Cia labai teisingai padare, nes kiek tenka ten sukt pastoviai bobos arba siaip nemokantys vaziuot nesugeba pasukt per zalia i kaire ir pastovi visa cikla, tada is nervu bando kist ir sukelia avarines situacijas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVirš antros eismo juostos šviesoforui įrengtos rodyklės tiesiai, kad nebūtų žioplių.
Kažkada minėjau situaciją su vienos tokios rodyklės trūkumu (ar bent jau perkėlimu iš antros juostos į trečią) prie naujos molo sankryžos atvykus nuo 6 forto pusės.
Nors ten važiuoju dažnai ir jau žinau mintinai juostas, bet vis tiek erzina ir painioja mikrosekundes kelias kaskart pažiūrėjusPaskutinis taisė Gator; 2015.10.24, 23:48.
Comment
-
Pirmieji Ukmergėje.
Vilniaus ir Linų gatvių sankryžoje eismą jau reguliuoja šviesoforai
Liepos pabaigoje prasidėjusi Vilniaus ir Linų gatvių sankryžos rekonstrukcija baigta. Už 101 655 eurus atnaujinta sankryža ir sumontuoti išmanieji šviesoforai nuo trečiadienio jau veikia. Į automobilių srautus reaguojantys įrengimai pakeitė iki tol šioje vietoje buvusios pėstiesiems skirtus šviesoforus.Paskutinis taisė dsanto; 2015.11.12, 10:01.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKaune, Savanorių pr. - Birželio 23-iosios g. - Žukausko g. sankryžoje pakeista eismo tvarka. Iš Birželio 23-iosios g. ir Žukausko g. draudžiama sukti į kairę. Virš antros eismo juostos šviesoforui įrengtos rodyklės tiesiai, kad nebūtų žioplių.
Atvaizdas
Ir kur dubliavimas?
Comment
-
Tos taisyklės ant tiek detalios ir smulkmeniškos, bet čia man visgi kvepia chaltūra:
1) trys šviesoforai ant vieno stulpo (kliudymo atveju nelieka nei vieno šviesoforo iš tos pusės). O juk dubliavimas tai turi spręsti. ;
2) psichologija. Važiuoji -> matai sankryža -> ok -> naujas šviesoforinis valdymas -> ok -> išsirenki tau skirtą bloką -> seki spalvas. Kai leidžia tavo blokas -> važiuoji. Čia važiuoji -> matai du skirtingų paskirčių šviesoforai -> pasimeti (nes yra konfliktas, o juk rekonstruota buvo, kad konfliktų būtų mažiau) -> atsitrenki į mašiną.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTos taisyklės ant tiek detalios ir smulkmeniškos, bet čia man visgi kvepia chaltūra:
1) trys šviesoforai ant vieno stulpo (kliudymo atveju nelieka nei vieno šviesoforo iš tos pusės). O juk dubliavimas tai turi spręsti. ;
2) psichologija. Važiuoji -> matai sankryža -> ok -> naujas šviesoforinis valdymas -> ok -> išsirenki tau skirtą bloką -> seki spalvas. Kai leidžia tavo blokas -> važiuoji. Čia važiuoji -> matai du skirtingų paskirčių šviesoforai -> pasimeti (nes yra konfliktas, o juk rekonstruota buvo, kad konfliktų būtų mažiau) -> atsitrenki į mašiną.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąMan irgi atrodo trecias apacioje nereikalingas, tik blasko demesi....Paskutinis taisė Ginthus; 2015.11.12, 11:52.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKaune, Savanorių pr. - Birželio 23-iosios g. - Žukausko g. sankryžoje pakeista eismo tvarka. Iš Birželio 23-iosios g. ir Žukausko g. draudžiama sukti į kairę. Virš antros eismo juostos šviesoforui įrengtos rodyklės tiesiai, kad nebūtų žioplių.
