Parašė Egiuxz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąBeje, atkreipkit dėmesį į filmuko gale susidariusią eilę, kurios toje vietoje niekada nebuvo. Ir tai tik vien dėl to, kad šviesoforą pastatė, o kas bus kai Alanto gatvę prijungs...
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąAr tikrai viso to kamščio vienintelė priežastis yra šviesoforas ? Jei taip, panevėžiečių vietoje turbūt nesusilaikyčiau nepasakęs necenzūrinės frazės .
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąDuodu apie 80 procentų, kad taip, nes maniškiu (pagrindiniu) keliu srautai vakare yra dideli. O realiai, viskas būtų liuks, jei kabėtų lentelė
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąTurite omenyje, kad didžioji dalis srauto suka į dešinę ? Bet negi projektuojant sankryžą nėra daromas joks srautų modeliavimas, jei akivaizdu, kad didžioji dalis automobilių suka į dešinę ? Atskira fazė į dešinę būtų puikus variantas...
Bendram vaizdui susidaryt, to rajono vaizdas.
Molainių ir Projektuotojų gatvėmis daug kas važiuoja į Kniaudiškes, nes pasukt du kartus į kairę, naudojantis Nemuno - Klaipėdos sankryža ir paskui Kniaudiškių - Klaipėdos, yra gana sudėtinga. Dar prisideda aplinkiniai rajonai. Pagrindiniu keliu važiuot ten vienas malonumas (jei gatves sutvarkytų, būtų dar maloniau ) Tad užrauktas puikus kanalas, manau, turi tam įtakos tikrai
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąŠiandien pasitaikė proga Panevėžy pravažiuot pro naujai įrengtą Molainių - Projektuotojų šviesoforą, jeigu neklystu - pirmą tokį mieste. Galiu pasakyt tiesiai šviesiai - gaidys. (...)
Beje, atkreipkit dėmesį į filmuko gale susidariusią eilę, kurios toje vietoje niekada nebuvo. Ir tai tik vien dėl to, kad šviesoforą pastatė, (...)
Youtube video
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKo gero, ten pagrindinis projektavimas buvo sudėliot viską pagal tiek, kiek juostų buvo be didesnių išlaidų
Bendram vaizdui susidaryt, to rajono vaizdas.
Atvaizdas
Molainių ir Projektuotojų gatvėmis daug kas važiuoja į Kniaudiškes, nes pasukt du kartus į kairę, naudojantis Nemuno - Klaipėdos sankryža ir paskui Kniaudiškių - Klaipėdos, yra gana sudėtinga. Dar prisideda aplinkiniai rajonai. Pagrindiniu keliu važiuot ten vienas malonumas (jei gatves sutvarkytų, būtų dar maloniau ) Tad užrauktas puikus kanalas, manau, turi tam įtakos tikrai
Beveik tokia pati situacija greitai gali atsirasti ir Šiauliuose, Pramonės/Išradėjų g, sankryžoje, nes joje didelis srautas suka į dešinę, į Pramonės g. Dabar ten vis dar yra lentelė per kurią yra sukama į dešinę, nes žalias signalas dega tikrai per trumpai. O jei lentelė bus nuimta, tuomet posukiui į dešinę liks tik žalias signalas. Netikiu, kad atskira fazė į dešinę bus įrengta, taigi greičiausiai ir šiauliečiams teks paprasčiausiai stovėti ir laukti.....Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.20, 22:26.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąTen dabar tikrai reikia atskiros fazės į dešinę, nes toks dirbtinis eismo užkišimas tiesiog netoliaruotinas. Bet.....Aš beveik garantuoju, kad nebus imtasi jokių veiksmų, sankryža rekonstuota pagal naujas taisykles, viskas puiku, o kad "kažkam" teks pastovėti prie raudono, ne problema .
