Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    2016-10-05. Kaunas. Parodos g. - K. Donelaičio g. - Vytauto pr. sankryža.

    Vaizdas nuo Parodos g. Pakeistos šviesoforų rodyklių kryptys: anksčiau jos rodė tiesiai, o dabar pritaikytos pagal važiavimo trajektoriją

    1.
    Atvaizdas


    2.
    Atvaizdas
    Aš taip rekomendavau Ši tema buvo paliesta ir per seminarą Kelių ir transporto tyrimo institute. Kelias iš tiesų užsisuka į kairę. Vokietijoje tokiu atveju įprasta naudoti įžambias rodykles. Lietuvoje tai pirmasis atvejis

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Aš taip rekomendavau Ši tema buvo paliesta ir per seminarą Kelių ir transporto tyrimo institute. Kelias iš tiesų užsisuka į kairę. Vokietijoje tokiu atveju įprasta naudoti įžambias rodykles. Lietuvoje tai pirmasis atvejis
      Su tokom rekomendacijoms atgal ruskynan tik, kur vienam gale sankryžos nesimato kito sankryžos galo ir reikalingas kompasas. Šiuo atveju reiktų pakoreguoti sankryžos formą ir vietoje lenino aikštės padaryti normalią T formos sankyžą. Tuomet ir kompasų sų šiaurės kryptimi nebeprireiktų. Dabar su savo inovacijom tik kuri precendentą, kad visose ne 90 laipsnių sankryžose blondinės teisinsis, kad šviesoforas jai kryptį neteisingai rodė.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Aš taip rekomendavau
        Gyvenimas parodys, ar eksperimentas pasiteisins.
        Dažnai inovacijos būna savitikslės.
        O gal geriau tą dieną kai kam reikėjo praleisti renginį.

        Comment


          Renginyje galėjo dalyvauti ir pareikšti nuomonę visi norintys. Tam ir yra viešos diskusijos. Savivaldybė priėmė sprendimą sutapdinti šviesoforų rodyklių kryptis su kelio ženklų rodyklių kryptimi, kad nebūtų prieštaravimo. Ir tai logiška. Ir joks čia ne eksperimentas, tiesiog mažiau painiavos. Nes rodyklės tiesiai T formos sankryžoje buvo nesąmonė.

          P.S. Prieš rekonstrukciją pagal seną sistemą įrengtuose šviesoforuose irgi buvo rodyklės, tik jos buvo 90 laipsnių kampu nukreiptos į kairę. Su laiku rodyklės tik buvo nusitrynę.
          Paskutinis taisė dsanto; 2016.10.06, 08:59.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Aš taip rekomendavau Ši tema buvo paliesta ir per seminarą Kelių ir transporto tyrimo institute. Kelias iš tiesų užsisuka į kairę. Vokietijoje tokiu atveju įprasta naudoti įžambias rodykles. Lietuvoje tai pirmasis atvejis
            Vokietijoje plačiose gatvėse pėsčiųjų šviesoforai gali degti žaliai iki saugumo salelės, o toliau - dega raudonas (Vilniuje prieš 30 metų taip pat buvo tokių sankryžų). Kai aš mūsų forumė pasiūliau grąžinti tokią tvarką Lietuvoje, vienas "šviesoforų žinovas" atsakė, kad taip negalima daryti, "nes nesaugu".

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Vokietijoje plačiose gatvėse pėsčiųjų šviesoforai gali degti žaliai iki saugumo salelės, o toliau - dega raudonas (Vilniuje prieš 30 metų taip pat buvo tokių sankryžų). Kai aš mūsų forumė pasiūliau grąžinti tokią tvarką Lietuvoje, vienas "šviesoforų žinovas" atsakė, kad taip negalima daryti, "nes nesaugu".
              Ir dabar yra tokių sankryžų. Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės to nedraudžia.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Savivaldybė priėmė sprendimą sutapdinti šviesoforų rodyklių kryptis su kelio ženklų rodyklių kryptimi, kad nebūtų prieštaravimo. Ir tai logiška. Ir joks čia ne eksperimentas, tiesiog mažiau painiavos. Nes rodyklės tiesiai T formos sankryžoje buvo nesąmonė.
                Tai kad jos nesutampa. Šviesoforo rodyklės pasuktos maždaug 45 kampu, o ženklų rodyklės 90 kampu. Tereikėjo ženklų rodykles pasukti 45 kampu.

