Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tik kur nėra rodyklės į dešinę (žymi neapsaugotą posūkį), lygiagrečiai dešinėje pėstiesiems žalia galėtų įsijungti ir be mygtukų. Kaune, bent keliose sankryžose padaryta netinkamu metu ir nesant pėsčiųjų, turėsi laukti virš 100 sec, kai nesant būtino mygtuko paspaudimui, šviesoforas įsijungtų po laikotarpio iki 10 sec.
P.S. pranešimus reiktų iškelti į šviesoforų temą.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Taip, pėsčiajam nenaudinga, jeigu žalias įsijungia tik nuo mygtuko, bet neįsijungia, jei užsidega žalia automobiliams. Bet yra pliusas sankryžos adaptyvumui. Jeigu yra tik vienas automobilis, ir pėstieji nenuspaudė mygtuko, žalias iškart gęsta pravažiavus automobiliui. Jeigu žalias užsidegtų ir pėstiesiems, jis degtų ilgiau, plius pėsčiųjų saugos laikas ilgesnis. Tai kitai fazei žalias įsijungtų gerokai vėliau.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Pvz. ar reikalingas tas adaptyvumas visą parą? Gal dalį paros galėtų žalias įsijungti automatiškai? Pvz. darbo dienos metu, piko metu ir tarp jų, o savaitgalių vakarais, naktį, būtų naudojamas mygtukas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąVairuoju jau arti dvim metų, per tuos dvim metų KET nesu atsivertęs ir nesijaučiu kažką praradęs.
- 1 patinka
Comment
-
Turbūt forume nėra artimesnės temos, tad rašysiu čia. Lietuvoje nauji šviesoforai yra dubliuojami mėlynu perėjos ženklu. Kaip suprantu, idėja yra ta, kad jei šviesoforas neveikia, tai vairuotojas turi praleisti pėsčiuosius. Bet juk pėstieji ir taip turi būti praleidžiami nereguliuojamoje sankirtoje, kai mirksi geltona šviesa. Tai kokia to ženklo prasmė? Juk praktikoje vairuotojai tuos ženklus tiesiog ignoruoja.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKartais atsitinka taip, kad šviesoforas ne mirksi, o tiesiog neveikia. Todėl ir reguliuojamose sankryžose kabina ženklus "pagrindinis kelias", "duoti kelią".
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Ar nebūtų protingiau tiesiog įrašyti į taisykles, kad neveikiant šviesoforui sankryžą reikia traktuoti kaip nereguliuojamą? Nereikėtų taškyti milijonų eurų visiems tiems kelio ženklams ir nebūtų vizualinės taršos.
Taip pat ne iš visų sankryžos pusių yra įrengiamos perėjos. Neveikiantis šviesoforas be pėsčiųjų šviesoforų neturėtų kurti nereguliuojamos perėjos.
