Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš taip rekomendavau Ši tema buvo paliesta ir per seminarą Kelių ir transporto tyrimo institute. Kelias iš tiesų užsisuka į kairę. Vokietijoje tokiu atveju įprasta naudoti įžambias rodykles. Lietuvoje tai pirmasis atvejis
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš taip rekomendavau
Dažnai inovacijos būna savitikslės.
O gal geriau tą dieną kai kam reikėjo praleisti renginį.
Comment
-
Renginyje galėjo dalyvauti ir pareikšti nuomonę visi norintys. Tam ir yra viešos diskusijos. Savivaldybė priėmė sprendimą sutapdinti šviesoforų rodyklių kryptis su kelio ženklų rodyklių kryptimi, kad nebūtų prieštaravimo. Ir tai logiška. Ir joks čia ne eksperimentas, tiesiog mažiau painiavos. Nes rodyklės tiesiai T formos sankryžoje buvo nesąmonė.
P.S. Prieš rekonstrukciją pagal seną sistemą įrengtuose šviesoforuose irgi buvo rodyklės, tik jos buvo 90 laipsnių kampu nukreiptos į kairę. Su laiku rodyklės tik buvo nusitrynę.Paskutinis taisė dsanto; 2016.10.06, 08:59.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš taip rekomendavau Ši tema buvo paliesta ir per seminarą Kelių ir transporto tyrimo institute. Kelias iš tiesų užsisuka į kairę. Vokietijoje tokiu atveju įprasta naudoti įžambias rodykles. Lietuvoje tai pirmasis atvejis
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVokietijoje plačiose gatvėse pėsčiųjų šviesoforai gali degti žaliai iki saugumo salelės, o toliau - dega raudonas (Vilniuje prieš 30 metų taip pat buvo tokių sankryžų). Kai aš mūsų forumė pasiūliau grąžinti tokią tvarką Lietuvoje, vienas "šviesoforų žinovas" atsakė, kad taip negalima daryti, "nes nesaugu".
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSavivaldybė priėmė sprendimą sutapdinti šviesoforų rodyklių kryptis su kelio ženklų rodyklių kryptimi, kad nebūtų prieštaravimo. Ir tai logiška. Ir joks čia ne eksperimentas, tiesiog mažiau painiavos. Nes rodyklės tiesiai T formos sankryžoje buvo nesąmonė.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTai kad jos nesutampa. Šviesoforo rodyklės pasuktos maždaug 45 kampu, o ženklų rodyklės 90 kampu. Tereikėjo ženklų rodykles pasukti 45 kampu.
Comment
-
Pribrendau su tais naujais šviesoforais... Dėl įrengtų Vilniuj, netoli Senukų, Ukmergės g. ir šalia DnB - Konstitucijos pr. - kurie yra pakabinti virš gatvės.
Koks atsiprašant projektuotojas pagailėjo didesnių - iš tolo ne visada matosi. Toliau, dėl gatvės pasisukimo ir kampo, dažnai susipainioja tas, kuris yra sukimui į kairę su tais, kurie tiesiai. Į kairę sukantiems nėra taip aktualu matyt juos iš toli - vistiek juk lėtina greitį. O dažnokai gaunasi, kad stabdai, nes atrodo, jog tau raudona tiesiai, privažiavus arčiau - pasirodo žalia, nes akys užgriebė ne tą.
Kitas dalykas, kad tie kur tiesiai, vizualiai mažesni. Ar čia optinė apgaulė, ar realiai - nežinau. Ir tos žalios rodyklės ne tokios ryškios, kaip visas raudonas skritulys.
Na ir failų failas - kai nuo pedagoginio žiedo pusės atvažiuoji ir privažiuoji DnB šviesoforus, tai ne tik kad dėl gatvės išlinkimo ne tą pasižiūri, o ir giedrą rytą saulė vairuotojui spigina į akis būtent iš pakabintų šviesoforų kampo - visiškai nesimato, kas yra, ir pasimato tik privažiavus labai arti. Važiuojant 50kmh privažiavus į gero matomumo zoną ir pamačius visgi raudoną - jau būtų vėlu stabdyti. Manau laiko klausimas iki bėdų.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąIr dabar yra tokių sankryžų. Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės to nedraudžia.
