Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Eksperimentai su sankryža prie Akropolio tęsiasi. Vėl atsirado "sekundinė" fazė. Kaip jau anksčiau minėjau ji beprasmė, nes kai žalias signalas dega vos kelias sekundes pravažiuoti spėja praktiškai tik 1 automobilis, be to už posūkio stovi dar vienas šviesoforas. Bent tiek gerai, kad jie veikia kartu.

    02 22

    Pirmasis šviesoforas, atskiros fazės, rodyklių nėra.



    02 27

    Šviesoforas pasisukus į dešinę. Pirmasis šviesoforas rodyklių neturi, šis turi.



    Bent tiek gerai, kad šviesoforas ties Tilžės g. jau su rodyklėmis (salelėje esančio šviesoforo rodyklė matosi prastai, bet ji yra).

    02 26



    Tokiai keistai sistemai turiu tik vienintelį paaiškinimą - sankryžą planuojama koreguoti dar kartą prieš Lidl atidarymą.

    Comment


      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
      Eksperimentai su sankryža prie Akropolio tęsiasi. Vėl atsirado "sekundinė" fazė. Kaip jau anksčiau minėjau ji beprasmė, nes kai žalias signalas dega vos kelias sekundes pravažiuoti spėja praktiškai tik 1 automobilis, be to už posūkio stovi dar vienas šviesoforas. Bent tiek gerai, kad jie veikia kartu.

      02 22

      Pirmasis šviesoforas, atskiros fazės, rodyklių nėra.

      Atvaizdas


      02 27

      Šviesoforas pasisukus į dešinę. Pirmasis šviesoforas rodyklių neturi, šis turi.

      Atvaizdas


      Bent tiek gerai, kad šviesoforas ties Tilžės g. jau su rodyklėmis (salelėje esančio šviesoforo rodyklė matosi prastai, bet ji yra).

      02 26

      Atvaizdas


      Tokiai keistai sistemai turiu tik vienintelį paaiškinimą - sankryžą planuojama koreguoti dar kartą prieš Lidl atidarymą.
      Kai fazė viena, rodyklės nėra būtinos. Jei fazės atskiros, rodyklės bent vienai krypčiai būtinos. Rodyklės įrengiamos tai krypčiai, kuri apsaugota, t.y. kuri degant žaliam signalui nesikerta su kitomis kryptimis. Neapsaugotai krypčiai rodyklių negali būti. Kaip suprantu, 1 foto yra klaida, nes nėra rodyklių. O kaip su kitomis kryptimis - ar signalai su rodyklėmis ir be rodyklių savo vietose?

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Kai fazė viena, rodyklės nėra būtinos. Jei fazės atskiros, rodyklės bent vienai krypčiai būtinos. Rodyklės įrengiamos tai krypčiai, kuri apsaugota, t.y. kuri degant žaliam signalui nesikerta su kitomis kryptimis. Neapsaugotai krypčiai rodyklių negali būti. Kaip suprantu, 1 foto yra klaida, nes nėra rodyklių. O kaip su kitomis kryptimis - ar signalai su rodyklėmis ir be rodyklių savo vietose?
        Kiti signalai "savo vietose". Vienintelė problema - itin trumpa fazė išvažiuojant iš Akropolio, kuri reikalauja atskirų rodyklių ties pirmuoju šviesoforu, bet jų nėra (jų ir nereikėtų jei nebūtų atskiros fazės į dešinę).

        Comment


          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
          Kiti signalai "savo vietose". Vienintelė problema - itin trumpa fazė išvažiuojant iš Akropolio, kuri reikalauja atskirų rodyklių ties pirmuoju šviesoforu, bet jų nėra (jų ir nereikėtų jei nebūtų atskiros fazės į dešinę).
          O posūkis į dešinę apsaugotas?

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            O posūkis į dešinę apsaugotas?
            Taip, ties antruoju šviesoforu rodyklė ir yra.

