Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Cia labai teisingai padare, nes kiek tenka ten sukt pastoviai bobos arba siaip nemokantys vaziuot nesugeba pasukt per zalia i kaire ir pastovi visa cikla, tada is nervu bando kist ir sukelia avarines situacijas.

    Comment


      Kuo maziau kairiu posukiu tuo sankryzu pralaidumas geresnis, o eismas saugesnis del mazesnio konfliktu kiekio. Nepatogumas bus tik pirmom dienom kol vairuotojai nepripras planuoti savo marsrutus isanksto, atsizvelgiant i pasikeitusia eismo tvarka.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Virš antros eismo juostos šviesoforui įrengtos rodyklės tiesiai, kad nebūtų žioplių.
        Ta rodyklė visada yra naudinga - manau bet kur ją įrengus žioplių sumažėtų. Įdomu kokia praktika ar reglamentas tuo klausimu, nes atrodo, kad šiaip sugalvojo ir uždėjo
        Kažkada minėjau situaciją su vienos tokios rodyklės trūkumu (ar bent jau perkėlimu iš antros juostos į trečią) prie naujos molo sankryžos atvykus nuo 6 forto pusės.
        Nors ten važiuoju dažnai ir jau žinau mintinai juostas, bet vis tiek erzina ir painioja mikrosekundes kelias kaskart pažiūrėjus
        Paskutinis taisė Gator; 2015.10.24, 23:48.

        Comment


          Pirmieji Ukmergėje.

          Vilniaus ir Linų gatvių sankryžoje eismą jau reguliuoja šviesoforai

          Liepos pabaigoje prasidėjusi Vilniaus ir Linų gatvių sankryžos rekonstrukcija baigta. Už 101 655 eurus atnaujinta sankryža ir sumontuoti išmanieji šviesoforai nuo trečiadienio jau veikia. Į automobilių srautus reaguojantys įrengimai pakeitė iki tol šioje vietoje buvusios pėstiesiems skirtus šviesoforus.
          Paskutinis taisė dsanto; 2015.11.12, 10:01.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Kaune, Savanorių pr. - Birželio 23-iosios g. - Žukausko g. sankryžoje pakeista eismo tvarka. Iš Birželio 23-iosios g. ir Žukausko g. draudžiama sukti į kairę. Virš antros eismo juostos šviesoforui įrengtos rodyklės tiesiai, kad nebūtų žioplių.

            Atvaizdas
            Ar čia tie šviesoforai tinkamai įrengti? Kaip gali būti žalia lempa su peršviečiama rodykle, o dešniau tik žalia lempa?
            Ir kur dubliavimas?

            Comment


              Desiniau tiesiai ir i desine, todel lempa.

              Comment


                Tos taisyklės ant tiek detalios ir smulkmeniškos, bet čia man visgi kvepia chaltūra:
                1) trys šviesoforai ant vieno stulpo (kliudymo atveju nelieka nei vieno šviesoforo iš tos pusės). O juk dubliavimas tai turi spręsti. ;
                2) psichologija. Važiuoji -> matai sankryža -> ok -> naujas šviesoforinis valdymas -> ok -> išsirenki tau skirtą bloką -> seki spalvas. Kai leidžia tavo blokas -> važiuoji. Čia važiuoji -> matai du skirtingų paskirčių šviesoforai -> pasimeti (nes yra konfliktas, o juk rekonstruota buvo, kad konfliktų būtų mažiau) -> atsitrenki į mašiną.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Tos taisyklės ant tiek detalios ir smulkmeniškos, bet čia man visgi kvepia chaltūra:
                  1) trys šviesoforai ant vieno stulpo (kliudymo atveju nelieka nei vieno šviesoforo iš tos pusės). O juk dubliavimas tai turi spręsti. ;
                  2) psichologija. Važiuoji -> matai sankryža -> ok -> naujas šviesoforinis valdymas -> ok -> išsirenki tau skirtą bloką -> seki spalvas. Kai leidžia tavo blokas -> važiuoji. Čia važiuoji -> matai du skirtingų paskirčių šviesoforai -> pasimeti (nes yra konfliktas, o juk rekonstruota buvo, kad konfliktų būtų mažiau) -> atsitrenki į mašiną.
                  Mažiau filosofijos.

                  Comment


                    Man irgi atrodo trecias apacioje nereikalingas, tik blasko demesi....

                    Comment


                      Parašė agnette Rodyti pranešimą
                      Man irgi atrodo trecias apacioje nereikalingas, tik blasko demesi....
                      Sakyčiau nereikalingas yra būtent kairysis šviesoforas. Vietoje jo galėjo tiesiog pakabinti ženklą "sukti į kairę draudžiama". Gal ir ne visai pagal taisykles, bet mano galva būtų mažiau konfūzo vairuotojams, pratusiems prie senųjų taisyklių
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2015.11.12, 11:52.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Kaune, Savanorių pr. - Birželio 23-iosios g. - Žukausko g. sankryžoje pakeista eismo tvarka. Iš Birželio 23-iosios g. ir Žukausko g. draudžiama sukti į kairę. Virš antros eismo juostos šviesoforui įrengtos rodyklės tiesiai, kad nebūtų žioplių.
                        Kaip gyvenantis ten galiu pasakyti kad sis sprendimas buvo tobulas. Kamsciai sioje vietoje visiskai isnyko, tuo paciu isbyko kamsciai Partizanu gatveje. Pats vairuoju ir del kairiuju posukiu nebuvimo dideliu nepatogumu nepajutau. Visi kritikai gali sleptis