                Comment


                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                  Tai kad jos nesutampa. Šviesoforo rodyklės pasuktos maždaug 45 kampu, o ženklų rodyklės 90 kampu. Tereikėjo ženklų rodykles pasukti 45 kampu.
                  Taip, turėjau omenyje kelio krypties kampą.

                  Comment


                    Pribrendau su tais naujais šviesoforais... Dėl įrengtų Vilniuj, netoli Senukų, Ukmergės g. ir šalia DnB - Konstitucijos pr. - kurie yra pakabinti virš gatvės.

                    Koks atsiprašant projektuotojas pagailėjo didesnių - iš tolo ne visada matosi. Toliau, dėl gatvės pasisukimo ir kampo, dažnai susipainioja tas, kuris yra sukimui į kairę su tais, kurie tiesiai. Į kairę sukantiems nėra taip aktualu matyt juos iš toli - vistiek juk lėtina greitį. O dažnokai gaunasi, kad stabdai, nes atrodo, jog tau raudona tiesiai, privažiavus arčiau - pasirodo žalia, nes akys užgriebė ne tą.

                    Kitas dalykas, kad tie kur tiesiai, vizualiai mažesni. Ar čia optinė apgaulė, ar realiai - nežinau. Ir tos žalios rodyklės ne tokios ryškios, kaip visas raudonas skritulys.

                    Na ir failų failas - kai nuo pedagoginio žiedo pusės atvažiuoji ir privažiuoji DnB šviesoforus, tai ne tik kad dėl gatvės išlinkimo ne tą pasižiūri, o ir giedrą rytą saulė vairuotojui spigina į akis būtent iš pakabintų šviesoforų kampo - visiškai nesimato, kas yra, ir pasimato tik privažiavus labai arti. Važiuojant 50kmh privažiavus į gero matomumo zoną ir pamačius visgi raudoną - jau būtų vėlu stabdyti. Manau laiko klausimas iki bėdų.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Ir dabar yra tokių sankryžų. Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės to nedraudžia.
                      Labai gerai kad yra (tai pagreitina sankryžos įveikimą), bet tu pats teigei, kad tokie šviesoforoi yra "nesaugūs".

                      Comment


                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                        Pribrendau su tais naujais šviesoforais... Dėl įrengtų Vilniuj, netoli Senukų, Ukmergės g. ir šalia DnB - Konstitucijos pr. - kurie yra pakabinti virš gatvės.

                        Koks atsiprašant projektuotojas pagailėjo didesnių - iš tolo ne visada matosi. Toliau, dėl gatvės pasisukimo ir kampo, dažnai susipainioja tas, kuris yra sukimui į kairę su tais, kurie tiesiai. Į kairę sukantiems nėra taip aktualu matyt juos iš toli - vistiek juk lėtina greitį. O dažnokai gaunasi, kad stabdai, nes atrodo, jog tau raudona tiesiai, privažiavus arčiau - pasirodo žalia, nes akys užgriebė ne tą.

                        Kitas dalykas, kad tie kur tiesiai, vizualiai mažesni. Ar čia optinė apgaulė, ar realiai - nežinau. Ir tos žalios rodyklės ne tokios ryškios, kaip visas raudonas skritulys.

                        Na ir failų failas - kai nuo pedagoginio žiedo pusės atvažiuoji ir privažiuoji DnB šviesoforus, tai ne tik kad dėl gatvės išlinkimo ne tą pasižiūri, o ir giedrą rytą saulė vairuotojui spigina į akis būtent iš pakabintų šviesoforų kampo - visiškai nesimato, kas yra, ir pasimato tik privažiavus labai arti. Važiuojant 50kmh privažiavus į gero matomumo zoną ir pamačius visgi raudoną - jau būtų vėlu stabdyti. Manau laiko klausimas iki bėdų.
                        Siūlau kreiptis į Vilniaus savivaldybę. Tavo bėdavonių forume jie neišgirs.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Siūlau kreiptis į Vilniaus savivaldybę. Tavo bėdavonių forume jie neišgirs.
                          O kur gi argumentai kad nauja tvarka yra tobula?

