Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Tai vis tiek nepaaškina fakto, kodėl šviesoforai du, o sekcija viena. Logikos nėra.

    Bet dabar išplaukia dar vienas klausimas. Jeigu galima šviesoforus įrengti virš kiekvienos eismo juostos, nors neprivaloma, tai gal tuomet galima virš dešiniojo posūkio įrengti tik sekciją, be šviesoforo?
    Vokiečiai kartais įrengia tik papildomas sekcijas. Lietuvoje tokios praktikos nėra.

    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Man tai keista atrodo: trys juostos su skiriamaja juosta - šviesoforas iš kaires būtinas. Trys juostos be skiriamos - nereikia. Kur logika?
    Logikos reikia klausti vokiečių, kurie rengė šviesoforų dokumentą, kurį mes iš esmės perėmėme. Mano nuomone, skiriamojoje juostoje ar salelėje šviesoforus visada yra galimybė įrengti ir šviesoforai jose gerai matosi, nes yra šalia eismo juostos. Kairėje kelio pusėje šviesoforus ne visuomet yra galimybė įrengti, be to jie ne visuomet gali būti gerai matomi (užstoja kiti objektai ar pan.), galbūt dėl to kelio savininkui paliekama spręsti, ar jį tikslinga įrengti.
    Paskutinis taisė dsanto; 2019.11.07, 18:34.

    Comment


      Kaune šiuo metu veikia 7 naujos papildomos sekcijos į dešinę. Dvi iš jų, nuo pirmadienio - Karaliaus Mindaugo pr. - Kaunakiemio g. sankryžoje.

      Iš Kaunakiemio g. vaizdas vakar (trečią veikimo dieną). Dalis važiuoja per žalią:



      Dalis užstabdo visą srautą, nors iš galo ir pypina (žr. su garsu )



      Bet kai papypina autobusas, tenka važiuot (žr. su garsu):



      Na čia tik kelios situacijos. Bendrai vaizdas gerėja. Reikia laiko, kad visi sužinotų, suprastų.
      Paskutinis taisė dsanto; 2019.11.07, 18:17.

      Comment


        Profesionaliais vairuotojais pasitikėti lengviau (turiu omeny autobuso vairuotojus)

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          Profesionaliais vairuotojais pasitikėti lengviau (turiu omeny autobuso vairuotojus)
          Šiandien važiavau per Neries kr. - Varnių g. prietilčio sankryžą. Laukiau žalio signalo iš prietilčio pusės. Iš Neries kr. degė žalias signalas. Pirmoje juostoje stovėjo mokomasis sunkiasvoris. Stovėjo per visą žalią, kol nedegė papildoma sekcija. Kai man užsidegė žalias važiuoti į kairę, o jam užsidegė papildoma sekcija, tuomet jis pasuko. Net instruktoriai nežino KET...

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Net instruktoriai nežino KET...
            Tave tai stebina? Jeigu net kelių policija nežino KET, kur kažkada per TV aiškino kaip važiuoti per žiedą ne taip kaip nurodoma taisyklėse. Tai ką čia tie instruktoriai žinos? Kai atsinaujins klausimai Regitros testuose ir tada mokiniai nebemokės teisingai atsakyti, tuomet visi ir pasiaiškins kaip čia kas. O kol "testuku" programos neatsinaujino, tai ir klausimai nekyla.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Tave tai stebina? Jeigu net kelių policija nežino KET, kur kažkada per TV aiškino kaip važiuoti per žiedą ne taip kaip nurodoma taisyklėse. Tai ką čia tie instruktoriai žinos? Kai atsinaujins klausimai Regitros testuose ir tada mokiniai nebemokės teisingai atsakyti, tuomet visi ir pasiaiškins kaip čia kas. O kol "testuku" programos neatsinaujino, tai ir klausimai nekyla.
              Prieš porą savaičių vedžiau seminarą vairavimo instruktoriams ir mokytojams. Nepasirodė kažkokia tamsi liaudis Jau buvo pasiskaitę straipsnius, kaip važiuoti per sankryžas nuo lapkričio 1 d., tai tik aptarėm

              Comment


                Jonavos - Nuokalnės g. sankryžoje panaikinti vieninteliai Kaune šviesoforai su papildomomis sekcijomis į kairę, kurių pagrindiniame žaliame signale nebuvo rodyklių. Vietoje jų įrengtas antras kairiojo posūkio šviesoforas.

                Prieš tai:



                Dabar:

                Comment


                  Jonavos - Nuokalnės g. sankryža.

                  Naujos papildomos sekcijos į dešinę vietoje lentelių su žaliomis rodyklėmis.

                  Jonavos. g nuo centro pusės. Pėstiesiems žalias signalas užsidega kiekviename cikle, 1 s anksčiau nei transportui.

