Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Privažiavimas nuo Čiurlionio g. prietilčio. Posūkis į dešinę leidžiamas ne tik su pagrindiniu žaliu signalu, bet ir kartu su sukančiais į kairę iš K. Mindaugo pr. link Čiurlionio g. prietilčio:





    Video:



    Comment


      Trijų sekcijų pėsčiųjų šviesoforų istoriją prismenant... Komentuoja šviesoforų įrengėjai (reportažas 2010 m.). Visgi kažkokia įžvalga buvo, kad šviesoforų įrengimo taisykles reikės keisti.



      Comment


        Lankiausi liepą Vokietijoje, Potsdame. Pirmą kartą mačiau tokius šviesoforiukus dviračiams



        Ir apskritai matosi, kad ten dviratininkams skiriama daug dėmesio.
        Ar Lietuvos šviesoforų įrengimo taisyklėse yra tokie numatyti?


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Kaip ir pas vokiečius, Graikijoje paplitęs geltono mirksinčio signalo, kaip įspėjamojo, naudojimas. Pas mus, deja kol kas negalimas dėl sovietinių KET palikimo - griežto geltono mirksinčio signalo apibrėžimo.
        Raseiniuose virš poros avaringų sankryžų sovietmečiu pakabino geltonas mirksinčias lempas. Net nežinau, ar galima jas vadinti šviesoforais. Tiesiog kabanti mirksinti geltona šviesoforo sekcija. Taip pat neseniai (kai atsidarė maxima) ten rekonstruota viena sankryža pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles.
        Paskutinis taisė Briedis; 2015.08.16, 13:36.

        Comment


          Geltonos mirksinčios lempos įspėjimui naudojamos ir Laisvės alėjoje Kaune.

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Raseiniuose virš poros avaringų sankryžų sovietmečiu pakabino geltonas mirksinčias lempas. Net nežinau, ar galima jas vadinti šviesoforais. Tiesiog kabanti mirksinti geltona šviesoforo sekcija. Taip pat neseniai (kai atsidarė maxima) ten rekonstruota viena sankryža pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles.
            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
            Geltonos mirksinčios lempos įspėjimui naudojamos ir Laisvės alėjoje Kaune.
            Patikslinsiu, ką turėjau omenyje. Mūsų KET parašyta:

            73.9. geltonas mirksintis signalas leidžia eismą ir įspėja, kad sankryža arba pėsčiųjų perėja nereguliuojama.
            Taigi geltoną mirksintį signalą galima naudoti tik nereguliuojamoje sankryžoje arba perėjoje. Lietuvoje negalima naudoti geltono mirksinčio įspėjimui apie artėjimą prie draudžiamo signalo, apie einančius pėsčiuosius, važiuojančius dviratininkus ir t.t. T.y. negalima naudoti reguliuojamose perėjose ir sankryžose.

            Vokietija:













            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Lankiausi liepą Vokietijoje, Potsdame. Pirmą kartą mačiau tokius šviesoforiukus dviračiams

              Atvaizdas


              Ir apskritai matosi, kad ten dviratininkams skiriama daug dėmesio.
              Ar Lietuvos šviesoforų įrengimo taisyklėse yra tokie numatyti?
              Šviesoforų taisyklėse numatyti dviejų sekcijų dviračių šviesoforai. KET pernai spalį buvo papildytos geltonu dviračių signalu, tačiau šviesoforų taisyklės neatnaujintos. Iš esmės problema ta, kad preojektuotojai neturi normalaus supratimo apie dviračių eismo organizavimą, tad iki šviesoforų dar toli...

              Comment


                Jau geltonai mirksi Veiverių pl. - Seniavos pl. sankryžos Kaune šviesoforai. Panašu, kad greitai jie bus įjungti.

