Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąGaila, kad vokiečiai neįsileido Street view. Tada būtų su pavyzdžiais lengviau
Comment
-
Parašė haveimooed Rodyti pranešimąTuo labiau, kai yra sankryžų tokių kaip muravos, kur įvažiavus į sankryžą ir reikia sustoti prie kito šviesoforo. Painiavos tikrai nesumažina.
162. Vairuotojui, įvažiavusiam į važiuojamųjų dalių sankirtą pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą, leidžiama važiuoti numatyta kryptimi, kad ir koks būtų šviesoforo signalas išvažiuojant iš sankryžos. Tačiau jeigu sankryžoje prieš pakeliui esančius šviesoforus yra kelio ženklas „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ linija, vairuotojas turi paisyti kiekvieno šviesoforo signalo.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąUžsieniečiams tikrai ne viskas aišku.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO man (ir, tikriausiai, ne tik man) tikrai neaišku kodėl Anglijoje ne ta kelio puse važinėja, arba kodėl Vokietijoje nėra greičio apribojimo autobanuose.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Gal yra video su berodykliu šviesoforu bent keturių juostų (abiem kryptim) gatvėje tik PRIEŠ posūkį (t.y. be pakartojimo už)? Kaip GV-Skersinės.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa dėkui už rastą video. Gamtoje egzistuoja. Sunku tik įsivaizduoti, kas vyktų, jei fazės būtų atvirkščios ir srautas būtų paleistas priešpriešais po tam tikro laiko
Gal yra video su berodykliu šviesoforu bent keturių juostų (abiem kryptim) gatvėje tik PRIEŠ posūkį (t.y. be pakartojimo už)? Kaip GV-Skersinės.
Grįžtant prie video, žiūrėkite atidžiau. Tai nėra atkartojantis signalas. Prieš sankryžą yra paprastas šviesoforas be rodyklių. Kai anksčiau užsibaigia eismas iš priekio, užsidega informacinė žalia rodyklė už sankryžos. Vokietijoje šiuo atveju ji nėra privaloma.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTema apie šviesoforus.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąGrįžtant prie video, žiūrėkite atidžiau. Tai nėra atkartojantis signalas. Prieš sankryžą yra paprastas šviesoforas be rodyklių. Kai anksčiau užsibaigia eismas iš priekio, užsidega informacinė žalia rodyklė už sankryžos. Vokietijoje šiuo atveju ji nėra privaloma.
Visi kas jaučiasi nedrąsiai tiesiog gali palaukti rodyklės. Lietuvoje... Geležinio Vilko ir Skersinės sankryžai būtų pats tas.
Vokietijoje akivaizdus dvigubas išlošimas. Galima sukti ir kai rodyklė nedega (tiesiog nėra priešpriešinių mašinų) ir kai rodyklė dega.
Su dešiniu posūkiu irgi tas pats? (galima rodyklė?)
PS Vokietijoje "nėra privaloma" dažniausiai tampa "mes pasistengėme ir įrengėme, nes taip saugiau".
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDėkui už komentarą. Kas mums trukdė padaryti šitaip? Pirmiausiai taisyklėse.
Visi kas jaučiasi nedrąsiai tiesiog gali palaukti rodyklės. Lietuvoje... Geležinio Vilko ir Skersinės sankryžai būtų pats tas.
Vokietijoje akivaizdus dvigubas išlošimas. Galima sukti ir kai rodyklė nedega (tiesiog nėra priešpriešinių mašinų) ir kai rodyklė dega.
Su dešiniu posūkiu irgi tas pats? (galima rodyklė?)
PS Vokietijoje "nėra privaloma" dažniausiai tampa "mes pasistengėme ir įrengėme, nes taip saugiau".
Taip, į dešinę Vokietijoje galima sukti, jei nedega papildoma sekcija, bet dega žalias signalas:
Paskutinis taisė dsanto; 2015.12.15, 10:25.
Comment
-
Tai štai. Vokiečiai 15 metų priekyje. Pagalvota, sudėliota. O mes težinome, kad šviesofore naudojamos žalia spalva, raudona spalva ir geltona spalva, mokame pastatyti stulpus, suvedžioti kabelius, išpiešti linijas ir suprogramuoti laikmačius. Ir tuomet, kaip Kalėdinė eglė, junginėjasi.
