Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kam ta sekcija tada reikalinga? Kaip tik tai yra perteklinis ir klaidinantis dalykas. Jei yra sekcija su rodykle, ir pagrindinis šviesoforo žalias turi būti su rodykle.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Kam ta sekcija tada reikalinga? Kaip tik tai yra perteklinis ir klaidinantis dalykas. Jei yra sekcija su rodykle, ir pagrindinis šviesoforo žalias turi būti su rodykle.
      Sekcija leidžia tik sukti į dešinę, "blynas" be rodyklių leidžia važiuoti visomis kryptimis (o dabar beveik nuolat Pelesos/D&G sankryžoje "blynas" dega, o mašina į dešinę stovi ir laukia, nes "rodyklė tai nedega").

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Kam ta sekcija tada reikalinga? Kaip tik tai yra perteklinis ir klaidinantis dalykas. Jei yra sekcija su rodykle, ir pagrindinis šviesoforo žalias turi būti su rodykle.
        Sekcija tik leidžia sukti į dešinę, nepriklausomai nuo to, ką rodo pagrindinis šviesoforas. Kai ji nedega, ji nieko nereiškia ir reikia vadovautis pagrindinio šviesoforo signalais.

        Comment




          Sukurta šviesoforų tvarka, kurios beveik niekas nesupranta su kelių spalvų blynais ir nesančių pėsčiųjų "apsaugotais posūkiais".
          Dubliuojančių šviesoforų naikinimas nieko gero nedavė, o po atskirą šviesoforą kiekvienai juostai - tai puki proga kažkam pasišildyti rankas.
          2012 m. tvarkos ir žalių rodyklių panaikinimas naudos nedavė. Tik aišku, kad iš to uždirba miestus darkančių gembių pardavėjai, šviesoforų montuotojai ir kiti suinteresuotieji.

          Kad nereikėtų n+k kartą rašyti kaip suprasti tas abrakadabras su įvairaus skaidrumo žaliomis sekcijomis ir rodyklėmis pakartosiu dsanto atsakymą į tuos pačius mano klausimus.


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

          1) Žalias šviesoforo blynas be jokių rodyklių
          Galima važiuoti visomis kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus. Kryptis gali riboti kelio ženklai arba atskiri šviesoforai su rodyklėmis

          2) Žalias fonas (blynas) su skaidriomis rodyklėmis
          Galima važiuoti rodyklių kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus (tokių signalų su laiku turi nelikti)

          3) Žalias blynas su juodomis rodyklėmis
          Galima važiuoti rodyklių kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus (tokių signalų su laiku turi nelikti)

          4) Juodas blynas su žaliomis rodyklėmis
          Galima važiuoti rodyklių kryptimis. Gali kirstis apsisukančių ir sukančių į dešinę trajektorijos. Pirmumas pagal KET.

          Comment


            Dar painiavos įneša tai, kad iš tolo skaidrių nesimato (ypač blogu oru), o jos išaiškėja tik privažiavus gana arti (pvz.: prie Nordikos). Kai kada tai labai pavojinga, pvz. pasukus į kairę prieš tiesiai atvažiuojantį automobilį. https://goo.gl/maps/mmVaR8CQK667czRYA

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Dar painiavos įneša tai, kad iš tolo skaidrių nesimato (ypač blogu oru), o jos išaiškėja tik privažiavus gana arti (pvz.: prie Nordikos). Kai kada tai labai pavojinga, pvz. pasukus į kairę prieš tiesiai atvažiuojantį automobilį. https://goo.gl/maps/mmVaR8CQK667czRYA
              Vilniaus savivaldybė sudėti storas juodas rodykles planavo iki lapkričio 1 d., bet suvėlavo su konkursais.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                Vilniaus savivaldybė sudėti storas juodas rodykles planavo iki lapkričio 1 d., bet suvėlavo su konkursais.
                Bet kontūrines sudėti daug kur suspėjo, ar tai kažkoks didelis skirtumas?

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Bet kontūrines sudėti daug kur suspėjo, ar tai kažkoks didelis skirtumas?
                  Kontūrinės likę nuo seno. Konrūrinių trūko vos keliose vietose. Pagal konkursą turi būti sudėtos naujos pilnavidurės rodyklės. Kaune apskritai naikina papildomas sekcijas į kairę. Neužilgo mieste jų turi nelikti. Bus įrengti atskiri šviesoforai su rodyklėmis į kairę.

