Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Čia vėlgi pasakysiu, kad šviesoforas su papildoma sekcija prie raudono čia turėtų pranašumą - degant žaliam signalui ir nedegant papildomai sekcijai, vairuotojai galėtų sukti į dešinę praleisdami pėsčiuosius, o iš Išradėjų g. nuo kapinių būtų leidžiama sukti į kairę.
    O aš, vėlgi, pasakysiu, kad ši papildoma sekcija ineštų tik nereikalingo neaiškumo, vietoje to, kad būtų normaliai sureguliuotos sankryžos fazės.

    Comment


      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
      O aš, vėlgi, pasakysiu, kad ši papildoma sekcija ineštų tik nereikalingo neaiškumo, vietoje to, kad būtų normaliai sureguliuotos sankryžos fazės.
      O kaip siūlai sureguliuoti fazes Pramonės g. - Išradėjų g. sankryžoje, kad per radiją praneštų, jog spūstys dingo?

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        O kaip siūlai sureguliuoti fazes Pramonės g. - Išradėjų g. sankryžoje, kad per radiją praneštų, jog spūstys dingo?
        Duoti daugiau laiko, įjungti žalią nuo K. Donelaičio kapinių tik jei automobilį užfiksuos davikliai, leisti sukti į dešinę kartu su važiuojančiais tiesiai ir sukančiais į kairę. Galima šias priemones išbandyti ir atskirai, bei pažiūrėti kokį rezultatą jos duos.

        Comment


          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
          Duoti daugiau laiko, įjungti žalią nuo K. Donelaičio kapinių tik jei automobilį užfiksuos davikliai, leisti sukti į dešinę kartu su važiuojančiais tiesiai ir sukančiais į kairę. Galima šias priemones išbandyti ir atskirai, bei pažiūrėti kokį rezultatą jos duos.
          Sutinku 100 proc.

          Comment


            Aš siūlyčiau tokią fazių seką Pramonės g. - Išradėjų g. sankryžoje:

            Comment


              /\ Pirmiau panaikinama žalia rodyklė, o paskui rašomos disertacijos, kaip pagerinti padėtį

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                /\ Pirmiau panaikinama žalia rodyklė, o paskui rašomos disertacijos, kaip pagerinti padėtį
                Man irgi kyla klausimas, kodėl savivaldybė pirmiau įrengė lentelę, nors šioje vietoje ją draudžia Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės. Po to ją nuėmus, sprendžiama, kaip reguliuoti dešinįjį posūkį. Ir mes turime duoti patarimus. Aišku, tai padarysiu su mielu noru, kad tik viskas būtų kuo geriau.

                Tačiau kodėl iškart projektavimo metu nebuvo sprendžiama, kaip bus su dešiniuoju posūkiu, nes lentelė čia negalima?
                Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.29, 22:10.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Man irgi kyla klausimas, kodėl savivaldybė pirmiau įrengė lentelę, nors šioje vietoje ją draudžia Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės. Po to ją nuėmus, sprendžiama, kaip reguliuoti dešinįjį posūkį. Ir mes turime duoti patarimus.
                  Ne pirmas kartas ir, deja, ne paskutinis.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Ne pirmas kartas ir, deja, ne paskutinis.
                    Kai tik sužinojau apie Šiaulių Pramonės g. - Išradėjų g. sankryžos rekonstrukciją, kreipiausi į UAB "Šiaulių gatvių apšvietimas", kuri atliko projektavimą, kad atsiųstų man projektą peržiūrai. Prasidėjo atsikalbinėjimai ir išsidirbinėjimai, kol galiausiai pasiūlė man atvažiuoti pas juos "pasikalbėti". Ir kuo tai baigėsi? Rekonstravus sankryžą išaiškėjo pažeidimai ir teko perdaryti šviesoforus. Dar labai trūksta kompetencijos mūsų eismo organizatoriams.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Man irgi kyla klausimas, kodėl savivaldybė pirmiau įrengė lentelę, nors šioje vietoje ją draudžia Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės. Po to ją nuėmus, sprendžiama, kaip reguliuoti dešinįjį posūkį. Ir mes turime duoti patarimus. Aišku, tai padarysiu su mielu noru, kad tik viskas būtų kuo geriau.

