Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą3. Gal ir aš pasakysiu naujam dizainui "taip", kai pats įsitikinsiu jo privalumui, bet dabar - "jis nelabai rekalingas".
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą4. Ok, "kas kaip norėjo, tas taip ir darė", bet kam naikinti šviesoforus UŽ sankryžos?
Parašė dsanto Rodyti pranešimąMano bendradarbio sūnus, vilnietis, pakliuvo į policijos spąstus sukdamas iš Pramonės pr. į Partizanų g. Kaune vakare, nedegant papildomai sekcijai į kairę. Nubaudė. Bet žmogus dirba operatorium TV3, tai paėmė ir nufilmavo naktį tuos šviesoforus ir apskundė nuobaudą. Laimėjo. Bet kiek vargo dėl to, kad kažkas išrado sistemą, kai juoda sekcija draudžia eismą. Raudonas signalas į tokią situaciją patekti būtų neleidęs. Tiek, kad pagal naują tvarką sumažės pažeidėjų. O pirmiausia, nesaugių eismo situacijų.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąO Jūs daug važinėjate? Nes kiek kalbam apie naujas sankryžas ir apie senas, kur nebuvo dubliuojami šviesoforai už sankryžos, nė vienos nesate jų matęs.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaigi akivaizdu - tam, kad gaideliai nesustotų ant perėjų.
Parašė digital Rodyti pranešimąAleksio atsakymas žinomas - nematai - reiškia nemoki vairuoti, dėk teises.Paskutinis taisė Aleksio; 2014.01.19, 21:58.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVilniuje šitų naujoviškų dar neteko matyti (bent jau man kelyje nepasitaikė).
Pirmiausiai eina pėsčiųjų perėjos be dubliuojančių šviesoforų:
Vilnius, pėsčiųjų perėja Molėtų pl. (1)
Vilnius, pėsčiųjų perėja Molėtų pl. (2)
Po to sankryža į Didžiąją Riešę. Sankryža įrengta seniai pagal seną standartą, įrengti šviesoforai su rodyklėmis (tiesa, labai prastai matomomis) ir nėra šviesoforų už sankryžos.
Sankryža į Didžiąją Riešę
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip. Esu už periodinius (kas 5-10) metų egzaminų perlaikymus.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąO iš Vilniaus išvažiuojate? Pvz.: kelias Vilnius - Molėtai.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGal porą metų nesu vairavęs į tuo keliu, todėl komentuoti negaliu.
O šiaip, jei neišvažiuojate iš Vilniaus, todėl ir nesate matęs kitokių sankryžų. Vilniaus valdininkai labai skrupulingai įrengė visas Vilniaus sankryžas pagal sovietiniio palikimo standartą, numatydami papildomas sekcijas ir ignoruodami galimybę įrengti atskirus šviesoforus su rodyklėmis. Tad aš manau, kad Jums tiesiog fobija naujai šviesoforų tvarkai. Kviečiu Jus į KaunąPaskutinis taisė dsanto; 2014.01.19, 16:23.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKur polkicija? Kodėl ji tokių nemato? Kamerų prikabino prie kiekvienos sankryžos, galėtų be problemų baudas už taisyklių pažeidimą rašyti.
Taip. Esu už periodinius (kas 5-10) metų egzaminų perlaikymus.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVilniaus valdininkai labai skrupulingai įrengė visas Vilniaus sankryžas pagal sovietiniio palikimo standartą, numatydami papildomas sekcijas ir ignoruodami galimybę įrengti atskirus šviesoforus su rodyklėmis. Tad aš manau, kad Jums tiesiog fobija naujai šviesoforų tvarkai. Kviečiu Jus į Kauną
O Kaune esu vairavęs vieną kartą prieš kokius 4-5 metus - sunkus miestas, Vilniuje eismas pasirodė logiškesnis.Paskutinis taisė Aleksio; 2014.01.19, 21:58.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNe fobija, o loginis mąstymas. Sena tvarka veikė gerai, tik "vairuotojai" nelabai mokėjo ja naudotis. Jeigu žmogus nemato nedegančios sekcijos, tegul važiuoja autobusu. Jeigu užsienietis atvažiuoja į Lietuvą ir negali suprasti, kas tai yra per daiktas ta papildoma sekcija, tegul nevažiuoja į Lietuvą.