Su šitais valdymo elementais aš dabar suprantu kodėl neturi žalios skardinės rodyklės vokiečiai (išskyrus retas išimtis). Nes kamščius mažina kitais būdais, kurie dar yra ir saugūs. Mes turime idijotiškus dešnius posūkius Lukšio-Kalvarijų, Didlaukio-Kalvarijų, Kazlausko-Kalvarijų, Žvalgų-Kalvarijų, Stanevičiaus-Ateities, Justiniškių-Laisvės ir kt. Galų gale, teoriškai "vokiška žalia rodyklė" gali dozuoti mašinų skaičių (esant jutikliams), kad nebūtų kaip su skardine žalia rodykle prie Senukų Ukmergės g.
Iki kada pas mus turi būti visi šviesoforai pagal naują tvarką? 20170101? Nes be to, maišytųsi ar čia senas šviesoforas su papildoma į dešnę ar naujas su leidimu sukti per raudoną. Visi matome, kad išnaikinus žalias rodykles ~2020 Lietuvoje, Vilniuje bus visai prastai.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTai štai. Vokiečiai 15 metų priekyje. Pagalvota, sudėliota. O mes težinome, kad šviesofore naudojamos žalia spalva, raudona spalva ir geltona spalva, mokame pastatyti stulpus, suvedžioti kabelius, išpiešti linijas ir suprogramuoti laikmačius. Ir tuomet, kaip Kalėdinė eglė, junginėjasi.
Su šitais valdymo elementais aš dabar suprantu kodėl neturi žalios skardinės rodyklės vokiečiai (išskyrus retas išimtis). Nes kamščius mažina kitais būdais, kurie dar yra ir saugūs. Mes turime idijotiškus dešnius posūkius Lukšio-Kalvarijų, Didlaukio-Kalvarijų, Kazlausko-Kalvarijų, Žvalgų-Kalvarijų, Stanevičiaus-Ateities, Justiniškių-Laisvės ir kt. Galų gale, teoriškai "vokiška žalia rodyklė" gali dozuoti mašinų skaičių (esant jutikliams), kad nebūtų kaip su skardine žalia rodykle prie Senukų Ukmergės g.
Iki kada pas mus turi būti visi šviesoforai pagal naują tvarką? 20170101? Nes be to, maišytųsi ar čia senas šviesoforas su papildoma į dešnę ar naujas su leidimu sukti per raudoną. Visi matome, kad išnaikinus žalias rodykles ~2020 Lietuvoje, Vilniuje bus visai prastai.
Termino perdaryti visus šviesoforus nėra. Jie bus perdaromi palaipsniui, prireikus rekonstrukcijos. Visus perdaryti iš karto būtų per brangu ir netikslinga, nes kai kurie neseniai įrengti ir dar nėra pribrendę rekonstrukcijai.
Nelabai supratau, kas maišosi naujose ir senose sankryžose? Visos sankryžos atitinka KET.
Be abejo, vokiškas dešiniojo posūkio reguliavimas būtų labai gerai, ypač dėl naikinamų žalių rodyklių, bet reikia KET pakeitimų, nes dabar tokio dalyko įgyvendinti negalima dėl tarybinio palikimo KET.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąBe abejo, vokiškas dešiniojo posūkio reguliavimas būtų labai gerai, ypač dėl naikinamų žalių rodyklių, bet reikia KET pakeitimų, nes dabar tokio dalyko įgyvendinti negalima dėl tarybinio palikimo KET.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLietivos KET patvirtintos 2002, o paskutinė redakcija - šiemet.
75. Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSutinku. Tik Vokietija priekyje 50, o ne 15 metų
Termino perdaryti visus šviesoforus nėra. Jie bus perdaromi palaipsniui, prireikus rekonstrukcijos. Visus perdaryti iš karto būtų per brangu ir netikslinga, nes kai kurie neseniai įrengti ir dar nėra pribrendę rekonstrukcijai.
Negali neprotingai ilgai būti "dvi sistemos".
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠviesoforų skyrius praktiškai nesikeitė nuo tarybinių laikų. O šis punktas viens prie vieno ir liko:
75. Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąO gali būti kitaip? Kam tuomet papildoma sekcija, jei važiuoti ta kryptimi galima jai nešviečiant?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNes sekcija nesuteikia pirmumo, o bendras "blynas" - suteikia?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąTai atvirkščiai, jei yra sekcija papildoma, tai reiškia tavo posūkis apsaugotas.
Comment
Comment