Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Jei važiuosi "pagal paniatkes" ir atsistosi taip, kad nematysi šviesoforo signalo, ir dėl to pažeisi eismo taisykles (pvz. nuvažiuosi per raudoną) - yra tikimybė, kad pamatys policininkas ir gausi baudą Kitą kartą (gal) būsi protingesnis.
    "Pagal paniatkes" važinėja visokiausi naujos tvarkos šalininkai, kurie "galima atsistoti taip, kad matytum šviesoforą", o ne tie, kas moka rašyti instrukcijas. Tuo labiau, kad stovint antroje eilėje "naujose" sankryžose prie pat stop-linijos yra dar vienas povandeninis akmuo - ne tik nesimato viršunio šviesoforo, bet ir dešiniojo nesimato (užstoja veidrodėlis - reikia palenkti galvą). Taip kad senasis šviesoforų išsidėstymas yra cool.

    Comment


      Citate iš KET:
      1.11. Plati linija, brėžiama skersai važiuojamosios dalies („Stop“ linija), rodo vietą, kur vairuotojas privalo sustoti esant kelio ženklui „Stop“ (kai sankryža nereguliuojama) arba draudžiamajam šviesoforo (reguliuotojo) signalui.
      Pažodžiui interpretuojant - visi iki vieno prie šviesoforo laukiantys vairuotojai turi sustoti prie "Stop" linijos, bet kažkodėl dažniausiai kiekvienoje eismo juostoje prie "Stop" linijos sustoja tik po vieną automobilį, kiti gi rikiuojasi vienas paskui kitą tuo formaliai pažeisdami 1.11 punkto reikalavimus.

      Čia lyrinis nukrypimas apie instrukcijų rašymą. Dėl šviesoforo matomumo - arba sustoji taip, kad matytum signalus nepakreipęs galvos, arba pakreipi galvą. Problem?
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
        Na tik nereikia ieškoti sliekų kur nereikia. "Vokiška" šviesoforų išdėstymo tvarka yra žymiai geresnė ir aiškesnė nei senoji, postsovietinė. Sakyčiau tas pranašumas labiausiai ir išryškėja važiuojant nepažįstamu maršrutu nes iš karto matai kur galima važiuoti, kur ne. Draudžiamoms kryptims dega raudoni šviesoforai ir nereikia "burti" ar aš čia galiu važiuoti, ar čia yra kokia papildoma sekcija kurios neįžiūriu ir t.t. ir pan.
        Tai kad tamsta pats sau prieštarauji. Kaip tik šioje sistemoje (o tiksliau bardake), vairuotojui sunkiau susiorientuoti kuri ten sekcija jam skirta, kuri ne jam, kai jie kabo nevienodai. Po to ir važinėja bilekaip nepataikydami į savo eismo juostas, nes gi kryptis tai teisinga. Čia kaip su kelio ženklais. Visur motyvuojama, kad vairuotojus blaško per didelis kiekis ženklų bei užrašų, tuo tarpu su šviesoforais skaitom, kad orientacininkų varžybos bus tik į naudą. Mano nuomone, jei jau keičiam, tai turėtų būti bent po vieną šviesoforą kiekvienai juostai visur, kad būtų vienodai, neperlenkiant su prisirišimu prie krypčių skaičiaus.
        Paskutinis taisė Ginthus; 2013.10.14, 10:45.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
          Tai kad tamsta pats sau prieštarauji. Kaip tik šioje sistemoje (o tiksliau bardake), vairuotojui sunkiau susiorientuoti kuri ten sekcija jam skirta, kuri ne jam, kai jie kabo nevienodai. Po to ir važinėja bilekaip nepataikydami į savo eismo juostas, nes gi kryptis tai teisinga. Čia kaip su kelio ženklais. Visur motyvuojama, kad vairuotojus blaško per didelis kiekis ženklų bei užrašų, tuo tarpu su šviesoforais skaitom, kad orientacininkų varžybos bus tik į naudą. Mano nuomone, jei jau keičiam, tai turėtų būti bent po vieną šviesoforą kiekvienai juostai visur, kad būtų vienodai, neperlenkiant su prisirišimu prie krypčių skaičiaus.
          Koks dar bardakas naujoje sistemoje? Sutinku, kad šviesoforai virš kiekvienos eismo juostos yra aiškiausia, bet pagal tam tikrą kai kurių šalių patirtį pasirinktas variantas šviesoforus statyti eismo kryptims. Ir nesutinku, kad toks šviesoforų išdėstymas yra mažiau aiškus nei sovietinis. Juk seniau išvis buvo statomi šviesoforai su papildomomis sekcijomis ir be kelio ženklų tikrai nebūdavo aišku, kurioms eismo juostoms galioja tos papildomos sekcijos:

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Pažodžiui interpretuojant - visi iki vieno prie šviesoforo laukiantys vairuotojai turi sustoti prie "Stop" linijos, bet kažkodėl dažniausiai kiekvienoje eismo juostoje prie "Stop" linijos sustoja tik po vieną automobilį, kiti gi rikiuojasi vienas paskui kitą tuo formaliai pažeisdami 1.11 punkto reikalavimus.
            Tai dar kartą parodo, kad taisykles rašo tik tam, kad jos būtų, o ne eismo saugai užtikrinti. Ypač, kai "pinigai skirti, reikėjo vakar". Šioje vietoje turi būti "Kuo arčiau stop-linijos". Geriau 20 metų gyventi be taisyklių (su senomis taisyklėmis), negu rašyti taisykles, kurias galima interpretuoti.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Koks dar bardakas naujoje sistemoje? Sutinku, kad šviesoforai virš kiekvienos eismo juostos yra aiškiausia, bet pagal tam tikrą kai kurių šalių patirtį pasirinktas variantas šviesoforus statyti eismo kryptims. Ir nesutinku, kad toks šviesoforų išdėstymas yra mažiau aiškus nei sovietinis. Juk seniau išvis buvo statomi šviesoforai su papildomomis sekcijomis ir be kelio ženklų tikrai nebūdavo aišku, kurioms eismo juostoms galioja tos papildomos sekcijos:

              Atvaizdas
              Puikiai pažįstama sankryža. Senokai nevažiavau, ten pakeitė gal šviesoforus? O kas čia negerai? Apart to kad, šiek tiek neįprasta turėti 2 juostas sukimui į kairę ir tik 1 juostą kitoms kryptims? Tą kelio ženklą bent pastebėti lengviau, kai nereikia gaudyti akimis šviesoforų sekcijų. Ar aiškiau kažkam pasidarytų, pakabinus 1(!) šviesoforą su rodykle į kairę abiems juostoms?
              Paskutinis taisė Ginthus; 2013.10.14, 11:53.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                Puikiai pažįstama sankryža. Senokai nevažiavau, ten pakeitė gal šviesoforus? O kas čia negerai? Apart to kad, šiek tiek neįprasta turėti 2 juostas sukimui į kairę ir tik 1 juostą kitoms kryptims? Tą kelio ženklą bent pastebėti lengviau, kai nereikia gaudyti akimis šviesoforų sekcijų. Ar aiškiau kažkam pasidarytų, pakabinus 1(!) šviesoforą su rodykle į kairę abiems juostoms?
                Man asmeniškai būtų aiškiau, nes iš tolo matytųsi, kad į kairę eismas reguliuojamas atskirai. O papildomos sekcijos, jei ji nedega, iš toli nematysi. Ir dar ta papildoma sekcija į kairę prie dešinėje (!) stovinčio šviesoforo tai išvis nelogiška.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Man asmeniškai būtų aiškiau, nes iš tolo matytųsi, kad į kairę eismas reguliuojamas atskirai. O papildomos sekcijos, jei ji nedega, iš toli nematysi. Ir dar ta papildoma sekcija į kairę prie dešinėje (!) stovinčio šviesoforo tai išvis nelogiška.
                  Ai supratau, tamsta esi vienas iš tų ralistų, katras visus aplenkia per dešinę juostą ir pasuka į kairę. Prie 150kmph tikrai iš tolo geriau matyti šviesoforo kryptį, kad laiku priimt reikiamą trajektoriją...
                  Sarkazmas sarkazmu, bet aš pilnai sutinku, kad atskiri šviesoforai patogiau ir aiškiau už tas papildomas sekcijas. Nesutinku tik dėl jų skirtingo išdėstymo kiekvienoje sankryžoje. Aš irgi lygiai taip pat mieliau iš tolo matyčiau, kuria juosta kuria kryptimi galima važiuoti, matydamas 3 šviesoforus virš 3 eismo juostų. Dabar gi dažnai būna, kad tenka net sumažinti greitį, pakol peskaičiuoji visas vertikalias ir horizontalias rodykles.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Taisyklės (ypač technikoje) tam ir rašomos, kad nustatyti viską ir be jokių interpretacijų. <...> Taip kad šviesoforus reikia perstatyti pagal senas taisykles. Taškas.
                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    "Pagal paniatkes" važinėja visokiausi naujos tvarkos šalininkai, kurie "galima atsistoti taip, kad matytum šviesoforą", o ne tie, kas moka rašyti instrukcijas. Tuo labiau, kad stovint antroje eilėje "naujose" sankryžose prie pat stop-linijos yra dar vienas povandeninis akmuo - ne tik nesimato viršunio šviesoforo, bet ir dešiniojo nesimato (užstoja veidrodėlis - reikia palenkti galvą). Taip kad senasis šviesoforų išsidėstymas yra cool.
                    Visų pirma, pagal seną tvarką šviesoforai reguliuojamose pėsčiųjų perėjose taip pat nebuvo dubliuojami "už perėjos", o įrengiami tik perėjoje. Kaip, Aleksio, tu iki šiol važiavai per tokius šviesoforus? Negirdėjau, kad piktintumeisi tokiu šviesoforų išdėstymu. O tokių pilna Lietuvoje:



                    O kuo išskirtinė sankryža, kad joje būtų dubliuojami šviesoforai už sankryžos? Kodėl perėjose visi mato šviesoforus, o sankryžose jau neva nebemato?