            Manau, kad kol kas neverta gilintis į šią sankryžą kol neatidarytas Lidl, nes kol kas sunku susidaryti bendrą vaizdą, kai sankryža pilnai nefunkcionuoja.
            Paskutinis taisė Xedos; 2016.02.29, 22:43.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Iš Kubiliaus g. pasukti į kairę arba tiesiai pravažiuoti visada didelis stresas, nežinau daugiau tokių nemalonių sankryžų Vilniuje, reikia labai ilgai laukti, todėl dauguma rizikuoja lįsdami į siaurą tarpą tarp lekiančių automobilių Lukšio gatve 4 juostomis ir juos pristabdydami, plius dar ir pėsčiuosius reikia žiūrėti, kurių ten irgi netrūksta.
              Būtent. Vairuotojai tada žiūri į pagrindinį kelią, o pėstieji lieka paskutinėje vietoje. O kai kam atrodo, kad šviesoforai daug kur nebūtini. Pavyzdys iš Kauno. Nufilmavo sankryžą ne piko metu ir nusprendė, kad čia šviesoforas nereikalingas:



              1:05 rašo, kad sankryža tuščia, o automobiliai stovi. Bet pamiršo pasakyti, kad kažkas nuspaudė pėsčiųjų mygtuką ir perbėgo per gatvę degant raudonam signalui, dėl to po kiek laiko užsidegė pėsčiųjų žalias ir automobiliai stovi.

              Comment


                Įjungtas šviesoforas J. Basanavičiaus/Žemaitės/Aušros al. sankryžoje

                Aušros al. nuo centro pusės.



                Nėra šviesoforo kairėje pusėje. Ar jis neturėtų ten būti ?



                Šviesoforas kairėje yra, tiesiog jo nesimato.





                J. Basanavičiaus g. Čia visko labai daug, nelendant į gatvę geresnio kadro padaryti nepavyko. Beje, šviesoforas dešinėje tikrai yra .

                Comment


                  Aušros al. nuo ligoninės.

                  Šviesoforas kairėje yra, tik šiame kadre jo nesimato.



                  Štai ir jis.



                  Žemaitės g. nuo turgaus. Greitai senųjų šviesoforų turėtų nelikti.

                  Comment


                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                    Įjungtas šviesoforas J. Basanavičiaus/Žemaitės/Aušros al. sankryžoje

                    Atvaizdas


                    Nėra šviesoforo kairėje pusėje. Ar jis neturėtų ten būti ?
                    Ačiū už fotoreportažą. Ne, kairėje pusėje šiuo atveju šviesoforas neprivalomas, nors matomumą tikrai pagerintų.

                    Kaip matau, šviesoforų išdėstymas šiek tiek skiriasi nuo siūlyto eismo studijoje, adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=250616. Iš Žemaitės ir J.Basanavičiaus g. nėra šviesoforų virš važiuojamosios dalies, nes jie ir neprivalomi:

                    Comment


                      Savotiškas šviesoforų veikimas Kaunas-Jonava kelyje. Tiesiai važiuoja automobilių srautas. Tuomet šalutiniame atsiranda 1 automobilis ir įvyksta automatikos stebuklas - suveikia šviesoforas, stabdo visą pagrindinį srautą dėl vieno automobilio. (Kitos išeities lyg ir nėra, jei yra jutikliai). Bet kas gi vyksta toliau, vos tik užsidega žalia pagrindiniame kelyje, tuoj pat pradeda mirksėti, nes šalutiniame vėl pasirodė 1 automobilis Negana to, šviesoforas suprogramintas idiotiškai, kad pravažiavus tam vienam automobiliui, pagrindiniam srautui dar ilgai dega raudona. Tuo tarpu Vilnius, nors jo sistema ir senesnė už Jonavos kelio šviesoforus, labiau pažengęs - čia dėl poros automobilių žalia tik užsidega ir iškart mirksi.

                      Dabar išeina, kad prioritetas kaip ir šalutiniam keliui, nes ten visada iškart reaguojama į automobilį. Tai logiška būtų padaryt atvirkščiai, tegu visada dega žalia šalutiniam, bet kai atvažiuojama pagrindiniu ten visada būtų uždegama žalia.

                      Comment


                        Dar juokingesnis šviesoforas kabo Karvėmaloj (vienas iš 2 naujų) - dega žalia, paskui ima labai greitai mirksėti, kokiai sekundei užsidega raudona ir vėl persijungia į žalią ... Anksčiau abu nauji šviesoforai dirbo tokiu idiotišku ciklu, vieną sureguliavo, kitas liko.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Savotiškas šviesoforų veikimas Kaunas-Jonava kelyje. Tiesiai važiuoja automobilių srautas. Tuomet šalutiniame atsiranda 1 automobilis ir įvyksta automatikos stebuklas - suveikia šviesoforas, stabdo visą pagrindinį srautą dėl vieno automobilio. (Kitos išeities lyg ir nėra, jei yra jutikliai). Bet kas gi vyksta toliau, vos tik užsidega žalia pagrindiniame kelyje, tuoj pat pradeda mirksėti, nes šalutiniame vėl pasirodė 1 automobilis Negana to, šviesoforas suprogramintas idiotiškai, kad pravažiavus tam vienam automobiliui, pagrindiniam srautui dar ilgai dega raudona. Tuo tarpu Vilnius, nors jo sistema ir senesnė už Jonavos kelio šviesoforus, labiau pažengęs - čia dėl poros automobilių žalia tik užsidega ir iškart mirksi.

