Sankryžoje su M Mažvydo g., liko tik įjungti šviesoforus. Kaip ir spėjau, bus atskiri šviesoforai ir juostos posūkiams į kairę. Jei bus atskiros fazės į kairę, o greičiausiai, kad bus, teks stovėti dar papildomai ilgiau....
Baigiama rekonstruoti Serbentų/Vilniaus g. sankryža. Atsiras atskiros fazės, kad tik su jomis nieko nepridirbtų, nes ir be jų čia anksčiau eismas vykdavo normaliai.
Nuo Aleksandrijos bus atskiras šviesoforas posūkiui į Serbentų g.
Matosi kiek Maxima už savo pinigus praplatino gatvę.
Bus ir 50 m. ilgio dviračių takas.
Nuo Serbentų g, bus atskiri šviesoforai į kairę ir dešinę (nuotraukoje rodyklių nesimato, bet šviesoforas mirksėjo ir rodyklės matėsi).
Serbentų g.
Vilniaus g. Čia sutvarkytas šaligatvis ir praplatinta gatvė.
Vilniaus g. nuo centro pusės. Atrodo, kad bus dvi juostos tiesiai, o praplatinus gatvę atsiras atskira juosta į dešinę. Jai turbūt ir bus skirtas dešinysis šviesoforas. Tik nesu 100 % tikras ar posūkis į dešinę bus reguliuojamas atskira faze, per skubėjimą nepastebėjau ar šviesoforas skirtas posūkiui į dešinę buvo su rodykle ar ne . Bet turint omenyje, kad ir kiti posūkiai bus reguliuojami atskirais šviesoforais, spėju, kad ir šiam posūkiui į dešinę bus skirta atskira fazė.
Seniai ruočiausi padaryti šviesoforų video prie Žaliojo tilto. Taip sutapo, kad prisiruošiau tik tada, kai vos prieš kelias dienas buvo nuimtos "įžymiosios" skulptūros
Palyginimui, kaip skiriasi šviesoforų išdėstymas ir signalai pagal seną ir naują tvarką.
Vilniaus - Goštauto g. sankryža:
Pilaitės pr. - Sietyno g. - j. Rutkausko g. sankryža:
Baigiama rekonstruoti Serbentų/Vilniaus g. sankryža. Atsiras atskiros fazės, kad tik su jomis nieko nepridirbtų, nes ir be jų čia anksčiau eismas vykdavo normaliai.
Vilniaus g. nuo centro pusės. Atrodo, kad bus dvi juostos tiesiai, o praplatinus gatvę atsiras atskira juosta į dešinę. Jai turbūt ir bus skirtas dešinysis šviesoforas. Tik nesu 100 % tikras ar posūkis į dešinę bus reguliuojamas atskira faze, per skubėjimą nepastebėjau ar šviesoforas skirtas posūkiui į dešinę buvo su rodykle ar ne . Bet turint omenyje, kad ir kiti posūkiai bus reguliuojami atskirais šviesoforais, spėju, kad ir šiam posūkiui į dešinę bus skirta atskira fazė.
Pagal seną tvarką įrengti šviesoforai su papildomomis sekcijomis prie Mindaugo tilto.
Nekalbant apie tai, kad papildomų sekcijų tamsiu paros metu gali nepastebėti, net ir dieną šioje vietoje gali kilti problemų. Atvažiuojant nuo katedros dėl lenktos kelio trajektorijos vairuotojas (nežiūrintis į šviesoforą prieš sankryžą) pirmiausiai pamato už sankryžos esantį šviesoforą dešinėje, kuris neturi papildomos sekcijos į kairę. Ir tik priartėjus prie Stop linijos pasimato šviesoforas už sankryžos kairėje su papildoma sekcija į kairę. Pats esu patekęs į tokią situaciją, kai artėjau prie sankryžos. Kadangi žinojau, kad papildoma sekcija į kairę yra, iš pradžių nustebau, kad jos nematau, bet sustojęs prie Stop linijos pamačiau kairėje esantį šviesoforą.
