Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Antra situacija, kai vokietis, eismo specialistas supeikė šviesoforus už sankryžos. Sako, jei pas mus vidury sankryžos būtų šviesoforas, turėtume prie jo sustoti. Beje, dabar prisiminiau ir istorijas iš Lietuvos. Vienas eismo specialistas pasakojo, kad ir Lietuvoje pasitaiko atvejų, kai sukdami vairuotojai sustoja prie dubliuojančių, ne jų krypties, šviesoforų
    Tuo labiau, kai yra sankryžų tokių kaip muravos, kur įvažiavus į sankryžą ir reikia sustoti prie kito šviesoforo. Painiavos tikrai nesumažina.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Gaila, kad vokiečiai neįsileido Street view. Tada būtų su pavyzdžiais lengviau
      Įsileido Tik ne visur Čia video su iš dalies apsaugotu kairiuoju posūkiu Vokietijoje:

      Comment


        Parašė haveimooed Rodyti pranešimą
        Tuo labiau, kai yra sankryžų tokių kaip muravos, kur įvažiavus į sankryžą ir reikia sustoti prie kito šviesoforo. Painiavos tikrai nesumažina.
        Muravos būtina sustoti, nes yra Stop linija. KET:

        162. Vairuotojui, įvažiavusiam į važiuojamųjų dalių sankirtą pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą, leidžiama važiuoti numatyta kryptimi, kad ir koks būtų šviesoforo signalas išvažiuojant iš sankryžos. Tačiau jeigu sankryžoje prieš pakeliui esančius šviesoforus yra kelio ženklas „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ linija, vairuotojas turi paisyti kiekvieno šviesoforo signalo.
        Beje, Muravos sankryžos rekonstrukcijos projekte šių šviesoforų neliko.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Užsieniečiams tikrai ne viskas aišku.
          O man (ir, tikriausiai, ne tik man) tikrai neaišku kodėl Anglijoje ne ta kelio puse važinėja, arba kodėl Vokietijoje nėra greičio apribojimo autobanuose.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            O man (ir, tikriausiai, ne tik man) tikrai neaišku kodėl Anglijoje ne ta kelio puse važinėja, arba kodėl Vokietijoje nėra greičio apribojimo autobanuose.
            Tema apie šviesoforus.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Įsileido Tik ne visur Čia video su iš dalies apsaugotu kairiuoju posūkiu Vokietijoje:

              Youtube video
              Na dėkui už rastą video. Gamtoje egzistuoja. Sunku tik įsivaizduoti, kas vyktų, jei fazės būtų atvirkščios ir srautas būtų paleistas priešpriešais po tam tikro laiko

              Gal yra video su berodykliu šviesoforu bent keturių juostų (abiem kryptim) gatvėje tik PRIEŠ posūkį (t.y. be pakartojimo už)? Kaip GV-Skersinės.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Na dėkui už rastą video. Gamtoje egzistuoja. Sunku tik įsivaizduoti, kas vyktų, jei fazės būtų atvirkščios ir srautas būtų paleistas priešpriešais po tam tikro laiko

                Gal yra video su berodykliu šviesoforu bent keturių juostų (abiem kryptim) gatvėje tik PRIEŠ posūkį (t.y. be pakartojimo už)? Kaip GV-Skersinės.
                Gali būti ir atvirkščiai. Bet šis variantas galimas tik Vokietijoje. Tam reikalui kaip informacinis signalas už sankryžos iš pradžių dega žalia rodyklė. Po to pradeda mirksėti geltonas signalas su rodykle ir pradeda važiuoti automobiliai iš priekio. Lietuvoje šis variantas negalimas, nes be informacinių signalų jis būtų pavojingas. Jis jau buvo išbandytas anksčiau Kalvarijų - Ozo - Kareivių sankryžoje.