                Veiverių pl. nuo miesto centro (posūkis į kairę bus apsaugotas):



                Veiverių p. nuo Garliavos pusės (posūkis į kairę bus apsaugotas):





                Seniavos pl.:



                Būsimas išvažiavimas iš statomo Senukų prekybos centro:



                Šalia esanti nereguliuojama perėja irgi jau mirksi geltonu režimu:

                Comment


                  Senos tvarkos trūkumai ir projektuotojų taupymas nulėmė tai, kad kai kuriose Kauno sankryžose klaidinami pėstieji, jiems neįrengiant reikiamų pėsčiųjų šviesoforų.

                  Viena iš tokių sankryžų, Savanorių pr. - Aukštaičių g. Pėstieji, norintys pereiti Aukštaičių g., iš vienos pusės neturėjo pėsčiųjų šviesoforo ir pagal KET vadovaudavosi transporto šviesoforu.



                  Atrodytų kaip ir viskas tvarkoje, tačiau šioje sankryžoje yra fazė tik pėstiesiems (visose perėjose vienu metu), todėl transporto šviesoforai rodo priešingus signalus nei pėsčiųjų.

                  Dabar papildomai pastatytas trūkstamas pėsčiųjų šviesoforas:



                  Video:

                  Comment


                    Panaši situacija Žemaičių pl. - Baltijos g. sankryžoje. Čia, degant žaliam su papildoma sekcija, pėstieji, norintys pereiti Baltijos g., iš vienos pusės neturėdavo pėsčiųjų šviesoforo, todėl žiūrėdavo į transporto šviesoforą su papildoma sekcija... kuris jiems leisdavo eiti per gatvę, kai tuo metu neva apsaugotai transportas sukdavo į kairę...:



                    Dabar padėtis iš dalies ištaisyta, įrengus pėsčiųjų šviesoforą. Tačiau jis prijungtas primityviai nuo priešingos pusės transporto šviesoforo. Tad kai priešingoje pusėje transportui dega geltonas, šis naujas pėsčiųjų šviesoforas... nerodo nieko! Kažkas pagailėjo tarpinių relių, kad ir nuo geltono signalo pėstiesiems degtų raudonas signalas... Ot saugumas.

                    Žalias:



                    Joks (perėja nereguliuojama?):



                    Raudonas:



                    Video:

                    Comment


                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                      Baigta rekonstruoti A9/M. Mažvydo g. sankryža. Saugumas išaugo, bet šviesoforas akivaizdžiai stabdo eismą.

                      Nuo Šiaulių pusės.

                      Atvaizdas


                      Nuo M. Mažvydo g. pusės. Šviesoforas, kuris reguliuoja dviračių ir pėsčiųjų eismą kertant M. Mažvydo g. šioje A9 pusėje turi ir dviračio simbolius.

                      Atvaizdas


                      Nuo Panevėžio.

                      Atvaizdas
                      Šioje sankryžoje neteisingai įrengti šviesoforai. Pažeidžiant Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių 91 p. ir 3 pav., iš M.Mažvydo g. abiejų pusių nėra įrengti privalomi transporto šviesoforai saugumo salelėse. Taip pat pažeidžiant Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių Priedo 7 p., Priedo 1.1 ir 1.2 pav., įrengti neteisingi šviesoforų simboliai (rodyklės). Apie tai informuota Lietuvos automobilių kelių direkcija.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Šviesoforų taisyklėse numatyti dviejų sekcijų dviračių šviesoforai. KET pernai spalį buvo papildytos geltonu dviračių signalu, tačiau šviesoforų taisyklės neatnaujintos. Iš esmės problema ta, kad preojektuotojai neturi normalaus supratimo apie dviračių eismo organizavimą, tad iki šviesoforų dar toli...
                        Todėl ir nereikia kurti naujų taisyklių patiems, o tiesiog išversti vokiškas taisykles ir viskas bus OK.
                        O pats geriausias variantas - padaryti vienodas taisykles visoje Europoje, nes dabar pas vienoje šalyje vienoki šviesoforai, kitoje - kitoki, treti išvis važinėja ne ta kelio puse.

