Ačiū už išsamius komentarus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Pirmasis pavyzdys chronologine seka:
50. Žalias signalas pėstiesiems negali užsidegti vėliau nei žalias signalas transporto priemonėms, kurios sankryžoje pasuka ir paskui kerta pėsčiųjų perėją. Priešingu atveju pėstiesiems sunkiau pasinaudoti savo pirmumo teise, o vairuotojams pėsčiųjų eismas gali būti netikėtas. Šis reikalavimas itin svarbus veikiant jutiklinei šviesoforų valdymo programai.
51. Jeigu sankryžoje sukančioms transporto priemonėms ir pėstiesiems vienu metu leidžiamas eismas, pėsčiųjų šviesoforo žalias signalas turi būti uždegamas mažiausiai 1–2 s anksčiau nei sukančioms transporto priemonėms, kertančioms pėsčiųjų perėją.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Privažiuoju jau pačią Naugarduko - Žemaitės sankryžą. Skersai einantiems pėstiesiems dega žalia. Laikmatis rodo likusias keliolika sekundžių žalio. Žalias pradeda mirksėti, nors laikmatis rodo keliolika sekundžių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKaune dar viena papildoma sekcija į kairę mažiau. Baršausko - Breslaujos g. sankryžoje vietoje papildomų sekcijų įrengti atskiri šviesoforai su rodyklėmis į kairę.
- 4 patinka
Comment
-
Aš kai ėjau pro ten, man pasirodė tvarkingai viskas, palyginus su tuo kas buvo. Ir spalvų ryškumas nesiskyrė, gal nuotraukoje toks įspūdis.
Tiesa galima norėt proporcingo šviesoforų išdėstymo, etc., bet kaip senesnio standarto šviesoforui, labai nekenkia ir taip įrengt Šiokia tokia įvairovė kartais yra cool, nors šiaip mėgstu vienodumą (repetition/uniform).
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Bet prilibdyta bilekaip, jokių proporcijų. Galėjo arba virš juostų pakabinti kaip ir ženklai arba proporcingais tarpais, dabar berods ir dydis skiriasi ir ryškumas...
Comment
-
Marijampolėje pirmas šviesoforas pagal nuo 2012 m. galiojančias šviesoforų taisykles!!! Jei rimtai, tai visiška gėda ir parodo, kad mieste neskiriamas tinkamas dėmesys eismo organizavimui. Ne veltui Marijampolėj pirmieji nachališkai susikabino lenteles. Eismo organizavimas matomai toks, kad be lentelių neišsiverčiama
Marijampolėje jau veikia išmanusis šviesoforas
Marijampolės savivaldybės administracija informuoja, kad praėjusių metų pabaigoje pradėtas išmaniojo šviesoforo Dariaus ir Girėno bei V. Kudirkos gatvių sankryžoje įrengimas jau baigtas. Naujasis šviesoforas pasitarnaus didinant eismo saugumą ir užtikrinant tolygų transporto srautų paskirstymą ne piko metu.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąMarijampolėje pirmas šviesoforas pagal nuo 2012 m. galiojančias šviesoforų taisykles!!!
Marijampolėje jau veikia išmanusis šviesoforas
https://www.delfi.lt/miestai/marijam....d?id=83586877
https://www.google.com/maps/@54.5603...7i13312!8i6656
Kas ten yra pakeista / patobulinta ir kodėl kilo vairuotojų nepasitenkinimas
Gal tiksliau būtų pasakyti, kad įrengtas šviesoforas, bet ar jis tikrai veikia išmaniai, tai tikrai vairuotojai nepastebėjo. Bent jau papildomos sekcijos posūkiui į dešinę veikia visiškai ne logiškai
Jei šis šviesaforas negali reguliuoti srautų piko metu, tai kam toks šviesaforas reikalingas, nebent taškyti biudžeto pinigams ir pasipuikuoti, kad kažkoks "gudruolis" įdiegė naujovę ir padarė bizniuką. Tai nors tylėtų ir nesigirtų savo nesąmone.
