Kam ta sekcija tada reikalinga? Kaip tik tai yra perteklinis ir klaidinantis dalykas. Jei yra sekcija su rodykle, ir pagrindinis šviesoforo žalias turi būti su rodykle.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKam ta sekcija tada reikalinga? Kaip tik tai yra perteklinis ir klaidinantis dalykas. Jei yra sekcija su rodykle, ir pagrindinis šviesoforo žalias turi būti su rodykle.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKam ta sekcija tada reikalinga? Kaip tik tai yra perteklinis ir klaidinantis dalykas. Jei yra sekcija su rodykle, ir pagrindinis šviesoforo žalias turi būti su rodykle.
Comment
-
Sukurta šviesoforų tvarka, kurios beveik niekas nesupranta su kelių spalvų blynais ir nesančių pėsčiųjų "apsaugotais posūkiais".
Dubliuojančių šviesoforų naikinimas nieko gero nedavė, o po atskirą šviesoforą kiekvienai juostai - tai puki proga kažkam pasišildyti rankas.
2012 m. tvarkos ir žalių rodyklių panaikinimas naudos nedavė. Tik aišku, kad iš to uždirba miestus darkančių gembių pardavėjai, šviesoforų montuotojai ir kiti suinteresuotieji.
Kad nereikėtų n+k kartą rašyti kaip suprasti tas abrakadabras su įvairaus skaidrumo žaliomis sekcijomis ir rodyklėmis pakartosiu dsanto atsakymą į tuos pačius mano klausimus.
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
1) Žalias šviesoforo blynas be jokių rodyklių
Galima važiuoti visomis kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus. Kryptis gali riboti kelio ženklai arba atskiri šviesoforai su rodyklėmis
2) Žalias fonas (blynas) su skaidriomis rodyklėmis
Galima važiuoti rodyklių kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus (tokių signalų su laiku turi nelikti)
3) Žalias blynas su juodomis rodyklėmis
Galima važiuoti rodyklių kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus (tokių signalų su laiku turi nelikti)
4) Juodas blynas su žaliomis rodyklėmis
Galima važiuoti rodyklių kryptimis. Gali kirstis apsisukančių ir sukančių į dešinę trajektorijos. Pirmumas pagal KET.
Comment
-
Dar painiavos įneša tai, kad iš tolo skaidrių nesimato (ypač blogu oru), o jos išaiškėja tik privažiavus gana arti (pvz.: prie Nordikos). Kai kada tai labai pavojinga, pvz. pasukus į kairę prieš tiesiai atvažiuojantį automobilį. https://goo.gl/maps/mmVaR8CQK667czRYA
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDar painiavos įneša tai, kad iš tolo skaidrių nesimato (ypač blogu oru), o jos išaiškėja tik privažiavus gana arti (pvz.: prie Nordikos). Kai kada tai labai pavojinga, pvz. pasukus į kairę prieš tiesiai atvažiuojantį automobilį. https://goo.gl/maps/mmVaR8CQK667czRYA
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Vilniaus savivaldybė sudėti storas juodas rodykles planavo iki lapkričio 1 d., bet suvėlavo su konkursais.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bet kontūrines sudėti daug kur suspėjo, ar tai kažkoks didelis skirtumas?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą2) Žalias fonas (blynas) su skaidriomis rodyklėmis
Galima važiuoti rodyklių kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus (tokių signalų su laiku turi nelikti)
3) Žalias blynas su juodomis rodyklėmis
Galima važiuoti rodyklių kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus (tokių signalų su laiku turi nelikti)
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Kuo skiriasi šie du variantai ?Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.18, 12:39.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDar painiavos įneša tai, kad iš tolo skaidrių nesimato (ypač blogu oru), o jos išaiškėja tik privažiavus gana arti (pvz.: prie Nordikos). Kai kada tai labai pavojinga, pvz. pasukus į kairę prieš tiesiai atvažiuojantį automobilį. https://goo.gl/maps/mmVaR8CQK667czRYA
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąUpd. Ir papildomas klausimas. Kodėl pranešimas atkeltas iš temos "Kelių eismo taisyklės"? Pirmieji klausimai susiję būtent su KET.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKairėn ne, nes yra rodyklė tiesiai. Jei jos nebūtų, būtų galima sukti. Dešinėn galima.
73. Šviesoforų signalai turi šias reikšmes:
73.1. žalias skritulio formos signalas leidžia eismą;
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąBet dešinėje esantis šviesoforas leidžia eismą visomis kryptimis, ne tik tiesiai ir į dešinę...
