Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą


    Manau, kad tai taikyta Aleksio O dėl baltų atšvaitinių lentelių tai čia tikrai ne itin protingas dalykas, kurį sugalvojo sovietų inžinieriai. Kokį duoda eismo saugumą juoda dėžė, jei jai dar reikia kažkokio atšvaito? Yra raudona spalva, kuri draudžia eismą ir viskas aišku Bet ne, sovietų inžinieriams kilo mintis juodai dėžei priskirti draudžiamąją reikšmę Juk sutaupysi geltoną ir raudoną dežes
    Baltos atšvaitinės lentelės neprotingas dalykas? Kuo? Kad išskiria šviesoforą tiek dieną, tiek naktį iš viso kito fono ir taip lengviau atkreipia dėmesį? Ir šiap, abejoju ar čia sovietinis išmislas, jeigu beveik visame pasaulyje galima tai pastebėt

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      Baltos atšvaitinės lentelės neprotingas dalykas? Kuo? Kad išskiria šviesoforą tiek dieną, tiek naktį iš viso kito fono ir taip lengviau atkreipia dėmesį? Ir šiap, abejoju ar čia sovietinis išmislas, jeigu beveik visame pasaulyje galima tai pastebėt
      Taip, skydai naudojami visame pasaulyje ir numatyti naujose šviesoforų taisyklėse. Bet ne tam, kad pamatytum juodą dėžutę, o apskritai pastebėtum šviesoforą Rusai skydą pritaikė nematomam daiktui pamatyti

      Comment


        Kaune – pirmasis pėsčiųjų šviesoforas su laikmačiu

        Vietoje senojo, pėstiesiems skirto šviesoforo atsirado naujas. Geltono signalo vietoje įmontuotas laikmatis, rodantis, kiek sekundžių liko laukti iki įsižiebs raudonas arba žalias signalas.

        „Tai eksperimentinis šviesoforas, kokio Kaune iki šiol dar nebuvo. Jį nuspręsta šioje vietoje įrengti, nes reguliuojama pėsčiųjų perėja veda per plačią gatvę, ilgas tiek laukimo terminas, tiek ir perėjimo trukmė“, - sakė Kauno savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras.
        http://www.lrytas.lt/verslas/auto/ka...m#.UsKmfaG9s-U

        Video:

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Kaune – pirmasis pėsčiųjų šviesoforas su laikmačiu
          Pagaliau. Tikiuosi, dabar prasidės masinė šviesoforų laikmatizacija.

          Comment


            Nera ka cia stebet, iskart aisku, kad vienareiksmiskai pasiteisins

            Comment


              Dėl pėsčiųjų, sutinku, kad tai naudinga. Tik vėl gi, o kaip laikmatis veiks, kai veiks indukcinės kilpos? O dėl vairuotojų vis dar esu skeptiškos nuomonės:

              Kaune įrengtas laiką skaičiuojantis šviesoforas

              Nors deklaruojama, kad tokie įrenginiai saugo eismo dalyvius, anapus Atlanto įsikūrusio Toronto universiteto studentai atlikę tyrimą nustatė, kad tokie šviesoforai neigiamai veikia vairuotojus, kurie taip pat mato, kiek laiko liko iki šviesoforo signalo pasikeitimo. Esą skubantis vairuotojas, matydamas, jog tuoj užsidegs žalia šviesa, gali nepastebėti nespėjusio gatvės kirsti pėsčiojo.
              Ne veltui mano abejonės...

              Comment


                Kiekvienai naujovei galima sugalvot tukstanti kvailu kontrargumentu Nepagrista abejone, siek tiek giliau imontuoji laikrodi, kad nesimatytu taip pakivaizdziai vairuotojui ir viskas

                O pati argumenta galima perfrazuot ir pritaikyt eilinio sviesoforo geltonai sviesai, kuri signalizuoja, jog tuoj tuoj tuoj bus zalia

                Comment


                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                  Kiekvienai naujovei galima sugalvot tukstanti kvailu kontrargumentu Nepagrista abejone, siek tiek giliau imontuoji laikrodi, kad nesimatytu taip pakivaizdziai vairuotojui ir viskas