sveikinam, kamščiai garantuoti !
nu va dar viena smart-kamsti padare bent viena suderinkit a ?
https://www.delfi.lt/miestai/marijam...83586877&com=1
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
https://www.google.com/maps/@54.5603...7i13312!8i6656
Kas ten yra pakeista / patobulinta ir kodėl kilo vairuotojų nepasitenkinimas
Comment
-
Naujojo šviesoforo pranašumas – 8 metrų aukštyje sumontuoti vaizdo davikliai, kurie fiksuoja artimas ir tolimas transporto priemones.
<...>
šviesoforus valdantis kompiuteris buvo užprogramuotas naudoti tris valdymo programas. Tiesa, šios programos gali būti perjungiamos tik ne piko metu. Piko metu visi šviesoforų signalų deriniai persijungia nuosekliai ir dega vienodą laiko tarpą. „Ne piko metu žalias signalas dega važiuojantiems Kauno ir V. Kudirkos gatvėmis. Šioms kryptims uždegamas raudonas signalas tik tuomet, kai šalutiniuose keliuose užfiksuojamos artėjančios transporto priemonės. Kalbant apie papildomas sekcijas, jos uždegamos tik tuo atveju, jei nėra aktyvuotas pėsčiųjų perėjos pareikalavimas. Tokiu būdu pirmiausia yra užtikrinamas pėsčiųjų saugumas.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąKiek pavyksta įžiūrėti, tai kitoje sankryžos pusėje tik 2 juostos, tad gal pamiršo pakeisti dešiniausią ženklą į "tik į dešinę" ? Ar gali būti tie 2 viduriniai šviesoforai tiesiai dubliuojami vienai juostai...
Savivaldybės puslapyje šios nuotraukos neįdėjo
O čia dar vienas šedevras:
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąFacebooke radau daugiau foto. Aiškėja Marijampolės šedevrai. Nors Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėse aiškiai draudžiama įrengti papildomą sekciją į dešinę, kai yra bendra juosta tiesiai ir į dešinę, papildoma sekcija į dešinę yra įrengta.
Comment
-
Nelabai suprantu kodėl negalima įrengti sekcijos į dešinę, vietose, kur yra autobusų juosta vedanti tiesiai. Minėta, kad to neleidžia taisyklės.
Tačiau Vilniuje Goštauto g. yra net 2 tokios vietos, tik su sekcija į kairę (jose galima važiuoti ir tiesiai, o šviesoforų signalai gali degti atskirai). Vietos yra šalia Žvėryno tilto ir šalia Vasario 16-osios g.
Nejaugi nepavyktų suderinti atskiros sekcijos į dešinę kartu su naujuoju pralaidumu, kai pagrindinis žalias be rodyklių (siekiant sumažinti tikimybę, kad VT bluokuos posūkį, bei sukantys blokuos VT važiavimą tiesiai)
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKęstučio g. projektas pasiekiamas citify.eu svetainėje https://citify.eu/kestucio-g-rekonstrukcija/
Kas bus padaryta:- Panašu, kad prie Muzikinio teatro padarys normalų šaligatvį, nereikės eiti per chaotišką parkavimo aikštelę.
- Jei neapsigalvos, A juosta bus atskirta ištisine linija, panašiai kaip daroma Vilniuje. Duodu 50%, kad braižys ištisinę, nes visos A juostos Kaune yra atskiros punktyros. Yra savų privalumų ištisinės A juostos, taip traktuojant A juostas tarsi kokias nors neliečiamas traukinio/tramvajų linijas, dar galėtų atskirti gumbeliais ir kuoleliais panašiai kaip Vilniaus miesto magistralinėje Ukmergės gatvėje. Judėjimas A juosta galbūt taptų sklandesnis, nes nebūtų persirikiuojančių.
