Nelabai supratau kur problema. Jei įvažiavai pagal leidžiamą šviesoforo signalą į sankryžą, tai ir užbaigi manevrą, t. y. posūkį į kairę, kai iš priekio nebevažiuoja automobiliai ir nėra pėsčiųjų, einančių per perėją. Koks skirtumas, kokia šviesoforo spalva tada dega, juk esi sankryžoje ir užbaigi manevrą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKas nors paaiškinkite kaip teisingai įveikti GV-Skersinės sankryžą? Situacija. Posūkis į kairę iš GV.
Įvažiuoji į sankryžą ir nematai jokių signalų. Spėju lietuviai išrado "naują šviesoforo tvarką" (t.y. pažangiose ES šalyse neegzistuojančią).
Parašė Adaras Rodyti pranešimąNelabai supratau kur problema. Jei įvažiavai pagal leidžiamą šviesoforo signalą į sankryžą, tai ir užbaigi manevrą, t. y. posūkį į kairę, kai iš priekio nebevažiuoja automobiliai ir nėra pėsčiųjų, einančių per perėją. Koks skirtumas, kokia šviesoforo spalva tada dega, juk esi sankryžoje ir užbaigi manevrą?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVisiškai teisingai. Kai nematai signalų, tai jie dar ir neklaidina ir neskatina skubotai užbaigti manevro. Tarkim pradeda mirksėti žalias ir diedukas skuba sukti į kairę, nors iš priekio dar važiuoja mašinos. Pats susidūriau su tokia situacija Kėdainiuose.
Kita vertus, ir pagal seną tvarką galima sustoti, nes "šviečia raudona"
Naujoje tvarkoje mane labiausiai siutina nežinia kur esantys šviesoforai - arba danguje arba 90 kampu į šoną.
Žinau, kad atsakysite: "reikia sustoti ten, kur matosi"Paskutinis taisė Sula; 2015.12.14, 06:12.
Comment
-
Parašė Adaras Rodyti pranešimąNelabai supratau kur problema. Jei įvažiavai pagal leidžiamą šviesoforo signalą į sankryžą, tai ir užbaigi manevrą, t. y. posūkį į kairę, kai iš priekio nebevažiuoja automobiliai ir nėra pėsčiųjų, einančių per perėją. Koks skirtumas, kokia šviesoforo spalva tada dega, juk esi sankryžoje ir užbaigi manevrą?
Tačiau tokiose sankryžose, kur neturi pirmumo (nes tėra dvi fazės), yra per sunku. "Senoviniu atveju" - matai atvažiuojančias mašinas, gali maždaug nuspėti jų greitį, matai atstumą ir svarbiausia spalvą. Jei dega geltona, žinai, kad mašinos stabdys ir sustos palei savo STOP liniją. Ramiai suki. Spalvos ne man reikia, o reikia prognozuoti kitų elgesį.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa kai yra šviesoforas kiekvienai sukimo krypčiai, tai viskas aišku.
Tačiau tokiose sankryžose, kur neturi pirmumo (nes tėra dvi fazės), yra per sunku. "Senoviniu atveju" - matai atvažiuojančias mašinas, gali maždaug nuspėti jų greitį, matai atstumą ir svarbiausia spalvą. Jei dega geltona, žinai, kad mašinos stabdys ir sustos palei savo STOP liniją. Ramiai suki. Spalvos ne man reikia, o reikia prognozuoti kitų elgesį.
Comment
-
Saugumas pirmiausia. Jei tu įvažiavęs į sankryžą lauki kol galėsi pasukti į kairę, tau jau nereikia domėtis šviesoforo signalu, kai tik turi galimybę tai ir pravažiuosi, oranžinis arba raudonas signalas neskatins tavęs greičiau pravažiuoti sankryžą, taip nesukurs nesaugios situacijos, kuri dažnai dabar būna su sena įrengimo tvarka, kai tu jau skubi pravažiuoti, bet vis dar iš priekio atvažiuojantys automobiliai. Taip pat kai yra sudėtingesnės (nestandartinės) sankryžos, viena šalia kitos ir t.t., tada šviesoforų neatkartojimas supaprastina vairuotojo supratimą kaip pervažiuoti sankryžą (sankryžas), žiūrint tiktai prieš save esantį artimiausią šviesoforą.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė Adaras Rodyti pranešimąBendrai kalbant, yra nemažai sankryžų, kur jums jau gali degti raudonas signalas jūsų krypties dubliuojančiame šviesofore už sankryžos, bet iš priekio atvažiuojantiems vis dar degti žalias. Kaip tada? Irgi ramiai suksite, nes jei jums raudona, tai jau užtikrintai ir visiems kitiems raudona? Šviesoforas už sankryžos yra skirtas tik jūsų krypčiai, jis nereguliuoja kitos krypties.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąBūtent. Tokia situacija yra Kaune, Baltų pr. - Grušo g. sankryžoje. Užkilus ant kalno ir sukant į kairę į Grušo g. užsidega raudonas, o iš priekio vis dar dega žalias gal pusę minutės.
