Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kaip elgtis jeigu sankryžoje dešineje yra žalias su rodykle tik tiesiai, o sankryžos viduryje stovi šviesoforas be rodyklių visai. Pagal naujas taisykles vienas kitam prieštarauja juk, ar aš klystu?

    Vieksmas vyksta Dariaus ir Girėno ir F. Vaitkaus sankryžoje (prie oro uosto) važiuojant nuo Lytagros pusės tiesiai.

    Comment


      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
      O kaip elgtis jeigu sankryžoje dešineje yra žalias su rodykle tik tiesiai, o sankryžos viduryje stovi šviesoforas be rodyklių visai. Pagal naujas taisykles vienas kitam prieštarauja juk, ar aš klystu?

      Vieksmas vyksta Dariaus ir Girėno ir F. Vaitkaus sankryžoje (prie oro uosto) važiuojant nuo Lytagros pusės tiesiai.
      Reikėtų konkrečiau, kokios kryptys sankryžoje ir kokie šviesoforai.

      Comment


        Kaune toliau atsisakoma papildomų sekcijų į kairę. Žemaičių pl. - Šarkuvos g. sankryža.

        Prieš tai:

        ​​​​​​​Click image for larger version  Name:	Kaunas, Žemaičių pl. - Šarkuvos1.jpg Views:	1 Size:	178,3 kB ID:	1777213

        Click image for larger version

Name:	Kaunas, Žemaičių pl. - Šarkuvos2.jpg
Views:	76
Size:	65,2 kB
ID:	1777220

        Šiandien:

        Click image for larger version  Name:	IMG-0904fb995e09631677ee46a273c86d7c-V.jpg Views:	1 Size:	94,7 kB ID:	1777211

        Click image for larger version  Name:	IMG-8f84f64d5175a55ff3d021e6d2ae13ab-V.jpg Views:	1 Size:	87,7 kB ID:	1777212
        Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.21, 23:24.

        Comment


          Gan išsamus straipsnis, kaip važiuoti per sankryžas.

          Nebegaliojant vienai KET taisyklei vairuotojai toliau kelia chaosą – nevažiuoja net degant žaliai šviesai

          Nors prieš porą savaičių ir pranešta, kad žaliosios rodyklės grįš į sankryžas, tačiau dalis vairuotojų su eismo pakeitimais sankryžose nesusidoroja iki šių dienų. Vietoje lentelės su žalia rodykle atsiradus papildomoms šviesoforo sekcijoms, dalis vairuotojų nesupranta, kaip važiuoti tokia sankryža, dėl to driekiasi spūstys.

          Nuo 2019-ųjų lapkričio nebegalioja Kelių eismo taisyklių (KET) 75 punktas, kuris skambėjo taip:

          Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui.
          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...zaliai-sviesai

          Comment


            Ką tik gavau foto iš Klaipėdos. "Šedevras"-mįslė. Kas čia ne taip?

            Click image for larger version

Name:	IMG-93b35c92e91ebcb901e874cd3881b11c-V.jpg
Views:	71
Size:	142,1 kB
ID:	1777222

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Ką tik gavau foto iš Klaipėdos. "Šedevras"-mįslė. Kas čia ne taip?
              Viskas ne taip Pradedant šviesoforų trūkumu ir netinkamu išdėstymu, ir baigiant šviesoforo veikimo šioje sankryžoje poreikiu.

              Comment


                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                Viskas ne taip Pradedant šviesoforų trūkumu ir netinkamu išdėstymu, ir baigiant šviesoforo veikimo šioje sankryžoje poreikiu.
                Prašom konkrečiau

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Gan išsamus straipsnis, kaip važiuoti per sankryžas.
                  Nebegaliojant vienai KET taisyklei vairuotojai toliau kelia chaosą – nevažiuoja net degant žaliai šviesai
                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...zaliai-sviesai
                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Liko nesuprantamas dviem kategorijoms vairuotojų:
                  a) Tie kurie vairavimo teisęs išsilaikė dar TSRS laikais ir lietuviškas KET yra pavartę rankose ir pažiūrėję viršelį ar max porą puslapių;
                  b) Tie kurie teisęs išsilaikė jau nepriklausomos Lietuvos laikais, tačiau KET irgi tik pavartė ieškodamį paveiksliukų, o teorijos egzaminams ruošėsi (pačias taisykles mokėsi), tik iš instruktoriaus perduotos informacijos ir spręsdami visokius KET testukus.
                  (...)Visiems tiems, kurie KET buvo ne tik vartę, o skaitę ir supratę kas ten parašyta, nebuvo problemų susigaudyti. Nes kai žinai, kad yra punktas, kuris draudžia važiuoti kol nedega papildoma sekcija, o po to sužinai, kad tokio punkto nebėra. Tai veikiausiai nereikia didelio IQ, kad suprasti kada galima atlikti posūkį, o kada - ne.
                  Po keleto dsanto paaiškinimų pasidarė kaip ir aišku, kaip elgtis standartinėse situacijose, bet 2012 metų gembinių šviesoforų taisyklių interpretavimas neturi ribų. Aišku, tik, kad iš to uždirbo gembių, šviesoforų tiekėjai, montuotojai ir permontuotojai.
                  Sudėtingiau visiems vienodai suprasti, kaip važiuoti.

