Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąO aš, vėlgi, pasakysiu, kad ši papildoma sekcija ineštų tik nereikalingo neaiškumo, vietoje to, kad būtų normaliai sureguliuotos sankryžos fazės.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąO kaip siūlai sureguliuoti fazes Pramonės g. - Išradėjų g. sankryžoje, kad per radiją praneštų, jog spūstys dingo?
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąDuoti daugiau laiko, įjungti žalią nuo K. Donelaičio kapinių tik jei automobilį užfiksuos davikliai, leisti sukti į dešinę kartu su važiuojančiais tiesiai ir sukančiais į kairę. Galima šias priemones išbandyti ir atskirai, bei pažiūrėti kokį rezultatą jos duos.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Pirmiau panaikinama žalia rodyklė, o paskui rašomos disertacijos, kaip pagerinti padėtį
Tačiau kodėl iškart projektavimo metu nebuvo sprendžiama, kaip bus su dešiniuoju posūkiu, nes lentelė čia negalima?Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.29, 22:10.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąMan irgi kyla klausimas, kodėl savivaldybė pirmiau įrengė lentelę, nors šioje vietoje ją draudžia Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės. Po to ją nuėmus, sprendžiama, kaip reguliuoti dešinįjį posūkį. Ir mes turime duoti patarimus.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNe pirmas kartas ir, deja, ne paskutinis.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąMan irgi kyla klausimas, kodėl savivaldybė pirmiau įrengė lentelę, nors šioje vietoje ją draudžia Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės. Po to ją nuėmus, sprendžiama, kaip reguliuoti dešinįjį posūkį. Ir mes turime duoti patarimus. Aišku, tai padarysiu su mielu noru, kad tik viskas būtų kuo geriau.
Tačiau kodėl iškart projektavimo metu nebuvo sprendžiama, kaip bus su dešiniuoju posūkiu, nes lentelė čia negalima?Parašė dsanto Rodyti pranešimąKai tik sužinojau apie Šiaulių Pramonės g. - Išradėjų g. sankryžos rekonstrukciją, kreipiausi į UAB "Šiaulių gatvių apšvietimas", kuri atliko projektavimą, kad atsiųstų man projektą peržiūrai. Prasidėjo atsikalbinėjimai ir išsidirbinėjimai, kol galiausiai pasiūlė man atvažiuoti pas juos "pasikalbėti". Ir kuo tai baigėsi? Rekonstravus sankryžą išaiškėjo pažeidimai ir teko perdaryti šviesoforus. Dar labai trūksta kompetencijos mūsų eismo organizatoriams.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąRekonstravus sankryžą išaiškėjo pažeidimai ir teko perdaryti šviesoforus. Dar labai trūksta kompetencijos mūsų eismo organizatoriams.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet tai, tikriausiai, ne tik projektuotojų, bet ir užsakovo (miesto valdžios) pareiga - užtikrinti atitikimą teisės aktams.
Comment
-
Kiek reikes finansu sukist i tas sankrizas kad atstatyt pralaiduma koks buvo pries panaikinant zalias lenteles, o saugumas tik ne zenkliai pageres, t.y issaugotu gyvybiu neprides. Tai gal vertetu tuos milziniskus pinigus panaudot ten kur ju deka bus pasiektas didziausias rezultatas - irengt apsvietima pesciuju perejose, kalniukus, sviesoforus, o gal ir antzemine pesciuju pereja..
Comment
-
Senų sovietinių sankryžų problema - nesaugiai apskaičuoti saugos laikai, tiksliau jų nebuvimas. Nors ateityje numatyta šios sankryžos rekonstrukcija, kiek dar įvykių turės įvykti:
Kaune „Citroen“ rėžėsi į autobusą, sužalota moteris
Kaune, Taikos prospekto ir A.Baranausko gatvių sankryžoje maršrutinis autobusas „Solaris“ rėžėsi į lengvąjį automobilį „Citroen C4“. Įvykio metu sužalota moteris, tačiau ji nukentėjo nesunkiai.