                        Comment


                          Į temą apie eksperimentą Vilniuje su apibraižytos sankryžom, į kurias "ypač nepatartina" įvažiuoti, kol kiti neišvažiavę. Ne raketų mokslas būtų padaryti automatizaciją, kad toj sankryžoj raudona degtų tol, kol nėra palikę sankryžos zoną kiti. T.y. ciklas sustoja, laukia, atsilaisvina, tada paleidžia. Veiktų taip, kaip ir turėtų visi važiuoti, jei laikytųsi taisyklių

                          Comment


                            Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                            Į temą apie eksperimentą Vilniuje su apibraižytos sankryžom, į kurias "ypač nepatartina" įvažiuoti, kol kiti neišvažiavę. Ne raketų mokslas būtų padaryti automatizaciją, kad toj sankryžoj raudona degtų tol, kol nėra palikę sankryžos zoną kiti. T.y. ciklas sustoja, laukia, atsilaisvina, tada paleidžia. Veiktų taip, kaip ir turėtų visi važiuoti, jei laikytųsi taisyklių
                            Tai niekada ciklas nepasikeistų

                            Comment


                              Kodel ne, visiems butu raudonas kol kvadratas uzimtas...

                              Comment


                                Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                Į temą apie eksperimentą Vilniuje su apibraižytos sankryžom, į kurias "ypač nepatartina" įvažiuoti, kol kiti neišvažiavę. Ne raketų mokslas būtų padaryti automatizaciją, kad toj sankryžoj raudona degtų tol, kol nėra palikę sankryžos zoną kiti. T.y. ciklas sustoja, laukia, atsilaisvina, tada paleidžia. Veiktų taip, kaip ir turėtų visi važiuoti, jei laikytųsi taisyklių
                                Jeigu srautas juda (nors ir lėtai) - viskas OK. Bet kaip sistema reaguotų į avariją sankryžoje? - kompas mato, kad sankryža užimta, įjungia visiems raudoną, kamštis ilgėja, nors susidūrusias mašinas galima nesunkiai apvažiuoti.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Jeigu srautas juda (nors ir lėtai) - viskas OK. Bet kaip sistema reaguotų į avariją sankryžoje? - kompas mato, kad sankryža užimta, įjungia visiems raudoną, kamštis ilgėja, nors susidūrusias mašinas galima nesunkiai apvažiuoti.
                                  Mano nuomone, čia jau raketų mokslas apibrėžti nematomą kvadratą ir kontroliuoti kintamai ir adaptyviai padėtį. Kol nesugebama Vilniuje pėsčiųjų šviesoforų mygtukų aktyvuoti. Ir yra/nėra piestieji, jiems fazės junginėjasi kaip sovietinės eglutės lemputės...

                                  Comment


                                    Taisomos klaidos Mažeikiuose.

                                    Praplatintoje atkarpoje - keturios eismo juostos.

                                    Kaip jau „Santarvė“ rašė anksčiau, šioje vietoje esantis šviesoforas keldavo vairuotojų nepasitenkinimą – buvo įrengta papildoma šviesoforo sekcija į dešinę, tačiau… Pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles, draudžiama įrengti papildomas sekcijas, kai yra eismo juosta, iš kurios ir važiuojama tiesiai, ir sukama į dešinę, ir jei laikas važiuoti tiesiai ir į dešinę yra atskiras.
                                    Paskutinis taisė dsanto; 2015.12.12, 21:56.

                                    Comment


                                      Mažeikiuose įrengta nauja šviesoforais reguliuojama sankryža. Padaryta viena klaida - vienoje iš krypčių įrengtas šviesoforas su rodyklėmis tiesiai ir į kairę, nors posūkis į kairę neapsaugotas:

                                      Comment


                                        Alytuje, Naujosios g. - Putinų g. sankryžoje įrengti šviesoforai, kurie neatitinka nei naujų šviesoforų taisyklių, nei seno standarto. Šviesoforas su papildoma sekcija į dešinę įrengtas tik prieš sankryžą. Šviesoforas su rodyklėmis į kairę įrengtas salelėje prieš sankryžą ir už sankryžos. Rezultatas - vairuotojai, važiuojantys tiesiai, žiūri į šviesoforą už sankryžos, ir šiam užsidegus žaliai nuvažiuoja tiesiai, nors jiems dega raudonas signalas. Štai tokios situacijos susidaro, kai nesilaikoma konkretaus šviesoforų įrengimo dokumento. Apie pavojingą situaciją informuota Alytaus savivaldybė.



                                        Paskutinis taisė dsanto; 2015.12.13, 00:17.

                                        Comment


                                          Kas nors paaiškinkite kaip teisingai įveikti GV-Skersinės sankryžą? Situacija. Posūkis į kairę iš GV.



                                          KET:
                                          162. Vairuotojui, įvažiavusiam į važiuojamųjų dalių sankirtą pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą, leidžiama važiuoti numatyta kryptimi, kad ir koks būtų šviesoforo signalas išvažiuojant iš sankryžos. Tačiau jeigu sankryžoje prieš pakeliui esančius šviesoforus yra kelio ženklas „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ linija, vairuotojas turi paisyti kiekvieno šviesoforo signalo.

                                          Įvažiuoji į sankryžą ir nematai jokių signalų. Spėju lietuviai išrado "naują šviesoforo tvarką" (t.y. pažangiose ES šalyse neegzistuojančią).
                                          Paskutinis taisė Fulgur; 2015.12.13, 01:37.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X