                  Comment



                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    2) Žalias fonas (blynas) su skaidriomis rodyklėmis
                    Galima važiuoti rodyklių kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus (tokių signalų su laiku turi nelikti)

                    3) Žalias blynas su juodomis rodyklėmis
                    Galima važiuoti rodyklių kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus (tokių signalų su laiku turi nelikti)
                    Kuo skiriasi šie du variantai ?

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą

                      Kuo skiriasi šie du variantai ?
                      Jeigu matot, niekuo. Tiesiog pilnavidurės rodyklės geriau matosi.
                      Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.18, 12:39.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Dar painiavos įneša tai, kad iš tolo skaidrių nesimato (ypač blogu oru), o jos išaiškėja tik privažiavus gana arti (pvz.: prie Nordikos). Kai kada tai labai pavojinga, pvz. pasukus į kairę prieš tiesiai atvažiuojantį automobilį. https://goo.gl/maps/mmVaR8CQK667czRYA
                        Pritariu kad ju nesimato ir tai labai blogai. Bet nesutiksiu kad tai pavojinga, jei sukantis ir nepamate tu rodykliu, t.y jis galvoja kad suka per paprasta žalia (blyna) jis bet kokiu atveju turi praleist atvažiuojanti.

                        Comment


                          Trumpai drūtai.
                          Tokia situacija:..



                          ir toks klausimas: ar galima sukti kairėn? Kodėl?

                          Upd. Ir papildomas klausimas. Kodėl pranešimas atkeltas iš temos "Kelių eismo taisyklės"? Pirmieji klausimai susiję būtent su KET.
                          Paskutinis taisė Briedis; 2020.01.18, 14:48.

                          Comment


                            Kairėn ne, nes yra rodyklė tiesiai. Jei jos nebūtų, būtų galima sukti. Dešinėn galima.

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Upd. Ir papildomas klausimas. Kodėl pranešimas atkeltas iš temos "Kelių eismo taisyklės"? Pirmieji klausimai susiję būtent su KET.
                              Čia yra ir daugiau paaiškinimų dėl šviesoforų

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Kairėn ne, nes yra rodyklė tiesiai. Jei jos nebūtų, būtų galima sukti. Dešinėn galima.
                                Bet dešinėje esantis šviesoforas leidžia eismą visomis kryptimis, ne tik tiesiai ir į dešinę...

                                73. Šviesoforų signalai turi šias reikšmes:
                                73.1. žalias skritulio formos signalas leidžia eismą;

                                Comment


                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  Bet dešinėje esantis šviesoforas leidžia eismą visomis kryptimis, ne tik tiesiai ir į dešinę...
                                  Yra dar toks KET punktas:

                                  74. Šviesoforų signalai išdėstomi vertikaliai nuo viršaus į apačią šia tvarka: raudonas, geltonas, žalias. Prireikus signalai gali būti išdėstyti ir horizontaliai: raudonas – kairėje, geltonas – viduryje, žalias – dešinėje (reversinis šviesoforas). Eismo dalyviai privalo vadovautis jų judėjimo kryptimi įrengtų ir jiems skirtų, taip pat dubliuojančiųjų šviesoforų signalais.
                                  Bet aišku, geriausia, kai visi šviesoforai su rodyklėmis. Vilniuje planuojama sudėti rodykles į visus šviesoforus, jei bent vienas šviesoforas yra su papildoma sekcija.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    video matosi, kaip pats nevažiuoja per žalią ir laukia papildomos sekcijos
                                    https://facebook.com/story.php?sto...00006022777812
                                    Deja, taisyklių keitimas buvo suveltas ir daugumai vairuotojų liko nesuprantamas. Per porą mėnesių po daugybės paaiškinimų (ir papypsenimų) gal trečdalis ar pusė vairuotojų jau suka esant žaliam blynui kai užgesta sekcija.

