Kaip suprantu, nuotraukos iš Google Street View?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKaip suprantu, nuotraukos iš Google Street View?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąSankrįža įrengta, jei neklystu, kokiais 1987-1988 metais. Ženklai irgi ne paprasti, o plafoniniai su vidiniu apšvietimu.
Comment
-
Š.m. gegužę Elektrėnuose įrengta pirmoji šviesoforais reguliuojama sankryža. Projektas atliktas pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. Šviesoforai su 200 mm optiniu elementu įrengti prieš sankryžą, nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis. Jos ir nereikalingos - pagrindiniame kelyje beveik nuolat dega žalias, o privažiavus iš šalutinio kelio, netrukus uždegamas žalias signalas.
Pagal naujas taisykles įrengta sankryža iš pirmo žvilgsnio neužgriozdinta 300 mm šviesoforais, kaip anksčiau, bei neperkrauta dideliu šviesoforų kiekiu.
Nuo Taikos g. pusės yra saugumo salelė, todėl šviesoforai įrengti dešinėje kelio pusėje ir salelėje:
Draugystės g. salelių nėra, todėl šviesoforai įrengti dešinėje kelio pusėje ir virš važiuojamosios dalies:
Taikos g. kerta pėsčiųjų perėja ir dviračių takas, todėl įrengti bendri pėsčiųjų - dviratininkų šviesoforai:
Draugystės g. kerta tik pėsčiųjų perėja:
Įvažiavimas iš kiemo į sankryžą nereguliuojamas šviesoforu - įrengtas kelio ženklas "Stop":
Paskutinis taisė dsanto; 2013.08.06, 20:34.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKas čia per mada įrenginėti šituos griozdus virš kelio? Kai mašina atsitrenkia į mažą tiesų stulpą, tai tikimybė sukelti nepatogumus (arba net pavojų) eismui yra daug mažesnė, nei atsitrenkus į šitą Г-formos konstrukciją.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKas čia per mada įrenginėti šituos griozdus virš kelio? Kai mašina atsitrenkia į mažą tiesų stulpą, tai tikimybė sukelti nepatogumus (arba net pavojų) eismui yra daug mažesnė, nei atsitrenkus į šitą Г-formos konstrukciją.
Comment
-
Užvirusi diskusija išvis apie nieką:
1. mada pagal taisykles.
2. tokių dar labai nedaug įrengta, tad girdėti ar matyti dar neteko. bet jis tikrai nėra sunkiau nugriaunamas už paprastą šviesoforą.
3. alternatyvai ten išvis nematau jokio reikalo. judėjimui skirta tik viena juosta, tai kam tie dubliavimai?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSakykit ką norit, bet šitie stulpai yra žymiai 'lengviau' atrodantys, negu įrengiami Kaune - va ten tai pabaisos.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąO kurie Kaune pabaisos?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąSiaip idomu, tikrai tik viena juosta judejimui, o sviesaforai pakabinti lygiai tokiu paciu principu kaip pavyzdziui Kaune prie gel. stoties kur ka tik pastate, nors ten juostos dvi. Skirtingos sankryzos, o sviesaforu isdestymas identiskas. Neturetu skirtis?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNet ir 3 juostu kelyje uztektu pakabint viena virs antrosios juostos?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąkaip alternatyviai siulytum ten pakabint sviesafora?
Comment
Comment