                          Dabar išeina, kad prioritetas kaip ir šalutiniam keliui, nes ten visada iškart reaguojama į automobilį. Tai logiška būtų padaryt atvirkščiai, tegu visada dega žalia šalutiniam, bet kai atvažiuojama pagrindiniu ten visada būtų uždegama žalia.
                          Pirmiausia, “skunde” yra labai daug emocijų ir nelabai daug tiesos Sankryža veikia taip:
                          1. Jei šalutiniame kelyje nėra nieko, pagrindiniam keliui žalia dega “amžinai”, t.y. nuolat.
                          2. pagrindiniam keliui skirtas minimalus žalias laikas, po kurio, jei šalutiniame atsirado automobilis, pagrindinis kelias bus stabdomas, jei pagrindinis kelias nepratęsiamas (tarpai tarp automobilių didesni nei 4 s), t.y. jis niekada nebus sustabdytas anksčiau už tą minimumą, bet esant automobiliui šalutiniame kelyje, šis nebus išlaikomas ilgiau nei nurodytas maksimalus laikas, jei pratęsimas yra.
                          3. Dėl visų išvardintų dalykų, jei pagrindiniu keliu artėja automobiliai, bet dar nėra pasiekę jutiklių (valdiklis nežino, kad jie atvažiuoja), o šalutiniame kelyje atsiranda automobilis, ir pagrindiniam keliui minimumas pasibaigęs, žalia iškart iškviečiama šalutiniam keliui.
                          4. Žalia šalutiniam keliui uždegama tik tiek, kiek yra automobilių ir dega minimumą, jei yra tik vienas automobilis, t.y. labai trumpai.
                          5. Pravažiavus vienam automobiliui pagrindiniam dar kurį laiką raudona dega tiek kiek reikia, t.y. tai yra saugos laikas, skirtas automobiliui išvažiuoti iš šalutinio kelio, kurį padiktuoja sankryžos fizika (išvažiavimo atstumas), kai išvažiuojama paskutinę žalio signalo sekundę (taip, ir žalias mirksintis yra žalias, tad žalio mirksinčio paskutinę sekundę) iki konflikto taško. Taip, žalias mirksintis yra šiuo atveju trūkumas, nes pasibaigus eismui šalutiniame kelyje, dar: 4 sekundes mirksi žalias, 3 s dega geltonas (jau 7 s sekundės!), ir dar kokių porą sekundžių dega visems raudonas.
                          6. Vilniuje ar kur kitur yra lygiai taip pat, kai sankryžos veikia visiškai adaptyviai, o tokios sankryžos būtent ir stovi Jonavos plente. Siūlau išlipti iš automobilio ir pastovėti ten pusvalandį – manau, kad tuomet viskas visai kitaip pasirodytų
                          P.S. Minimalius ir maksimalius laikus galima keisti.

                          Comment


                            Kas gali atsakyti, kas ten per naujadaras kelio ženklas atsirado iškart už sankryžos? 519? Toks turėtų stovėti prieš sankryžą. 517? Kokiomis dar kryptimis galima judėti eismo juostose, be 2 krypčių? Skersai ištisinei linijai? Kažkas išrado naują kelio ženklą?

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                              Kas gali atsakyti, kas ten per naujadaras kelio ženklas atsirado iškart už sankryžos? 519? Toks turėtų stovėti prieš sankryžą. 517? Kokiomis dar kryptimis galima judėti eismo juostose, be 2 krypčių? Skersai ištisinei linijai? Kažkas išrado naują kelio ženklą?
                              Manau, šias diskusijas tikslinga pratęsti ženklinimo, o ne šviesoforų temoje.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Manau, šias diskusijas tikslinga pratęsti ženklinimo, o ne šviesoforų temoje.
                                Perkėliau čia:
                                http://www.miestai.net/forumas/showt...615#post936615