                  Kai kurie vairuotojai dar abejoja, ar važiuoti. Užfiksavau keletą, kurie apvažiuoja stovinčius iš antros eilės:



                  Kiti važiuoja lyg tai būtų įprasta:



                  Iš Nuokalnės g. pėstiesiems žalias signalas uždegamas tik paspaudus mygtuką.

                  Jei mygtukas nenuspaudžiamas, papildoma sekcija dega ir su žaliu, ir su raudonu signalu:



                  Jei mygtukas nuspaudžiamas, papildoma sekcija dega tik su raudonu signalu:

                  Comment


                    Žiūrint pirmus video susidaro įspūdis, kad drąsiai važiuoja tik dėl dešiniausiojo šviesoforo viršuje prie lentelės "į dešinę" arba iš įpročio dėl ten kabėjusios žalios lentelės.

                    Kažkaip skeptiškai žiūriu į idėją, kad daugelis girdėjo apie ar suvokia naują pakitimą. Tikiuosi klystu ir liaudis labiau informuota.

                    Greitis atrodo didelis posūkyje, gal ir gerai, kad neskuba visur tokių kabint. Įdomu bus pasižiūrėti vietą, kur pėsčiųjų eismas intensyvesnis ir reguliuojama nauja tvarka.
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Iš Jonavos gatvės ir anksčiau buvo leidžiama sukti į dešinę kartu su pėsčiaisiais. Čia jų ir mažai būna. Kas pasikeitė, tai, kad pėstieji dabar įgauna pirmumą, nes jiems žalias signalas uždegamas 1 s anksčiau nei transportui. Ir tai, kad į dešinę nebegalima sukti, kai iš priekio apsaugotai suka į kairę.
                      Paskutinis taisė dsanto; 2019.11.12, 00:54.

                      Comment


                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                        Žiūrint pirmus video susidaro įspūdis, kad drąsiai važiuoja tik dėl dešiniausiojo šviesoforo viršuje prie lentelės "į dešinę" arba iš įpročio dėl ten kabėjusios žalios lentelės.

                        Kažkaip skeptiškai žiūriu į idėją, kad daugelis girdėjo apie ar suvokia naują pakitimą. Tikiuosi klystu ir liaudis labiau informuota.
                        Šiandien kaip tik buvau vienoj įmonėj, pro kurios langus matosi ši sankryža. Suka visi be problemų. Jei vienas kitas stabteli, tai pasižiūri, kad pagrindinis šviesoforas be rodyklių ir nuvažiuoja.
                        Paskutinis taisė dsanto; 2019.11.12, 15:27.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          O kaip ši situacija?



                          Audi dega žalia (nepamenu ten lyg rodyklė), Citroen irgi dega rodyklė, tad apsisukantys turėtu praleist? Kliūtis iš dešinės.
                          Bet net ir video girdėjosi (garsinis signalas), jei supratau teisingai, kad apsisukinėjantis nelabai patenkinti, kad jiems maišosi.

                          Comment


                            Parašė dinux Rodyti pranešimą

                            O kaip ši situacija?



                            Audi dega žalia (nepamenu ten lyg rodyklė), Citroen irgi dega rodyklė, tad apsisukantys turėtu praleist? Kliūtis iš dešinės.
                            Bet net ir video girdėjosi (garsinis signalas), jei supratau teisingai, kad apsisukinėjantis nelabai patenkinti, kad jiems maišosi.
                            Vadovaujantis KET:

                            163. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.
                            sukantis į dešinę turi praleisti apsisukantį.

                            Atkreipiau dėmesį į šią situaciją. Manau, kad tie garsiniai signalai ten nebuvo reikalingi, nes visi gražiai susidėliojo. Bet gal sukantis į kairę galvojo, kad sukantis į dešinę suka pagal lentelę, tai labiau susinervino Sukančiam į kairę yra atskiras šviesoforas:

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                              Vadovaujantis KET:



                              sukantis į dešinę turi praleisti apsisukantį.

                              Atkreipiau dėmesį į šią situaciją. Manau, kad tie garsiniai signalai ten nebuvo reikalingi, nes visi gražiai susidėliojo. Bet gal sukantis į kairę galvojo, kad sukantis į dešinę suka pagal lentelę, tai labiau susinervino Sukančiam į kairę yra atskiras šviesoforas:

                              O kaip žinot koks ten šviesoforas yra? Gi sukančiam gaunasi kad jei ten apsisuka per pagrindini žalia (arba per papildoma sekcija kartu su pagrindiniu žaliu, arba per triju sekciju šviesofora su rodyklėm i kaire) jis turi praleist apsisukančius, bet jei apsisukantiem degtu papildoma sekcija su raudonu tai jau atvirkščiai gaunasi kad sukantis turi pirmenybe.

                              Comment


                                Klausimas kadangi susijęs su šviesaforais, tai rašau čia: ar aš nemačiau/nesupratau (dairiausi stovint kamštyj, nemačiau), bet ar Kaune atvažiavus nuo Kauno pilies tilto ir norint sukti į A. Kriščiukaičio g, po pertvarkymo nebeliko šviesaforo reguliuojančio dešinį nusukimą (paliko tik tiesiai ir į kairę). Taip išeina, kad važiuoti galima visada tik reikia praleisti atvažiuojančius nuo Brastos g. arba Jurbarko g.? Bet kaip tada su einančiais per perėją?