O Kaune esu vairavęs vieną kartą prieš kokius 4-5 metus - sunkus miestas, Vilniuje eismas pasirodė logiškesnis.
Dėl užsieniečių. Pagal vakariečių KET papildoma sekcija suteikia papildomą laiką važiuoti, bet jei ji nedega, vairuotojas vadovaujasi pagrindinio šviesoforo signalais. Todėl nedeganti papildoma sekcija nesukelia pavojaus. Berlynas:
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSena tvarka veikė gerai, tik "vairuotojai" nelabai mokėjo ja naudotis.
Comment
-
J.Basanavičiaus - Aukštaičių g. sankryža Panevėžyje. Naujai įrengti šviesoforai. Nuimtos lentelės, atsiranda sukančių į dešinę per raudoną (iš įpročio).
Įrengtos kameros, dviračių tako zonoje ant šviesoforo signalo šviečia dviratis ir pėstysis.
Jei tau (su auto) ir pėsčiajam raudona, tai kam nuimti tas lenteles?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDėl užsieniečių. Pagal vakariečių KET papildoma sekcija suteikia papildomą laiką važiuoti, bet jei ji nedega, vairuotojas vadovaujasi pagrindinio šviesoforo signalais. Todėl nedeganti papildoma sekcija nesukelia pavojaus.
Comment
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąJ.Basanavičiaus - Aukštaičių g. sankryža Panevėžyje. Naujai įrengti šviesoforai. Nuimtos lentelės, atsiranda sukančių į dešinę per raudoną (iš įpročio).
Įrengtos kameros, dviračių tako zonoje ant šviesoforo signalo šviečia dviratis ir pėstysis.
Jei tau (su auto) ir pėsčiajam raudona, tai kam nuimti tas lenteles?
Antra, kai tu suki per raudoną į dešinę, pėstiesiems, kurie gatvę kerta skersai, dega žalias signalas.
O trečia, lentelės kelia pavojų ne tik pėstiesiems, bet ir automobiliams ir dviratininkams, kurie važiuoja per žalią. Įrengiant lenteles turi būti užtikrintas geras matomumas pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles:
76. Lentelę su žalia rodykle galima įrengti tada, kai užtikrinama, kad į dešinę ketinantis sukti vairuotojas gerai mato pėsčiuosius, dviratininkus ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs. Matomumas turi būti užtikrintas sustojus prie „Stop“ linijos, kad į dešinę pagal lentelę su žalia rodykle sukančiam vairuotojui dėl nepakankamo matomumo nereikėtų kirsti „Stop“ linijos ir privažiuoti arčiau sankryžos, kur jis turės sustoti ir gali kliudyti pagal žalią signalą skersine kryptimi judančiam eismui.
Beje, minėta Panevėžio sankryža prieš tai atrodė taip: dubliuojantys šviesoforai už sankryžos, lentelės su žaliomis rodyklėmis, pėstiesiems skirti transporto šviesoforai, nors kai kuriose perėjose jų išvis nebuvo ir reikėjo žiūrėti į toli pastatytą transporto šviesoforą...
Paskutinis taisė dsanto; 2014.01.26, 18:31.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSukelia. Atvažiuoja koks nors vokietis ar olandas (nekalbant apie anglus) ir padaro avarija, nes nesugebėjo prieš važiuojant į Lietuvą perakaityti Lietuvos KET.
Comment
-
Analogiška situacija M. Šleževičiaus - L. Giros g. sankryžoje. Nuo gruodžio mėnesio jokių žymių pokyčių.
Užtat Pilaitės pr., ties Piliakalnio stotele ir sankryža su Sietyno g., yra įrengiamas pėsčiųjų šviesoforas pagal naujas taisykles.
Pastebėjau tik tiek, kad pėstiesiems šviesoforai pastatyti per vidurį tako. Kaip jie pastatyti sukantiems iš Sietyno g. į Pilaitės pr. link Laisvės pr. (žemėlapyje: iš apačios į dešinę) - nemačiau.
Žemėlapis: http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...to,stops,zebra ()
Comment
-
Nauja šviesoforų įrengimo tvarka palietė ir senas sankryžas. Po remonto Vilniaus Ukmergės - Bieliūnų g. sankryžoje trijų sekcijų "pėsčiųjų" šviesoforai pakeisti dviejų sekcijų šviesoforais.