                      Tačiau kodėl iškart projektavimo metu nebuvo sprendžiama, kaip bus su dešiniuoju posūkiu, nes lentelė čia negalima?
                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Kai tik sužinojau apie Šiaulių Pramonės g. - Išradėjų g. sankryžos rekonstrukciją, kreipiausi į UAB "Šiaulių gatvių apšvietimas", kuri atliko projektavimą, kad atsiųstų man projektą peržiūrai. Prasidėjo atsikalbinėjimai ir išsidirbinėjimai, kol galiausiai pasiūlė man atvažiuoti pas juos "pasikalbėti". Ir kuo tai baigėsi? Rekonstravus sankryžą išaiškėjo pažeidimai ir teko perdaryti šviesoforus. Dar labai trūksta kompetencijos mūsų eismo organizatoriams.
                      Per švelniai pasakyta. Eismo organizavimo "specialistai" kompetencijos kartais išvis neturi. Akivaizdus to pavyzdys yra Šiauliuose. Didžiulis kamštis sukurtas visiškai dirbtinai. Kur šioje rekonstrukcijoje galima įžvelgti kokius nors "specialistų kompetencijos" pėdsakus ? Vieną dalyką tikrai nesunku pastebėti, kamštį, kurio autoriai ir yra tie patys specialistai.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Rekonstravus sankryžą išaiškėjo pažeidimai ir teko perdaryti šviesoforus. Dar labai trūksta kompetencijos mūsų eismo organizatoriams.
                        Bet tai, tikriausiai, ne tik projektuotojų, bet ir užsakovo (miesto valdžios) pareiga - užtikrinti atitikimą teisės aktams.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Bet tai, tikriausiai, ne tik projektuotojų, bet ir užsakovo (miesto valdžios) pareiga - užtikrinti atitikimą teisės aktams.
                          Taip, kaltė krenta tiek Šiaulių m. savivaldybei, tiek UAB "Šiaulių gatvių apšvietimas". Kadangi tai pirma naujoji sankryža Šiauliuose, eikvodamas savo asmeninį laiką, bandžiau gauti projektą, kad galimai laiku būtų užbėgta pažeidimams už akių. Deja, tai nepavyko. Bet visgi sveikintina, kad tiek Užsakovas, tiek Vykdytojas, įvertino mano pastabas, kad ir pavėluotai. Svarbiausia, kad dabar teisingai sudėliotų fazes ir laikus. Tikiuosi, taip ir bus.

                          Comment


                            Kiek reikes finansu sukist i tas sankrizas kad atstatyt pralaiduma koks buvo pries panaikinant zalias lenteles, o saugumas tik ne zenkliai pageres, t.y issaugotu gyvybiu neprides. Tai gal vertetu tuos milziniskus pinigus panaudot ten kur ju deka bus pasiektas didziausias rezultatas - irengt apsvietima pesciuju perejose, kalniukus, sviesoforus, o gal ir antzemine pesciuju pereja..

                            Comment


                              Senų sovietinių sankryžų problema - nesaugiai apskaičuoti saugos laikai, tiksliau jų nebuvimas. Nors ateityje numatyta šios sankryžos rekonstrukcija, kiek dar įvykių turės įvykti:

                              Kaune „Citroen“ rėžėsi į autobusą, sužalota moteris

                              Kaune, Taikos prospekto ir A.Baranausko gatvių sankryžoje maršrutinis autobusas „Solaris“ rėžėsi į lengvąjį automobilį „Citroen C4“. Įvykio metu sužalota moteris, tačiau ji nukentėjo nesunkiai.

                              Autobuso vairuotojas pasakojo į sankryžą įvažiavęs degant žaliam šviesoforo signalui, tačiau ši sankryža labai didelė, todėl išvažiuojat iš jos automobiliai pajudėjo ir Taikos prospektu.

