Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Tai kur tavo minima pagarba buvo 20 metų, kai įsigaliojo lentelės? Čia visų pirma ne bausti sugalvota. O tiek Vokietijoje sukant per raudoną su lentele, tiek JAV sukant per raudoną be lentelės, privaloma pilnai sustoti. Čia tik Lietuva įsivedė lentelę ir nenumatė privalomo sustojimo.
    Ir protingai lietuviai padarė. Anglai išvis ne ta kelio puse važinėja. Nekenkia eismo saugai nesustojimas prie žalios lentelės, nes kitaip būtų aibė visokiausių tyrimų, disertacijų ir pan.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Aš nesuprantu, kaip šio forumo administratoriai šio akivaizdaus trolio nepašalina bent iš šitos temos.
      Paprasčiausias variantas - ignoruoti tokius pranešimus. Matai, kad rašo nesamonę - nu ir tegu rašo.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Pagal gautą informaciją, Kauno savivaldybė įvertino pastabas dėl dešiniojo posūkio iš Šiaurės pr. į Sukilėlių pr. ir naujai rekonstruotoje sankryžoje užkilus ant kalno planuojama dešinįjį posūkį leisti ne tik su važiuojančiais tiesiai, bet ir kartu su sukančiais į kairę iš Sukilėlių prospekto į Šiaurės pr. nuokalnę. Turėsime tikrai pralaidų dešinįjį posūkį, nes dešinėje nėra pėsčiųjų perėjos, tai ir su važiuojančiais tiesiai neturėsime nieko praleisti:

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Pagal gautą informaciją, Kauno savivaldybė įvertino pastabas dėl dešiniojo posūkio iš Šiaurės pr. į Sukilėlių pr. ir naujai rekonstruotoje sankryžoje užkilus ant kalno planuojama dešinįjį posūkį leisti ne tik su važiuojančiais tiesiai, bet ir kartu su sukančiais į kairę iš Sukilėlių prospekto į Šiaurės pr. nuokalnę. Turėsime tikrai pralaidų dešinįjį posūkį, nes dešinėje nėra pėsčiųjų perėjos, tai ir su važiuojančiais tiesiai neturėsime nieko praleisti:

          Atvaizdas
          Dabartinėje sankryžoje gerai neina suprasti, kur yra, o kur nėra pėsčiųjų perėjos. Ar atsiras pėsčiųjų perėjos naujoje sankryžoje? Juk jos turi būti bent jau 3 tokioje sankryžoje.

          Comment


            Parašė disident Rodyti pranešimą
            Dabartinėje sankryžoje gerai neina suprasti, kur yra, o kur nėra pėsčiųjų perėjos. Ar atsiras pėsčiųjų perėjos naujoje sankryžoje? Juk jos turi būti bent jau 3 tokioje sankryžoje.
            Čia sovietiniais laikais pėsčiųjų nelaikė žmonėmis ir jie turėjo vadovautis įsivaizduojamomis pėsčiųjų perėjomis ir transporto šviesoforais. Rekonstravus sankryžą bus įrengtos 3 pėsčiųjų perėjos Nebus tik pėsčiųjų perėjos per Sukilėlių pr., kurią turėtų kirsti pasukę į dešinę iš Šiaurės pr. į Sukilėlių pr. užkilus ant kalno, kad nebūtų trukdoma sukantiems į dešinę.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Čia sovietiniais laikais pėsčiųjų nelaikė žmonėmis ir jie turėjo vadovautis įsivaizduojamomis pėsčiųjų perėjomis ir transporto šviesoforais. Rekonstravus sankryžą bus įrengtos 3 pėsčiųjų perėjos Nebus tik pėsčiųjų perėjos per Sukilėlių pr., kurią turėtų kirsti pasukę į dešinę iš Šiaurės pr. į Sukilėlių pr. užkilus ant kalno, kad nebūtų trukdoma sukantiems į dešinę.
              Pasakyk tai pėstiesiems, kad sankryžoje nėra perėjos... Kaip ir iš K. Petrausko sukant į dešinę teoriškai perėjos nėra, netgi stovi tvorelė, kad kiek apsunkint gyvenimą, bet pėstieji kaip ėjo taip ir eina.

