Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Taip, 4 sankryžose reguliuojamas atskirai. Seniau tokių sankryžų buvo ir daugiau.
    Savivaldybė neša atsakomybę už šviesoforų atitikimą teisės aktams. Įdomu, ar sudės rodykles, kaip priklauso. Jei ne, iš tiesų bus leidžiama sukti į kairę nedegant papildomai sekcijai.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      ... ir susiduria su tom pačiom problemom, kaip ir mes su lentele su žalia rodykle:
      Jeigu kažkas nesilaiko taisyklių, tai yra nesilaikančiųjų, o ne taisyklių problema. Taip kad jokios problemos Amerikos taisyklėse nėra.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Jeigu kažkas nesilaiko taisyklių, tai yra nesilaikančiųjų, o ne taisyklių problema. Taip kad jokios problemos Amerikos taisyklėse nėra.
        Absoliuti nesąmonė - jei nesilaikantys taisyklių sukelia problemų besilaikantiems (pvz., užmuša žmogų, kuris ėjo per perėją pagal taisykles), kokiu būdu tai yra nesilaikančiųjų problema? Tai bendra visų problema, todėl ir būna keičiamos taisyklės.

        Comment


          Sankryžoje prie IKEA (išvažiuojant) pakeisti šviesoforai su papildomom sekcijom. Anksčiau buvo papildoma sekcija į kairę:





          Dabar papildoma sekcija yra į dešinę, o pagrindinis šviesoforas yra su rodyklėmis į kairę visose trijose sekcijose. Nuo lapkričio 1 d. posūkis į dešinę nebeturės draudžiamo signalo - degs tik rodyklė į kairę raudoname signale, o papildoma sekcija nedraus eismo:





          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Absoliuti nesąmonė - jei nesilaikantys taisyklių sukelia problemų besilaikantiems (pvz., užmuša žmogų, kuris ėjo per perėją pagal taisykles), kokiu būdu tai yra nesilaikančiųjų problema?
            Nesilaikantys taisyklių (važiuoja degant draudžiamam signalui arba girti) gauna baudą ir viskas yra OK.

            Comment


              Parašė dsanto
              o papildoma sekcija nedraus eismo
              Pasimečiau ties šia fraze. Čia su mintim, kad degant tik pagrindiniam žaliam nedraus? Bet lyg ir pagrindinis turėtų būt be rodyklių ar jau visai susipainiojau...
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                Pasimečiau ties šia fraze. Čia su mintim, kad degant tik pagrindiniam žaliam nedraus? Bet lyg ir pagrindinis turėtų būt be rodyklių ar jau visai susipainiojau...
                Tiesiog KET nebelieka 75 punkto:

                75. Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui.

                Taigi eismą reguliuos šviečiantys signalai. Dega pagrindinis žalias be rodyklių - eismas leidžiamas visomis kryptimis. Dega pagrindinis žalias su rodykle ar rodyklėmis - eismas leidžiamas rodyklės ar rodyklių kryptimis, užsidegus papildomai sekcijai - eismas leidžiamas papildomos sekcijos kryptimi.

                Kitaip sakant viskas priklauso nuo pagrindinio žalio signalo, kokiomis kryptimis jis leidžia eismą.

                Comment


                  Kaune senose sankryžose šviesoforai nuėmus lenteles modernizuojami pagal naujas taisykles. Karaliaus Mindaugo - Birštono g. sankryžoje įrengti atskiri šviesoforai į dešinę.

                  Prieš:

                  Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	94
Size:	134,8 kB
ID:	1742436

                  Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	79
Size:	116,0 kB
ID:	1742437

                  Po:



                  Comment


                    Kaune Karaliaus Mindaugo - Birštono g. sankryžoje yra bene vienintelė sankryža Lietuvoje su nuolat degančia papildoma sekcija tiesiai. Važiuojantys tiesiai atskirti salele nuo kitų srautų:



                    Papildoma sekcija tiesiai yra įrengta ir Minkovskių - Europos pr. sankryžoje. Bet čia papildoma sekcija išjungiama, kai į sankryžą važiuojama iš Europos pr. nuo tilto:





                    Papildoma sekcija tiesiai dar yra (buvo) Gertrūdos - Savanorių pr. sankryžoje:





                    Bet šiuo metu sankryža rekonstruojama, o ir papildoma sekcija jau nebeveikia:

                    Click image for larger version  Name:	IMG_20190817_173647.jpg Views:	1 Size:	136,8 kB ID:	1742442
                    Paskutinis taisė dsanto; 2019.08.18, 15:48.

                    Comment


                      Atsiprašau už off-topic, bet Volvo gražiai prieš eismą šovė gerai, kad spėjo pasitvarkyt prieš pat policijos automobilį.

                      Comment


                        Parašė JPeters Rodyti pranešimą
                        Atsiprašau už off-topic, bet Volvo gražiai prieš eismą šovė gerai, kad spėjo pasitvarkyt prieš pat policijos automobilį.
                        Čia aišku pats vairuotojas žioplas, bet vat Vilniuje Taikos g. atnaujino ženklinima, ir punktirines juostos veda tiesiai i priešpriešini eisma. Prieš puse menesio užregistravau tvarkau vilniu, bet kažkaip tylu. Pirma karta kai kažka ten pranešu, kaip suprantu tokie tempai yra normalus?

