Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Gruodžio 18 d. buvo įjungti nauji šviesoforai Kaune, Taikos pr. - Garažų g. sankryžoje. Prieš įrengimo prisidėjo bendrovė "Urmas". Įrengus šviesoforus atsiranda galimybė pratęsti 10, 28 ir 37 autobusų maršrutus iki AB „Urmas“.
Iškart pasipylė nepatenkintų vairuotojų skundai, kad Taikos pr. susidarė kamščiai. Fazių išties daug. Penkios. Man abejonių kelia būtinybė skirti atskiras fazes abiem šalutiniams keliams.
Ciklas prasideda Taikos pr. nuo Pramonės pr. pusės. 1 fazė. Važiavimas tiesiai gauna žalią signalą kartu su sukančiais į kairę (tuo metu leidžiamas eismas iš Garažų g. į dešinę):
Čia pirmasis įdomumas - kairėje kelio pusėje, skiriamojoje juostoje žaliame signale juoda rodyklė vietoje žalios:
Be to, neįprasta matyti kelio ženklą Nr 510 virš kairiojo posūkio šviesoforo
Vėliau kairiajam posūkiui uždegamas raudonas signalas...
...ir paleidžiamas eismas tiesiai Taikos pr. nuo Ateities pl. pusės (2 fazė):
3 fazė - paleidžiamas kairysis apsaugotas posūkis į Urmo bazę (kartu leidžiamas dešinysis posūkis iš Urmo bazės):
Comment
-
3 fazė nuo Urmo bazės pusės:
Dar matosi senas kelio ženklas, tik į dešinę 7-20 h:
Čia vėlgi sumaišytos rodyklės. Žaliame signale juoda rodyklė vietoje žalios:
4 fazė - paleidžiamas eismas nuo Urmo bazės tiesiai ir į kairę, o dešinysis posūkis šioje fazėje leidžiamas tik tuomet, jei pėstieji dešinėje esančioje perėjoje nepaspaudė mygtuko (beje man paspaudus, kažkodėl du ciklus nesulaukiau žalio signalo):
Garažų g. Kažkas "pamiršo" nuimti kelio ženklą, tik į dešinę 7-20 h. Formaliai tada daug pažeidėjų, važiuojančių iš antros juostos tiesiai ir į kairę...
5 fazė. Iš Garažų g. leidžiamas eismas tiesiai ir į kairę:
Tada grįžtama į 1 fazę ir posūkis į dešinę iš Garažų g. leidžiamas kartu su sukančiais į kairę iš Taikos pr.:
Čia dar įdomesnis dalykas. Visos trys rodyklės spalvotos juodame fone. Netgi pagalvojau, kad toks variantas geresnis dėl matomumo ir aiškumo
Vėl kelio ženklas Nr. 512 virš šviesoforo:
Gembės sankryžoje įrengtos prieš perėjas:
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąGruodžio 18 d. buvo įjungti nauji šviesoforai Kaune, Taikos pr. - Garažų g. sankryžoje. (...)
Iškart pasipylė nepatenkintų vairuotojų skundai, kad Taikos pr. susidarė kamščiai. Fazių išties daug. Penkios. Man abejonių kelia būtinybė skirti atskiras fazes abiem šalutiniams keliams. (...)
Ar buvo bent viena sankryža, kur po tų naujovių įvedimo kamščiai būtų sumažėję.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąNesuprantu, ar tos naujos įrengimo taisyklės tokios neaiškios, kad visu supainioja, kokiame fone kokias rodykles reikia įrengti? Ar ten visiški dundukai dirba?
2. Rodyklės forma pastebima geriau, kai rodyklės formos signalas šviečia tamsiame fone. Tačiau tokio signalo šviesos intensyvumas mažesnis nei signalo su juodo kontūro rodykle. Todėl geltoname ir raudoname signaluose turi būti juodo kontūro rodyklės (1.1 pav.). Žaliame signale turi būti rodyklės tamsiame fone (1.2 pav.).
Comment
-
/\ Dar viena tos sankryžos keistenybė.
Kažkada teko ten važinėti bent 1-2 kartus per mėnesį.
Vienintėlė priežastis, kam ten būtų reikalingas šviesoforas - posūkis iš Garažų gatvės kairėn Ateities plento link (su trumpu ciklu, kad netrukdytų eismo Taikos prospekte).
Deja, palikta sena lentelė, nurodanti sukti iš Garažų gatvės į dešinę nuo 7 iki 20 val. - net be išimčių savaitgaliais.
Klausimas, kam naudingas toks šviesoforų įrengimas.
Viena aišku, kad papildomi šviesoforiniai kamščiai didina šiltnamio efektą ir sukelia pavojų, jog Lietuvai gali nepavykti įvykdyti Paryžiuje prisiimtų savo įsipareigojimų dėl klimato kaitos sumažinimo
Comment
-
Parašė Romas/\ Dar viena tos sankryžos keistenybė.
Kažkada teko ten važinėti bent 1-2 kartus per mėnesį.
Vienintėlė priežastis, kam ten būtų reikalingas šviesoforas - posūkis iš Garažų gatvės kairėn Ateities plento link (su trumpu ciklu, kad netrukdytų eismo Taikos prospekte).
Deja, palikta sena lentelė nurodanti sukti iš garažų gatvės į dešinę 7-20, net be išmčių savaitgaliais.
Klausimas, kam naudingas toks šviesoforų įrengimas.