Atvažiuojant nuo katedros dėl lenktos kelio trajektorijos vairuotojas (nežiūrintis į šviesoforą prieš sankryžą) pirmiausiai pamato už sankryžos esantį šviesoforą dešinėje, kuris neturi papildomos sekcijos į kairę.
O kodėl vairuotojas nežiūri į šviesoforą prieš sankryžą?
O kodėl vairuotojas nežiūri į šviesoforą prieš sankryžą?
Gal todėl, kad dėl sankryžos konfigūracijos važiuojant trečia juosta pirmiausiai į akis krenta šviesoforas už sankryžos, kuris neturi papildomos sekcijos į kairę.
Gal todėl, kad dėl sankryžos konfigūracijos važiuojant trečia juosta pirmiausiai į akis krenta šviesoforas už sankryžos, kuris neturi papildomos sekcijos į kairę.
Aš turėjau omeny ne šviesoforą už sankryžos (šalia tilto), o šviesoforą iki sankryžos (iš dešinės pusės su dviem sekcijomis, parodytas pirmame video).
Aš turėjau omeny ne šviesoforą už sankryžos (šalia tilto), o šviesoforą iki sankryžos (iš dešinės pusės su dviem sekcijomis, parodytas pirmame video).
Aš tai ir supratau. Kadangi važiuoji trečia juosta, galbūt lengviau pastebėti ne dešinėje prieš sankryžą stovintį šviesoforą, o šviesoforą, esantį už sankryžos, kuris tau yra labiau prieš akis. Čia tik mano nuomonė, bet tikrai porą kartų buvo tokia situacija.
Aš tai ir supratau. Kadangi važiuoji trečia juosta, galbūt lengviau pastebėti ne dešinėje prieš sankryžą stovintį šviesoforą, o šviesoforą, esantį už sankryžos, kuris tau yra labiau prieš akis. Čia tik mano nuomonė, bet tikrai porą kartų buvo tokia situacija.
Nu man lygiai taip pat. Žiūrėdamas video irgi neiškart susigaudžiau, kad į kairę yra atskira rodyklė, nes pagrindinis dėmesys tenka būtent dešiniam šviesoforui už sankryžos. Mano nuomone ir pagal seną tvarką taip neturėtų būti išdėstyta.
Penktadienį pradėtos vykdyti Vilniaus ir Linų gatvės sankryžoje numatytos permainos. Čia bus įrengti išmanieji šviesoforai, kurie sumažina automobilių spūstis. Tiesa, projekto kaina iš pirmo žvilgsnio atrodo įspūdingai – 101 tūkst. 656 eurai.
Ukmergės rajono savivaldybės Žemės ūkio ir infrastruktūros skyriaus vedėjas Kęstutis Jurkevičius sako, kad Vilniaus ir Linų gatvės sankryžoje bus pertvarkomas eismo organizavimas – gatvės važiuojamoje dalyje padaugės eismo juostų, bus įrengti nauji šviesoforai.
Todėl, kad įpratęs žiūrėti už sankryžos, kur stovi dubliuojantys šviesoforai.
Neteisus tu. Todėl kad jis yra ne vairuotojas, o tik asmuo, turintis vairuotojo pažymėjimą. Tikras vairuotojas sugeba vienu metu matyti kelis šviesoforus, visomis kryptimis važiuojantį transportą ir einančius pėsčiuosius.
Neteisus tu. Todėl kad jis yra ne vairuotojas, o tik asmuo, turintis vairuotojo pažymėjimą. Tikras vairuotojas sugeba vienu metu matyti kelis šviesoforus, visomis kryptimis važiuojantį transportą ir einančius pėsčiuosius.
Taip, tik tam reikia išlipti iš automobilio
P.S. o jei rimtai, kai kurių šiuolaikinių automobilių dizainas negerina matomumo B)
Comment