                                Comment


                                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                                  O kaip žinot koks ten šviesoforas yra? Gi sukančiam gaunasi kad jei ten apsisuka per pagrindini žalia (arba per papildoma sekcija kartu su pagrindiniu žaliu, arba per triju sekciju šviesofora su rodyklėm i kaire) jis turi praleist apsisukančius, bet jei apsisukantiem degtu papildoma sekcija su raudonu tai jau atvirkščiai gaunasi kad sukantis turi pirmenybe.
                                  Galimos šios situacijos:

                                  Click image for larger version

Name:	Susikertantys posukiai.jpg
Views:	404
Size:	94,5 kB
ID:	1762831

                                  Apsisukantysis niekada negali būti tikras, kad jam pirmumas, tai dėl saugumo reiktų visuomet praleisti sukantįjį į dešinę. Sukantysis į dešinę per raudoną su papildoma sekcija turi duoti kelią, nes jam tai nurodo KET 163 punktas. Tik 3 atveju sukantysis į dešinę turi 100 % pirmumą.

                                  Iš principo chaosą į visą šitą reikalą įneša KET 163 p. Pvz., Vokietija jo neturi. Pas vokiečius žalia rodyklė rodo pirmumą, tad sukantysis į dešinę visuomet turi pirmumą, o apsisukantysis pagal konkretų KET punktą turi duoti kelią visiems eismo dalyviams (analogiškai kaip pas mus taisyklė važiuojančiam atbulam).

                                  Comment


                                    Parašė Auwris Rodyti pranešimą
                                    Klausimas kadangi susijęs su šviesaforais, tai rašau čia: ar aš nemačiau/nesupratau (dairiausi stovint kamštyj, nemačiau), bet ar Kaune atvažiavus nuo Kauno pilies tilto ir norint sukti į A. Kriščiukaičio g, po pertvarkymo nebeliko šviesaforo reguliuojančio dešinį nusukimą (paliko tik tiesiai ir į kairę). Taip išeina, kad važiuoti galima visada tik reikia praleisti atvažiuojančius nuo Brastos g. arba Jurbarko g.? Bet kaip tada su einančiais per perėją?
                                    Taip, įrengtas naujas šviesoforas su rodyklėmis tiesiai ir į kairę. Į dešinę nebeliko lentelės su žalia rodykle, įrengta trikampė salelė ir kelio ženklas "Duoti kelią". Sukant į dešinę pėsčiuosius reikia praleisti nereguliuojamoje perėjoje (zebrą turėtų artimiausiu metu nubraižyti).

                                    Click image for larger version

Name:	20191112_085901.jpg
Views:	117
Size:	88,7 kB
ID:	1762833

                                    Comment


                                      Hmm, tokiose vietose, kur kelias daro lanką ir akivaizdžiai nesimato perėjos galėtų vis tik būti įrengiamos perėjos su skydais. Taip pat išskirtų perėją kaip nereguliuojamą. Tiesa, ne tokiais kaip šiuo metu Kaune visur pridėliojo, o užtektų tik apvadų. Kitur kur matomumas geras ir ypač ten kur yra salelės ir tik viena juosta važiavimo kryptimi, ten skydų, sakyčiau, nereikia. Skydai turėtų būti pritaikomi, išpildžius tam tikrus kriterijus.

                                      Kitas klausimas. Ar prasminga įrengti perėjų ženklus reguliuojamoms perėjoms? Gal tokiais atvejais kai nėra perėjų ženklų ties šviesoforais, jau ir skydų nereikėtų ten kur tarp reguliuojamų perėjų atsiranda nereguliuojama?
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.16, 00:36.

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                        Ar prasminga įrengti perėjų ženklus reguliuojamoms perėjoms? Gal tokiais atvejais kai nėra perėjų ženklų ties šviesoforais, jau ir skydų nereikėtų ten kur tarp reguliuojamų perėjų atsiranda nereguliuojama?
                                        Europoje, išskyrus buvusias tarybines šalis ir Suomiją, mano žiniomis reguliuojamose perėjose kelio ženklai "Pėsčiųjų perėja" neįrengiami.

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                          Europoje, išskyrus buvusias tarybines šalis ir Suomiją, mano žiniomis reguliuojamose perėjose kelio ženklai "Pėsčiųjų perėja" neįrengiami.
                                          Peržiūrėjau StreetView:
                                          bent jau vietomis įrengiami ir Lenkijoje, Rumunijoje, bei Slovakijoje. Kitur nerandu.

                                          Suomija net ir tuo požiūriu toks truputį posovietinis Honkongas, o Talinas Šenženas
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.16, 20:38.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X