                  O pati argumenta galima perfrazuot ir pritaikyt eilinio sviesoforo geltonai sviesai, kuri signalizuoja, jog tuoj tuoj tuoj bus zalia
                  Raudonas - geltonas (kartu) dega 1-2 s. Tiek maždaug užtrunka vairuotojo reakcija. Kai kuriose šalyse, pvz.: JAV, šių signalų kombinacija nenaudojama, t.y. žalias signalas užsidega iškart po raudono.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Raudonas - geltonas (kartu) dega 1-2 s. Tiek maždaug užtrunka vairuotojo reakcija. Kai kuriose šalyse, pvz.: JAV, šių signalų kombinacija nenaudojama, t.y. žalias signalas užsidega iškart po raudono.
                    Ne tik šalyse, bet ir tos pačios Lietuvos miestuose. Pvz. Panevėžyje po raudonos iškart užsidega žalia. Prieš užsidegant žaliai, raudona šviesa labai trumpai mirkeli. Bet taip trumpai, kad nežinodamas gali ir nepastebėti. Dabar naujose sankryžose berods jau dega raudonas ir geltonas kartu.

                    Gal kas galėtų pakomentuoti apie tokią signalų tvarkos kaitą Lietuvoje? Kad čia nuo sovietmečio užsilikę, tai labai abejoju, nes ne vienas žmogus sakė, kad sovietmečiu po raudonos visada užsidegdavo geltona.

                    Kas susiję su JAV, tai tiesa - po raudonos užsidega žalia. Tačiau žalia šviesa ten nemirksi - iškart po to užsidega geltona. Dėl tos priežasties geltona dega ilgiau nei pas mus.

                    Comment


                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Ne tik šalyse, bet ir tos pačios Lietuvos miestuose. Pvz. Panevėžyje po raudonos iškart užsidega žalia. Prieš užsidegant žaliai, raudona šviesa labai trumpai mirkeli. Bet taip trumpai, kad nežinodamas gali ir nepastebėti. Dabar naujose sankryžose berods jau dega raudonas ir geltonas kartu.
                      Kaune seni šviesoforai irgi taip pat veikia. Tas mirktelėjimas tai čia su sena technika susijęs dalykas.

                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Gal kas galėtų pakomentuoti apie tokią signalų tvarkos kaitą Lietuvoje? Kad čia nuo sovietmečio užsilikę, tai labai abejoju, nes ne vienas žmogus sakė, kad sovietmečiu po raudonos visada užsidegdavo geltona.
                      Naujosios Taisyklės numato vieną šviesoforų signalų sekos variantą: raudonas – raudonas ir geltonas kartu – žalias – geltonas. Bet pagal seną standartą buvo galimi dar ir tokie variantai: raudonas – žalias – geltonas; raudonas – geltonas – žalias – geltonas.

                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Kas susiję su JAV, tai tiesa - po raudonos užsidega žalia. Tačiau žalia šviesa ten nemirksi - iškart po to užsidega geltona. Dėl tos priežasties geltona dega ilgiau nei pas mus.
                      Geltono signalo trukmė nepriklauso, ar žalias mirksi, ar ne. Mirksintis žalias signalas leidžia eismą ir tik įspėja, kad užsidegs geltonas signalas. Pagal naujas taisykles geltono signalo, kai jis įjungiamas pereinant iš žalio signalo į raudoną, trukmė priklauso nuo leistinojo greičio ir yra 3 – 5 s.

                      Comment


                        Dar vienas pastebėjimas. Kai Vilniuje buvo įrengta nauja šviesoforų sistema, atsirado tokia fazė, kai iš visų keturių pusių dega raudona (apie porą sekundžių). Sena sistema kiek mačiau, visur sinchroniškai perjungdavo - kai po žalios užsidega geltona, skersine kryptimi tuo pačiu metu užsidega geltona kartu su raudona.
                        Tos raudonos visom kryptim fazės privalumas - padidinamas saugumas leidžiant visoms mašinoms išvažiuoti iš sankryžos. Tačiau šis reiškinys labai padidino vairuotojų įžūlumą, tad dabar turime masinį lėkimą per geltoną ir net jau užsidegus raudonam.

                        Dubliuojančių šviesoforų panaikinimas galbūt iš dalies išspręstų problemą, kai yra pradedama važiuoti jau mirksint skersine kryptimi žaliam. Tačiau ar yra numatytas raudono signalo fazių persidengimas? Nes matomai reikia kovoti su tuo beprotišku lakstymu per raudoną.