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąŽodžiu, fantastika . Ten dabar tikrai reikia atskiros fazės į dešinę, nes toks dirbtinis eismo užkišimas tiesiog netoliaruotinas. Bet.....Aš beveik garantuoju, kad nebus imtasi jokių veiksmų, sankryža rekonstuota pagal naujas taisykles, viskas puiku, o kad "kažkam" teks pastovėti prie raudono, ne problema . Tikrai norėčiau klysti ir kad viskas būtų priešingai, bet pavyzdžiai rodo ką kitą.
Beveik tokia pati situacija greitai gali atsirasti ir Šiauliuose, Pramonės/Išradėjų g, sankryžoje, nes joje didelis srautas suka į dešinę, į Pramonės g. Dabar ten vis dar yra lentelė per kurią yra sukama į dešinę, nes žalias signalas dega tikrai per trumpai. O jei lentelė bus nuimta, tuomet posukiui į dešinę liks tik žalias signalas. Netikiu, kad atskira fazė į dešinę bus įrengta, taigi greičiausiai ir šiauliečiams teks paprasčiausiai stovėti ir laukti.....
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVienas filmukas pasako daugiau nei kelios dešimtys puslapių vienpusiškos agitacijos už tą naują šviesoforų tvarką.
Eismo specialistai 2014-10-20 ir 2014-10-21 vakarinio-rytinio piko metu stebėjo eismo srautus šioje sankryžoje ir pateikė šiuos apibendrintus duomenis:
1. Vakarinio piko metu (16.30-17.30) formuojasi transporto priemonių spūstis Molainių gatvės rytinėje dalyje (fiksuota 40-60 laukiančių transporto priemonių: optimalus skaičius, užtikrinantis efektyvų sankryžos pralaidumą šia kryptimi – 10-20 transporto priemonių);
2. Rytinio piko metu (7.30-8.15) transporto priemonių spūsčių fiksuota nebuvo (probleminėje Molainių gatvės rytinėje dalyje fiksuota 12-16 transporto priemonių).
3. Nuspręsta pakeisti šviesoforo darbo režimo programą, pailginant žalio šviesoforo signalo laiką nuo 13s iki 18s, esant maksimaliai aktyvuotiems eismo jutikliams (indukcinėms kilpoms), skirtiems reguliuoti transporto eismo srautą, judančiam tiesiai bei sukančiam į dešinę Molainių gatvės rytinės dalies judančioms transporto priemonėms.
4. Pakeistos programos analizę (vizualiu metodu stebint sankryžos pralaidumą) atlikti 2014-10-21 nuo 16.30 iki 18.30 val., pakartotinai eismo srautų pasiskirstymą stebėti po V.Alanto gatvės jungties su Projektuotojų gatve atidarymo, iškilus sankryžos pralaidumo problemoms – imtis atitinkamų priemonių.
Išvedus vidurkį gaunu tokias proporcijas - 60 proc. už naująją šviesoforų įrengimo tvarką, 26 proc. už senąją šviesoforų įrengimo tvarką.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPalaukim Šiaulių savivaldybės sprendimo. Tikėkimės, kad bus atskira fazė į dešinę. Va ką reiškia, kai leidžiama įrengti lenteles su žaliomis rodyklėmis. Tada niekas negalvoja - pakabina lentelę net ir sankryžose, kurios įrengiamos pagal naujas šviesoforų taisykles ir kuriose tai draudžiama. .
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKai bus uždrausta įrengti lenteles naujose sankryžose, tada jau projektavimo metu bus ieškoma sprendimų ten, kur reikalingas pralaidus dešinysis posūkis. Toks jau tas pereinamasis laikotarpis.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąJei toje sankryžoje Šiauliuose nebūtų lentelės, situacija turbūt būtu ne ką geresnė nei Molainių - Projektuotojų sankryžoje Panevėžyje. Be to, Molainių - Projektuotojų sankryžoje lentelės ir nėra, to rezultatas labiau nei akivaizdus. Niekas ir taip negalvoja bei nesivargina įrengti atskirų fazių, dabar turime jau du pavyzdžius iš dviejų skirtingų miestų. Atsainiai įrengiami šviesoforai pagal naująjį standartą, kuris laikomas visų problemų panacėja. Bent jau man atrodo, kad dėl specialistų įrengiančių šviesoforus nekompetencijos, naujai rekonstruojamos sankryžos tik sukuriama daugiau naujų problemų. Bent kol kas.