                        https://tvarkaumiesta.lt/problem/112723

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Taip pat manau verta priminti, kad nuo lapkričio 1 d. atsiranda saugumo spraga kairiojo posūkio reguliavime su papildomomis sekcijomis - degant pagrindiniam žaliam ir esant išjungtai papildomai sekcijai bus leidžiamas neapsaugotas kairysis posūkis.
                          UK tai galima taip sukti ir nematau problemos, tiesiog jei dega žalias be jokių rodyklių atkreipi dėmesį į iš priekio atvažiuojančias, jeigu užsidega papildoma rodyklė į kairę (UK atveju į dešinę) tai suki žinodamas, kad iš priekio nebevažiuos, nors atkreipi dėmesį irgi.
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Turiu tokį klausimą. Kokiu principu veikia pėsčiųjų (bei dviračių) šviesoforo žalio signalo iškvietimo įranga (tas kurio nereikia spausti, o tik priliesti)? Indukciniu ar dar kažkokiu kitokiu (berods kondensaciniu)? Ačiū.
                            Click image for larger version

Name:	pereja.jpg
Views:	110
Size:	79,4 kB
ID:	1743290
                            Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.22, 00:53.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              Turiu tokį klausimą. Kokiu principu veikia pėsčiųjų (bei dviračių) šviesoforo žalio signalo iškvietimo įranga (tas kurio nereikia spausti, o tik priliesti)? Indukciniu ar dar kažkokiu kitokiu (berods kondensaciniu)? Ačiū.
                              Click image for larger version

Name:	pereja.jpg
Views:	110
Size:	79,4 kB
ID:	1743290
                              Kondensaciniu

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                Kondensaciniu
                                Ačiū Būtų neblogai jei dar šaltinį kokį pateiktum, kad jau būtų užtikrintai

                                Turiu omeny, gal yra koks straipsnis ar dokumentacija apie būtent šią įrangą?
                                Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.22, 01:12.

                                Comment


                                  Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                  UK tai galima taip sukti ir nematau problemos, tiesiog jei dega žalias be jokių rodyklių atkreipi dėmesį į iš priekio atvažiuojančias, jeigu užsidega papildoma rodyklė į kairę (UK atveju į dešinę) tai suki žinodamas, kad iš priekio nebevažiuos, nors atkreipi dėmesį irgi.
                                  Jei nesudės rodyklių į pagrindinį žalią signalą, taip bus ir Klaipėdoje. Kelių eismo taisyklių tai nepažeis. Bet tokio reguliavimo nenumatė nei senas standartas, nei naujos šviesoforų įrengimo taisyklės (bent kol kas). Bet didesnę problemą aš matyčiau tame, kad tose sankryžose buvo numatyta kairįjį posūkį apsaugoti visiškai, nes matomai, tose sankryžose sukti neapsaugotai yra nesaugu. O nesudėjus rodyklių, bus dalį laiko neapsaugotas posūkis, dalį laiko apsaugotas.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                    Ačiū Būtų neblogai jei dar šaltinį kokį pateiktum, kad jau būtų užtikrintai
                                    Prašom. Anglų kalba.

                                    The capacitive sensor of reservation , avoids mechanical movements that are subject to wear and jams
                                    ​​​​​​
                                    https://www.lasemaforica.com/en/prod...c-lights/zebra

                                    Straipsnių neturiu. Pagooglink
                                    Paskutinis taisė dsanto; 2019.08.22, 01:14.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                      Prašom. Anglų kalba.


                                      ​​​​​​
                                      https://www.lasemaforica.com/en/prod...c-lights/zebra

                                      Straipsnių neturiu. Pagooglink
                                      Ačiū. Manau, kol kas užteks tiek

                                      Comment


                                        "X SKYRIUS
                                        EISMO REGULIAVIMO SIGNALAI



                                        73. Šviesoforų signalai turi šias reikšmes:
                                        73.1. žalias skritulio formos signalas leidžia eismą;


                                        73.2. žalias rodyklės (rodyklių) formos signalas tamsiame fone leidžia eismą tik rodyklės (rodyklių) nurodyta kryptimi (kryptimis); tą pačią reikšmę turi ir žalia rodyklė papildomoje šviesoforo sekcijoje (kai leidžiama sukti į kairę, leidžiama ir apsisukti);
                                        Punkto pakeitimai:
                                        Nr. 989, 2018-10-03, paskelbta TAR 2018-10-08, i. k. 2018-15920



                                        73.3. žalias mirksintis signalas leidžia eismą ir įspėja, kad jo laikas baigiasi ir netrukus bus įjungtas draudžiamasis signalas;


                                        73.4. žalias signalas su pėsčiojo simboliu leidžia eiti pėstiesiems;


                                        73.5. žalias signalas su dviračio simboliu leidžia važiuoti dviračiais;


                                        73.6. žalias signalas su juoda (-omis) rodykle (rodyklėmis) leidžia važiuoti jame pažymėtos rodyklės (rodyklių) kryptimi (kryptimis);
                                        Punkto pakeitimai:
                                        Nr. 989, 2018-10-03, paskelbta TAR 2018-10-08, i. k. 2018-15920
                                        "
                                        Ką pasako 73.6, kas nepasakyta 73.2 ?

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          "
                                          Ką pasako 73.6, kas nepasakyta 73.2 ?
                                          Nieko iš esmės. Tik 73.2 nurodyta, kad žalia rodyklė gali būti papildomoje sekcijoje.

                                          73.6 bus naikinamas, kai Lietuvoje neliks šviesoforų su sovietine papildoma sekcija, t.y. pagrindiniame žaliame signale visoje Lietuvoje neliks rodyklių. Kol kas tai nerealu, nes Vilniuje jų šimtai, o planuojama įrengti dar 20-tyje sankryžų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X