                          Kažkoks pasityčiojimas su tais kabančiais šviesoforais kažkur tai prie debesų, gali drąsiai juos naikint, bent sutaupytu pinigų.

                          O geriausias momentas kad vienas iš argumentu buvo kad stovintis šviesoforai už sankryžos klaidina vairuotojus? Ir ką gi mes matom prie naujos sankryžos Konstitucijos pr? Ogi sukantiems į kaire šviesoforas stovi UŽ sankryžos.

                          Comment


                            Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                            Kažkoks pasityčiojimas su tais kabančiais šviesoforais kažkur tai prie debesų, gali drąsiai juos naikint, bent sutaupytu pinigų.
                            Jau ne kartą buvo diskutuota kad tie kabantys šviesoforai reikalingi tam, kad juos pamatytų toliau stovintys.

                            O geriausias momentas kad vienas iš argumentu buvo kad stovintis šviesoforai už sankryžos klaidina vairuotojus? Ir ką gi mes matom prie naujos sankryžos Konstitucijos pr? Ogi sukantiems į kaire šviesoforas stovi UŽ sankryžos.
                            O kaip tu įsivaizduoji kaip ji kitaip pamatys stovintis pirmas eilėje pasukt?
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                              O kur gi argumentai kad nauja tvarka yra tobula?

                              Kažkoks pasityčiojimas su tais kabančiais šviesoforais kažkur tai prie debesų, gali drąsiai juos naikint, bent sutaupytu pinigų.

                              O geriausias momentas kad vienas iš argumentu buvo kad stovintis šviesoforai už sankryžos klaidina vairuotojus? Ir ką gi mes matom prie naujos sankryžos Konstitucijos pr? Ogi sukantiems į kaire šviesoforas stovi UŽ sankryžos.
                              Asmeniniai mano argumentai buvo išsakyti ne kartą. O jei kažkam kažkas per aukštai ar per maži, tegu kreipiasi į savivaldybę. Taisyklės yra plataus taikymo, o vietines aplinkybes vertina vietiniai specialistai.
                              Paskutinis taisė dsanto; 2016.10.07, 20:47.

                              Comment


                                Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                O kur gi argumentai kad nauja tvarka yra tobula?

                                Kažkoks pasityčiojimas su tais kabančiais šviesoforais kažkur tai prie debesų, gali drąsiai juos naikint, bent sutaupytu pinigų.
                                Labai juokinga, kai dėl visko yra kaltinamos taisyklės. Dėl visų problemų yra kalti projektuotojai ir rangovai įrengiantys tokias sankryžas. Taip pat ir atsakingi asmenys, kurie leidžia tokias įrenginėti.
                                Taisyklės nėra visų sankryžų projektas, tai tėra normatyvai, kurie leidžia sistemą pritaikyti kiekvienu konkrečiu atveju. Tik pas mus to pritaikymo nesimato, nes visada daroma pagal vieną ir tą patį šabloną. Tiesiog "copy/paste" šablono, kuriame surašyti minimalūs reglamentuoti dydžiai, nes pas mus visada viskas daroma pagal "planas minimum". Jeigu dar leidžiamos situaciją prastinančios išimtys, tai išimtys taikomos visur 100 proc., nes gi visi atvejai išimintiniai. Tik dėl aukčio kažkodėl imamas "planas maximum" ir šviesoforai kabinami padebesiuose, nors galima juos sukabinti ir žemiau. Tačiau matyt dėl visa ko, kad koks žioplys nenuleidęs strelės kartą per 20 metų neužkliudytų, tai pakabina kaip įmanoma aukščiau.
                                Paskutinis taisė sleader; 2016.10.08, 08:33.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Labai juokinga, kai dėl visko yra kaltinamos taisyklės. Dėl visų problemų yra kalti projektuotojai ir rangovai įrengiantys tokias sankryžas. Taip pat ir atsakingi asmenys, kurie leidžia tokias įrenginėti.
                                  Taisyklės nėra visų sankryžų projektas, tai tėra normatyvai, kurie leidžia sistemą pritaikyti kiekvienu konkrečiu atveju. Tik pas mus to pritaikymo nesimato, nes visada daroma pagal vieną ir tą patį šabloną. Tiesiog "copy/paste" šablono, kuriame surašyti minimalūs reglamentuoti dydžiai, nes pas mus visada viskas daroma pagal "planas minimum". Jeigu dar leidžiamos situaciją prastinančios išimtys, tai išimtys taikomos visur 100 proc., nes gi visi atvejai išimintiniai. Tik dėl aukčio kažkodėl imamas "planas maximum" ir šviesoforai kabinami padebesiuose, nors galima juos sukabinti ir žemiau. Tačiau matyt dėl visa ko, kad koks žioplys nenuleidęs strelės kartą per 20 metų neužkliudytų, tai pakabina kaip įmanoma aukščiau.
                                  Minėtas seminaras Kaune ir buvo tam rengiamas, kad projektuotojai, savivaldybių, direkcijos ir ministerijos atstovai išdiskutuotų daromas klaidas, padidalintų gerąja praktika. Sutapimas ar ne, bet po seminaro Alytuje pritaikyta viena iš rekomendacijų - pėsčiųjų žalio signalo trumpinimas:

