Parašė Gintauts
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKlausimas, kodėl jie kerta "Stop" liniją? Atsakymas - nes mato dubliuojantį šviesoforą! Kauno pavyzdys tik parodė, kad vairuotojai bele kaip sustoja prie šviesoforų, pravažiuoja juos, nes tikisi šviesoforo už sankryžos.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO rezultatas vienas - vietoje tų kelių metrų (o per metus susumavus visų ten važiuojančių mašinų ridas susidaro nemažai kilometrų) važiuojant iš inercijos, važiuojama treaukos režimu, t.y. sudeginama nemažai degalų. Išvada: šviesoforai už sankryžos yra gerai.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO rezultatas vienas - vietoje tų kelių metrų (o per metus susumavus visų ten važiuojančių mašinų ridas susidaro nemažai kilometrų) važiuojant iš inercijos, važiuojama traukos režimu, t.y. sudeginama nemažai degalų. Išvada: šviesoforai už sankryžos yra gerai.
Užteks ironijos. Jei rimtai, tai pasakei nesąmonę. Tau vistiek reikės sustoti prie šviesoforo, nesvarbu, kurioje vietoje nubrėžta stop linija. Tai kas draudžia pradėti stabdyti iš ankščiau? Realiai nieko nesusitaupo, nes kiek Stop linija sutrumpina ruožą tarp vieno šviesoforo (a-b), tiek realiai padidėja atstumas tarp kitų šviesoforų (b-c) ir bendras važiavimo atstumas (a-c) būna tas pats. Norint sutaupyti kurą, reikia daryti žalias bangas, kad būtų galima važiuoti nesustojant prie šviesoforų.
Baisu pagalvoti, kad, atrodytų, protingi žmonės taip nusišneka. Jei neturite argumentų, dėl ko nepatinka viskas, kas naujo ir nenorite keisti su laiku, tai geriau visai susilaikykite nuo komentarų, nes parašote nesamonę.
Comment
-
Del sviesaforu uz sankryzos, tai daug patogesnis dalykas lietuviams, bet turejau atveji, kai ispanas su nuomota masina Ramuciu sankryzoj (Kauno raj.), suko link Kauno ir staigiai sustojo prie dubliuojancio sviesoforo nes jis dege raudonai - as nespejau sustot ir teko pilt jam i gala
Taciau is normalaus vaziavimo puses ziurint, tai taip, dubliuojantis daug daug patogiau. Arba bent jau naujuosius galetu siek tiek arciau zemes nuleist, nes jei vaziuoji ne su dzipu, o su zema lengvaja, ar dar sportiskesne masina - nei velnio nematai ir turi sedet kaip apuokas akis uzvertes. Asmeniskai tai man pats nepatogiausias dalykas, koki galejo sugalvot
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąDel sviesaforu uz sankryzos, tai daug patogesnis dalykas lietuviams, bet turejau atveji, kai ispanas su nuomota masina Ramuciu sankryzoj (Kauno raj.), suko link Kauno ir staigiai sustojo prie dubliuojancio sviesoforo nes jis dege raudonai - as nespejau sustot ir teko pilt jam i gala
Taciau is normalaus vaziavimo puses ziurint, tai taip, dubliuojantis daug daug patogiau. Arba bent jau naujuosius galetu siek tiek arciau zemes nuleist, nes jei vaziuoji ne su dzipu, o su zema lengvaja, ar dar sportiskesne masina - nei velnio nematai ir turi sedet kaip apuokas akis uzvertes. Asmeniskai tai man pats nepatogiausias dalykas, koki galejo sugalvot
Comment
-
pastatyk salia autobusa ar fura ir tada gali ziuret nebent kazkus aukstai aukstai, stovint antram taip pat ganetinai nepatogu. Istikro, tai kai vairuoju savaja gelda tai daznai dabar nusikeikiu jei tenka pirmam atsistot, stogas zemas, langai mazi, prigludus prie zemes, o virs galvos nera nei stiklinio stogo nei stoglangio...