                Grįžtant prie video, žiūrėkite atidžiau. Tai nėra atkartojantis signalas. Prieš sankryžą yra paprastas šviesoforas be rodyklių. Kai anksčiau užsibaigia eismas iš priekio, užsidega informacinė žalia rodyklė už sankryžos. Vokietijoje šiuo atveju ji nėra privaloma.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Tema apie šviesoforus.
                  Anglijoje šviesoforai įrengti kitoje kelio pusėje. Taip kad jeigu vokiečiui nesuprantama lietuviška tvarka su šviesoforaisis už sankryžos, taip ir man nesuprantama vokiška tvarka su dubliuojančiais šviesoforais, kurių signalai nesutampa su pargrindinais.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Grįžtant prie video, žiūrėkite atidžiau. Tai nėra atkartojantis signalas. Prieš sankryžą yra paprastas šviesoforas be rodyklių. Kai anksčiau užsibaigia eismas iš priekio, užsidega informacinė žalia rodyklė už sankryžos. Vokietijoje šiuo atveju ji nėra privaloma.
                    Dėkui už komentarą. Kas mums trukdė padaryti šitaip? Pirmiausiai taisyklėse.
                    Visi kas jaučiasi nedrąsiai tiesiog gali palaukti rodyklės. Lietuvoje... Geležinio Vilko ir Skersinės sankryžai būtų pats tas.

                    Vokietijoje akivaizdus dvigubas išlošimas. Galima sukti ir kai rodyklė nedega (tiesiog nėra priešpriešinių mašinų) ir kai rodyklė dega.

                    Su dešiniu posūkiu irgi tas pats? (galima rodyklė?)

                    PS Vokietijoje "nėra privaloma" dažniausiai tampa "mes pasistengėme ir įrengėme, nes taip saugiau".

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Dėkui už komentarą. Kas mums trukdė padaryti šitaip? Pirmiausiai taisyklėse.
                      Visi kas jaučiasi nedrąsiai tiesiog gali palaukti rodyklės. Lietuvoje... Geležinio Vilko ir Skersinės sankryžai būtų pats tas.

                      Vokietijoje akivaizdus dvigubas išlošimas. Galima sukti ir kai rodyklė nedega (tiesiog nėra priešpriešinių mašinų) ir kai rodyklė dega.

                      Su dešiniu posūkiu irgi tas pats? (galima rodyklė?)

                      PS Vokietijoje "nėra privaloma" dažniausiai tampa "mes pasistengėme ir įrengėme, nes taip saugiau".
                      Pas mus KET nieko neparašyta apie žalią rodyklę, kad ji apie kažką informuoja. Tai pirmiausiai reikėtų papildyti KET.

                      Taip, į dešinę Vokietijoje galima sukti, jei nedega papildoma sekcija, bet dega žalias signalas:

                      Paskutinis taisė dsanto; 2015.12.15, 10:25.

                      Comment


                        Tai štai. Vokiečiai 15 metų priekyje. Pagalvota, sudėliota. O mes težinome, kad šviesofore naudojamos žalia spalva, raudona spalva ir geltona spalva, mokame pastatyti stulpus, suvedžioti kabelius, išpiešti linijas ir suprogramuoti laikmačius. Ir tuomet, kaip Kalėdinė eglė, junginėjasi.

                        Su šitais valdymo elementais aš dabar suprantu kodėl neturi žalios skardinės rodyklės vokiečiai (išskyrus retas išimtis). Nes kamščius mažina kitais būdais, kurie dar yra ir saugūs. Mes turime idijotiškus dešnius posūkius Lukšio-Kalvarijų, Didlaukio-Kalvarijų, Kazlausko-Kalvarijų, Žvalgų-Kalvarijų, Stanevičiaus-Ateities, Justiniškių-Laisvės ir kt. Galų gale, teoriškai "vokiška žalia rodyklė" gali dozuoti mašinų skaičių (esant jutikliams), kad nebūtų kaip su skardine žalia rodykle prie Senukų Ukmergės g.

                        Iki kada pas mus turi būti visi šviesoforai pagal naują tvarką? 20170101? Nes be to, maišytųsi ar čia senas šviesoforas su papildoma į dešnę ar naujas su leidimu sukti per raudoną. Visi matome, kad išnaikinus žalias rodykles ~2020 Lietuvoje, Vilniuje bus visai prastai.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Tai štai. Vokiečiai 15 metų priekyje. Pagalvota, sudėliota. O mes težinome, kad šviesofore naudojamos žalia spalva, raudona spalva ir geltona spalva, mokame pastatyti stulpus, suvedžioti kabelius, išpiešti linijas ir suprogramuoti laikmačius. Ir tuomet, kaip Kalėdinė eglė, junginėjasi.

