? Senjorams tiesiog nepaliekama šansų, todėl pvz prie Rinktinės Lidlo jie jau patys tai puikiai supranta ir bando iš anksto praeit iki saugumo salelės per raudoną, kas dažnai būna labai pavojinga.
                          Čia rimtai 10 s ar iš akies?

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Mano gyvenimo praktika rodo, kad dar nei vienoje sankryžoje nebuvau aptikęs mygtuko, kuris kaip nors įtakotų pėsčiojo šviesoforo įsijungimą. Todėl drąsiai teigiu, kad mygtukai veikia išimtinai tik perėjose, reguliuojamose šviesoforo. Neneigiu, kad yra ir kitokių sankryžų, kur mygtukai veikia, bet jų ant visos Lietuvos galima suskaičiuoti ant pirštų. Aš tokios nei vienos nesu matęs.
                            aš mažiausiai tris galiu įvardinti: tai ši Alytuje prie autobusų stoties (gulbynės sankryža), Kaune Neries kr. ir Varnių g., Savanorių pr. Birželio 23-sios (Anūkėlio sankryža) tad drąsiai manau, kad tokių sankryžų yra daugiau nei pas tave pirštų.

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                              Čia kur tokia sankryža? Pagrindiniame žaliame signale yra rodyklės tiesiai ir į kairę?
                              šioje sankryžoje visomis kryptimis yra po atskirą rodyklę, čia tik bendrai, nenorėjau smulkintis, nes čia buvo teigiančių, kad sukantiems į dešinę niekaip neįtakoja pėsčiųjų mygtukas.
                              Aš tą puikiai žinau nes esu turėjas ne vieną keleivį ir neįmanoma nediskutuoti apie šią sankryžą kai tu važiuoji ne piko metu ir stovi ten kelias minutes vienas sankryžoje ir lauki kol praeis visi ciklai. Tai vieni klausia kaip čia yra, kad kartais posūkis į dešinę užsidega kartu su srautu tiesiai, o kartais pirmiau tiesiai, o tik paskui į dešinę, tai aš jiems atsakau, kad čia įtakoja pėstieji, jeigu jie paspaudė mygtuką ir užsidegė jiems signalas, tada automobiliams neleidžia sukti į dešinę.
                              Man dažniausiai tenka šią sankryžą įveikinėti iš Kauno pusės tiesiai link centro, tai jei matau, kad jau tiesiai dega raudona, o į dešinę dar žalia rodyklė, tai suku į dešinę už 50m apsisuku Kalniškės gatvėje ir jau į Naujają g. dega žalia rodyklė. Nereikia stovėti ir laikyti oro.
                              Click image for larger version

Name:	gulbyne.JPG
Views:	1924
Size:	136,7 kB
ID:	1844307
                              Attached Files

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                Lietuvoje laikomasi pozicijos, kad neveikiant šviesoforams arba jiems mirksint geltonai, pėsčiųjų perėja būtų nereguliuojama, t.y. vairuotojai turi praleisti pėsčiuosius. Jei ženklų nebūtų, pėstieji neturėtų pirmumo.
                                Mano supratimu esama tvarka yra ydinga, nes eismo kultūra labai toli nuo tokios Lietuvos pozicijos išguldytos ant popieriaus. Vairuotojai dažniausiai ignoruoja pėsčiųjų pirmumą, o pastarieji nesijaučia saugiai, todėl praleidžia automobilius ir tik tada eina.

                                Comment


                                  Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                  Mano supratimu esama tvarka yra ydinga, nes eismo kultūra labai toli nuo tokios Lietuvos pozicijos išguldytos ant popieriaus. Vairuotojai dažniausiai ignoruoja pėsčiųjų pirmumą, o pastarieji nesijaučia saugiai, todėl praleidžia automobilius ir tik tada eina.
                                  Gal kaimuose taip ir yra, bet vairuotojai vilniečiai tikrai praleidžia pėsčiuosius.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                    Lietuvoje laikomasi pozicijos, kad neveikiant šviesoforams arba jiems mirksint geltonai, pėsčiųjų perėja būtų nereguliuojama, t.y. vairuotojai turi praleisti pėsčiuosius. Jei ženklų nebūtų, pėstieji neturėtų pirmumo.
                                    o tai horizontalus žymėjimas nustoja galioti? Manau kad pirmumas nė prie ko, tiesiog kol yra reikalavimas įrengti ženklus tol ir įrengia

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                      Čia rimtai 10 s ar iš akies?
                                      Tiesiog paskaičiavau sekundes iš akies, tai galimai yra kokių 2-3 sekundžių paklaida, kitą kartą įjungsiu laikmatį. Bet kad ir 15 ar 20 sekundžių būtų, to vistiek neužtenka, kad senjoras sureaguotų į įsijungusią žalią ir ramiai be streso pereitų 30 metrų atkarpą.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Gal kaimuose taip ir yra, bet vairuotojai vilniečiai tikrai praleidžia pėsčiuosius.
                                        Po 21h vakaro, matyt, lovytėj gulit.

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                          o tai horizontalus žymėjimas nustoja galioti? Manau kad pirmumas nė prie ko, tiesiog kol yra reikalavimas įrengti ženklus tol ir įrengia
                                          Horizontalus ženklinimas vadinasi Reguliuojama pėsčiųjų perėja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X