Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    kodėl tik Kauno šviesoforai? ir Vilniuje jau yra tokių šviesoforų

    Comment


      Parašė pavilnojys Rodyti pranešimą
      kodėl tik Kauno šviesoforai? ir Vilniuje jau yra tokių šviesoforų
      Straipsnis apie Kauną. Niekas neginčija, kad ir kitur yra tokių šviesoforų

      Comment


        Kaune, Jonavos g. - Šiaurės pr. sankryžoje bus keičiama eismo organizavimo tvarka iš Šiaurės pr. Bus atskiros fazės į kairę ir į dešinę. Šviesoforas už sankryžos jau pašalintas:



        Vaizdas prie štai:

        Comment


          Ilgai laukti pokyčiai Vilniuje, Kareivių/Žirmūnų gatvių sankryžoje
          https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ukti-pokyciai/

          Pagaliau kairieji posūkiai bus reguliuojami atskiromis šviesoforo sekcijomis, tad mieste bus bent viena avaringa vieta mažiau.
          Dabar reikėtų Kalvarijų/Ozo/Kareivių g. sankryžoje kuo greičiau įrengti atskirą sekciją kairiajam posūkiui iš Kalvarijų g. į Kareivių g. (link Valakampių).
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            O naujosios šviesoforų įrengimo taisykles Vilniuje negalioja?

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              O naujosios šviesoforų įrengimo taisykles Vilniuje negalioja?
              Kažkas yra, kad jei naujas šviesoforas, tai naujos taisyklės. Jei rekonstrukcija, tai

              Comment


                Berods, jei sankryžos projektas buvo parengtas ir patvirtintas dar iki įsigaliojant naujoms taisyklėms, tuomet galima įrenginėti ir pagal seną tvarką.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Berods, jei sankryžos projektas buvo parengtas ir patvirtintas dar iki įsigaliojant naujoms taisyklėms, tuomet galima įrenginėti ir pagal seną tvarką.
                  Pagal kokią dar seną tvarką galima kažką įrenginėti? Senasis standartas negalioja nuo 2012 m. birželio 1 d. Jei yra tik remontas, tai šviesoforai keičiami į tokius, kokie buvo. Jei jau atsiranda naujos sekcijos, tai yra rekonstrukcija. Yra numatyta pilna šios sankryžos rekonstrukcija su apsaugotais posūkiais, tad tiesiog dėl saugumo iki pilnos rekonstrukcijos, anksčiau laiko nutarta laikinai sudėti papildomas sekcijas. Bet Kaune tokiu atveju įrengia pilnus šviesoforus į kairę, o ne papildomas sekcijas.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Pagal kokią dar seną tvarką galima kažką įrenginėti? Senasis standartas negalioja nuo 2012 m. birželio 1 d. Jei yra tik remontas, tai šviesoforai keičiami į tokius, kokie buvo. Jei jau atsiranda naujos sekcijos, tai yra rekonstrukcija. Yra numatyta pilna šios sankryžos rekonstrukcija su apsaugotais posūkiais, tad tiesiog dėl saugumo iki pilnos rekonstrukcijos, anksčiau laiko nutarta laikinai sudėti papildomas sekcijas. Bet Kaune tokiu atveju įrengia pilnus šviesoforus į kairę, o ne papildomas sekcijas.
                    Pala pala, kaip čia išsireiškei? "iki pilnos rekonstrukcijos, anksčiau laiko nutarta laikinai"? Wow. Just wow.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                      Pala pala, kaip čia išsireiškei? "iki pilnos rekonstrukcijos, anksčiau laiko nutarta laikinai"? Wow. Just wow.
                      Taip ir galvojau, kad kažkas nesupras Kažkada bus pilna sankryžos rekonstrukcija pagal naujas taisykles, bet kol jos nėra, laikinai įrengiamos papildomos sekcijos

                      Comment


                        Prieš 5 metus(!) patvirtintos naujosios taisyklės, jų ir reikia laikytis. Dabar pagal negaliojančias senas taisykles prisabačino papildomas sekcijas.
                        Sekant tokia logika, atėjus 2020 metams žaliąsias lenteles bus galima "laikinai" palikti iki pilnos rekonstrukcijos.