                          Su šitais valdymo elementais aš dabar suprantu kodėl neturi žalios skardinės rodyklės vokiečiai (išskyrus retas išimtis). Nes kamščius mažina kitais būdais, kurie dar yra ir saugūs. Mes turime idijotiškus dešnius posūkius Lukšio-Kalvarijų, Didlaukio-Kalvarijų, Kazlausko-Kalvarijų, Žvalgų-Kalvarijų, Stanevičiaus-Ateities, Justiniškių-Laisvės ir kt. Galų gale, teoriškai "vokiška žalia rodyklė" gali dozuoti mašinų skaičių (esant jutikliams), kad nebūtų kaip su skardine žalia rodykle prie Senukų Ukmergės g.

                          Iki kada pas mus turi būti visi šviesoforai pagal naują tvarką? 20170101? Nes be to, maišytųsi ar čia senas šviesoforas su papildoma į dešnę ar naujas su leidimu sukti per raudoną. Visi matome, kad išnaikinus žalias rodykles ~2020 Lietuvoje, Vilniuje bus visai prastai.
                          Sutinku. Tik Vokietija priekyje 50, o ne 15 metų

                          Termino perdaryti visus šviesoforus nėra. Jie bus perdaromi palaipsniui, prireikus rekonstrukcijos. Visus perdaryti iš karto būtų per brangu ir netikslinga, nes kai kurie neseniai įrengti ir dar nėra pribrendę rekonstrukcijai.

                          Nelabai supratau, kas maišosi naujose ir senose sankryžose? Visos sankryžos atitinka KET.

                          Be abejo, vokiškas dešiniojo posūkio reguliavimas būtų labai gerai, ypač dėl naikinamų žalių rodyklių, bet reikia KET pakeitimų, nes dabar tokio dalyko įgyvendinti negalima dėl tarybinio palikimo KET.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Be abejo, vokiškas dešiniojo posūkio reguliavimas būtų labai gerai, ypač dėl naikinamų žalių rodyklių, bet reikia KET pakeitimų, nes dabar tokio dalyko įgyvendinti negalima dėl tarybinio palikimo KET.
                            Lietivos KET patvirtintos 2002, o paskutinė redakcija - šiemet.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Lietivos KET patvirtintos 2002, o paskutinė redakcija - šiemet.
                              Šviesoforų skyrius praktiškai nesikeitė nuo tarybinių laikų. O šis punktas viens prie vieno ir liko:

                              75. Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Sutinku. Tik Vokietija priekyje 50, o ne 15 metų

                                Termino perdaryti visus šviesoforus nėra. Jie bus perdaromi palaipsniui, prireikus rekonstrukcijos. Visus perdaryti iš karto būtų per brangu ir netikslinga, nes kai kurie neseniai įrengti ir dar nėra pribrendę rekonstrukcijai.
                                Ar įmanoma tikėtis VISŲ atnaujinimo iki 2020 ? Lempos gali būti naudojamos ir senos, keičiasi tik jų išdėstymas (t.y. ant papildomos žalios lempos į kairę/dešnę užsideda geltona ir raudona lempos su simboliais).

                                Negali neprotingai ilgai būti "dvi sistemos".

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Šviesoforų skyrius praktiškai nesikeitė nuo tarybinių laikų. O šis punktas viens prie vieno ir liko:

                                  75. Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui.
                                  O gali būti kitaip? Kam tuomet papildoma sekcija, jei važiuoti ta kryptimi galima jai nešviečiant?

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    O gali būti kitaip? Kam tuomet papildoma sekcija, jei važiuoti ta kryptimi galima jai nešviečiant?
                                    Nes sekcija nesuteikia pirmumo, o bendras "blynas" - suteikia?

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Nes sekcija nesuteikia pirmumo, o bendras "blynas" - suteikia?
                                      Tai atvirkščiai, jei yra sekcija papildoma, tai reiškia tavo posūkis apsaugotas.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                        Tai atvirkščiai, jei yra sekcija papildoma, tai reiškia tavo posūkis apsaugotas.
                                        Kažkokias blogas teises man pardavė, nei velnio neveikia

                                        Comment


                                          Dabar įsikirtau. Jei papildoma sekcija yra ties raudonu pagrindinio šviesoforo signalu, tuomet tikriausiai leidžiama važiuoti visur, šviečiant žaliam pagrindiniam signalui (jeigu dar prie jo nėra sekcijų).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X