Man rodos jis kalbėjo apie laikančio metalinio strypo nulinkimą (ore kabanti dalis per kažkiek laiko tiesiog nuliks žemyn).
Jei projektuotojai teisingai apskaičiavo apkrovas tokių dalykų negali būti. Vienas blogas pavyzdys jau buvęs Pramonės pr. - Draugystės g. sankryžose. Vilniečiai projektuotojai suprojektavo šviesoforų atramas, kurios pakabinus šviesoforus pradėjo sukinėtis aplink savo ašį:
Niekaip nesuprantu tokios šviesoforų kabinimo logikos - kam nurodyti kiekvienai juostai atskirai, jeigu visi suprasdavo vieną šviesoforą visoms kryptims.
Šitas - aiškiau nebūna. Trys eismo juostos, kiekvienai eismo juostai po šviesoforą ir vienas pagrindinis.
Bet čia kas per velniava ir kuo pirmoji sankryža skiriasi nuo antros... Kely dvi važiuojamosios dalys, kiekviena turi po tris juostas, tai pagal schemą, ir šviesoforų skaičius turėtų būti vienodas. Nebent turi įtakos tai, kad pirmoje nuotraukoje į kairę nepasuksi. O bet tačiau, pačioje pirmoje posto nuotraukoje irgi nėra kairio posūkio, bet trys šviesoforai...
Turiu tokį įtarimą, kad prieš važiuojant į kitą miestą, reiks susidaryt konkretų maršrutą kuriuo važiuot, išsitirt ir tik jo laikytis...
Niekaip nesuprantu tokios šviesoforų kabinimo logikos - kam nurodyti kiekvienai juostai atskirai, jeigu visi suprasdavo vieną šviesoforą visoms kryptims.
Šitas - aiškiau nebūna. Trys eismo juostos, kiekvienai eismo juostai po šviesoforą ir vienas pagrindinis.
Bet čia kas per velniava ir kuo pirmoji sankryža skiriasi nuo antros... Kely dvi važiuojamosios dalys, kiekviena turi po tris juostas, tai pagal schemą, ir šviesoforų skaičius turėtų būti vienodas. Nebent turi įtakos tai, kad pirmoje nuotraukoje į kairę nepasuksi. O bet tačiau, pačioje pirmoje posto nuotraukoje irgi nėra kairio posūkio, bet trys šviesoforai... Atvaizdas
Turiu tokį įtarimą, kad prieš važiuojant į kitą miestą, reiks susidaryt konkretų maršrutą kuriuo važiuot, išsitirt ir tik jo laikytis...
Visuomet reikia vadovautis KET, ir nekils klausimų dėl šviesoforų kiekio, kuris nieko nelemia.
Pirmoje nuotraukoje šviesoforai virš kiekvienos eismo juostos yra bereikšmiai, nes visos kryptys reguliuojamos bendrais šviesoforais. Antroje nuotraukoje šviesoforų kiekis racionalesnis.
Trečioje nuotraukoje du šviesoforai važiavimui tiesiai ir į dešinę, du šviesoforai į kairę.
Esmė - kiekviena atskirai reguliuojama kryptis turi turėti mažiausiai po du šviesoforus.
Visuomet reikia vadovautis KET, ir nekils klausimų dėl šviesoforų kiekio, kuris nieko nelemia.
Pirmoje nuotraukoje šviesoforai virš kiekvienos eismo juostos yra bereikšmiai, nes visos kryptys reguliuojamos bendrais šviesoforais. Antroje nuotraukoje šviesoforų kiekis racionalesnis.
Trečioje nuotraukoje du šviesoforai važiavimui tiesiai ir į dešinę, du šviesoforai į kairę.
Esmė - kiekviena atskirai reguliuojama kryptis turi turėti mažiausiai po du šviesoforus.
Kolkas su šviesaforais yra viaiškas jovalynas, ir manau ilgai toks bus, jokio vieningumo, gerai kai kaune visas sankryžas žinai mintinai tai žinai kurioj sankryžoj kur žiūrėti..
Esmė - kiekviena atskirai reguliuojama kryptis turi turėti mažiausiai po du šviesoforus.