Pereinamasis laikotarpis ? Pereinamasis laikotarpis bus 2019-ųjų rudenį, o iki tol viskas bus kaip ir anksčiau.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąŽodžiu, fantastika . Ten dabar tikrai reikia atskiros fazės į dešinę, nes toks dirbtinis eismo užkišimas tiesiog netoliaruotinas. Bet.....Aš beveik garantuoju, kad nebus imtasi jokių veiksmų, sankryža rekonstuota pagal naujas taisykles, viskas puiku, o kad "kažkam" teks pastovėti prie raudono, ne problema . Tikrai norėčiau klysti ir kad viskas būtų priešingai, bet pavyzdžiai rodo ką kitą.
Beveik tokia pati situacija greitai gali atsirasti ir Šiauliuose, Pramonės/Išradėjų g, sankryžoje, nes joje didelis srautas suka į dešinę, į Pramonės g. Dabar ten vis dar yra lentelė per kurią yra sukama į dešinę, nes žalias signalas dega tikrai per trumpai. O jei lentelė bus nuimta, tuomet posukiui į dešinę liks tik žalias signalas. Netikiu, kad atskira fazė į dešinę bus įrengta, taigi greičiausiai ir šiauliečiams teks paprasčiausiai stovėti ir laukti.....Paskutinis taisė Lettered; 2014.10.21, 12:30.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAtkreipkit dėmesį video gale į nereguliajamą pėsčiųjų perėją, kamštis užstoja matomumą, ir jei koks žioplys eitų, kita puse važiuojantiems beveik be šansų sustoti. Žodžiu gyvas pavyzdys, kada žalios lentelės nebuvimas ne tik didina kamščius, užterštumą, bet ir pridaro avarinių situacijų ir eismo saugumą mažina, bet svarbiausia, kad biurokatiškai viskas gražu, šviesoforas pagal naujas taisykles be lentelės.
Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.21, 12:44.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSankryža jau stebima ir bus keičiami laikai. Sureguliuos fazes teisingai ir bus viskas gerai. Nereikia pasiduoti tendencingam mąstymui, kad ten, kur reikia pralaidaus dešiniojo posūkio, sprendimas tik vienas - lentelė. Ant to jau pasimovė daugelis savivaldybių, išskyrus Panevėžio, daug kur prikabinę lentelių. O kad jų nebuvimas sukelia eismo pavojus, kontrargumentuosiu - šiai merginai lentelės buvimas suluošino sveikatą:
Youtube video
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąPrastas pavyzdys . Jei nebūtų taip lėkęs avarija nebūtų įvykusi. Ypač dabar, kai pagal naujus KET nuostatus prieš sukant į dešinę reikia sustoti.
Comment
-
Bet įvyko pažeidus vieną esminę taisyklę - reikia duot visiems kelią, ir pasukt tik įsitikinus, kad niekam nebus sukliudyta. Bukagalviškumui nėra ribų. Vieną kartą man apsižioplinus nedraug trūko, kad priekį būtų nunešę, bet nekaltinu to, kad buvo sunku į pagrindinį išlįst iš šalutinio ir neliepiu visur šviesoforų sustatyt ar užraust statyt mašinas apie 20m iki įvažiavimų/sankirtų ir pan.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTai čia įvykis įvyko prieš KET pakeitimus, kai apie jokį sustojimą nebuvo net kalbos.Parašė Xedos Rodyti pranešimąPrastas pavyzdys . Jei nebūtų taip lėkęs avarija nebūtų įvykusi. Ypač dabar, kai pagal naujus KET nuostatus prieš sukant į dešinę reikia sustoti.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSankryža jau stebima ir bus keičiami laikai. Sureguliuos fazes teisingai ir bus viskas gerai.
Comment
Comment