Tikiu, kad kazkam yra turbut patogiau nematyt dubliuojamu sviesoforu toliau, bet as prie tu senamadziu, kuriem patinka pamatyt zalia tam nededant perdaug pastangu ar nepatiriant diskomforto. Nors pvz su raudona - atvirksciai, nauja sistema yra tikrai patogesne sureguot i nauja sviesa
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąpastatyk salia autobusa ar fura ir tada gali ziuret nebent kazkus aukstai aukstai, stovint antram taip pat ganetinai nepatogu. Istikro, tai kai vairuoju savaja gelda tai daznai dabar nusikeikiu jei tenka pirmam atsistot, stogas zemas, langai mazi, prigludus prie zemes, o virs galvos nera nei stiklinio stogo nei stoglangio...
Tikiu, kad kazkam yra turbut patogiau nematyt dubliuojamu sviesoforu toliau, bet as prie tu senamadziu, kuriem patinka pamatyt zalia tam nededant perdaug pastangu ar nepatiriant diskomforto. Nors pvz su raudona - atvirksciai, nauja sistema yra tikrai patogesne sureguot i nauja sviesa
Comment
-
Parašė Aidziuskazkaip visi naujai pakabinti sviesoforia yra labai nepatogus. Isvaziuojant is Siaures pr Maximos, nesimato visai. Sustot toliau teoroskai galima > bet praktiskai tada stovi pasisukes sonu i sviesaforus.
Parašė AidziusO del pasiulymo, vaziuot kaip vaziuoja kiti, tai variantas nelabai geras. Ne visi zalios sviesos sulaukia Teko paciam netycia taip taisykles pazest. Jonavos g. dege raudona, gatve tuscia... stoviu , laukiu.. priekyje stovejusi masina pradejo vaziuot, as aisku paskuj ja ....tik i sankryza ivaziaves supratau ,kad tai jam nusibodo laukt zalios sviesos...
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąJei rimtai, tai pasakei nesąmonę. Tau vistiek reikės sustoti prie šviesoforo, nesvarbu, kurioje vietoje nubrėžta stop linija. Tai kas draudžia pradėti stabdyti iš ankščiau? Realiai nieko nesusitaupo, nes kiek Stop linija sutrumpina ruožą tarp vieno šviesoforo (a-b), tiek realiai padidėja atstumas tarp kitų šviesoforų (b-c) ir bendras važiavimo atstumas (a-c) būna tas pats.
Parašė sknts Rodyti pranešimąBaisu pagalvoti, kad, atrodytų, protingi žmonės taip nusišneka. Jei neturite argumentų, dėl ko nepatinka viskas, kas naujo ir nenorite keisti su laiku, tai geriau visai susilaikykite nuo komentarų
Comment
-
Parašė Vilnietis1 Rodyti pranešimąNepavydžiu kas teises dabar Kaune laikys Regitroje...
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai tu parašei nesamonę, nes neįvertinai, kad šviesoforas kelyje gali būti tik vienas - tada visa tavo teorija apie a-b, b-c netenka prasmės. Dėl "pradėti stabdyti anksčiau" - taip pat nesąmonę parašei, nes stabdyti (t.y. numeti "gazą") pradėdi tada, kai pamatai draudžiamąjį signalą, o ne "likus konkrečiam atstumui iki stop-linijos".
Kitas dalykas, kad asmeniškai aš neįžvelgiu skirtumo tarp atstumų, kurie įveikiami: stabdant, bėgėjantis ir važiuojant pastoviu greičiu - jeigu atkarpoje A-B tenka sustoti prie taško C ir priklausomai nuo jo pozicijos minėtoje atkarpoje. Bet kokiu atveju prie sankryžos niekada nesustosi vien pirmas. Taigi tas atstumas visada kinta, priklausomai kiek automobilių sustos prieš patį.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai tu parašei nesamonę, nes neįvertinai, kad šviesoforas kelyje gali būti tik vienas - tada visa tavo teorija apie a-b, b-c netenka prasmės. Dėl "pradėti stabdyti anksčiau" - taip pat nesąmonę parašei, nes stabdyti (t.y. numeti "gazą") pradėdi tada, kai pamatai draudžiamąjį signalą, o ne "likus konkrečiam atstumui iki stop-linijos".
