Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gintauts Rodyti pranešimą
    Panašu, kad čia atitraukė STOP liniją apie 5 metrus. Parodos gatvėje reikės daug daugiau, vakar kaip tik pažiūrėjau, kad pirmoje juostoje stovintiems, šviesoforas kybo tiesiai virš 3 automobilio nuo STOP linijos Beje, tikėtina, jog sulygins STOP linijas visoms juostoms?
    Taip, pagal projektą visos trys eismo juostos turės vieną "Stop" liniją.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Dabar:

      Atvaizdas
      Labai puikus pavyzdys ši nuotrauka. Po to ir skaitom komentarus: "reikia žiūrėti užsvertus, užsisukus, pasilenkus, užsilenkus..... ir t.t.".

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Klausimas, kodėl jie kerta "Stop" liniją? Atsakymas - nes mato dubliuojantį šviesoforą! Kauno pavyzdys tik parodė, kad vairuotojai bele kaip sustoja prie šviesoforų, pravažiuoja juos, nes tikisi šviesoforo už sankryžos.
        O rezultatas vienas - vietoje tų kelių metrų (o per metus susumavus visų ten važiuojančių mašinų ridas susidaro nemažai kilometrų) važiuojant iš inercijos, važiuojama treaukos režimu, t.y. sudeginama nemažai degalų. Išvada: šviesoforai už sankryžos yra gerai.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          O rezultatas vienas - vietoje tų kelių metrų (o per metus susumavus visų ten važiuojančių mašinų ridas susidaro nemažai kilometrų) važiuojant iš inercijos, važiuojama treaukos režimu, t.y. sudeginama nemažai degalų. Išvada: šviesoforai už sankryžos yra gerai.
          Šviesoforai už sankryžos yra labai blogai. Artimiausiu metu bus aprašyta plačiau.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            O rezultatas vienas - vietoje tų kelių metrų (o per metus susumavus visų ten važiuojančių mašinų ridas susidaro nemažai kilometrų) važiuojant iš inercijos, važiuojama traukos režimu, t.y. sudeginama nemažai degalų. Išvada: šviesoforai už sankryžos yra gerai.
            Dalinai esi teisus. Bet tada naikinkime pėsčiųjų perėjas, nes mašinoms ir prieš jas kartais reikia sustoti. O pajudant daugiau degalų sunaudojama, negu važiuojant pastoviu greičiu. Taip mastant, kaip tu, tada reikia visose sankryžose padaryti pagrindinį kelią, kad nereikėtų sustoti, važiuojant šalutiniu...

            Užteks ironijos. Jei rimtai, tai pasakei nesąmonę. Tau vistiek reikės sustoti prie šviesoforo, nesvarbu, kurioje vietoje nubrėžta stop linija. Tai kas draudžia pradėti stabdyti iš ankščiau? Realiai nieko nesusitaupo, nes kiek Stop linija sutrumpina ruožą tarp vieno šviesoforo (a-b), tiek realiai padidėja atstumas tarp kitų šviesoforų (b-c) ir bendras važiavimo atstumas (a-c) būna tas pats. Norint sutaupyti kurą, reikia daryti žalias bangas, kad būtų galima važiuoti nesustojant prie šviesoforų.

            Baisu pagalvoti, kad, atrodytų, protingi žmonės taip nusišneka. Jei neturite argumentų, dėl ko nepatinka viskas, kas naujo ir nenorite keisti su laiku, tai geriau visai susilaikykite nuo komentarų, nes parašote nesamonę.

            Comment


              Del sviesaforu uz sankryzos, tai daug patogesnis dalykas lietuviams, bet turejau atveji, kai ispanas su nuomota masina Ramuciu sankryzoj (Kauno raj.), suko link Kauno ir staigiai sustojo prie dubliuojancio sviesoforo nes jis dege raudonai - as nespejau sustot ir teko pilt jam i gala
              Taciau is normalaus vaziavimo puses ziurint, tai taip, dubliuojantis daug daug patogiau. Arba bent jau naujuosius galetu siek tiek arciau zemes nuleist, nes jei vaziuoji ne su dzipu, o su zema lengvaja, ar dar sportiskesne masina - nei velnio nematai ir turi sedet kaip apuokas akis uzvertes. Asmeniskai tai man pats nepatogiausias dalykas, koki galejo sugalvot