Autobuso vairuotojas pasakojo į sankryžą įvažiavęs degant žaliam šviesoforo signalui, tačiau ši sankryža labai didelė, todėl išvažiuojat iš jos automobiliai pajudėjo ir Taikos prospektu.
Comment
-
Vakar mačiau tokią situaciją, kurią galima apibūdinti kaip "bukas ir dar bukesnis". Sukantiems dešinėn iš T. Narbuto g. į Žvėryną (Sėlių g.) yra atskira šviesoforo sekcija. Bukas, matydamas kad važiuojantiems tiesiai Narbuto g. dega žalia, nusprendė, kad ir jam galima sukti dešinėn. Dar bukesnis, važiuojantis už buko, nusprendė, kad ir jam dega žalia, nes bukas priekyje juk nuvažiavo.
Buvo prietema, tačiau tikrai ne tas atvejis, kai nesimato visiškai nieko. Ką su tokiais daryti - Aleksio ir Egiuxz jau ne kartą minėjo. O kad prastas matomumas tamsiu paros metu "negeneruotų" daugiau tokių "vairuotojų", reikia kažkaip kitaip tą posūkio sekciją įrengti.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVakar mačiau tokią situaciją, kurią galima apibūdinti kaip "bukas ir dar bukesnis". Sukantiems dešinėn iš T. Narbuto g. į Žvėryną (Sėlių g.) yra atskira šviesoforo sekcija. Bukas, matydamas kad važiuojantiems tiesiai Narbuto g. dega žalia, nusprendė, kad ir jam galima sukti dešinėn. Dar bukesnis, važiuojantis už buko, nusprendė, kad ir jam dega žalia, nes bukas priekyje juk nuvažiavo.
Buvo prietema, tačiau tikrai ne tas atvejis, kai nesimato visiškai nieko. Ką su tokiais daryti - Aleksio ir Egiuxz jau ne kartą minėjo. O kad prastas matomumas tamsiu paros metu "negeneruotų" daugiau tokių "vairuotojų", reikia kažkaip kitaip tą posūkio sekciją įrengti.
Comment
-
Vakar apie 4 val. vakaro buvau prie Išradėjų/Pramonės g. sankryžos Šiauliuose. Ir......Nebuvo jokio kamščio, viskas kaip visada. Šiek tiek keista, nebent buvo gerokai prailginta fazė nuo Išradėjų/Baltų g. pusės. Reikės pažiūrėti kokia situacija bus rytoj, Pabalių turgaus diena ir plius Vėlinės.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąVakar apie 4 val. vakaro buvau prie Išradėjų/Pramonės g. sankryžos Šiauliuose. Ir......Nebuvo jokio kamščio, viskas kaip visada. Šiek tiek keista, nebent buvo gerokai prailginta fazė nuo Išradėjų/Baltų g. pusės. Reikės pažiūrėti kokia situacija bus rytoj, Pabalių turgaus diena ir plius Vėlinės.
O minėtoje Šiaulių sankryžoje sukantiems į dešinę dabar suteiktas didelis privalumas - posūkis apsaugotas, nereikia nieko praleisti. Net ir degant raudonam signalui tiesiai ir į kairę, galima sukti netrukdomai į dešinę ir nereikia sustoti, kaip sukant degant raudonam signalui su lentele.
Išmanioji žalia rodyklė
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNa va, nereikia panikuoti. Čia ne lentelės problema. Taip dažnai būna naujose sankryžose, kol apskaičiuojami srautai ir perskaičiuojamos fazės.
O minėtoje Šiaulių sankryžoje sukantiems į dešinę dabar suteiktas didelis privalumas - posūkis apsaugotas, nereikia nieko praleisti. Net ir degant raudonam signalui tiesiai ir į kairę, galima sukti netrukdomai į dešinę ir nereikia sustoti, kaip sukant degant raudonam signalui su lentele.
Išmanioji žalia rodyklė
Comment
Comment