kodėl tik Kauno šviesoforai? ir Vilniuje jau yra tokių šviesoforų
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė pavilnojys Rodyti pranešimąkodėl tik Kauno šviesoforai? ir Vilniuje jau yra tokių šviesoforų
Comment
-
Ilgai laukti pokyčiai Vilniuje, Kareivių/Žirmūnų gatvių sankryžoje
https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ukti-pokyciai/
Pagaliau kairieji posūkiai bus reguliuojami atskiromis šviesoforo sekcijomis, tad mieste bus bent viena avaringa vieta mažiau.
Dabar reikėtų Kalvarijų/Ozo/Kareivių g. sankryžoje kuo greičiau įrengti atskirą sekciją kairiajam posūkiui iš Kalvarijų g. į Kareivių g. (link Valakampių).
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąO naujosios šviesoforų įrengimo taisykles Vilniuje negalioja?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBerods, jei sankryžos projektas buvo parengtas ir patvirtintas dar iki įsigaliojant naujoms taisyklėms, tuomet galima įrenginėti ir pagal seną tvarką.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPagal kokią dar seną tvarką galima kažką įrenginėti? Senasis standartas negalioja nuo 2012 m. birželio 1 d. Jei yra tik remontas, tai šviesoforai keičiami į tokius, kokie buvo. Jei jau atsiranda naujos sekcijos, tai yra rekonstrukcija. Yra numatyta pilna šios sankryžos rekonstrukcija su apsaugotais posūkiais, tad tiesiog dėl saugumo iki pilnos rekonstrukcijos, anksčiau laiko nutarta laikinai sudėti papildomas sekcijas. Bet Kaune tokiu atveju įrengia pilnus šviesoforus į kairę, o ne papildomas sekcijas.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPala pala, kaip čia išsireiškei? "iki pilnos rekonstrukcijos, anksčiau laiko nutarta laikinai"? Wow. Just wow.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąPrieš 5 metus(!) patvirtintos naujosios taisyklės, jų ir reikia laikytis. Dabar pagal negaliojančias senas taisykles prisabačino papildomas sekcijas.
Sekant tokia logika, atėjus 2020 metams žaliąsias lenteles bus galima "laikinai" palikti iki pilnos rekonstrukcijos.
Comment
-
Tai visoms sankryžoms "kada nors" bus rekonstrukcijos. Neteisinkim naglo taisyklių apeidinėjimo.
Laikinai iki pilnos rekonstrukcijos darysim ir dirbtinus greičio apribojimus prieš pėsčiųjų perėjas greitojo eismo gatvėse? Tai neribokim savęs ir laikinai iki kitų rinkimų įsiveskim diktatūrą. Taigi laikinai, nu...
Comment
-
Labai tikiuosi, kad su žaliom lentelėm užvilkins kiek įmanoma ilgiau. Idealiam modelyje nebent veikiantis dalykas. Lygiai taip pat sukoreliuot galima būtų kiek (prasukus visą priežasčių-pasekmių ciklą) papildomos spūstys dėl lentelių nuėmimo nusineša sveikatos ar gyvybių. Nes dabar statistikoj matomas tik tiesioginis avaringumas, kuris irgi dar pilnai nereiškia lentelių problemos, o tik bando tai sukoreliuot.
Kraštutinumai nėra gerai. Geriau case by case spręsti su protu. Iki kol atsiras tokiam Vilniuj metro, tokios priemonės turėtų likti. Kadangi metro vargu ar atsiras, vadinasi visada. Nebent kitoks technological breakthrough
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLentelių nuėmimas neperorganizavus eismo ir nepastačius atitinkamų šviesoforų su sekcijomis, visiškai paralyžiuotų eismą. Prisiminkite, kas buvo Kalvarijų - Lukšio g. sankryžoje, kai nuėmė lenteles nepastatę naujų šviesoforų.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTad reikia "dėkoti" savivaldybėms, kad jos ne tik nesistengia tobulinti sprendinių, bet ir toliau eina lengviausiu keliu pridedant lentelių.
2. Esu vokiškos tvarkos šalininkas. Tik kaip ją įvesti?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą1. Savivaldybės keist negali KET. O valstybė ar yra pastačiusi nors vieną šviesoforą?
2. Esu vokiškos tvarkos šalininkas. Tik kaip ją įvesti?
O kaip atrodo "valstybė", kuri gali statyti šviesoforus? Jeigu žiūrint plačiau, tai valstybę atstovauja LAKD (Lietuvos automobilių kelių direkcija), kuri yra pastačiusi (užsakiusi, nupirkusi) savo valdomuose keliuose ne vieną šviesoforą.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO kam savivaldybėms keisti KET ar dar kažką? Reglamentai yra geri ir pakankamai lankstūs. Joks reglamentas nenurodo, kad sankryža turi būti tik tokia arba kitokia. Viskas priklauso nuo projektuotojo kompetencijos ir žinių bagažo, bei užsakovo (savivaldybės) požiūrio. Jeigu praleidžiamas bet koks primityvus ir realaus poreikio neatitinkantis sprendimas, tai ir turimas bardakas.
O kaip atrodo "valstybė", kuri gali statyti šviesoforus? Jeigu žiūrint plačiau, tai valstybę atstovauja LAKD (Lietuvos automobilių kelių direkcija), kuri yra pastačiusi (užsakiusi, nupirkusi) savo valdomuose keliuose ne vieną šviesoforą.
2. Galima įrengti visokias sankryžas, bet tik KET ribose. Už jų esanti "Vokiška sistema" leidžia sukti kairėn ir apsaugotu būdu ir neapsaugotu. Didėja pralaidumas.
Deja, ją suvokia nedaug žmonių. O tai vienintelė alternatyva žaliai kortelei didinant pralaidumą.
3. LAKD gebėjimus šviesoforų srityje, specialistų kompetencijas, pastangas darbe apibūdina šita sankryža. 10 metų tokia stovinti ir nepakeista. "Koks plotis, kiek čia sukančių į kairę" https://www.google.lt/maps/@54.80598...2!8i6656?hl=lt
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą1. Jei kažkas blogai veikia, yra šansų kreiptis "aukštyn", kad pataisytų. LAKD kreipiasi į Masiulį (anksčiau Eligijų, dabar - Roką), ir op pataiso. Savivaldybė neturi kur kreiptis. Dabar turime Islandijos g. dviračių taką, kuris pagal lapkritį pakeistas taisykles neįmanomas. Va toks Vyriausybės ir VMSA bendravimas ir bendradarbiavimas.
2. Galima įrengti visokias sankryžas, bet tik KET ribose. Už jų esanti "Vokiška sistema" leidžia sukti kairėn ir apsaugotu būdu ir neapsaugotu. Didėja pralaidumas. Atvaizdas
Comment
Comment