                    Taip pat pagal senas taisykles vietoje papildomų sekcijų galėjo būti montuojami šviesoforai su rodyklėmis. Tik kadangi "galėjo", tai buvo greičiau išimtis nei taisyklė. Tačiau vis dėlto, tokių sankryžų buvo. Ir ne viena. Ir pagal Aleksio liaupsinamas senas šviesoforų įrengimo taisykles tokiu atveju šviesoforai nebuvo dubliuojami už sankryžos. Kažkodėl tau irgi tai neužkliuvo:

                    Paskutinis taisė dsanto; 2013.10.14, 18:41.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Visų pirma, pagal seną tvarką šviesoforai reguliuojamose pėsčiųjų perėjose taip pat nebuvo dubliuojami "už perėjos", o įrengiami tik perėjoje. Kaip, Aleksio, tu iki šiol važiavai per tokius šviesoforus? Negirdėjau, kad piktintumeisi tokiu šviesoforų išdėstymu.
                      O kuo išskirtinė sankryža, kad joje būtų dubliuojami šviesoforai už sankryžos? Kodėl perėjose visi mato šviesoforus, o sankryžose jau neva nebemato?
                      Todėl kad už perėjos esantį šviesoforą puikiai mato "antraeilininkai", o šviesoforas prieš perėją pikiai matomas "pirmaeilininkams".
                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Taip pat pagal senas taisykles vietoje papildomų sekcijų galėjo būti montuojami šviesoforai su rodyklėmis. Tik kadangi "galėjo", tai buvo greičiau išimtis nei taisyklė. Tačiau vis dėlto, tokių sankryžų buvo. Ir ne viena. Ir pagal Aleksio liaupsinamas senas šviesoforų įrengimo taisykles tokiu atveju šviesoforai nebuvo dubliuojami už sankryžos. Kažkodėl tau irgi tai neužkliuvo
                      Neteko važinėti per tokias, todėl nekometuosiu.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Todėl kad už perėjos esantį šviesoforą puikiai mato "antraeilininkai", o šviesoforas prieš perėją pikiai matomas "pirmaeilininkams".
                        Tai ir dabar numatomas toks šviesoforų įrengimas:



                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Neteko važinėti per tokias, todėl nekometuosiu.
                        Vilniuje nėra, bet išvažiavus iš Vilniaus link Molėtų yra viena. Tačiau esmė tame, kad tokias sankryžas numatyta įrengti ir pagal senąjį standartą.

                        Comment


                          Man asmeniškai yra patogesni žemiau esantys šviesoforai, nes važiuojant viskas matosi viename lygyje ir nereikia varnų šaudyt ieškant tiek šviesoforo, tiek kelio ženklų. Taip, pakabintus iš toliau geriau pamatyt, BET - dauguma savame mieste mintinai moka visus ženklus, visas judėjimo galimybes ir t.t. O ką daryt tam, kuris, tarkim, iš Biržų atvažiavo į Vilnių, vos spėja prisitaikyt prie srauto, rikiuotis, o jam dar čia reikia akis į dangų kilnot?

                          Pakomentuosiu dėl šios sankryžos:
                          http://www.miestai.net/forumas/pictu...ictureid=34732
                          Kas čia neaišku? Dar iš prieš šitą esančios sankryžos matosi ką rodo šviesoforai, o artėjant prie šviesoforo belieka tik persirikiuoti pagal ženklą.

                          Comment


                            Viskas su ta nauja tvarka manau bus gerai tiesiog yra žmonių kuriems nereik naujovių ir viskas. Prie visko reik priprasti, o labiausiai nervina tai kad dabar tarp šios naujos ir tarp posovietinės tvarkos atsirado daug viaokių kitokių šviesaforų. Reiktų tiesiog kad visi būtų suvienodinti (palaipsniui) ir tada visuose miestuose būtų aišku. O dabar kaune statė vienokius vilniuj kitokius ir t.t.