- Išlaikoma panaši ženklinimo tvarka kaip dabar: dviračių juosta dešinėje, tik A juosta praplečiama iki Vytauto pr., o kairėje nuo pernai metų pažymėtos lygiagretaus parkavimo vietos. Statmeno parkavimo galimybė į šaligatvį turėtų būti panaikinta.
- Irgi, kaip ir dėl ištisinės A juostos linijos, jeigu neapsigalvos (-ojo), siaura vienpusė dviračių juosta atsiras ant Kęstučio g. šaligatvio, priešingoje gatvės pusėje nei vienpusio eismo dviračių juosta važiuojamoje dalyje. Visai pritarčiau minčiai 1,2 m pločio juostai ant šaligatvio. Vietos turėtų būti, berods ir pėsčiųjų ten mažiau vaikšto nei priešingoje pusėje.
Ko trūksta miesto Centrui:- Daugiau dviračių juostų K. Donelaičio g. atkarpoje. Šiuo metu yra dviračių juosta tik tarp L. Sapiegos g. ir S. Daukanto g. Pačioje S. Daukanto g. pagal ženklinimą dviračių eismas draudžiamas (tiksliau - nukreiptas "pėsčiųjų tako" ženklu). Pagal S. Daukanto g. atnaujinimo projektus, neturėtų likti dviračių juostų, o gal net dviračių eismo apskritai.
- Galbūt išeitų kaip nors pažymėt dviračių juostas gatvei lygiagrečioje S. Daukanto g., pvz. Maironio, Mickevičiaus arba Gedimino g. Atsisakytų posūkių juostų ties Kęstučio ir K. Donelaičio g., pažymėti dviračių juostas, greitį padaryti 30 km/h, apsunkinti galimybės viršyti greitį
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Galėtų būti ne tik fiziškai atskirta VT juosta, bet ir atskiri VT (kaip užsienyje tramvajaus) šviesoforai. Taip būtų išspręsta persirikiavimo į VT juostą atliekant dešinį posūkį problema. Šiuo metu sukantys į dešinę sustabdo VT, nes dar labai dažnai turi praleisti pėsčiuosius.Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.29, 13:11.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tikrai taip. Įdomu, kiek reiks jų laukti, nors girdėjau, kad nori įvesti juos.
Atskirta (tiesiog balta linija) VT juosta su tradiciniu šviesoforu, kuris galioja tik tai juostai. Panašiai, kaip šviesoforai, galiojantys tik posūkiui į dešinę ir pan. Kažin, ar tai įmanoma Lietuvoje?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Rygoje mačiau gana paprastą, bet ko gero efektyvų sprendimą:
Atskirta (tiesiog balta linija) VT juosta su tradiciniu šviesoforu, kuris galioja tik tai juostai. Panašiai, kaip šviesoforai, galiojantys tik posūkiui į dešinę ir pan. Kažin, ar tai įmanoma Lietuvoje?
Gal ir įmanomas, bet kiek domėjausi Taisyklėmis, turi būti prieš sankryžą tokia juosta atskirta salele ir valdoma tarsi būtų atskira sankryža. Ant salelės du šviesoforai vienas šalia kito, vienas skirtas paprastam eismui, kitas A juostai. Klausimas ar galima taip įrengti, ir ar tilptų salelė Kęstučio g. Salelę pažymėjau rausvai. Žalia galėtų reaguoti pagal atvažiuojantį autobusą, taip pareguliuotų fazes. Kęstučio g. nėra intensyvi, todėl fazes neturėtų būti sunku priderinti individualiai pagal situaciją.
Planuoja Kęstučio g. padaryti taip, kad žalia degtų pėstiesiems iš visų pusių. Galėtų tos fazės metu pareguliuot taip, kad VT tuo metu galėtų pravažiuot, o perėjoms per Kęstučio g. degtų raudona. Kai nėra VT visoms pusėms dega žalias. Dar viena sąlyga - tam, kad pereiti Kęstučio g. nereiktų laukti ilgiau 60 sec
Įdomu būtų pamatyti Google Street View vaizdą iš Rygos.Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.29, 16:01.
Comment
Comment