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Prieš 5 metus(!) patvirtintos naujosios taisyklės, jų ir reikia laikytis. Dabar pagal negaliojančias senas taisykles prisabačino papildomas sekcijas.
                          Sekant tokia logika, atėjus 2020 metams žaliąsias lenteles bus galima "laikinai" palikti iki pilnos rekonstrukcijos.
                          Su lentelėmis sudėtingiau, nes KETe nuo 2020 m. nebus punkto, leidžiančio sukti į dešinę per raudoną

                          Comment


                            Tai visoms sankryžoms "kada nors" bus rekonstrukcijos. Neteisinkim naglo taisyklių apeidinėjimo.
                            Laikinai iki pilnos rekonstrukcijos darysim ir dirbtinus greičio apribojimus prieš pėsčiųjų perėjas greitojo eismo gatvėse? Tai neribokim savęs ir laikinai iki kitų rinkimų įsiveskim diktatūrą. Taigi laikinai, nu...

                            Comment


                              Labai tikiuosi, kad su žaliom lentelėm užvilkins kiek įmanoma ilgiau. Idealiam modelyje nebent veikiantis dalykas. Lygiai taip pat sukoreliuot galima būtų kiek (prasukus visą priežasčių-pasekmių ciklą) papildomos spūstys dėl lentelių nuėmimo nusineša sveikatos ar gyvybių. Nes dabar statistikoj matomas tik tiesioginis avaringumas, kuris irgi dar pilnai nereiškia lentelių problemos, o tik bando tai sukoreliuot.

                              Kraštutinumai nėra gerai. Geriau case by case spręsti su protu. Iki kol atsiras tokiam Vilniuj metro, tokios priemonės turėtų likti. Kadangi metro vargu ar atsiras, vadinasi visada. Nebent kitoks technological breakthrough

                              Comment


                                Lentelių nuėmimas neperorganizavus eismo ir nepastačius atitinkamų šviesoforų su sekcijomis, visiškai paralyžiuotų eismą. Prisiminkite, kas buvo Kalvarijų - Lukšio g. sankryžoje, kai nuėmė lenteles nepastatę naujų šviesoforų.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Lentelių nuėmimas neperorganizavus eismo ir nepastačius atitinkamų šviesoforų su sekcijomis, visiškai paralyžiuotų eismą. Prisiminkite, kas buvo Kalvarijų - Lukšio g. sankryžoje, kai nuėmė lenteles nepastatę naujų šviesoforų.
                                  Kad niekas ir nesistengia tobulinti eismo organizavimo. Net ir pagal naujas taisykles įrengus sankryžas Kaunas ignoruoja naujas taisykles ir prideda lentelių. Tokių pavyzdžių pilna. Tad reikia "dėkoti" savivaldybėms, kad jos ne tik nesistengia tobulinti sprendinių, bet ir toliau eina lengviausiu keliu pridedant lentelių.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Tad reikia "dėkoti" savivaldybėms, kad jos ne tik nesistengia tobulinti sprendinių, bet ir toliau eina lengviausiu keliu pridedant lentelių.
                                    1. Savivaldybės keist negali KET. O valstybė ar yra pastačiusi nors vieną šviesoforą?

                                    2. Esu vokiškos tvarkos šalininkas. Tik kaip ją įvesti?

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      1. Savivaldybės keist negali KET. O valstybė ar yra pastačiusi nors vieną šviesoforą?