              Comment


                Parašė evil Rodyti pranešimą
                Pasakyk tai pėstiesiems, kad sankryžoje nėra perėjos... Kaip ir iš K. Petrausko sukant į dešinę teoriškai perėjos nėra, netgi stovi tvorelė, kad kiek apsunkint gyvenimą, bet pėstieji kaip ėjo taip ir eina.
                Reikia normalų tvorelių. O K.Petrausko - Utenos g. nieko ten nėra. Nebent tvorelės imitacija šone Atvirai pasakius, aš niekada nepastebėjau, kol šiandien neparašei ir neradau jų fotografijose



                Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.17, 19:54.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Reikia normalų tvorelių. O K.Petrauko - Utenos g. nieko ten nėra. Nebent tvorelės imitacija šone Atvirai pasakius, aš niekada nepastebėjau, kol šiandien neparašei ir neradau jų fotografijose

                  Atvaizdas


                  Atvaizdas
                  Šiek tiek skirtingas yra pėsčiųjų srautas Šiaurės pr. ir čia. Su Šiaurės - Sukilėlių sankryžos planu viskas ok, tuo tarpu čia pėsčiųjų daug ir jiems tikrai nepatogu ratais kvadratais vaikščiot, retas taip iš tikrųjų daro.

                  Pėsčiųjų patogumas turėtų būti prioritetu prieš automobilistų patogumą.

                  Comment


                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                    Šiek tiek skirtingas yra pėsčiųjų srautas Šiaurės pr. ir čia. Su Šiaurės - Sukilėlių sankryžos planu viskas ok, tuo tarpu čia pėsčiųjų daug ir jiems tikrai nepatogu ratais kvadratais vaikščiot, retas taip iš tikrųjų daro.

                    Pėsčiųjų patogumas turėtų būti prioritetu prieš automobilistų patogumą.
                    Čia tikrai sutinku, kad nebuvo prasmės neįrengti 4-osios pėsčiųjų perėjos Savanorių pr. - K.Petrausko g. - Utenos g. sankryžoje. Tiesiog taip buvo prieš tai, tai paliko ir po rekonstrukcijos, bet tikrai nelogiškas sprendimas.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Reikia normalų tvorelių. O K.Petrausko - Utenos g. nieko ten nėra. Nebent tvorelės imitacija šone Atvirai pasakius, aš niekada nepastebėjau, kol šiandien neparašei ir neradau jų fotografijose

                      Atvaizdas


                      Atvaizdas
                      Tvoreles reik pratęst iki artimiausių įvažiavimų. Tą patį reik padaryt ir su Sukilėlių pr. sankryža.
                      Paskutinis taisė PoDV; 2014.10.17, 22:50.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        Tvoreles reik pratęst iki artimiausių įvažiavimų. Tą patį reik padaryt ir su Sukilėlių pr. sankryža.
                        Sutinku.

                        Comment


                          Šiaulių Pramonės g. - Išradėjų g. sankryža, rekonstruota 2014 m. spalio 1 d.

                          Privažiavimas iš Išradėjų g. (nuo K. Donelaičio kapinių). Prieš tai šviesoforai buvo išdėstyti taip:



                          Dabar privažiavimas atrodo taip:



                          Šviesoforai įrengti dešinėje ir kairėje kelio pusėse bei virš važiuojamosios dalies. Šalia kelio įrengti šviesoforai pasukti į vairuotojus, kad jiems būtų užtikrintas geresnis matomumas:



                          Pėstiesiems žalias signalas uždegamas 2 s anksčiau nei transporto priemonėms:



                          Privažiavimas iš Pramonės g. (nuo "Bruklino"/Tilžės g.) prieš tai atrodė taip:



                          Dabar pakeistas šviesoforų išdėstymas:







                          Šviesoforai pasukti į vairuotojus (salelėje įrengtas papildomas šviesoforas):



                          Nors logiškiau šiame privažiavime būtų buvę padaryti tris eismo juostas, vieną iš jų skiriant posūkiui į kairę, nes priešingoje kryptyje eismas tiesiai leidžiamas tik viena eismo juosta, o antra eismo juosta nenaudojama ir už sankryžos tuoj pat pasibaigia:



                          Seniau pėstieji turėdavo vadovautis transporto šviesoforais:



                          Dabar pėstiesiems įrengti pėsčiųjų šviesoforai ir jie preciziškai pasukti į pėsčiųjų perėjos centrą, kad būtų geriau matomi pėstiesiems iš bet kurios perėjos vietos:



                          Išradėjų g. Prieš tai privažiavimas atrodė taip:



                          Dabar, pažeidžiant Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, įrengta lentelė su žalia rodykle. Savivaldybė informuota, atsakymas laukiamas:





                          1:28 - ar užsidegus žaliam signalui, automobilis būtų suspėjęs sustoti, jei pėstysis būtų žengęs į pėsčiųjų perėją? Jei nebūtų lentelės su žalia rodykle, automobilis nuo "Stop" linijos būtų pajudėjęs tik 1:30:



                          "Stop" linija per arti šviesoforų ir pėsčiųjų perėjos (Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklių pažeidimas):





                          Ir privažiavimas iš Pramonės pr. nuo Pabalių turgaus. Posūkis į kairę buvo neapsaugotas:



                          Po rekonstrukcijos pirmą kartą Šiauliuose kairiajam posūkiui įrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis.



                          Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.18, 01:13.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Šiaulių Pramonės g. - Išradėjų g. sankryža, rekonstruota 2014 m. spalio 1 d.

                            Nors logiškiau šiame privažiavime būtų buvę padaryti tris eismo juostas, vieną iš jų skiriant posūkiui į kairę, nes priešingoje kryptyje eismas tiesiai leidžiamas tik viena eismo juosta, o antra eismo juosta nenaudojama ir už sankryžos tuoj pat pasibaigia:

                            Anksčiau ar vėliau Pramonės g. dalis, kuri tėra 2 juostų bus rekonstruota į 4, o tada tos juostos ir prireiks. Be to, sukančių į kairę nuo "Bruklino"/Tilžės g. pusės yra tikrai mažai.

                            Comment


                              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                              Anksčiau ar vėliau Pramonės g. dalis, kuri tėra 2 juostų bus rekonstruota į 4, o tada tos juostos ir prireiks. Be to, sukančių į kairę nuo "Bruklino"/Tilžės g. pusės yra tikrai mažai.
                              Bet rekosntrukcija ir prasidės nuo tos vietos, kur dabar susiaurėjimas? Tai ta kišenėlė sukantiems į kairę niekam nekliūdytų. Aišku, kai aš buvau prie sankryžos, tai išvis nemačiau, kad kas suktų į kairę, tai iš tiesų, turbūt nelabai trukdo važiuojantiems tiesiai.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Bet rekosntrukcija ir prasidės nuo tos vietos, kur dabar susiaurėjimas? Tai ta kišenėlė sukantiems į kairę niekam nekliūdytų. Aišku, kai aš buvau prie sankryžos, tai išvis nemačiau, kad kas suktų į kairę, tai iš tiesų, turbūt nelabai trukdo važiuojantiems tiesiai.
                                Rekonstrukcija turėtų prasidėti netoli VT stotelės pabaigos, nes nuo ten gatvė pradeda siaurėti, dabar nenaudojama gatvės dalis neturėtų būti liečiama.

                                Be to, kai bus pradėta galvoti apie gatvės platinimą, nauja fazė į kairę iš Pramonės g., gali padaryti meškos paslaugą, nes ta juosta tiesiai vis tiek nebus galima važiuoti. Tam, kad tiesiai būtų galima važiuoti 2 juostomis gali tekti įrengti papildomą juostą dešinėje sankryžos pusėje (atvažiuojant Pramonės g. nuo Pabalių turgaus).