Viena aišku, kad papildomi šviesoforiniai kamščiai didina šiltnamio efektą ir sukelia pavojų, jog Lietuvai nepavyks vykdyti Paryžiuje prisiimtų savo įsipareigojimų dėl klimato kaitos sumažinimo
Comment
-
Parašė Romas/\ Dar viena tos sankryžos keistenybė.
Kažkada teko ten važinėti bent 1-2 kartus per mėnesį.
Vienintėlė priežastis, kam ten būtų reikalingas šviesoforas - posūkis iš Garažų gatvės kairėn Ateities plento link (su trumpu ciklu, kad netrukdytų eismo Taikos prospekte).
Deja, palikta sena lentelė, nurodanti sukti iš Garažų gatvės į dešinę nuo 7 iki 20 val. - net be išimčių savaitgaliais.
Klausimas, kam naudingas toks šviesoforų įrengimas.
Viena aišku, kad papildomi šviesoforiniai kamščiai didina šiltnamio efektą ir sukelia pavojų, jog Lietuvai gali nepavykti įvykdyti Paryžiuje prisiimtų savo įsipareigojimų dėl klimato kaitos sumažinimo
Comment
-
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNe tik automobiliai teršia orą. Neseniai rašė, kad daugiausiai kenkia karvių išleidžiamos dujos Be to, Lietuva įsipareigojusi mažinti eismo avaringumą. Kol kas mes Europoje gale.
Ar nauja šviesoforų įrengimo tvarka tikimasi sumažinti avaringumą?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąO kam prireikė jį dubliuoti?
Dabar matome, kad nurodomieji kelio ženklai įrengiami pagal kažkeno tai fantaziją.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąUžtad karvių jau sumažinome, kiaulių, šernų - irgi
Ar nauja šviesoforų įrengimo tvarka tikimasi sumažinti avaringumą?
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąBent jau pėsčiųjų, dviratininkų atžvilgiu, taip Taip pat (manau) patogiau ja naudotis, ES teritorijoj mažėja nelabai reikalingos egzotikos ir t.t.
a) apsaugoti posūkiai, reguliuojami pilnais šviesoforais;
b) mažiau konfliktinių situacijų panaikinus lenteles;
c) normalūs pėsčiųjų šviesoforai, neklaidinantys vairuotojų (Vilniuje iki šiol pilna trisekcijinių "pėsčiųjų" šviesoforų);
d) minimali geltono signalo trukmė priklausoma nuo greičio (sename standarte ji išvis nereglamentuota ir kai kur dar ir dabar yra 2 s!);
e) atskira fazė - atskira juosta (senose sankryžose iki šiol kyla eismo chaosas, kai yra bendra juosta dviem kryptims ir skirtingos fazės).
Tik labai greitai pamirštama, kas yra naudingo.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVairuotojų taip pat:
a) apsaugoti posūkiai, reguliuojami pilnais šviesoforais;
b) mažiau konfliktinių situacijų panaikinus lenteles;
c) normalūs pėsčiųjų šviesoforai, neklaidinantys vairuotojų (Vilniuje iki šiol pilna trisekcijinių "pėsčiųjų" šviesoforų);
d) minimali geltono signalo trukmė priklausoma nuo greičio (sename standarte ji išvis nereglamentuota ir kai kur dar ir dabar yra 2 s!);
e) atskira fazė - atskira juosta (senose sankryžose iki šiol kyla eismo chaosas, kai yra bendra juosta dviem kryptims ir skirtingos fazės).
Comment
-
Laba diena. Minėjote, kad pradėti įrengti šviesoforai Jonavos g. / Kalpoko g. sankryžoje. O gal yra detalesnės informacijos apie šviesoforus šioje sankryžoje? Kiek fazių bus, kiek juostų bus iš Kalpoko g. ir t.t.? Taip pat įdomu kokiose Kauno sankryžose yra planuojama įrengti šviesoforus 2016 m.? Nes yra tikrai pavojingų nereguliuojamų sankryžų, pvz. Sukilėlių/Eivenių, kur saug viešojo transporto suka iš šalutinės Eivenių g. į kairę esant intensyviam eismui
Parašė dsanto Rodyti pranešimąJau pradėta įrenginėti Jonavos g. - Kalpoko g. sankryža Kaune. Pagaliau bus saugu sukti iš Jonavos g. į kairę į Kalpoko g. ir iš Kalpoko g. į Jonavos.
O štai Taikos pr. - Garažų g. sankryžoje šviesoforai jau mirksi. Vaizdas iš Garažų g. Dešinėje sumaišyta rodyklių spalva - įrengta geltona rodyklė vietoje juodos
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Garbanele Rodyti pranešimąLaba diena. Minėjote, kad pradėti įrengti šviesoforai Jonavos g. / Kalpoko g. sankryžoje. O gal yra detalesnės informacijos apie šviesoforus šioje sankryžoje? Kiek fazių bus, kiek juostų bus iš Kalpoko g. ir t.t.? Taip pat įdomu kokiose Kauno sankryžose yra planuojama įrengti šviesoforus 2016 m.? Nes yra tikrai pavojingų nereguliuojamų sankryžų, pvz. Sukilėlių/Eivenių, kur saug viešojo transporto suka iš šalutinės Eivenių g. į kairę esant intensyviam eismuiPaskutinis taisė dsanto; 2015.12.30, 16:23.
Comment
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimąMan tai labiausiai nepatinka mintis įrengti šviesoforą Karaliaus Mindaugo - Maironio g.
Comment
Comment