              Comment


                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                Del sviesaforu uz sankryzos, tai daug patogesnis dalykas lietuviams, bet turejau atveji, kai ispanas su nuomota masina Ramuciu sankryzoj (Kauno raj.), suko link Kauno ir staigiai sustojo prie dubliuojancio sviesoforo nes jis dege raudonai - as nespejau sustot ir teko pilt jam i gala
                Taciau is normalaus vaziavimo puses ziurint, tai taip, dubliuojantis daug daug patogiau. Arba bent jau naujuosius galetu siek tiek arciau zemes nuleist, nes jei vaziuoji ne su dzipu, o su zema lengvaja, ar dar sportiskesne masina - nei velnio nematai ir turi sedet kaip apuokas akis uzvertes. Asmeniskai tai man pats nepatogiausias dalykas, koki galejo sugalvot
                Jūs maišot vieną dalyką. Šviesoforai visų pirma įrengiami dešinėje ir kairėje kelio pusėse ir dubliuojami virš važiuojamosios dalies. Todėl pirmieji stovintys prieš "Stop" liniją mato šviesoforus šone. Aš nesuprantu, nejaugi neužtenka matyti šviesoforą šone, kuris įrengtas žemai. Ko ten verstis per langą ir žiūrėti į viršų? Šviesoforai virš važiuojamosios dalies skirti stovintiems toliau.

                Comment


                  pastatyk salia autobusa ar fura ir tada gali ziuret nebent kazkus aukstai aukstai, stovint antram taip pat ganetinai nepatogu. Istikro, tai kai vairuoju savaja gelda tai daznai dabar nusikeikiu jei tenka pirmam atsistot, stogas zemas, langai mazi, prigludus prie zemes, o virs galvos nera nei stiklinio stogo nei stoglangio...
                  Tikiu, kad kazkam yra turbut patogiau nematyt dubliuojamu sviesoforu toliau, bet as prie tu senamadziu, kuriem patinka pamatyt zalia tam nededant perdaug pastangu ar nepatiriant diskomforto. Nors pvz su raudona - atvirksciai, nauja sistema yra tikrai patogesne sureguot i nauja sviesa

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    pastatyk salia autobusa ar fura ir tada gali ziuret nebent kazkus aukstai aukstai, stovint antram taip pat ganetinai nepatogu. Istikro, tai kai vairuoju savaja gelda tai daznai dabar nusikeikiu jei tenka pirmam atsistot, stogas zemas, langai mazi, prigludus prie zemes, o virs galvos nera nei stiklinio stogo nei stoglangio...
                    Tikiu, kad kazkam yra turbut patogiau nematyt dubliuojamu sviesoforu toliau, bet as prie tu senamadziu, kuriem patinka pamatyt zalia tam nededant perdaug pastangu ar nepatiriant diskomforto. Nors pvz su raudona - atvirksciai, nauja sistema yra tikrai patogesne sureguot i nauja sviesa
                    Pajudėjo autobusas, važiuoji ir Tu Dėl raudonos turi omenyje, kad vietoje papildomos sekcijos yra atskiras šviesoforas?

                    Comment


                      Parašė Aidzius
                      kazkaip visi naujai pakabinti sviesoforia yra labai nepatogus. Isvaziuojant is Siaures pr Maximos, nesimato visai. Sustot toliau teoroskai galima > bet praktiskai tada stovi pasisukes sonu i sviesaforus.
                      Išvažiavime iš Maximos privažiavimas nestandartinis, sustojus prieš "Stop" liniją stovima kairiau. Pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles galėjo būti įrengtas šviesoforas ir kairėje kelio pusėje. Aš tai jau siūliau savivaldybei. Beje, šią sankryžą projektavo tas pats projektuotojas, kaip ir naująsias. Kažkaip su šviesoforų išdėstymu jam sunkoka dar. Nors Šiaurės pr. Maximos sankryžoje kituose privažiavimuose šviesoforai gan gerai išdėstyti.



                      Parašė Aidzius
                      O del pasiulymo, vaziuot kaip vaziuoja kiti, tai variantas nelabai geras. Ne visi zalios sviesos sulaukia Teko paciam netycia taip taisykles pazest. Jonavos g. dege raudona, gatve tuscia... stoviu , laukiu.. priekyje stovejusi masina pradejo vaziuot, as aisku paskuj ja ....tik i sankryza ivaziaves supratau ,kad tai jam nusibodo laukt zalios sviesos...
                      Be abejo, prieš pradedant važiuoti su autobusu reikia pažiūrėti ir į šviesoforą. Jei nesimato šone, reikia kilstelk galvą ir į viršų.