                              Comment


                                Vakar mačiau tokią situaciją, kurią galima apibūdinti kaip "bukas ir dar bukesnis". Sukantiems dešinėn iš T. Narbuto g. į Žvėryną (Sėlių g.) yra atskira šviesoforo sekcija. Bukas, matydamas kad važiuojantiems tiesiai Narbuto g. dega žalia, nusprendė, kad ir jam galima sukti dešinėn. Dar bukesnis, važiuojantis už buko, nusprendė, kad ir jam dega žalia, nes bukas priekyje juk nuvažiavo.
                                Buvo prietema, tačiau tikrai ne tas atvejis, kai nesimato visiškai nieko. Ką su tokiais daryti - Aleksio ir Egiuxz jau ne kartą minėjo. O kad prastas matomumas tamsiu paros metu "negeneruotų" daugiau tokių "vairuotojų", reikia kažkaip kitaip tą posūkio sekciją įrengti.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Vakar mačiau tokią situaciją, kurią galima apibūdinti kaip "bukas ir dar bukesnis". Sukantiems dešinėn iš T. Narbuto g. į Žvėryną (Sėlių g.) yra atskira šviesoforo sekcija. Bukas, matydamas kad važiuojantiems tiesiai Narbuto g. dega žalia, nusprendė, kad ir jam galima sukti dešinėn. Dar bukesnis, važiuojantis už buko, nusprendė, kad ir jam dega žalia, nes bukas priekyje juk nuvažiavo.
                                  Buvo prietema, tačiau tikrai ne tas atvejis, kai nesimato visiškai nieko. Ką su tokiais daryti - Aleksio ir Egiuxz jau ne kartą minėjo. O kad prastas matomumas tamsiu paros metu "negeneruotų" daugiau tokių "vairuotojų", reikia kažkaip kitaip tą posūkio sekciją įrengti.
                                  Išeitis yra - įrengti raudoną ir geltoną sekciją su rodyklėmis į dešinę, t.y. atskirą šviesoforą pagal naują tvarką.

                                  Comment


                                    Pamodeliavau, kaip atrodytų sankryža po rekonstrukcijos pagal naują šviesoforų tvarką. Per raudoną bukas ir bukesnis tikrai nepravažiuotų O pagal seną tvarką nepamatė net trijų juodų dėžučių ir pasuko į dešinę



                                    Comment


                                      Vakar apie 4 val. vakaro buvau prie Išradėjų/Pramonės g. sankryžos Šiauliuose. Ir......Nebuvo jokio kamščio, viskas kaip visada. Šiek tiek keista, nebent buvo gerokai prailginta fazė nuo Išradėjų/Baltų g. pusės. Reikės pažiūrėti kokia situacija bus rytoj, Pabalių turgaus diena ir plius Vėlinės.

                                      Comment


                                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                        Vakar apie 4 val. vakaro buvau prie Išradėjų/Pramonės g. sankryžos Šiauliuose. Ir......Nebuvo jokio kamščio, viskas kaip visada. Šiek tiek keista, nebent buvo gerokai prailginta fazė nuo Išradėjų/Baltų g. pusės. Reikės pažiūrėti kokia situacija bus rytoj, Pabalių turgaus diena ir plius Vėlinės.
                                        Na va, nereikia panikuoti. Čia ne lentelės problema. Taip dažnai būna naujose sankryžose, kol apskaičiuojami srautai ir perskaičiuojamos fazės.

                                        O minėtoje Šiaulių sankryžoje sukantiems į dešinę dabar suteiktas didelis privalumas - posūkis apsaugotas, nereikia nieko praleisti. Net ir degant raudonam signalui tiesiai ir į kairę, galima sukti netrukdomai į dešinę ir nereikia sustoti, kaip sukant degant raudonam signalui su lentele.

                                        Išmanioji žalia rodyklė

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Na va, nereikia panikuoti. Čia ne lentelės problema. Taip dažnai būna naujose sankryžose, kol apskaičiuojami srautai ir perskaičiuojamos fazės.

                                          O minėtoje Šiaulių sankryžoje sukantiems į dešinę dabar suteiktas didelis privalumas - posūkis apsaugotas, nereikia nieko praleisti. Net ir degant raudonam signalui tiesiai ir į kairę, galima sukti netrukdomai į dešinę ir nereikia sustoti, kaip sukant degant raudonam signalui su lentele.

                                          Išmanioji žalia rodyklė
                                          Gal dar kiek per anksti šauti šampaną..... Bet jei ir rytoj ten nebus tokio kalibro kamščio kaip antradienį, tuomet greičiausiai šios sankryžos jau nebereikės perdarinėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X