Parašė bakenonas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPrivažiavai, įvertinai situaciją, pamačius pėsčiuosius pristabdei, praleidai juos, nuvažiavai toliau.
Privaziavai, ivertinai ir leki, panasiai kaip cia
https://www.youtube.com/watch?v=4phFYiMGCIY
Comment
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimąTai kam tie sviesoforai apskritai?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPadėti eismo dalyviams įveikti sankryžą.
Comment
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimąVisiskai pritariu. Bet zalios lenteles buvimas daugumoje atveju padeda tik vienam eismo dalyviui - sukanciam i desine, bet ta pagalba jam vienam, o kitiems eismo dalyviams ir pestiesiems tai visai nepadeda, nes bet kurioje eismo fazeje galimas konfliktas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKonfliktas galimas bet kurioje fazėje esant bet kokiai šviesoforų sistemai.
Comment
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimą167. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.
ar ne sito ieskai?
Eismas.eu 167-ą pateikia tokį:
167. Kai eismas reguliuojamas šviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis šviesoforo signalais, kad ir kokie būtų važiavimo pirmenybę nurodantys kelio ženklai. Jeigu šviesoforas išjungtas arba įjungtas geltonas mirksintis jo signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio ženklais.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNe, yra fazė, kai konfliktas negalimas. Visomis kryptimis dega raudona, o Aleksio suka į dešinę per žalią rodyklę, kuri galioja tik jam.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Eismas.eu 167-ą pateikia tokį:
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...484529&p_tr2=2
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Eismas.eu 167-ą pateikia tokį:
163. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.
kas siaip keista, kad LRS svetaineje raso, kad senosios taisykles yra:
Statusas: Aktuali 2013-01-19
Rūšis: Aktuali redakcija )))
http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpai..._l?p_id=438723
Nors is tikruju yra naujesnis variantas:
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...416/eNyysmytmU
Na kaip bebutu nurodymas yra.
Comment
-
Kaunas. Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryža. Kadangi naujas šviesoforas nėra įjungtas ir užstoja seną, laikinai įjungtas naujas šviesoforas ir prie jo primontuota papildoma sekcija į kairę, kuri įjungus naujus šviesoforus, bus pašalinta. Lentelė likusi prie seno šviesoforo, todėl nebegalioja.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKaunas. Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryža. Kadangi naujas šviesoforas nėra įjungtas ir užstoja seną, laikinai įjungtas naujas šviesoforas ir prie jo primontuota papildoma sekcija į kairę, kuri įjungus naujus šviesoforus, bus pašalinta. Lentelė likusi prie seno šviesoforo, todėl nebegalioja.
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Youtube video
Comment
-
Parašė zilviz Rodyti pranešimąKas žino ar šviesoforų projektavimui reikalingi kažkokie atestatai ?
Comment
-
Berlyne sutikau nemažai sankryžų su papildomomis sekcijomis į dešinę, ten kur didesnis pralaidumas į dešinę aktualus. Papildoma sekcija įjungiama kartu su iš dešinės sankryžos pusės į kairę sukančiu transportu. Užgęsus papildomai sekcijai, yra trumpa pauzė, kad pėstieji pirmi įžengtų į pėsčiųjų perėją (jiems žalias uždegamas anskčiau), tuomet pasukęs automobilis mato gatve einančius pėsčiuosius, kuriuos turi praleisti:
Toks eismo reguliavimo būdas padidintų pralaidumą ir mūsų sankryžose bei būtų saugesnis, nei lentelės su žaliomis rodyklėmis. Papildomos sekcijos Berlyne įrengiamos net ir dviračiams:
Ten, kur eismas išties intensyvus arba leidžiamas iš dviejų eismo juostų, įrengiami atskiri šviesoforai į dešinę (taip daroma ir pas mus pagal naujas šviesoforų taisykles):
Dviračiai taip pat turi atskirus šviesoforus į dešinę (galima įgyvendinti ir pas mus, nes KET jau numato geltoną spalvą dviračiams, bet reikia papildyti šviesoforų taisykles):
Paskutinis taisė dsanto; 2015.02.09, 21:42.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąBerlyne sutikau nemažai sankryžų su papildomomis sekcijomis į dešinę, ten kur didesnis pralaidumas į dešinę aktualus. Papildoma sekcija įjungiama kartu su iš dešinės sankryžos pusės į kairę sukančiu transportu. Užgęsus papildomai sekcijai, yra trumpa pauzė, kad pėstieji pirmi įžengtų į pėsčiųjų perėją (jiems žalias uždegamas anskčiau), tuomet pasukęs automobilis mato gatve einančius pėsčiuosius, kuriuos turi praleisti:
Youtube videoIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
Comment