                      Comment


                        Parašė sknts Rodyti pranešimą
                        Jei rimtai, tai pasakei nesąmonę. Tau vistiek reikės sustoti prie šviesoforo, nesvarbu, kurioje vietoje nubrėžta stop linija. Tai kas draudžia pradėti stabdyti iš ankščiau? Realiai nieko nesusitaupo, nes kiek Stop linija sutrumpina ruožą tarp vieno šviesoforo (a-b), tiek realiai padidėja atstumas tarp kitų šviesoforų (b-c) ir bendras važiavimo atstumas (a-c) būna tas pats.
                        Tai tu parašei nesamonę, nes neįvertinai, kad šviesoforas kelyje gali būti tik vienas - tada visa tavo teorija apie a-b, b-c netenka prasmės. Dėl "pradėti stabdyti anksčiau" - taip pat nesąmonę parašei, nes stabdyti (t.y. numeti "gazą") pradėdi tada, kai pamatai draudžiamąjį signalą, o ne "likus konkrečiam atstumui iki stop-linijos".
                        Parašė sknts Rodyti pranešimą
                        Baisu pagalvoti, kad, atrodytų, protingi žmonės taip nusišneka. Jei neturite argumentų, dėl ko nepatinka viskas, kas naujo ir nenorite keisti su laiku, tai geriau visai susilaikykite nuo komentarų
                        Gyvename laisvoje demokratinėje šalyje, kur kiekvienas gali išsakyti savo nuomonę, net jeigu ji kažkam ir nepatinka, o ne Belarusijoje ar Š.Korejoje.

                        Comment


                          Nepavydžiu kas teises dabar Kaune laikys Regitroje...

                          Comment


                            Parašė Vilnietis1 Rodyti pranešimą
                            Nepavydžiu kas teises dabar Kaune laikys Regitroje...
                            Atėjo pasaulio pabaiga...

                            Comment


                              "Maksimaliu isbandymu metas"

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Tai tu parašei nesamonę, nes neįvertinai, kad šviesoforas kelyje gali būti tik vienas - tada visa tavo teorija apie a-b, b-c netenka prasmės. Dėl "pradėti stabdyti anksčiau" - taip pat nesąmonę parašei, nes stabdyti (t.y. numeti "gazą") pradėdi tada, kai pamatai draudžiamąjį signalą, o ne "likus konkrečiam atstumui iki stop-linijos".
                                Gal neverta leistis į tokius kraštutinumus? Priešingu atveju reikia panaikinti visus posūkius į kairę ir į dešinę ne sankryžose, nes priekyje važiuojančiam automobiliui atliekant tokį manevrą, reikia ir pačiam pristabdyti, o veliau jau pagreitėti naudojant kurą.

                                Kitas dalykas, kad asmeniškai aš neįžvelgiu skirtumo tarp atstumų, kurie įveikiami: stabdant, bėgėjantis ir važiuojant pastoviu greičiu - jeigu atkarpoje A-B tenka sustoti prie taško C ir priklausomai nuo jo pozicijos minėtoje atkarpoje. Bet kokiu atveju prie sankryžos niekada nesustosi vien pirmas. Taigi tas atstumas visada kinta, priklausomai kiek automobilių sustos prieš patį.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Tai tu parašei nesamonę, nes neįvertinai, kad šviesoforas kelyje gali būti tik vienas - tada visa tavo teorija apie a-b, b-c netenka prasmės. Dėl "pradėti stabdyti anksčiau" - taip pat nesąmonę parašei, nes stabdyti (t.y. numeti "gazą") pradėdi tada, kai pamatai draudžiamąjį signalą, o ne "likus konkrečiam atstumui iki stop-linijos".
                                  Tai jei yra vienas šviesoforas, tai koks skirtumas sustoti keliais metrais arčiau ar toliau? Čia norėjai pasakyti, kad dabar nesimato šviesoforų? Ar tiesiog važiuoji taip, kad jau būdamas sankryžoje ir pamatęs, kad užsidegė draudžiamas signalas, kerti per stabdžius ir stoji čia ir dabar? Tokiu atveju net pagal taisykles reikia pabaigti manevrą, jei įvažiavai į sankryžą degant leidžiamam signalui (nuo šių metų geltonas DEGANTIS šviesoforo signalas draudžia įvažiuoti į sankryžą). Šiaip aukštai kabantys šviesoforai matosi iš toliau. Taip pat lengviau suprasti, koks signalas dega tavo juostai. Kai šviesoforai stovi tik šonuose, tai tamsiu paros metu važiuodamas matysi, kad dega tik žalia šviesa. Tada nesimato ar yra kokia papildoma rodyklė sukti į kairę ar ne. Ne vieną kartą mačiau, kaip žmonės sukelia dėl šios priežasties avarines situacijas. Tik prie pat sankryžos pamato, kad yra papildoma rodyklė ir kerta per stabdžius.