                        Comment


                          Nuo rugsėjo pabaigos veikia naujas šviesoforas Veiverių g. - Seniavos pl. sankryžoje Kaune. Turbūt rekordinio ilgio gembė Kaune (nuo Garliavos pusės):

                          Comment


                            Unikaliai atnaujinta Europos pr. - Vilties g. sankryža Kaune. Kairieji posūkiai padaryti apsaugoti, įrengiant papildomus šviesoforus (ne sekcijas) į kairę, nors sankryža prieš keletą metų buvo įrengta pagal seną standartą. Beje, sankryža veikia adaptyviai. Jei nėra sukančiųjų į kairę, jiems žalias signalas neuždegamas.

                            Nuo gel. stoties pusės prieš:



                            Po:



                            Video:





                            Nuo Aleksoto pusės prieš:



                            Po:

                            Comment


                              Ar įmanoma būtų taip perdaryti daugumą šviesoforinių sankryžų? T.y. vietoj papildomos sekcijos į kairę padaryti atskirą šviesoforą.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Ar įmanoma būtų taip perdaryti daugumą šviesoforinių sankryžų? T.y. vietoj papildomos sekcijos į kairę padaryti atskirą šviesoforą.
                                Priklauso nuo savivaldybių noro įrengti dvi trūkstamas sekcijas ir pakloto kabelio gyslų skaičiaus Bet kaip atrodo, Kaunas linkęs į tai

                                Comment


                                  Primink koks privalumas ne sekciją dėt, o visą šviesoforą?

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Unikaliai atnaujinta Europos pr. - Vilties g. sankryža Kaune.
                                    Atvaizdas
                                    Tikrai unikaliai - šviesoforus pakeitė, o dvi stop-juostas paliko. Prie kurios vairuotojui sustoti?

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Primink koks privalumas ne sekciją dėt, o visą šviesoforą?
                                      Jeigu neklystu, papildomos sekcijos į kairę negalima įrenginėti pagal dabartines taisykles, tik šviesoforą.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Primink koks privalumas ne sekciją dėt, o visą šviesoforą?
                                        Mano nuomone, trijų spalvų šviesoforas yra saugiau, nes kai nedega žalia rodyklė, dega raudonas signalas su rodykle.

                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                        Jeigu neklystu, papildomos sekcijos į kairę negalima įrenginėti pagal dabartines taisykles, tik šviesoforą.
                                        Iš tiesų, kaip ir turėtų taip būti, nes senas standartas nebegalioja. Visgi Baršausko - Breslaujos g. sankryžoje Kaune iš Breslaujos g. nuėmus lentelę su žalia rodykle įrengta papildoma sekcija į dešinę, nes sankryža įrengta pagal seną standartą. Minėtoje Europos pr. - Vilties g. sankryžoje pasirinktas variantas įrengti atskirą šviesoforą į kairę.

                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Tikrai unikaliai - šviesoforus pakeitė, o dvi stop-juostas paliko. Prie kurios vairuotojui sustoti?
                                        Žinant KET klausimų nekyla. Sustoti reikia prieš pirmą sutiktą Stop liniją.

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Mano nuomone, trijų spalvų šviesoforas yra saugiau, nes kai nedega žalia rodyklė, dega raudonas signalas su rodykle.
                                          Nebuvo sugalvota, kad sekcijoje degtų pakaitomis žalia ir rauydona spalva-rodyklė? Šiaip pasvarstymas

                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Žinant KET klausimų nekyla. Sustoti reikia prieš pirmą sutiktą Stop liniją.
                                          Tas KET punktas būtent numato tokius atvejus kai sena stop linija negalioja, bet ten yra tik dėl to, kad dar nenusitrynus? Įdomu ar teisiškai pavyktų nubausti jei vairuotojas įrodytų, kad nauja-galiojanti linija yra antroji
                                          Ir tada iki kokio nusitrynimo laipsnio dar reiktų vadovautis senąja pirma stop linija?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X