Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man atrodo yra toks susitarimas (nerašytas (?)):

    juodas fonas ir žalios rodyklės - posūkis apsaugotas. važiuoti galima be apribojimų.
    žalias fonas ir juodos rodyklės - posūkis neapsaugotas, seno tipo šviesoforas su sekcijomis (t.y. nepilnu rinkiniu šviesoforų), reikia praleisti iš priekio/pėsčiuosius/dviračius (reiškia, apribojimai yra).

    Beje, pagal 2012 m. standartą tas šviesoforas atrodytų taip:
    Click image for larger version

Name:	taigi.jpg
Views:	409
Size:	14,8 kB
ID:	1768827
    Žalioje spalvoje nelieka rodyklių, nes sukant į kairę, posūkis nebus apsaugotas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.10, 23:58.

    Comment


      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
      Ieškau teisibės. Ar tikrai 1 ats. teisingas? Juk juoda rodyklė žaliame fone reiškia neapsaugotą posūki, ar ne?
      Neteisingas jų atsakymas. Jau parašiau po Facebook straipsniu komentarą. Atsirado kvailių, kurie gina 15 min ir džiaugiasi 5/5

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Man atrodo yra toks susitarimas (nerašytas (?)):

        juodas fonas ir žalios rodyklės - posūkis apsaugotas. važiuoti galima be apribojimų.
        žalias fonas ir juodos rodyklės - posūkis neapsaugotas, seno tipo šviesoforas su sekcijomis (t.y. nepilnu rinkiniu šviesoforų), reikia praleisti iš priekio/pėsčiuosius/dviračius (reiškia, apribojimai yra).

        Beje, pagal 2012 m. standartą tas šviesoforas atrodytų taip:
        Click image for larger version

Name:	taigi.jpg
Views:	409
Size:	14,8 kB
ID:	1768827
        Žalioje spalvoje nelieka rodyklių, nes sukant į kairę, posūkis nebus apsaugotas.
        Viskas teisingai, tik:

        1. Žalia rodyklė papildomoje sekcijoje, kai ji dega su raudonu, nesuteikia pilno pirmumo.
        2. Turi būti juoda rodyklė raudoname fone

        Comment


          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
          Ieškau teisibės. Ar tikrai 1 ats. teisingas? Juk juoda rodyklė žaliame fone reiškia neapsaugotą posūki, ar ne?
          Spręskite testą iš naujo. 15 min pataisė atsakymus pagal ministerijos pastabas. Buvo klaidingi 2 ir 4 atsakymai.

          https://www.15min.lt/m/id/gazas/saug...za-787-1244936

          Comment


            Paskutiniu metu matosi daug neaiškumų su naujomis sekcijų taisyklėmis. Paruošiau tokią atmintinę:

            Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	400,2 kB
ID:	1768985

            Gal turit pastabų?

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Paskutiniu metu matosi daug neaiškumų su naujomis sekcijų taisyklėmis. Paruošiau tokią atmintinę:

              Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	400,2 kB
ID:	1768985

              Gal turit pastabų?
              Galite papildyti paskutinį paveikslą, kad reikia duoti kelią transporto priemonėms.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                Galite papildyti paskutinį paveikslą, kad reikia duoti kelią transporto priemonėms.
                Dar reiktų papildyti, kai yra sekcija į kairę, daug kas nežino, kad dabar galima sukti ir jai nedegant.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Dar reiktų papildyti, kai yra sekcija į kairę, daug kas nežino, kad dabar galima sukti ir jai nedegant.
                  Ar dėl 4 ne pagal standartą įrengtų Klaipėdos sankryžų reikia rengti atskirą paveikslą ?

                  Comment


                    Buvo papaišytas lapkričio 1 d.
                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą


                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                      Galite papildyti paskutinį paveikslą, kad reikia duoti kelią transporto priemonėms.
                      Su tokia konfigūracija gali kirsti kelią kitas auto eismas? Maniau tai apsaugoto posūkio vaizdas (išskyrus apsisukantieji iš dešinės).
                      Painiojuosi dėl tų pirmumų. Kadaise buvo schema įdėta - neberandu.​​​​
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                        Su tokia konfigūracija gali kirsti kelią kitas auto eismas? Maniau tai apsaugoto posūkio vaizdas (išskyrus apsisukantieji iš dešinės).
                        Painiojuosi dėl tų pirmumų. Kadaise buvo schema įdėta - neberandu.​​​​
                        Tai ir turiu omeny apsisukančius iš dešinės.