                                  Comment


                                    Foto ir video iš atnaujintos Savanorių pr. - K.Petrausko g. - Utenos g. sankryžos.

                                    Privažiavimas nuo centro - nuimtas šviesoforas su rodyklėmis į kairę už sankryžos. Kairėje kelio pusėje buvo ir prieš tai:



                                    Privažiavimas nuo Taikos pr. pusės - nuimtas šviesoforas su rodyklėmis į kairę už sankryžos. Jis perkeltas ant pėsčiųjų šviesoforo iš K.Petrausko g. atramos. Jei nuo pat pradžių buvusi įrengta atskira atrama, būtų buvę geriau, bet šioje situacijoje neblogas sprendimas, nes sustojus prieš sankryžą, šis šviesoforas matosi puikiai:







                                    Gal tik blogai, kad šiame privažiavime šviesoforas dešinėje kelio pusėje įrengtas ant atskiros atramos ir apie 7 m toliau nuo gembės:



                                    Bet vairuotojai jau stengiasi sustoti prieš šviesoforus. Video:



                                    Privažiavimas Utenos g. - nubrėžta nauja "Stop" linija, puikiai matosi šviesoforas.



                                    Privažiavimas K.Petrausko g. Lentelė su žalia rodykle - kaip su Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių 77.3 punktu, ponai iš savivaldybės?..

                                    Paskutinis taisė dsanto; 2013.12.14, 20:15.

                                    Comment


                                      Foto ir video iš atnaujintos Vytauto pr. - Kęstučio g. sankryžos. Privažiavimas nuo stoties pusės - šviesoforas su rodyklėmis į kairę nuimtas už sankryžos ir įrengtas kairėje kelio pusėje ant pėsčiųjų šviesoforo atramos iš Kęstučio g. pusės:







                                      Gatvėje darbininkai įpjovinėjo asfaltą eismo davikliams:



                                      Žalio mirksėjimo dažnis pataisytas pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles (1 Hz), prieš tai mirksėjo per greitai.

                                      Video. Buvo:



                                      Dabar (darbininkai buvo užtvėrę 1 ir 2 eismo juostas, tai turėjau progą nufilmuoti iš gatvės):

                                      Comment


                                        Foto- ir videoreportažas iš naujai rekonstruotos Vytauto pr. - Laisvės al. sankryžos.

                                        Seniau sankryža atrodė taip:













                                        Privažiavimas nuo stoties:







                                        Pėsčiųjų šviesoforas įjungiamas 3 s anksčiau, nei sukančioms transporto priemonėms. Video:



                                        Privažiavimas nuo Parodos kalno:





                                        Pėsčiųjų šviesoforas įjungiamas 1 s anksčiau, nei sukančioms transporto priemonėms. Video (atkreipkit dėmesį į 0:08, kai iš Laisvės al. išsukęs automobilis sustoja iš įpratimo - čia seniau buvo šviesoforas, dabar jo nebėra, tik "Stop" linija):



                                        Privažiavimas nuo Soboro. Čia anksčiau nebuvo šviesoforo, o tik kelio ženklas "Duoti kelią". Dabar bus galima saugiai kirsti šią sankryžą. Šviesoforas virš kelio įrengtas ant lynų (pirmasis ir vienintelis Kaune įrengtas pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles):





                                        Pėsčiųjų šviesoforas įjungiamas 1 s anksčiau, nei sukančioms transporto priemonėms. Video:



                                        Pasukus į dešinę likusi senoji "Stop" linija, nes prieš tai buvo tarpinis šviesoforas sankryžoje:



                                        Seni šviesoforai, prie kurių reikėdavo sustoti sankryžoje:





                                        Privažiavimas iš kitos Laisvės al. pusės. Čia irgi seniau nebuvo šviesoforo:



                                        Pėsčiųjų šviesoforas įjungiamas 1 s anksčiau, nei sukančioms transporto priemonėms. Video:

                                        Paskutinis taisė dsanto; 2013.12.14, 19:56.

                                        Comment


                                          dėkui už informatyvius pranešimus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X