                                      2. Esu vokiškos tvarkos šalininkas. Tik kaip ją įvesti?
                                      O kam savivaldybėms keisti KET ar dar kažką? Reglamentai yra geri ir pakankamai lankstūs. Joks reglamentas nenurodo, kad sankryža turi būti tik tokia arba kitokia. Viskas priklauso nuo projektuotojo kompetencijos ir žinių bagažo, bei užsakovo (savivaldybės) požiūrio. Jeigu praleidžiamas bet koks primityvus ir realaus poreikio neatitinkantis sprendimas, tai ir turimas bardakas.

                                      O kaip atrodo "valstybė", kuri gali statyti šviesoforus? Jeigu žiūrint plačiau, tai valstybę atstovauja LAKD (Lietuvos automobilių kelių direkcija), kuri yra pastačiusi (užsakiusi, nupirkusi) savo valdomuose keliuose ne vieną šviesoforą.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        O kam savivaldybėms keisti KET ar dar kažką? Reglamentai yra geri ir pakankamai lankstūs. Joks reglamentas nenurodo, kad sankryža turi būti tik tokia arba kitokia. Viskas priklauso nuo projektuotojo kompetencijos ir žinių bagažo, bei užsakovo (savivaldybės) požiūrio. Jeigu praleidžiamas bet koks primityvus ir realaus poreikio neatitinkantis sprendimas, tai ir turimas bardakas.

                                        O kaip atrodo "valstybė", kuri gali statyti šviesoforus? Jeigu žiūrint plačiau, tai valstybę atstovauja LAKD (Lietuvos automobilių kelių direkcija), kuri yra pastačiusi (užsakiusi, nupirkusi) savo valdomuose keliuose ne vieną šviesoforą.
                                        1. Jei kažkas blogai veikia, yra šansų kreiptis "aukštyn", kad pataisytų. LAKD kreipiasi į Masiulį (anksčiau Eligijų, dabar - Roką), ir op pataiso. Savivaldybė neturi kur kreiptis. Dabar turime Islandijos g. dviračių taką, kuris pagal lapkritį pakeistas taisykles neįmanomas. Va toks Vyriausybės ir VMSA bendravimas ir bendradarbiavimas.

                                        2. Galima įrengti visokias sankryžas, bet tik KET ribose. Už jų esanti "Vokiška sistema" leidžia sukti kairėn ir apsaugotu būdu ir neapsaugotu. Didėja pralaidumas.

                                        Deja, ją suvokia nedaug žmonių. O tai vienintelė alternatyva žaliai kortelei didinant pralaidumą.

                                        3. LAKD gebėjimus šviesoforų srityje, specialistų kompetencijas, pastangas darbe apibūdina šita sankryža. 10 metų tokia stovinti ir nepakeista. "Koks plotis, kiek čia sukančių į kairę" https://www.google.lt/maps/@54.80598...2!8i6656?hl=lt

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          1. Jei kažkas blogai veikia, yra šansų kreiptis "aukštyn", kad pataisytų. LAKD kreipiasi į Masiulį (anksčiau Eligijų, dabar - Roką), ir op pataiso. Savivaldybė neturi kur kreiptis. Dabar turime Islandijos g. dviračių taką, kuris pagal lapkritį pakeistas taisykles neįmanomas. Va toks Vyriausybės ir VMSA bendravimas ir bendradarbiavimas.
                                          Neįmanomas, nes toks sprendimas yra nesaugus. Sunku ten įsitekti neužvažiuojant ant to dviračių tako, o kaip žinia dviratininkai - neapsaugoti eismo dalyviai.

                                          2. Galima įrengti visokias sankryžas, bet tik KET ribose. Už jų esanti "Vokiška sistema" leidžia sukti kairėn ir apsaugotu būdu ir neapsaugotu. Didėja pralaidumas. Atvaizdas
                                          O kaip KET prieštarautų variantas, jeigu trijų spalvų šviesofore (į kaire), esant neapsaugotam posūkiui mirksėtų geltonas signalas? Aš jokio prieštaravimo nerandu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X