                        Comment


                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Dar vienas pastebėjimas. Kai Vilniuje buvo įrengta nauja šviesoforų sistema, atsirado tokia fazė, kai iš visų keturių pusių dega raudona (apie porą sekundžių). Sena sistema kiek mačiau, visur sinchroniškai perjungdavo - kai po žalios užsidega geltona, skersine kryptimi tuo pačiu metu užsidega geltona kartu su raudona.
                          Tos raudonos visom kryptim fazės privalumas - padidinamas saugumas leidžiant visoms mašinoms išvažiuoti iš sankryžos. Tačiau šis reiškinys labai padidino vairuotojų įžūlumą, tad dabar turime masinį lėkimą per geltoną ir net jau užsidegus raudonam.

                          Dubliuojančių šviesoforų panaikinimas galbūt iš dalies išspręstų problemą, kai yra pradedama važiuoti jau mirksint skersine kryptimi žaliam. Tačiau ar yra numatytas raudono signalo fazių persidengimas? Nes matomai reikia kovoti su tuo beprotišku lakstymu per raudoną.
                          Na, tai nėra fazė. Tiesiog dabar yra skaičiuojami saugos laikai ir sudaroma matrica. Esmė ta, kad apskaičiuojama, kiek laiko reikia saugiai užbaigti manevrą vienai krypčiai, kad būtų galima saugiai paleisti po to einančią kryptį. Dėl to kartais susidaro tokia signalų kombinacija, kai trumpam visiems dega raudonas. Kaip minėjote, dubliuojančių šviesoforų atsisakymas yra vienas iš variantų, nes vairuotojas nemato kitų krypčių transporto šviesoforų signalų.
                          Paskutinis taisė dsanto; 2014.01.02, 17:44.

                          Comment


                            Nauja šviesoforinė sankryža ties Vilniuje esančiomis Sudervės kel., Dūktų g. ir Buivydiškių g. įrenginėjama pagal naujausius standartus. Virš važiuojamosios dalies kabinami šviesoforai, o ant žemės stovintys šviesoforai statomi per perėjų centrą.

                            Comment


                              Buivydiskiu ir Ciobiskio sankryzoj irgi labai noretusi sviesoforo arba iskirstu krumu, kurie visiskai uzstoja pesciaji. Nervu karai pro ten vaziuojant...
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Kairių gatvėje lenktynes stabdys šviesoforai ir kalneliai

                                Nauja tai, kad pastarajame ruože įrengtos ne tik nuovažos, bet ir dvi visiškai naujos šviesoforais reguliuojamos sankryžos. Dar vienas šviesoforas pastatytas atkarpoje tarp Taikos prospekto ir Klaipėdos kanalo - sankryžoje su jungiamuoju Perkėlos gatvės keliu.
                                http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...eliai-1125734/

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Raudonas - geltonas (kartu) dega 1-2 s. Tiek maždaug užtrunka vairuotojo reakcija. Kai kuriose šalyse, pvz.: JAV, šių signalų kombinacija nenaudojama, t.y. žalias signalas užsidega iškart po raudono.
                                  Ta ir turejau omenyj, kad argumentas, jog laiko rodymas pakenks saugumui yra tokia pat nesamone, kaip ir geltono signalo zala

                                  Comment


                                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                    Ta ir turejau omenyj, kad argumentas, jog laiko rodymas pakenks saugumui yra tokia pat nesamone, kaip ir geltono signalo zala
                                    Yra skirtumas, kai 1-2 s užsidega raudonas ir geltonas kartu, ir kai prieš 10 s matai, kada užsidegs žalias signalas. Antruoju atveju norint galima daug anksčiau kirsti "Stop" liniją ir įvažiuoti į sankryžą.
                                    Paskutinis taisė dsanto; 2014.01.07, 20:45.

                                    Comment


                                      Kaunietę klaidina naujas šviesoforas

                                      Comment


                                        Nemanau kad realiai klaidina, bet jos pastebejimas teisingas. Pritariu.

                                        Comment


                                          Čia gal labiau ne klaidina, bet prieštarauja logikai ir įneša chaotiškumo. Tik ne šviesoforo signaluose, o kelio ženkle yra problema. Apskritai jeigu gatvė yra su horizontalia kreive, tai kažkodėl kažkas sugalvoja, kad tai yra kažkoks menamas posūkis. Nors jeigu nesuksi į ta posūkį - nuvažiuosi nuo kelio ir tai tėra kelio/gatvės vingis.
                                          Vilniuje yra ir absurdiškesnių vietų. Kaip pvz. sankryžoje yra dvi eismo juostos: 1) į kairę ir tiesiai, 2) į dešinę. Nors važiuodamas tiesiai ir sukdamas į dešinė nuvažiuoji ten pat (gatvė užsisuka dešinėn)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X