Comment
-
Į temą apie eksperimentą Vilniuje su apibraižytos sankryžom, į kurias "ypač nepatartina" įvažiuoti, kol kiti neišvažiavę. Ne raketų mokslas būtų padaryti automatizaciją, kad toj sankryžoj raudona degtų tol, kol nėra palikę sankryžos zoną kiti. T.y. ciklas sustoja, laukia, atsilaisvina, tada paleidžia. Veiktų taip, kaip ir turėtų visi važiuoti, jei laikytųsi taisyklių
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąĮ temą apie eksperimentą Vilniuje su apibraižytos sankryžom, į kurias "ypač nepatartina" įvažiuoti, kol kiti neišvažiavę. Ne raketų mokslas būtų padaryti automatizaciją, kad toj sankryžoj raudona degtų tol, kol nėra palikę sankryžos zoną kiti. T.y. ciklas sustoja, laukia, atsilaisvina, tada paleidžia. Veiktų taip, kaip ir turėtų visi važiuoti, jei laikytųsi taisyklių
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąĮ temą apie eksperimentą Vilniuje su apibraižytos sankryžom, į kurias "ypač nepatartina" įvažiuoti, kol kiti neišvažiavę. Ne raketų mokslas būtų padaryti automatizaciją, kad toj sankryžoj raudona degtų tol, kol nėra palikę sankryžos zoną kiti. T.y. ciklas sustoja, laukia, atsilaisvina, tada paleidžia. Veiktų taip, kaip ir turėtų visi važiuoti, jei laikytųsi taisyklių
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu srautas juda (nors ir lėtai) - viskas OK. Bet kaip sistema reaguotų į avariją sankryžoje? - kompas mato, kad sankryža užimta, įjungia visiems raudoną, kamštis ilgėja, nors susidūrusias mašinas galima nesunkiai apvažiuoti.
Comment
-
Taisomos klaidos Mažeikiuose.
Praplatintoje atkarpoje - keturios eismo juostos.
Kaip jau „Santarvė“ rašė anksčiau, šioje vietoje esantis šviesoforas keldavo vairuotojų nepasitenkinimą – buvo įrengta papildoma šviesoforo sekcija į dešinę, tačiau… Pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles, draudžiama įrengti papildomas sekcijas, kai yra eismo juosta, iš kurios ir važiuojama tiesiai, ir sukama į dešinę, ir jei laikas važiuoti tiesiai ir į dešinę yra atskiras.Paskutinis taisė dsanto; 2015.12.12, 21:56.
Comment
-
Alytuje, Naujosios g. - Putinų g. sankryžoje įrengti šviesoforai, kurie neatitinka nei naujų šviesoforų taisyklių, nei seno standarto. Šviesoforas su papildoma sekcija į dešinę įrengtas tik prieš sankryžą. Šviesoforas su rodyklėmis į kairę įrengtas salelėje prieš sankryžą ir už sankryžos. Rezultatas - vairuotojai, važiuojantys tiesiai, žiūri į šviesoforą už sankryžos, ir šiam užsidegus žaliai nuvažiuoja tiesiai, nors jiems dega raudonas signalas. Štai tokios situacijos susidaro, kai nesilaikoma konkretaus šviesoforų įrengimo dokumento. Apie pavojingą situaciją informuota Alytaus savivaldybė.
Paskutinis taisė dsanto; 2015.12.13, 00:17.
Comment
-
Kas nors paaiškinkite kaip teisingai įveikti GV-Skersinės sankryžą? Situacija. Posūkis į kairę iš GV.
KET:
162. Vairuotojui, įvažiavusiam į važiuojamųjų dalių sankirtą pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą, leidžiama važiuoti numatyta kryptimi, kad ir koks būtų šviesoforo signalas išvažiuojant iš sankryžos. Tačiau jeigu sankryžoje prieš pakeliui esančius šviesoforus yra kelio ženklas „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ linija, vairuotojas turi paisyti kiekvieno šviesoforo signalo.
Įvažiuoji į sankryžą ir nematai jokių signalų. Spėju lietuviai išrado "naują šviesoforo tvarką" (t.y. pažangiose ES šalyse neegzistuojančią).Paskutinis taisė Fulgur; 2015.12.13, 01:37.
Comment
Comment