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Pirmiausia, “skunde” yra labai daug emocijų ir nelabai daug tiesos Sankryža veikia taip:
                                  1. Jei šalutiniame kelyje nėra nieko, pagrindiniam keliui žalia dega “amžinai”, t.y. nuolat.
                                  2. Pagrindiniam keliui skirtas minimalus žalias laikas, po kurio, jei šalutiniame atsirado automobilis, pagrindinis kelias bus stabdomas, jei pagrindinis kelias nepratęsiamas (tarpai tarp automobilių didesni nei 4 s), t.y. jis niekada nebus sustabdytas anksčiau už tą minimumą, bet esant automobiliui šalutiniame kelyje, šis nebus išlaikomas ilgiau nei nurodytas maksimalus laikas, jei pratęsimas yra.
                                  3. Dėl visų išvardintų dalykų, jei pagrindiniu keliu artėja automobiliai, bet dar nėra pasiekę jutiklių (valdiklis nežino, kad jie atvažiuoja), o šalutiniame kelyje atsiranda automobilis, ir pagrindiniam keliui minimumas pasibaigęs, žalia iškart iškviečiama šalutiniam keliui.
                                  4. Žalia šalutiniam keliui uždegama tik tiek, kiek yra automobilių ir dega minimumą, jei yra tik vienas automobilis, t.y. labai trumpai.
                                  5. Pravažiavus vienam automobiliui pagrindiniam dar kurį laiką raudona dega tiek kiek reikia, t.y. tai yra saugos laikas, skirtas automobiliui išvažiuoti iš šalutinio kelio (...)
                                  P.S. Minimalius ir maksimalius laikus galima keisti.
                                  Taip, teorija tokia. Bet realybė kiek kitokia, kantrybė galų gale baigiasi ir prasideda emocijos, kai tuo keliu važinėji keletą metų po kelis kartus per savaitę

                                  3. Esmė, kad minimalus pagrindinio kelio "žalios" laikas suprogramuotas per trumpas. Esamas variantas tiktų, jei būtų daugmaž analogiškų kelių sankryža.

                                  4,5. Dėl vieno automobilio sukančio iš šalutinio, 5 automobiliai pagrindiniame kelyje stovi tikrai ne 7 sekundes.


                                  Dar juokingesnis šviesoforas kabo Karvėmaloj (vienas iš 2 naujų) - dega žalia, paskui ima labai greitai mirksėti, kokiai sekundei užsidega raudona ir vėl persijungia į žalią ... Anksčiau abu nauji šviesoforai dirbo tokiu idiotišku ciklu, vieną sureguliavo, kitas liko.
                                  Kaip suprantu šie šviesoforai reaguoja į greičio matuoklius, dėl to viršijant greitį stabdo. Bet čia galima pasitaisyt - jei apsižioplinai ir viršijai, tai toliau riedi iš inercijos ir pataikysi vėl į žalią.
                                  Tačiau dažnai pasitaiko, kad vienas važiuoji 48 km/h, bet šviesoforas vis tiek sustabdo. Nežinau ar čia sutapimas, ar koks bugas. Išeina, kad jei už matuoklio važiuotum 60 km/h tai spėtum pravažiuot.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2016.03.05, 12:50. Priežastis: Pridėta citata, šį kurią buvo atsakyta

                                  Comment


                                    Karvėmaloj

                                    Man atrodo, kad raudona įsijungia, jei viršiji greitį.

                                    Comment


                                      karvėmaloj tai dėl greičio viršijimo ten taip yra

                                      Comment


                                        Aš irgi turėjau tokį įtarimą Tokios sistemos pagrindinė yda ta, kad dėl vieno viršijančio kenčia ir neviršijantys.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                          Taip, teorija tokia. Bet realybė kiek kitokia, kantrybė galų gale baigiasi ir prasideda emocijos, kai tuo keliu važinėji keletą metų po kelis kartus per savaitę

                                          3. Esmė, kad minimalus pagrindinio kelio "žalios" laikas suprogramuotas per trumpas. Esamas variantas tiktų, jei būtų daugmaž analogiškų kelių sankryža.

                                          4,5. Dėl vieno automobilio sukančio iš šalutinio, 5 automobiliai pagrindiniame kelyje stovi tikrai ne 7 sekundes.
                                          7 sekundės (apytiksliai) skaičiuojamos nuo tada, kai šalutiniam keliui pradeda mirksėti žalias. Tai žinoma, kad pagrindinis stovi ilgiau.

                                          Siūlau savo pastebėjimus nusiųsti kelių direkcijai. Visada galima laikus pakoreguoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X