                  Jau praėjo beveik trys mėnesiai, o vis dar reikia aiškinti su paaiškinimų paaiškinimais, jo esant žaliam blynui galima sukti.
                  Problema, kad didelė dalis eismo dalyvių ir, deja šviesoforų statytojų, nesupranta tų šviesoforinių abrakadabrų.
                  Jei taisyklės parašytos taip, kad jas supranta tik baigę kelis aukštuosius ir besipuikuojantys savo IQ, tai kažkas ne taip ne su taisyklių naudotojais, o su taisyklių rašytojais.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Ką tik gavau foto iš Klaipėdos. "Šedevras"-mįslė. Kas čia ne taip?
                    O neturėtų "žaliam" šviesofore nurodytos kokios nors kryptys?

                    Comment


                      Čia kaltos ne taisyklės, o žmonių konservatyvumas. Žalias blynas net ir Zimbabvėj leidžia važiuoti visomis kryptimis. Esmė ne žaliam blyne, o KET 75 punkte, kurio nebeliko ir kuris neišeina žmonėms iš galvų.

                      Manau, kad trūksta normalaus informavimo. Pats geriausias dalykas būtų informaciniai skydai prie šviesoforų. Gaila, kad jų neleidžia montuoti.

                      Comment


                        Parašė evil Rodyti pranešimą

                        O neturėtų "žaliam" šviesofore nurodytos kokios nors kryptys?
                        Ne, nebūtinos, nes posūkis į dešinę neapsaugotas. Klaida ne tame

                        Comment


                          Iš bėdos situacija "sueitų" bent jau sumontavus šviesoforus pėstiesiems ir dviratininkams...

                          Comment


                            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                            Iš bėdos situacija "sueitų" bent jau sumontavus šviesoforus pėstiesiems ir dviratininkams...
                            Atsakymas, deja, teisingas.

                            Click image for larger version

Name:	IMG-f999d1a0a972a9909ee4fa601eb7c479-V.jpg
Views:	71
Size:	208,2 kB
ID:	1777235

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Jei taisyklės parašytos taip, kad jas supranta tik baigę kelis aukštuosius ir besipuikuojantys savo IQ, tai kažkas ne taip ne su taisyklių naudotojais, o su taisyklių rašytojais.
                              Va čia tai kaip pirštu į akį. Tik įdomu ar tie super-IQ turėtojai suprato šią pamoką, kaip lengva sukelti visišką chaosą (gatvėse, valstybėje etc.), visgi jie greičiausiai ir toliau aiškins, kad "runkeliai" nieko nesupranta, ir jiems reikia perlaikyti teises....

                              As much power as necessary, as much freedom as possible

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                Reikėtų konkrečiau, kokios kryptys sankryžoje ir kokie šviesoforai.
                                Prisegiau foto iš oro uosto pusės važiuojant. Analogiškai važiuojant ir iš Lytagros pusės. Esmė, kad žalias signalas į kairę rodomas tik ant vieno šviesoforo. Vidurinis šviesoforas ciklus dubliuoja, bet yra be rodyklių, t.y. pagal naujas taisykles jam degant turiu teisę važiuoti į visas puses, nors akivaizdžiai sankryžą sureguliuota ne tam.
                                Paskutinis taisė Resutas; 2020.01.22, 07:35.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Jau praėjo beveik trys mėnesiai, o vis dar reikia aiškinti su paaiškinimų paaiškinimais, jo esant žaliam blynui galima sukti.
                                  Problema, kad didelė dalis eismo dalyvių ir, deja šviesoforų statytojų, nesupranta tų šviesoforinių abrakadabrų.
                                  Jei taisyklės parašytos taip, kad jas supranta tik baigę kelis aukštuosius ir besipuikuojantys savo IQ, tai kažkas ne taip ne su taisyklių naudotojais, o su taisyklių rašytojais.
                                  Tai, kad tie naudotojai masto kažkokiu labai sudėtingu "algoritmu" ir jiems kyla neaiškumai pačiose paprasčiausiose situacijose.