OK, gal tai ir daro eismo reguliavimą aiškesniu, bet kodėl reikėjo kabinti šviesoforus virš važiuojamosios kelio dalies? Jug tai nepatogu, kai mašina stovi pirmoji prie STOP-linijos - dažnam vaiuotojui reikia pasilenkti į priekį, kad pamatyti signalą (nes pro stogą nieko nesimato).
OK, gal tai ir daro eismo reguliavimą aiškesniu, bet kodėl reikėjo kabinti šviesoforus virš važiuojamosios kelio dalies? Jug tai nepatogu, kai mašina stovi pirmoji prie STOP-linijos - dažnam vaiuotojui reikia pasilenkti į priekį, kad pamatyti signalą (nes pro stogą nieko nesimato).
Taigi yra dar vienas šviesoforas šalia važiuojamosios dalies, kuris puikiausiai matosi, stovint pirmam prie "Stop" linijos. Šviesoforai virš važiuojamosios dalies puikiai užtikrina matomumą iš tolo. Ypač, kai ne visoms kryptims vienu metu dega žalias, jie duoda didesnį aiškumą, nes jau iš tolo matai, kurioje pusėje dega žali signalai, kurioje - raudoni.
Palyginimui šviesoforų išdėstymo pavyzdys, kai kairysis posūkis reguliuojamas atskirai, pagal senąją (kairėje) ir naująją tvarką (dešinėje):
O kodėl ta linija braižoma tokioje vietoje, kur nematyti signalus? Gal jos išvis nereikia?
Šviesoforų virš važiuojamosios dalies matomumas taip pat priklauso nuo transporto priemonės. Kuo vairuotojas arčiau priekinio stiklo ir kuo stiklas aukštesnis, tuo geriau matomi šviesoforo signalai. Kiekvienam automobiliui nepritaikys atskiros "Stop" linijos. O šiaip reikia vadovautis KET. Jei nori gerai matyti signalus, sustok tinkamu atstumu prieš "Stop" liniją, nes KET nurodo sustoti prieš "Stop" liniją, bet nenurodo kokiu atstumu.
Minimalus "Stop" linijos atstumas nuo šviesoforų 3,5 m. Kaune braižoma 10 m atstumu. Ir kas iš to, pastebėjau, kad dalis vairuotojų vis tiek kerta šią liniją, nes puikiausiai mato šalia važiuojamosios dalies esantį šviesoforą ir privažiuoja arčiau jo.
Šviesoforų virš važiuojamosios dalies matomumas taip pat priklauso nuo transporto priemonės. Kuo vairuotojas arčiau priekinio stiklo ir kuo stiklas aukštesnis, tuo geriau matomi šviesoforo signalai.
Taip pat ir nuo ūgio - kai galva remiasi į stogą, matomumas taip pat bus prastas. Todėl ir reikia statyti dubliuojančius šviesoforus už sankryžos (kaip tai buvo iki šiol).
Kiekvienam automobiliui nepritaikys atskiros "Stop" linijos. O šiaip reikia vadovautis KET. Jei nori gerai matyti signalus, sustok tinkamu atstumu prieš "Stop" liniją, nes KET nurodo sustoti prieš "Stop" liniją, bet nenurodo kokiu atstumu.
Jeigu atstumas nenurodytas, reiškia galima sustoti ir už 100 metrų ir joks policinjinkas vairuotojo nenubaus? Taisyklės tam ir rašomos, kad būtų išvengta šitų arba-arba. Jeigu konkretumo nėra, tai ne taisyklės.
Turiu tokį įtarimą, kad prieš važiuojant į kitą miestą, reiks susidaryt konkretų maršrutą kuriuo važiuot, išsitirt ir tik jo laikytis...
Jeigu šioje vietoje kyla kažkokios problemos, tai racionaliausiai (pačio vairuotojo ir kitų eismo dalyvių labui) tikriausiai būtų išvis nevažiuoti į kitus miestus ir apskritai neužsiimti automobilio vairavimu.
Šviesoforai statomi ne eismo juostoms, o važiavimo kryptims. Jeigu krypčiai, kuria norima važiuoti, dega žalias signalas, imi ir važiuoji. Nematau čia reikalo gilintis (juo labiau sprendimus vairuojant reikia priimti akimirksniu) kiek čia tų šviesoforų kabo, kam jie kabo, kodėl tokie, o ne kitokie kabo ir t.t.