                                  Perprogramuojamas Jotvingių–Pulko gatvių sankryžos šviesoforas

                                  Šioje sankryžoje žalias šviesoforo signalas dega apie 30 sekundžių. Nuo šiol pėstiesiems bus skirta pusė šio laiko gatvei pereiti, vėliau užsidega raudonas signalas, o vairuotojai dar naudojasi žalio šviesoforo signalo privalumu. Manoma, kad per tą laiką pravažiuoti gali 10–15 automobilių. Tokiu būdu tikimasi jei ne panaikinti, tai bent jau sumažinti spūstis Jotvingių-Pulko gatvių sankryžoje.
                                  Grįžtant prie įžambių rodyklių, Vilniuje, pasirodo, yra pagal seną sistemą įrengta Vydūno - Papilėnų g. sankryža, kurioje rodyklės taip pat rodo įžambiai į kairę.

                                  Comment


                                    KET kalba apie posūkius "į kairę". Bet ne "įžambiai į kairę". Tai nelegalu

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      KET kalba apie posūkius "į kairę". Bet ne "įžambiai į kairę". Tai nelegalu
                                      Bet įžambiai į kairę irgi yra į kairę. KET nerašo, kad į kairę yra būtinai 90 laipsnių kampu

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Labai juokinga, kai dėl visko yra kaltinamos taisyklės. Dėl visų problemų yra kalti projektuotojai ir rangovai įrengiantys tokias sankryžas. Taip pat ir atsakingi asmenys, kurie leidžia tokias įrenginėti.
                                        Taisyklės nėra visų sankryžų projektas, tai tėra normatyvai, kurie leidžia sistemą pritaikyti kiekvienu konkrečiu atveju. Tik pas mus to pritaikymo nesimato, nes visada daroma pagal vieną ir tą patį šabloną. Tiesiog "copy/paste" šablono, kuriame surašyti minimalūs reglamentuoti dydžiai, nes pas mus visada viskas daroma pagal "planas minimum". Jeigu dar leidžiamos situaciją prastinančios išimtys, tai išimtys taikomos visur 100 proc., nes gi visi atvejai išimintiniai. Tik dėl aukčio kažkodėl imamas "planas maximum" ir šviesoforai kabinami padebesiuose, nors galima juos sukabinti ir žemiau. Tačiau matyt dėl visa ko, kad koks žioplys nenuleidęs strelės kartą per 20 metų neužkliudytų, tai pakabina kaip įmanoma aukščiau.
                                        Na taip taisykles gal ir nekaltos, bet jei projektuotojai nekompeditingi, tai gal dar ne išaugom iki tokiu naujovių? Ar pas mus jau yra priimtina po kelis sikius taisyt klaidas? Padaromas koks projektas už kosmine kaina, o poto dar kelis kartus taiso...

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Grįžtant prie įžambių rodyklių, Vilniuje, pasirodo, yra pagal seną sistemą įrengta Vydūno - Papilėnų g. sankryža, kurioje rodyklės taip pat rodo įžambiai į kairę.

                                          Atvaizdas
                                          Teisingai, šitoje sankryžoje tokia rodyklė yra reikalinga - kitaip "vairuotojai" suktų į kairę 90 laipsnių kampu, o toks posūkis yra draudžiamas, ir pasiteisinimui sakytų: "pasukau pagal šviesoforą".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X