74. Šviesoforų signalai išdėstomi vertikaliai nuo viršaus į apačią šia tvarka: raudonas, geltonas, žalias. Prireikus signalai gali būti išdėstyti ir horizontaliai: raudonas – kairėje, geltonas – viduryje, žalias – dešinėje (reversinis šviesoforas). Eismo dalyviai privalo vadovautis jų judėjimo kryptimi įrengtų ir jiems skirtų, taip pat dubliuojančiųjų šviesoforų signalais.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąvideo matosi, kaip pats nevažiuoja per žalią ir laukia papildomos sekcijos
https://facebook.com/story.php?sto...00006022777812
Lapkričio pradžioje ėjo straipsniai tik apie žiemines padangas ir apie mažesnį greitų autostrados. Išaiškinimai su schemutėmis pasirodė jau prsidėjsu ilgajam savaitgaliui.
Gal būtų padėjusi kelias savaites trukusi socialinė reklama per TV ir internetą; ar galų gale bent prie svarbesnių prie pakeistų sankryžų reikėtų pakabinti plakatą "Suk nelaukdamas rodyklės" ar panašiai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Deja, taisyklių keitimas buvo suveltas ir daugumai vairuotojų liko nesuprantamas. Per porą mėnesių po daugybės paaiškinimų (ir papypsenimų) gal trečdalis ar pusė vairuotojų jau suka esant žaliam blynui kai užgesta sekcija.
Lapkričio pradžioje ėjo straipsniai tik apie žiemines padangas ir apie mažesnį greitų autostrados. Išaiškinimai su schemutėmis pasirodė jau prsidėjsu ilgajam savaitgaliui.
Gal būtų padėjusi kelias savaites trukusi socialinė reklama per TV ir internetą; ar galų gale bent prie svarbesnių prie pakeistų sankryžų reikėtų pakabinti plakatą "Suk nelaukdamas rodyklės" ar panašiai.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąYra dar toks KET punktas:
Bet aišku, geriausia, kai visi šviesoforai su rodyklėmis. Vilniuje planuojama sudėti rodykles į visus šviesoforus, jei bent vienas šviesoforas yra su papildoma sekcija.
Galėtų būti visi su rodyklėmis, bet dar geriau kad vietoj kairinių sekcijų būtų pilnaverčiai 3 spalvų šviesoforai (kol nėra įteisintas papildoma sekcija reguliuojamas dalį laiko apsaugotas kairysis posūkis).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Deja, taisyklių keitimas buvo suveltas ir daugumai vairuotojų liko nesuprantamas. Per porą mėnesių po daugybės paaiškinimų (ir papypsenimų) gal trečdalis ar pusė vairuotojų jau suka esant žaliam blynui kai užgesta sekcija.
Lapkričio pradžioje ėjo straipsniai tik apie žiemines padangas ir apie mažesnį greitų autostrados. Išaiškinimai su schemutėmis pasirodė jau prsidėjsu ilgajam savaitgaliui.
Gal būtų padėjusi kelias savaites trukusi socialinė reklama per TV ir internetą; ar galų gale bent prie svarbesnių prie pakeistų sankryžų reikėtų pakabinti plakatą "Suk nelaukdamas rodyklės" ar panašiai.
a) Tie kurie vairavimo teisęs išsilaikė dar TSRS laikais ir lietuviškas KET yra pavartę rankose ir pažiūrėję viršelį ar max porą puslapių;
b) Tie kurie teisęs išsilaikė jau nepriklausomos Lietuvos laikais, tačiau KET irgi tik pavartė ieškodamį paveiksliukų, o teorijos egzaminams ruošėsi (pačias taisykles mokėsi), tik iš instruktoriaus perduotos informacijos ir spręsdami visokius KET testukus.
O pastarųjų labai daug, ką parodo visa egzaminų išlaikymo statistika. Kaip galima egzaminus perlaikinėti 3 ir daugiau kartų?
Visiems tiems, kurie KET buvo ne tik vartę, o skaitę ir supratę kas ten parašyta, nebuvo problemų susigaudyti. Nes kai žinai, kad yra punktas, kuris draudžia važiuoti kol nedega papildoma sekcija, o po to sužinai, kad tokio punkto nebėra. Tai veikiausiai nereikia didelio IQ, kad suprasti kada galima atlikti posūkį, o kada - ne.
- 1 patinka
Comment
Comment