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąPribrendau su tais naujais šviesoforais... Dėl įrengtų Vilniuj, netoli Senukų, Ukmergės g. ir šalia DnB - Konstitucijos pr. - kurie yra pakabinti virš gatvės.
Koks atsiprašant projektuotojas pagailėjo didesnių - iš tolo ne visada matosi. Toliau, dėl gatvės pasisukimo ir kampo, dažnai susipainioja tas, kuris yra sukimui į kairę su tais, kurie tiesiai. Į kairę sukantiems nėra taip aktualu matyt juos iš toli - vistiek juk lėtina greitį. O dažnokai gaunasi, kad stabdai, nes atrodo, jog tau raudona tiesiai, privažiavus arčiau - pasirodo žalia, nes akys užgriebė ne tą.
Kitas dalykas, kad tie kur tiesiai, vizualiai mažesni. Ar čia optinė apgaulė, ar realiai - nežinau. Ir tos žalios rodyklės ne tokios ryškios, kaip visas raudonas skritulys.
Na ir failų failas - kai nuo pedagoginio žiedo pusės atvažiuoji ir privažiuoji DnB šviesoforus, tai ne tik kad dėl gatvės išlinkimo ne tą pasižiūri, o ir giedrą rytą saulė vairuotojui spigina į akis būtent iš pakabintų šviesoforų kampo - visiškai nesimato, kas yra, ir pasimato tik privažiavus labai arti. Važiuojant 50kmh privažiavus į gero matomumo zoną ir pamačius visgi raudoną - jau būtų vėlu stabdyti. Manau laiko klausimas iki bėdų.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSiūlau kreiptis į Vilniaus savivaldybę. Tavo bėdavonių forume jie neišgirs.
Kažkoks pasityčiojimas su tais kabančiais šviesoforais kažkur tai prie debesų, gali drąsiai juos naikint, bent sutaupytu pinigų.
O geriausias momentas kad vienas iš argumentu buvo kad stovintis šviesoforai už sankryžos klaidina vairuotojus? Ir ką gi mes matom prie naujos sankryžos Konstitucijos pr? Ogi sukantiems į kaire šviesoforas stovi UŽ sankryžos.
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Kažkoks pasityčiojimas su tais kabančiais šviesoforais kažkur tai prie debesų, gali drąsiai juos naikint, bent sutaupytu pinigų.
O geriausias momentas kad vienas iš argumentu buvo kad stovintis šviesoforai už sankryžos klaidina vairuotojus? Ir ką gi mes matom prie naujos sankryžos Konstitucijos pr? Ogi sukantiems į kaire šviesoforas stovi UŽ sankryžos.
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąO kur gi argumentai kad nauja tvarka yra tobula?
Kažkoks pasityčiojimas su tais kabančiais šviesoforais kažkur tai prie debesų, gali drąsiai juos naikint, bent sutaupytu pinigų.
O geriausias momentas kad vienas iš argumentu buvo kad stovintis šviesoforai už sankryžos klaidina vairuotojus? Ir ką gi mes matom prie naujos sankryžos Konstitucijos pr? Ogi sukantiems į kaire šviesoforas stovi UŽ sankryžos.Paskutinis taisė dsanto; 2016.10.07, 20:47.
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąO kur gi argumentai kad nauja tvarka yra tobula?
Kažkoks pasityčiojimas su tais kabančiais šviesoforais kažkur tai prie debesų, gali drąsiai juos naikint, bent sutaupytu pinigų.