                                    Lapkričio pradžioje ėjo straipsniai tik apie žiemines padangas ir apie mažesnį greitų autostrados. Išaiškinimai su schemutėmis pasirodė jau prsidėjsu ilgajam savaitgaliui.
                                    Gal būtų padėjusi kelias savaites trukusi socialinė reklama per TV ir internetą; ar galų gale bent prie svarbesnių prie pakeistų sankryžų reikėtų pakabinti plakatą "Suk nelaukdamas rodyklės" ar panašiai.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                      Deja, taisyklių keitimas buvo suveltas ir daugumai vairuotojų liko nesuprantamas. Per porą mėnesių po daugybės paaiškinimų (ir papypsenimų) gal trečdalis ar pusė vairuotojų jau suka esant žaliam blynui kai užgesta sekcija.

                                      Lapkričio pradžioje ėjo straipsniai tik apie žiemines padangas ir apie mažesnį greitų autostrados. Išaiškinimai su schemutėmis pasirodė jau prsidėjsu ilgajam savaitgaliui.
                                      Gal būtų padėjusi kelias savaites trukusi socialinė reklama per TV ir internetą; ar galų gale bent prie svarbesnių prie pakeistų sankryžų reikėtų pakabinti plakatą "Suk nelaukdamas rodyklės" ar panašiai.
                                      Stendus prie sankryžų siūliau, bet laikomasi nuomonės, kad gatvėse nebūtų ženklų, kurie nenumatyti KET. Be abejo, tv ir internetas turėtų apie tai informuoti, bet to labai trūksta - apart pavienių žurnalistų reportažų ir straipsnių nieko nėra.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Yra dar toks KET punktas:

                                        Bet aišku, geriausia, kai visi šviesoforai su rodyklėmis. Vilniuje planuojama sudėti rodykles į visus šviesoforus, jei bent vienas šviesoforas yra su papildoma sekcija.
                                        Abu šviesoforai yra įrengti judėjimo kryptimi ir skirti ta kryptimi važiuojantiems.

                                        Galėtų būti visi su rodyklėmis, bet dar geriau kad vietoj kairinių sekcijų būtų pilnaverčiai 3 spalvų šviesoforai (kol nėra įteisintas papildoma sekcija reguliuojamas dalį laiko apsaugotas kairysis posūkis).

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                          Deja, taisyklių keitimas buvo suveltas ir daugumai vairuotojų liko nesuprantamas. Per porą mėnesių po daugybės paaiškinimų (ir papypsenimų) gal trečdalis ar pusė vairuotojų jau suka esant žaliam blynui kai užgesta sekcija.

                                          Lapkričio pradžioje ėjo straipsniai tik apie žiemines padangas ir apie mažesnį greitų autostrados. Išaiškinimai su schemutėmis pasirodė jau prsidėjsu ilgajam savaitgaliui.
                                          Gal būtų padėjusi kelias savaites trukusi socialinė reklama per TV ir internetą; ar galų gale bent prie svarbesnių prie pakeistų sankryžų reikėtų pakabinti plakatą "Suk nelaukdamas rodyklės" ar panašiai.
                                          Liko nesuprantamas dviems kategorijoms vairuotojų:
                                          a) Tie kurie vairavimo teisęs išsilaikė dar TSRS laikais ir lietuviškas KET yra pavartę rankose ir pažiūrėję viršelį ar max porą puslapių;
                                          b) Tie kurie teisęs išsilaikė jau nepriklausomos Lietuvos laikais, tačiau KET irgi tik pavartė ieškodamį paveiksliukų, o teorijos egzaminams ruošėsi (pačias taisykles mokėsi), tik iš instruktoriaus perduotos informacijos ir spręsdami visokius KET testukus.
                                          O pastarųjų labai daug, ką parodo visa egzaminų išlaikymo statistika. Kaip galima egzaminus perlaikinėti 3 ir daugiau kartų?

                                          Visiems tiems, kurie KET buvo ne tik vartę, o skaitę ir supratę kas ten parašyta, nebuvo problemų susigaudyti. Nes kai žinai, kad yra punktas, kuris draudžia važiuoti kol nedega papildoma sekcija, o po to sužinai, kad tokio punkto nebėra. Tai veikiausiai nereikia didelio IQ, kad suprasti kada galima atlikti posūkį, o kada - ne.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X