Taip pat ir nuo ūgio - kai galva remiasi į stogą, matomumas taip pat bus prastas. Todėl ir reikia statyti dubliuojančius šviesoforus už sankryžos (kaip tai buvo iki šiol).
Jeigu atstumas nenurodytas, reiškia galima sustoti ir už 100 metrų ir joks policinjinkas vairuotojo nenubaus? Taisyklės tam ir rašomos, kad būtų išvengta šitų arba-arba. Jeigu konkretumo nėra, tai ne taisyklės.
Čia dėl tų, kurie negali susireguliuoti sėdynės, arba nusiperka automobilį, kuriame elementariai netelpa, reikia statyti papildomus šviesoforus?
Dėl tų 100 metrų, jūs čia rimtai ar nelabai? Tikriausiai tokiems žmonėms labai sunku gyventi, kai jie patys logiškai bei racionaliai nesugeba mastyti ir gali gyventi tik pagal griežtas taisykles, kuriose parašyti už kiek milimetrų reikia sustoti, ką ir kada daryti, kaip pasukti galva ir pan...
Policininkas nenubaus, jeigu tokį sustojimą leidžia kelio ženklai, jis atliekamas pirmoje eismo juostoje ir pan. Arba jeigu taip sustojus įjungiamas avarinis signalas ir pastatomas avarinis ženklas. Tik manau taip darant galima ir visą dieną niekur nenuvažiuoti, nes per žalią signalą spės pravažiuoti tik tie, kurie tamstą aplenkę, sustos protingu atstumu prieš sankryžą.
P.S. kuo toliau, tuo labiau atrodo, kad prieš išduodant vairuotojo pažymėjimą reikia ne tik praktinio bei teorinio testo, bet kartu nustatyti IQ limitą ir atlikinėti testus kandidatams.
Jeigu šioje vietoje kyla kažkokios problemos, tai racionaliausiai (pačio vairuotojo ir kitų eismo dalyvių labui) tikriausiai būtų išvis nevažiuoti į kitus miestus ir apskritai neužsiimti automobilio vairavimu.
Šviesoforai statomi ne eismo juostoms, o važiavimo kryptims. Jeigu krypčiai, kuria norima važiuoti, dega žalias signalas, imi ir važiuoji. Nematau čia reikalo gilintis (juo labiau sprendimus vairuojant reikia priimti akimirksniu) kiek čia tų šviesoforų kabo, kam jie kabo, kodėl tokie, o ne kitokie kabo ir t.t.
Kadangi mokiausi visai paprastą šviesoforo reguliavimą ir mano mieste tokių naujų nesąmonių nemačiau, tai man iš karto reikia atimti teises, nes sunku per pirmas tris sekundes perprast visą šitą jovalą? Todėl ir prieš lįsdamas į tokią neaiškią sistemą ją išsinagrinėsiu, nes į kiekvieną dalyką reikia gilintis, o ne susigalvot savo taisykles. Dėl šviesoforo statymų važiavimo krypčiai, o ne eismo juostoms, pasižiūrėk į tris nuotraukas, kurias ankstesniame pranešime įkėliau. Vienoje nuotraukoje kabinama eismo juostoms, kitoje - kryptims. Tai iš kur pirmą kartą esant žinot kuris variantas panaudotas?
Dėl šviesoforo statymų važiavimo krypčiai, o ne eismo juostoms, pasižiūrėk į tris nuotraukas, kurias ankstesniame pranešime įkėliau. Vienoje nuotraukoje kabinama eismo juostoms, kitoje - kryptims. Tai iš kur pirmą kartą esant žinot kuris variantas panaudotas?