Prieš tai vaizdelis buvo toks (paskutiniu metu buvo užklijuoti ir juodi pėsčiųjų siluetai)....
Dabar įrengti tikrieji pėsčiųjų šviesoforai:
Likusios trečiosios sekcijos žymės:
Pėstiesiems žalias signalas įjungiamas 1 s anksčiau nei transporto priemonėms:
Paskutinis taisė dsanto; 2014.02.11, 19:12.
Comment
-
Kadangi nukrypta nuo temos apie šviesoforo lentelę su žalia rodykle, diskusiją siūlau pratęsti šioje temoje apie naują šviesoforų įrengimo tvarką:
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąLietuvoje vis tiek geriau - negalima dviračiu važiuot per perėją.
Berlynas:
Klaipėda:
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąIr šiap, kas ką turi praleist, kai vienas apsisuka per žalią, kitas suka pagal "saugią" sekciją?Parašė sknts Rodyti pranešimąLogiškai mąstant, praleisti turėtų apsisukinėjantis vairuotojas. Apsisukimas, tai beveik tas pats, kaip posūkis į kairę. O jei sukant į kairę kertasi srautai, tai sukantis į kairę visus praleidžia.
Tiesa, Lenkijoje kai kuriose sankryžose naudojami šviesoforai su rodyklėmis, garantuojantys saugų apsisukimą:
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąTai va, būtent, kad reikia nagrinėt užsienio taisykles, o ne įsikandus "ten nėra lentelių, bet yra XYZ", dėstyt gyvenimo tiesas
120. Kai transporto priemonių važiavimo trajektorijos kertasi, o važiavimo tvarka šiose taisyklėse neaptarta, kelią privalo duoti vairuotojas, kuriam transporto priemonė artėja iš dešinės.
Parašė sleader Rodyti pranešimąEsminio skirtumo tarp musų KET ir Vokietijos KET tikriausiai nebus. Pagal šiuo metu Lietuvoje galiojančias kelių eismo taisykles praleisti apsisukantį automobilį turėtų tas, kuris važiuoja pagal papildomoje sekcijoje įrengtą signalą. Apsisukančiam tenai bet kokiu atveju važiuoti leis pilnas, trijų spalvų šviesoforas.
167 - Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.
Mūsų sovietinio palikimo KET 167 punktas yra absurdiškas tuo, kad nurodo duoti kelią pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms. Iš kur vairuotojas gali žinoti, pagal kokį signalą važiuoja kitas vairuotojas? Nebent turi ekstrasenso savybių
Paimkime kaip pavyzdį Laisvės pr. - Justiniškių g. sankryžą Vilniuje. Iš Justiniškių g. leidžiama sukti į dešinę su raudonu signalu ir papildoma sekcija tuo metu, kai sukama iš Laisvės pr. į kairę su žaliu signalu ir papildoma sekcija į kairę. Pagal KET 167 p. kaip ir viskas aišku, ar ne?
Bet iš kur sukantysis į dešinę gali žinoti, koks tuo metu signalas dega sukantiems į kairę?? Štai čia ir gaunasi tokia situacija, kad iš Laisvės pr. sukantiems į kairę po kiek laiko užsidega raudonas signalas, o papildoma sekcija į kairę lieka degti. Tai kas dabar turi ką praleisti? Dabar jau sukantysis į kairę turi praleisti sukantįjį į dešinę
Pastebėjau, kad apsisukantys vairuotojai sąmoningi ir praleidžia sukančiuosius į dešinę, tad konfliktinių situacijų kaip ir išvengiama. O jei įvyksta eismo įvykis, turbūt policija tiesmukai taiko 167 p. ir priklausomai nuo to, koks signalas degė sukantiems į kairę, baudžia arba sukusį į dešinę, arba sukusį į kairę Vargšai sukantys į dešinę, nes neturi ekstrasenso savybių nustatyti 167 p. aprašomo "leidžiančio eismą signalo"
Taigi Lietuvoje su dabartinėmis KET mažiausiai komplikuotas yra posūkis su atskirais šviesoforais. Tada tiesiog vadovaujiesi 120 punktu ir praleidi kliūtį iš dešinės:
Toks eismas vyksta ir naujoje Kauno sankryžoje ties T. Masiulio Maxima. Sukant iš Maximos į dešinę, tuo metu iš T.Masiulio g. sukama į kairę į Maximą:
Tas pats ir Vokietijoje:
Comment
Comment