                                  Žalias signalas leidžia eisma. Tai dalykas, kurį tikriausiai visi supranta. Anksčiau buvo nelogiška taisyklė, kad nešviečianti sekcija kažką draudžia (čia buvo didžiausias nonsensas), bet jos tokios nebeliko. Ir tai nėra kažkokios naujos taisyklės atsiradimas, kad būtų galima apkaltinti jos rašytojus. Tiesiog nėra jokios taisyklės, kuri apibrėžtu tokią situaciją (kaip galima kaltinti, kad bloga taisyklė, kurios tiesiog nėra). Todėl problema naudotojuose, kad jie prisikūrę nebūtų "taisyklių" ar savo "sistemų" jomis vadovaujasi.

                                  Visiška analogija yra su važiavimu per žiedines sankryžas. Dauguma yra prisigalvoję, kad žiedinėje sankryžoje, jeigu yra daugiau nei viena eismo juosta, tai iš pirmos juostos galima važiuoti į artimiausią išvažiavimą, o žiedu galima važiuoti tik iš antros. Nors tokios taisyklės nėra ir niekada nebuvo. Apskritai nėra jokios taisyklės skirtos išskirtinai žiedinėms sankryžos. Viską reguliuoja ženklai. Jeigu ženklų nėra, tai važiuojama kaip paprastoje sankryžoje. Bet vat daugybė žmonių įsikalę sau į galvas, kad jau kai sankryža žiedinė, tai reikia "važiuoti kažkaip kitaip" ir jau tada važiuoja taip, kaip įprasta kitose sankryžose, nors jose ta tvarka nustatyta kelio ženklais.

                                  Man tai nesuprantama kaip neįmanoma įsisavinti tokio elementaraus dalyko, kaip "Šviečia žalias, todėl galiu važiuoti".
                                  Tik šiam dalykui yra pora išimčių:
                                  a) Jeigu šviečia kartu ir raudonas su rodykle norima važiuoti kryptimi - važiuoti ta kryptimi draudžiama (tą turbūt visi supranta);
                                  b) Jeigu žaliame signale yra rodyklės, kuriose neparodyta tavo kryptis - važiuoti ta kryptimi "žalio" signalo nėra. Toks elementarus dalykas, jeigu yra rodyklės, tai žalias tik tiems, kurie važiuoja tų rodyklių kryptimis.
                                  Vat ir viskas. Visiškai nesvarbu ar yra ten sekcija, ar jos nėra, ar stulpas rudas, ar pilkas, ar kabo vazonas su gėlėmis ant stulpo ar nekabo, tai visiškai neturi jokios įtakos.
                                  Paskutinis taisė sleader; 2020.01.22, 07:39.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Tai, kad tie naudotojai masto kažkokiu labai sudėtingu "algoritmu" ir jiems kyla neaiškumai pačiose paprasčiausiose situacijose.
                                    Bėda tame, kad KET neparašyti algoritmai. Jeigu net sprendžiant keblesnius KET klausimus valandomis diskutuoja specialistai, tai kaip elgtis eismo dalyviui, kai reikia priimti sprendimus sekundžių bėgyje.

                                    Kurioziškiausias mano matytas atvejis. "Beretė", retkarčiais vairuojantis automobilį mieste, sukant į kairę sustodavo prieš raudoną šviesoforą, nes "nu gi negalima važiuot per raudoną"

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Bėda tame, kad KET neparašyti algoritmai. Jeigu net sprendžiant keblesnius KET klausimus valandomis diskutuoja specialistai, tai kaip elgtis eismo dalyviui, kai reikia priimti sprendimus sekundžių bėgyje.

                                      Kurioziškiausias mano matytas atvejis. "Beretė", retkarčiais vairuojantis automobilį mieste, sukant į kairę sustodavo prieš raudoną šviesoforą, nes "nu gi negalima važiuot per raudoną"
                                      Tai taip neretai pasielgia ir moteriškės, ypač jei ne nuolat ten važinėja, o sankryžos konfigūracija tokia, kad skiriamoji juosta platesnė už važiuojamą dalį. Tai irgi viena iš priežasčių, kodėl nereikalingi šviesoforai už sankryžos.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Tai taip neretai pasielgia ir moteriškės, ypač jei ne nuolat ten važinėja, o sankryžos konfigūracija tokia, kad skiriamoji juosta platesnė už važiuojamą dalį. Tai irgi viena iš priežasčių, kodėl nereikalingi šviesoforai už sankryžos.
                                        JAV šviesoforai montuojami tik už sankryžos (kiek man teko matyti) ir jie nemato problemos.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          a) Jeigu šviečia kartu ir raudonas su rodykle norima važiuoti kryptimi - važiuoti ta kryptimi draudžiama (tą turbūt visi supranta);
                                          Deja ne visi irgi, teko Kaune muravos sankryžoje matyti, kaip priekyje stovintis padvejojęs nusuko į dešinę per raudoną rodyklę. Tuo tarpu degė pagrindinis žalias blynas.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X