Comment
-
Foto ir video iš atnaujintos Savanorių pr. - K.Petrausko g. - Utenos g. sankryžos.
Privažiavimas nuo centro - nuimtas šviesoforas su rodyklėmis į kairę už sankryžos. Kairėje kelio pusėje buvo ir prieš tai:
Privažiavimas nuo Taikos pr. pusės - nuimtas šviesoforas su rodyklėmis į kairę už sankryžos. Jis perkeltas ant pėsčiųjų šviesoforo iš K.Petrausko g. atramos. Jei nuo pat pradžių buvusi įrengta atskira atrama, būtų buvę geriau, bet šioje situacijoje neblogas sprendimas, nes sustojus prieš sankryžą, šis šviesoforas matosi puikiai:
Gal tik blogai, kad šiame privažiavime šviesoforas dešinėje kelio pusėje įrengtas ant atskiros atramos ir apie 7 m toliau nuo gembės:
Bet vairuotojai jau stengiasi sustoti prieš šviesoforus. Video:
Privažiavimas Utenos g. - nubrėžta nauja "Stop" linija, puikiai matosi šviesoforas.
Privažiavimas K.Petrausko g. Lentelė su žalia rodykle - kaip su Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių 77.3 punktu, ponai iš savivaldybės?..
Paskutinis taisė dsanto; 2013.12.14, 20:15.
Comment
-
Foto ir video iš atnaujintos Vytauto pr. - Kęstučio g. sankryžos. Privažiavimas nuo stoties pusės - šviesoforas su rodyklėmis į kairę nuimtas už sankryžos ir įrengtas kairėje kelio pusėje ant pėsčiųjų šviesoforo atramos iš Kęstučio g. pusės:
Gatvėje darbininkai įpjovinėjo asfaltą eismo davikliams:
Žalio mirksėjimo dažnis pataisytas pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles (1 Hz), prieš tai mirksėjo per greitai.
Video. Buvo:
Dabar (darbininkai buvo užtvėrę 1 ir 2 eismo juostas, tai turėjau progą nufilmuoti iš gatvės):
Comment
-
Foto- ir videoreportažas iš naujai rekonstruotos Vytauto pr. - Laisvės al. sankryžos.
Seniau sankryža atrodė taip:
Privažiavimas nuo stoties:
Pėsčiųjų šviesoforas įjungiamas 3 s anksčiau, nei sukančioms transporto priemonėms. Video:
Privažiavimas nuo Parodos kalno:
Pėsčiųjų šviesoforas įjungiamas 1 s anksčiau, nei sukančioms transporto priemonėms. Video (atkreipkit dėmesį į 0:08, kai iš Laisvės al. išsukęs automobilis sustoja iš įpratimo - čia seniau buvo šviesoforas, dabar jo nebėra, tik "Stop" linija):
Privažiavimas nuo Soboro. Čia anksčiau nebuvo šviesoforo, o tik kelio ženklas "Duoti kelią". Dabar bus galima saugiai kirsti šią sankryžą. Šviesoforas virš kelio įrengtas ant lynų (pirmasis ir vienintelis Kaune įrengtas pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles):
Pėsčiųjų šviesoforas įjungiamas 1 s anksčiau, nei sukančioms transporto priemonėms. Video:
Pasukus į dešinę likusi senoji "Stop" linija, nes prieš tai buvo tarpinis šviesoforas sankryžoje:
Seni šviesoforai, prie kurių reikėdavo sustoti sankryžoje:
Privažiavimas iš kitos Laisvės al. pusės. Čia irgi seniau nebuvo šviesoforo:
Pėsčiųjų šviesoforas įjungiamas 1 s anksčiau, nei sukančioms transporto priemonėms. Video:
Paskutinis taisė dsanto; 2013.12.14, 19:56.
Comment
Comment