                            Comment


                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                              Man asmeniškai yra patogesni žemiau esantys šviesoforai, nes važiuojant viskas matosi viename lygyje ir nereikia varnų šaudyt ieškant tiek šviesoforo, tiek kelio ženklų. Taip, pakabintus iš toliau geriau pamatyt, BET - dauguma savame mieste mintinai moka visus ženklus, visas judėjimo galimybes ir t.t. O ką daryt tam, kuris, tarkim, iš Biržų atvažiavo į Vilnių, vos spėja prisitaikyt prie srauto, rikiuotis, o jam dar čia reikia akis į dangų kilnot?

                              Pakomentuosiu dėl šios sankryžos:
                              http://www.miestai.net/forumas/pictu...ictureid=34732
                              Kas čia neaišku? Dar iš prieš šitą esančios sankryžos matosi ką rodo šviesoforai, o artėjant prie šviesoforo belieka tik persirikiuoti pagal ženklą.
                              O man aiškesnė sistema, kai šviesoforai įrengiami ir virš eismo juostų. Kontrargumentuosiu - o kas neaišku, kai šviesoforai įrengti virš eismo juostų? Tai, kad tokių nesi matęs? Aš sakyčiau, kaip tik ši sistema aiškesnė ir paprastesnė.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                O man aiškesnė sistema, kai šviesoforai įrengiami ir virš eismo juostų. Kontrargumentuosiu - o kas neaišku, kai šviesoforai įrengti virš eismo juostų? Tai, kad tokių nesi matęs? Aš sakyčiau, kaip tik ši sistema aiškesnė ir paprastesnė.
                                Viskas būtų puiku, jei kabėtų "virš juostų", o ne "kažkur per du trečdalius važiuojamosios dalies nuvedus vizualiai akimis vertikalias linijas žemyn ir atsiskaičiavus kuri juosta arčiausiai per du trečdalius važiuojamosios dalies nuo dešinio krašto". Ir problema ne naujovėje, o tame, kad įrenginėjama neintuityviai. Tarptautinių reisų fūristai, pripratę prie visokiausių sistemų, kažkodėl būtent prie šių naujųjų sankryžų ima mėtytis per juostas. Panašus pravalas ir su kelio ženklais, kai sukabina skydus ant santvaros visus krūvoj per vidurį, o fūristas likus 3m iki posūkio staiga metasi per visas eismo juostas, nes tik tada atsirinko jam reikiamą kryptį. Tad jei visa tai dėl eismo saugumo, tuomet tegu ir būna saugu. O jei visgi dėl taupumo, tai nereikia čia mojuoti saugumo vėlevėlėmis.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Viskas būtų puiku, jei kabėtų "virš juostų", o ne "kažkur per du trečdalius važiuojamosios dalies nuvedus vizualiai akimis vertikalias linijas žemyn ir atsiskaičiavus kuri juosta arčiausiai per du trečdalius važiuojamosios dalies nuo dešinio krašto". Ir problema ne naujovėje, o tame, kad įrenginėjama neintuityviai. Tarptautinių reisų fūristai, pripratę prie visokiausių sistemų, kažkodėl būtent prie šių naujųjų sankryžų ima mėtytis per juostas. Panašus pravalas ir su kelio ženklais, kai sukabina skydus ant santvaros visus krūvoj per vidurį, o fūristas likus 3m iki posūkio staiga metasi per visas eismo juostas, nes tik tada atsirinko jam reikiamą kryptį. Tad jei visa tai dėl eismo saugumo, tuomet tegu ir būna saugu. O jei visgi dėl taupumo, tai nereikia čia mojuoti saugumo vėlevėlėmis.
                                  Jei jau taip tiksliai žiūrint, tai net įrengiant šviesoforus virš kiekvienos eismo juostos, jie įrengiami ne visada tiksliai virš eismo juostų, nes būna per trumpos gembės:



                                  Mano nuomone, įrengimas virš kiekvienos eismo juostos kažkiek padidina aiškumą, bet ne iš esmės.

                                  Comment


                                    Atsiprašau, šioje paskutinėje nuotraukoje dabar galima sukt į dešinę ar ne?

                                    Comment


                                      Galima.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Kaunas netrukus pasipildys keturiomis moderniomis rekonstruotomis sankryžomis. Atsiras šviesoforai virš važiuojamosios dalies, papildomos sekcijos bus pakeistos atskirais šviesoforais su rodyklėmis. Pirmoji sankryža Savanorių pr. - K.Petrausko jau pradėta rekonstruoti. Kitos trys: Parodos - Donelaičio, Vytauto pr. - Laisvės al., Vytauto pr. - Kęstučio, bus rekonstruotos iki naujų metų.

                                        Comment


                                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                          Atsiprašau, šioje paskutinėje nuotraukoje dabar galima sukt į dešinę ar ne?
                                          O man idomu, ar galima dabar nesukti i desine is pirmos juostos?
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X