Taisyklės nėra visų sankryžų projektas, tai tėra normatyvai, kurie leidžia sistemą pritaikyti kiekvienu konkrečiu atveju. Tik pas mus to pritaikymo nesimato, nes visada daroma pagal vieną ir tą patį šabloną. Tiesiog "copy/paste" šablono, kuriame surašyti minimalūs reglamentuoti dydžiai, nes pas mus visada viskas daroma pagal "planas minimum". Jeigu dar leidžiamos situaciją prastinančios išimtys, tai išimtys taikomos visur 100 proc., nes gi visi atvejai išimintiniai. Tik dėl aukčio kažkodėl imamas "planas maximum" ir šviesoforai kabinami padebesiuose, nors galima juos sukabinti ir žemiau. Tačiau matyt dėl visa ko, kad koks žioplys nenuleidęs strelės kartą per 20 metų neužkliudytų, tai pakabina kaip įmanoma aukščiau.Paskutinis taisė sleader; 2016.10.08, 08:33.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąLabai juokinga, kai dėl visko yra kaltinamos taisyklės. Dėl visų problemų yra kalti projektuotojai ir rangovai įrengiantys tokias sankryžas. Taip pat ir atsakingi asmenys, kurie leidžia tokias įrenginėti.
Taisyklės nėra visų sankryžų projektas, tai tėra normatyvai, kurie leidžia sistemą pritaikyti kiekvienu konkrečiu atveju. Tik pas mus to pritaikymo nesimato, nes visada daroma pagal vieną ir tą patį šabloną. Tiesiog "copy/paste" šablono, kuriame surašyti minimalūs reglamentuoti dydžiai, nes pas mus visada viskas daroma pagal "planas minimum". Jeigu dar leidžiamos situaciją prastinančios išimtys, tai išimtys taikomos visur 100 proc., nes gi visi atvejai išimintiniai. Tik dėl aukčio kažkodėl imamas "planas maximum" ir šviesoforai kabinami padebesiuose, nors galima juos sukabinti ir žemiau. Tačiau matyt dėl visa ko, kad koks žioplys nenuleidęs strelės kartą per 20 metų neužkliudytų, tai pakabina kaip įmanoma aukščiau.
Perprogramuojamas Jotvingių–Pulko gatvių sankryžos šviesoforas
Šioje sankryžoje žalias šviesoforo signalas dega apie 30 sekundžių. Nuo šiol pėstiesiems bus skirta pusė šio laiko gatvei pereiti, vėliau užsidega raudonas signalas, o vairuotojai dar naudojasi žalio šviesoforo signalo privalumu. Manoma, kad per tą laiką pravažiuoti gali 10–15 automobilių. Tokiu būdu tikimasi jei ne panaikinti, tai bent jau sumažinti spūstis Jotvingių-Pulko gatvių sankryžoje.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKET kalba apie posūkius "į kairę". Bet ne "įžambiai į kairę". Tai nelegalu
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąLabai juokinga, kai dėl visko yra kaltinamos taisyklės. Dėl visų problemų yra kalti projektuotojai ir rangovai įrengiantys tokias sankryžas. Taip pat ir atsakingi asmenys, kurie leidžia tokias įrenginėti.
Taisyklės nėra visų sankryžų projektas, tai tėra normatyvai, kurie leidžia sistemą pritaikyti kiekvienu konkrečiu atveju. Tik pas mus to pritaikymo nesimato, nes visada daroma pagal vieną ir tą patį šabloną. Tiesiog "copy/paste" šablono, kuriame surašyti minimalūs reglamentuoti dydžiai, nes pas mus visada viskas daroma pagal "planas minimum". Jeigu dar leidžiamos situaciją prastinančios išimtys, tai išimtys taikomos visur 100 proc., nes gi visi atvejai išimintiniai. Tik dėl aukčio kažkodėl imamas "planas maximum" ir šviesoforai kabinami padebesiuose, nors galima juos sukabinti ir žemiau. Tačiau matyt dėl visa ko, kad koks žioplys nenuleidęs strelės kartą per 20 metų neužkliudytų, tai pakabina kaip įmanoma aukščiau.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąGrįžtant prie įžambių rodyklių, Vilniuje, pasirodo, yra pagal seną sistemą įrengta Vydūno - Papilėnų g. sankryža, kurioje rodyklės taip pat rodo įžambiai į kairę.
Atvaizdas
Comment
Comment