                        Comment


                          Abejoju ar daug kas žino tokį subtilumą. Kai nuims lenteles, atsiras vietų, kur tokia situacija bus aktuali. Kad ir apsisukant iš Geležinio vilko. Tuo pačiu tikriausiai bus paleistas eismas iš Mokslininkų g. (pagal sankryžos sekas iš viešųjų pirkimų).



                          Ten yra 2 juostos, todėl kaip ir Baltupio-Ateities g. teoriškai galima gražiai išsisukti. Tačiau ar gali apsisukantis važiuoti iškart į pirmą juostą (raudona rodyklė) su šiam galiojančiu pirmumu? Praktiškai taip vyksta ir dabar (tik su lentele) bet nutikus eismo įvykiui - kas bus kaltas ?

                          --
                          Beje, įdomu kas nutiks šioje sankryžoje po pakeitimų. Turiu spėjimą, kad piko metu norintiems važiuoti tiesiai į Molėtų plentą teks pataikyti tarp uodegų. Atskiros sekcijos tiek į kairę tiek į dešinę - tai eilutės tikrai išlys už papildomų juostų.
                          Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.24, 09:46.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            Ten yra 2 juostos, todėl kaip ir Baltupio-Ateities g. teoriškai galima gražiai išsisukti. Tačiau ar gali apsisukantis važiuoti iškart į pirmą juostą (raudona rodyklė) su šiam galiojančiu pirmumu? Praktiškai taip vyksta ir dabar (tik su lentele) bet nutikus eismo įvykiui - kas bus kaltas ?
                            Šitai ir mane domina, nepamenu, ar esu kur Vilniuje iki šiol matęs, jog būtų tokia situacija. Drąsiai nevažiuočiau nė iš vienos pusės, bet įvykio metu nujaučiu, jog apsisukantysis liktų kaltas, nes jei abiem dega papildoma sekcija su pagrindiniu raudonu, tai kaip ir lygiareikšmis kelias gaunasi posūkio kryptimi ir apsisukantysis turėtų duoti kelią iš priešais atvažiuojantiems Bet čia tik mano interpretacija, reikia ekspertų

                            Comment


                              Buvau rašęs:

                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                              Galimos šios situacijos:

                              Click image for larger version

Name:	Susikertantys posukiai.jpg
Views:	404
Size:	94,5 kB
ID:	1762831

                              Apsisukantysis niekada negali būti tikras, kad jam pirmumas, tai dėl saugumo reiktų visuomet praleisti sukantįjį į dešinę. Sukantysis į dešinę per raudoną su papildoma sekcija turi duoti kelią, nes jam tai nurodo KET 163 punktas. Tik 3 atveju sukantysis į dešinę turi 100 % pirmumą.

                              Iš principo chaosą į visą šitą reikalą įneša KET 163 p. Pvz., Vokietija jo neturi. Pas vokiečius žalia rodyklė rodo pirmumą, tad sukantysis į dešinę visuomet turi pirmumą, o apsisukantysis pagal konkretų KET punktą turi duoti kelią visiems eismo dalyviams (analogiškai kaip pas mus taisyklė važiuojančiam atbulam).

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                Šitai ir mane domina, nepamenu, ar esu kur Vilniuje iki šiol matęs, jog būtų tokia situacija. Drąsiai nevažiuočiau nė iš vienos pusės, bet įvykio metu nujaučiu, jog apsisukantysis liktų kaltas, nes jei abiem dega papildoma sekcija su pagrindiniu raudonu, tai kaip ir lygiareikšmis kelias gaunasi posūkio kryptimi ir apsisukantysis turėtų duoti kelią iš priešais atvažiuojantiems Bet čia tik mano interpretacija, reikia ekspertų
                                Bet jei apsisukančiam dega papildoma sekcija kartu su pagrindniu žaliu tai jau jam yra pirmumas.