Bandau prisiminti Vilniuje, ar yra šviesoforas, kuriame nebūtų papildomos į kairę, ir užsidegus raudonai, dar leistų iš priešpriešais važiuoti tiesiai. Neprisimenu.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTokie kaip šis kontretus šviesoforai turėtų būti atnaujinami pirmiausiai, pagal naują tvarką, įrengiant juos su skirtingų krypčių rodyklėmis (nes tam yra poreikis, kitaip nebūtų to skirtumo).
Bandau prisiminti Vilniuje, ar yra šviesoforas, kuriame nebūtų papildomos į kairę, ir užsidegus raudonai, dar leistų iš priešpriešais važiuoti tiesiai. Neprisimenu.
Iš dalies apsaugotas kairysis posūkis
27. Kairysis posūkis yra iš dalies apsaugotas, jeigu į kairę sukančioms transporto priemonėms žalias signalas dega ilgiau nei žalias signalas priešpriešinės krypties transporto priemonėms ir lygiagrečiai judantiems pėstiesiems bei dviratininkams. Tai leidžia į kairę sukančioms transporto priemonėms atlaisvinti sankryžos zoną užgesus žaliems priešpriešinės krypties transporto priemonių ir pėsčiųjų bei dviratininkų signalams.
28. Iš dalies apsaugotas kairysis posūkis reguliuojamas tais pačiais šviesoforais (be rodyklių), kurie reguliuoja važiavimą tiesiai (žr. IX skirsnį).
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBandau prisiminti Vilniuje, ar yra šviesoforas, kuriame nebūtų papildomos į kairę, ir užsidegus raudonai, dar leistų iš priešpriešais važiuoti tiesiai. Neprisimenu.
Comment
-
Parašė Adaras Rodyti pranešimąPrisiminiau Minties ir Apkasų gatvių sankryžą Vilniuje. Kiek atsimenu, automobiliai, judantys nuo centro pusės tiesiai link šiaurės miestelio ir taip pat sukantys į Minties g., turėdavo ilgesnį žalią šviesoforo signalą, nei tie, kurie judėdavo link centro, dėl mažo nuotolio tarp dviejų sankryžų. Tiesa, dabar posūkis į kairę ten yra draudžiamas, bet ankščiau buvo leidžiamas.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąŽodžiu, išskyrus tą vieną Kaune, panašu, kad Lietuvoje daugiau nėra.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDrąsiai teigiate. Kaip minėjau, toks dalykas numatytas net naujose taisyklėse.
Bandau prisiminti Vokietijoje, ar kur buvo, kad man dega žalias blynas, o iš priekio tai važiuoja, tai nebe. Na neprisimenu.
Padaryta taip, kad šviesoforų sistemos nepastebi. O iš Lietuvos užsieniečiai grįžta kupini įspūdžių (mes patys važiuojame iš atminties).
PS Atkreipiu dėmesį, kad diskusija vyksta apie dvi situacijas:
Senas reguliavimas. Poreikis sukti į kairę ir žalias berodyklis signalas ir priešpriešais deganti tai žalia tai raudona. Pavyzdys gyvai: ex. iš Apkasų į Minties.
Naujas reguliavimas. Poreikis sukti į kairę ir žalias berodyklis blynas tik prieš sankryžą. Pavyzdys - Geležinio vilko ir Skersinės.
PPS Naujai tvarkai pritariu (iš esmės). Tik kai kurie aspektai turi būti tobulinami patoguymo vardan.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąMan atrodo, kad naujos taisyklės turi tam tikrų trūkumų. Kurie atsirado, greičiausiai, iš lietuviškų susigalvojimų.
Bandau prisiminti Vokietijoje, ar kur buvo, kad man dega žalias blynas, o iš priekio tai važiuoja, tai nebe. Na neprisimenu.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPadaryta taip, kad šviesoforų sistemos nepastebi. O iš Lietuvos užsieniečiai grįžta kupini įspūdžių (mes patys važiuojame iš atminties).
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąIš Vokietijos tai ir paimta.
Gal galite pasakyti, kokie įspūdžiai? Panašu, kad jie iš senų sankryžų. Naujose užsieniečiams neturi kilti problemų.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąGal galite pasakyti, kokie įspūdžiai? Panašu, kad jie iš senų sankryžų. Naujose užsieniečiams neturi kilti problemų.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSenose sankryžose taip pat nebuvo problemų - visi signalai yra aiškūs.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąUžsieniečiams tikrai ne viskas aišku.
Bet Švedijoje, Suomijoje, Norvegijoje stovi šviesoforai ir už sankryžų.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAišku užsienis nėra panacėja. Lenkija turi kažkokių keistų taisyklių sukant į dešnę.
Bet Švedijoje, Suomijoje, Norvegijoje stovi šviesoforai ir už sankryžų.
Antra situacija, kai vokietis, eismo specialistas supeikė šviesoforus už sankryžos. Sako, jei pas mus vidury sankryžos būtų šviesoforas, turėtume prie jo sustoti. Beje, dabar prisiminiau ir istorijas iš Lietuvos. Vienas eismo specialistas pasakojo, kad ir Lietuvoje pasitaiko atvejų, kai sukdami vairuotojai sustoja prie dubliuojančių, ne jų krypties, šviesoforųPaskutinis taisė dsanto; 2015.12.15, 20:06.
Comment
Comment