Comment
-
Turiu klausimą: kas čia per naujas VMS know-how, kad kai kur pėstiesiems žalia dega tik 10 sekundžių? Esu sveikas ir gerai fiziškai pasirengęs, todėl pvz Linkmenų/Žalgirio sankryžoje nebegant, bet einant greičiau spėju pereiti 30 metrų gatvės jau mirksint arba įsijungiant raudonai, bet kur tie genijai matė senukus-sprinterius? Senjorams tiesiog nepaliekama šansų, todėl pvz prie Rinktinės Lidlo jie jau patys tai puikiai supranta ir bando iš anksto praeit iki saugumo salelės per raudoną, kas dažnai būna labai pavojinga.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąTurbūt forume nėra artimesnės temos, tad rašysiu čia. Lietuvoje nauji šviesoforai yra dubliuojami mėlynu perėjos ženklu. Kaip suprantu, idėja yra ta, kad jei šviesoforas neveikia, tai vairuotojas turi praleisti pėsčiuosius. Bet juk pėstieji ir taip turi būti praleidžiami nereguliuojamoje sankirtoje, kai mirksi geltona šviesa. Tai kokia to ženklo prasmė? Juk praktikoje vairuotojai tuos ženklus tiesiog ignoruoja.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąTuriu klausimą: kas čia per naujas VMS know-how, kad kai kur pėstiesiems žalia dega tik 10 sekundžių? Esu sveikas ir gerai fiziškai pasirengęs, todėl pvz Linkmenų/Žalgirio sankryžoje nebegant, bet einant greičiau spėju pereiti 30 metrų gatvės jau mirksint arba įsijungiant raudonai, bet kur tie genijai matė senukus-sprinterius? Senjorams tiesiog nepaliekama šansų, todėl pvz prie Rinktinės Lidlo jie jau patys tai puikiai supranta ir bando iš anksto praeit iki saugumo salelės per raudoną, kas dažnai būna labai pavojinga.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMano gyvenimo praktika rodo, kad dar nei vienoje sankryžoje nebuvau aptikęs mygtuko, kuris kaip nors įtakotų pėsčiojo šviesoforo įsijungimą. Todėl drąsiai teigiu, kad mygtukai veikia išimtinai tik perėjose, reguliuojamose šviesoforo. Neneigiu, kad yra ir kitokių sankryžų, kur mygtukai veikia, bet jų ant visos Lietuvos galima suskaičiuoti ant pirštų. Aš tokios nei vienos nesu matęs.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Čia kur tokia sankryža? Pagrindiniame žaliame signale yra rodyklės tiesiai ir į kairę?
Aš tą puikiai žinau nes esu turėjas ne vieną keleivį ir neįmanoma nediskutuoti apie šią sankryžą kai tu važiuoji ne piko metu ir stovi ten kelias minutes vienas sankryžoje ir lauki kol praeis visi ciklai. Tai vieni klausia kaip čia yra, kad kartais posūkis į dešinę užsidega kartu su srautu tiesiai, o kartais pirmiau tiesiai, o tik paskui į dešinę, tai aš jiems atsakau, kad čia įtakoja pėstieji, jeigu jie paspaudė mygtuką ir užsidegė jiems signalas, tada automobiliams neleidžia sukti į dešinę.
Man dažniausiai tenka šią sankryžą įveikinėti iš Kauno pusės tiesiai link centro, tai jei matau, kad jau tiesiai dega raudona, o į dešinę dar žalia rodyklė, tai suku į dešinę už 50m apsisuku Kalniškės gatvėje ir jau į Naujają g. dega žalia rodyklė. Nereikia stovėti ir laikyti oro.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Lietuvoje laikomasi pozicijos, kad neveikiant šviesoforams arba jiems mirksint geltonai, pėsčiųjų perėja būtų nereguliuojama, t.y. vairuotojai turi praleisti pėsčiuosius. Jei ženklų nebūtų, pėstieji neturėtų pirmumo.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąMano supratimu esama tvarka yra ydinga, nes eismo kultūra labai toli nuo tokios Lietuvos pozicijos išguldytos ant popieriaus. Vairuotojai dažniausiai ignoruoja pėsčiųjų pirmumą, o pastarieji nesijaučia saugiai, todėl praleidžia automobilius ir tik tada eina.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Lietuvoje laikomasi pozicijos, kad neveikiant šviesoforams arba jiems mirksint geltonai, pėsčiųjų perėja būtų nereguliuojama, t.y. vairuotojai turi praleisti pėsčiuosius. Jei ženklų nebūtų, pėstieji neturėtų pirmumo.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Čia rimtai 10 s ar iš akies?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGal kaimuose taip ir yra, bet vairuotojai vilniečiai tikrai praleidžia pėsčiuosius.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
o tai horizontalus žymėjimas nustoja galioti? Manau kad pirmumas nė prie ko, tiesiog kol yra reikalavimas įrengti ženklus tol ir įrengia
Comment
Comment