                                Comment


                                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                                  Bet jei apsisukančiam dega papildoma sekcija kartu su pagrindniu žaliu tai jau jam yra pirmumas.
                                  tiesa. šiaip tai man biški atrodo kvaila, jeigu taisyklės ir šviesoforų įrengimo tvarka sukuria tokias situacijas, kur turi spėlioti, kas šviečia kitam vairuotojui.
                                  dsanto teisingai rašo, kad dėl saugumo apsisukant reiktų apsidrausti ir visad praleisti, bet jei du pareigingi susitiks tai kas tuomet? Aišku, tokios situacijos visad greit išsisprendžia ir ilgai neužtruktų, bet mano nuomone taip neturėtų būti.
                                  Arba turi būti šviesoforų įrengimo tvarka nesukurianti spėliojimo situacijų arba dar geriau - tiesiog įrašom pagaliau taisyklę, kad šviesoforais reguliuojamose sankryžose apsisukant visada reik praleist kitus eismo dalyvius, kas nelikus lentelėms turbūt ir gana teisinga būtų. Ar aš praleidžiu kažkokį svarbų aspektą?

                                  Comment


                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                    Arba turi būti šviesoforų įrengimo tvarka nesukurianti spėliojimo situacijų arba dar geriau - tiesiog įrašom pagaliau taisyklę, kad šviesoforais reguliuojamose sankryžose apsisukant visada reik praleist kitus eismo dalyvius
                                    Pritariu, butu viskas kur kas paprasčiau ir sklandžiau, nei kiekviena karta apskaičiuot kas ką turi praleist.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Buvau rašęs:
                                      Klausykit, aš dar kart žiūriu tas diagramas ir suprantu, kad nebesuprantu nieko. Rašot "Tik 3 atveju sukantysis į dešinę turi 100 % pirmumą.", tai kaip tuomet yra 2 atveju, nes nupaišytas pirmumas sukančiam į dešinę (kaip aš ir surpatau iš pat pradžių), bet tai prieštarauja citatai

                                      Ir dar kaip tuomet, jeigu apsisukančiam šviesoforas su faze iš 1 pvz, o sukančiam į dešinę šviesoforas su faze iš 3 pvz. ? spėju, kad tokių sankryžų nebūna, bet praktiškai juk gali būt, ar pažeistų kokį reglamentą?

                                      Comment


                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                        Klausykit, aš dar kart žiūriu tas diagramas ir suprantu, kad nebesuprantu nieko. Rašot "Tik 3 atveju sukantysis į dešinę turi 100 % pirmumą.", tai kaip tuomet yra 2 atveju, nes nupaišytas pirmumas sukančiam į dešinę (kaip aš ir surpatau iš pat pradžių), bet tai prieštarauja citatai

                                        Ir dar kaip tuomet, jeigu apsisukančiam šviesoforas su faze iš 1 pvz, o sukančiam į dešinę šviesoforas su faze iš 3 pvz. ? spėju, kad tokių sankryžų nebūna, bet praktiškai juk gali būt, ar pažeistų kokį reglamentą?
                                        2 atveju sukantis į dešinę turi pirmumą, bet jis to negali 100 % žinoti, nes jis nemato, koks signalas dega apsisukančiam.

                                        Dėl 1 pvz su 3 pvz dešiniojo posūkio šviesoforu. Teoriškai gali pasitaikyti tokia situacija, kai rekonstruojama tik viena sankryžos pusė.

                                        Kaip jau sakiau, viską išspręstų viena taisyklė, kas apsisukantis turi visais atvejais duoti kelią.

                                        Comment


                                          Parašė Riedis
                                          Konstitucijos pr. sankryža su Linkmenų g. (kur nauja skiriamoji juosta)
                                          Dėmesingumui didinti, standartai?
                                          Gal yra potencialas pritaikyti VT palikti visada žalią išskyrus pėsčiųjų fazę (dešiniausias šviesoforas)? Šiuo metu nepanašu į tai.

                                          Ties naujų šviesoforų viešajam transportui klausimu dirbama. Tais pačiais šviesoforais, kaip dabar, nelabai ką pareguliuosi atskirai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X