                                Tokiu atveju kišenė taip ir liktų nenaudojama, o ten įrengti atskirą juostą posukiai į kairę visiškai nėra prasmės, nes į kairę, link K. Donelaičio kapinių, beveik niekas nesuka. Tiesa, jei, visgi, ta kišėnė taip ir liktų nenaudojama, toks scenarijus (įrengti atskirą juostą posukiui į kairę) turbūt būtų pats logiškiausias. Bet tai tikrai tolima ateitis.....

                                Ir šiaip, ši sankryža suprojektuota negalvojant ateitį (kalbu ne apie naujai įrengtus šviesoforus).
                                Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.18, 18:40.

                                Comment


                                  Šiandien pasitaikė proga Panevėžy pravažiuot pro naujai įrengtą Molainių - Projektuotojų šviesoforą, jeigu neklystu - pirmą tokį mieste. Galiu pasakyt tiesiai šviesiai - gaidys. Ta dalis be rodyklių įžiūrima puikiai, o tešviečianti rodyklė, ko gero, normaliai bus įžiūrima tik prieblandoje ir naktį. Dėl viso pikto palikau kadrų iš kur ir kaip matosi senieji šviesoforai ir kas vyksta su naujuoju.

                                  Beje, atkreipkit dėmesį į filmuko gale susidariusią eilę, kurios toje vietoje niekada nebuvo. Ir tai tik vien dėl to, kad šviesoforą pastatė, o kas bus kai Alanto gatvę prijungs...

                                  Comment


                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                    Šiandien pasitaikė proga Panevėžy pravažiuot pro naujai įrengtą Molainių - Projektuotojų šviesoforą, jeigu neklystu - pirmą tokį mieste. Galiu pasakyt tiesiai šviesiai - gaidys. Ta dalis be rodyklių įžiūrima puikiai, o tešviečianti rodyklė, ko gero, normaliai bus įžiūrima tik prieblandoje ir naktį. Dėl viso pikto palikau kadrų iš kur ir kaip matosi senieji šviesoforai ir kas vyksta su naujuoju.

                                    Beje, atkreipkit dėmesį į filmuko gale susidariusią eilę, kurios toje vietoje niekada nebuvo. Ir tai tik vien dėl to, kad šviesoforą pastatė, o kas bus kai Alanto gatvę prijungs...

                                    Youtube video
                                    Na jau čia perdedi Lediniai 200 mm šviesoforai tokioje mažoje sankryžoje puikiausiai matosi Beje, pėsčiųjų šviesoforai su laikmačiais? Matau, kad yra trečia sekcija iš apačios.

                                    Dėl susidarusios eilės - įrengus šviesoforą, kažkam tenka pastovėti prie raudono.

                                    Comment


                                      Nežinau, nespėjau pamatyt. Ką mačiau, kad pėstiesiems negalima eit kai bent kas nors gatve juda - bent vienas privalumas. Bet šiap žiauriai nepatiko tas mažiukas šviesoforas į kairę. Gal kada nors prie progos reikės ištyrinėt tą sankryžą.

                                      Comment


                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                        Nežinau, nespėjau pamatyt. Ką mačiau, kad pėstiesiems negalima eit kai bent kas nors gatve juda - bent vienas privalumas. Bet šiap žiauriai nepatiko tas mažiukas šviesoforas į kairę. Gal kada nors prie progos reikės ištyrinėt tą sankryžą.
                                        Jie visi mažiukai 200 mm skersmens. Žalias blynas, aišku, matosi geriau. Bet rodyklė irgi pakankamai didelio dydžio. Jei jau papildomą sekciją matai, tai šitą juo labiau pamatysi. Proporcijos pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles:

                                        Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.20, 20:10.

                                        Comment


                                          Su laiku visi įpras vis tiek, bet kol reiks galvas užvertus važinėt - nelabai gerai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X