Elementaru: matai tris šviesoforus kiekvienai eismo juostai, žiūri į savo eismo juostos šviesoforą. Matai vieną šviesoforą, tai jis galioja visoms eismo juostoms. Matai du šviesoforus, žiūri į rodykles juose
P.S. Panevėžio miestas pamažu rekonstruoja šviesoforus, tad greit tokius sutiksi ir savo mieste Beje, tokie šviesoforai numatyti ir KET, tad reikia jas pasikartoti
Kadangi mokiausi visai paprastą šviesoforo reguliavimą ir mano mieste tokių naujų nesąmonių nemačiau, tai man iš karto reikia atimti teises, nes sunku per pirmas tris sekundes perprast visą šitą jovalą? Todėl ir prieš lįsdamas į tokią neaiškią sistemą ją išsinagrinėsiu, nes į kiekvieną dalyką reikia gilintis, o ne susigalvot savo taisykles. Dėl šviesoforo statymų važiavimo krypčiai, o ne eismo juostoms, pasižiūrėk į tris nuotraukas, kurias ankstesniame pranešime įkėliau. Vienoje nuotraukoje kabinama eismo juostoms, kitoje - kryptims. Tai iš kur pirmą kartą esant žinot kuris variantas panaudotas?
Nepriimkit mano žodžių asmeniškai. Niekam teisių atiminėti nesiūlau, tiesiog manau visiems reikėtų susimastyti ar tikrai jie gerai moka taisykles ir ar turi pakankamai žinių, kad sklandžiai dalyvauti eisme. O atsakymus į beveik visus kylančius klausimus galima rasti KET.
Čia jokio jovalo nėra ir nėra kažkokių individualių taisyklių kiekvienai sankryžai. Taisyklės, reglamentuojančios eismą, yra bendros ir universalios. Visi šviesoforai reguliuoja eismą kryptimis, o ne juostomis. Nėra tokių (išskyrus reversinius), kurie leistų eismą atskirai kažkuria eismo juosta, jeigu yra ir kitų eismo juostų ta pačia kryptimi.
Tebūnie Bet turiu nuojautą, kad tie, kurie paskutinį kartą KET atsivertė prieš 10 metų (o tokių turėtų būt nemažai), tiems išvis pragaras bus, jei ant tokių šviesoforų užšoks.
Dėl tų 100 metrų, jūs čia rimtai ar nelabai? Tikriausiai tokiems žmonėms labai sunku gyventi, kai jie patys logiškai bei racionaliai nesugeba mastyti ir gali gyventi tik pagal griežtas taisykles, kuriose parašyti už kiek milimetrų reikia sustoti, ką ir kada daryti, kaip pasukti galva ir pan...
Policininkas nenubaus, jeigu tokį sustojimą leidžia kelio ženklai, jis atliekamas pirmoje eismo juostoje ir pan. Arba jeigu taip sustojus įjungiamas avarinis signalas ir pastatomas avarinis ženklas.
Taisyklės (ypač technikoje) tam ir rašomos, kad nustatyti viską ir be jokių interpretacijų. Nustatytas maksimaliai leistinas greitis - jį viršyti draudžiama, net jeigu matomumas puikus, mašina tvarkinga, patyręs vairuotojas. Taip kad šviesoforus reikia perstatyti pagal senas taisykles. Taškas.
Tebūnie Bet turiu nuojautą, kad tie, kurie paskutinį kartą KET atsivertė prieš 10 metų (o tokių turėtų būt nemažai), tiems išvis pragaras bus, jei ant tokių šviesoforų užšoks.
Na tik nereikia ieškoti sliekų kur nereikia. "Vokiška" šviesoforų išdėstymo tvarka yra žymiai geresnė ir aiškesnė nei senoji, postsovietinė. Sakyčiau tas pranašumas labiausiai ir išryškėja važiuojant nepažįstamu maršrutu nes iš karto matai kur galima važiuoti, kur ne. Draudžiamoms kryptims dega raudoni šviesoforai ir nereikia "burti" ar aš čia galiu važiuoti, ar čia yra kokia papildoma sekcija kurios neįžiūriu ir t.t. ir pan.
Taisyklės (ypač technikoje) tam ir rašomos, kad nustatyti viską ir be jokių interpretacijų. Nustatytas maksimaliai leistinas greitis - jį viršyti draudžiama, net jeigu matomumas puikus, mašina tvarkinga, patyręs vairuotojas. Taip kad šviesoforus reikia perstatyti pagal senas taisykles. Taškas.
Jei važiuosi "pagal paniatkes" ir atsistosi taip, kad nematysi šviesoforo signalo, ir dėl to pažeisi eismo taisykles (pvz. nuvažiuosi per raudoną) - yra tikimybė, kad pamatys policininkas ir gausi baudą Kitą kartą (gal) būsi protingesnis.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment