Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sankryža nuo centro pusės.



    Kairėje pusėje matosi naujas stulpas. Spėju ten stovės naujas šviesoforas.







    Comment


      Baigiamas įrengti šviesoforas sankryžoje su M Mažvydo g.

      07 21

      Pagal kelio horizontolų žymėjimą spėju, kad bus atskiri šviesoforai į kairę ir papildoma fazė. Greitai viskas bus aišku.

      Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.26, 16:24.

      Comment


        Vilniaus ir Serbentų g. šviesoforas jau įrengtas, tik ženklų dar nėra.

        07 24





        07 25

        Comment


          Sankryžoje su M Mažvydo g., liko tik įjungti šviesoforus. Kaip ir spėjau, bus atskiri šviesoforai ir juostos posūkiams į kairę. Jei bus atskiros fazės į kairę, o greičiausiai, kad bus, teks stovėti dar papildomai ilgiau....



          Comment


            Baigiama rekonstruoti Serbentų/Vilniaus g. sankryža. Atsiras atskiros fazės, kad tik su jomis nieko nepridirbtų, nes ir be jų čia anksčiau eismas vykdavo normaliai.

            Nuo Aleksandrijos bus atskiras šviesoforas posūkiui į Serbentų g.



            Matosi kiek Maxima už savo pinigus praplatino gatvę.



            Bus ir 50 m. ilgio dviračių takas.



            Nuo Serbentų g, bus atskiri šviesoforai į kairę ir dešinę (nuotraukoje rodyklių nesimato, bet šviesoforas mirksėjo ir rodyklės matėsi).



            Serbentų g.



            Vilniaus g. Čia sutvarkytas šaligatvis ir praplatinta gatvė.



            Vilniaus g. nuo centro pusės. Atrodo, kad bus dvi juostos tiesiai, o praplatinus gatvę atsiras atskira juosta į dešinę. Jai turbūt ir bus skirtas dešinysis šviesoforas. Tik nesu 100 % tikras ar posūkis į dešinę bus reguliuojamas atskira faze, per skubėjimą nepastebėjau ar šviesoforas skirtas posūkiui į dešinę buvo su rodykle ar ne . Bet turint omenyje, kad ir kiti posūkiai bus reguliuojami atskirais šviesoforais, spėju, kad ir šiam posūkiui į dešinę bus skirta atskira fazė.

            Comment


              Seniai ruočiausi padaryti šviesoforų video prie Žaliojo tilto. Taip sutapo, kad prisiruošiau tik tada, kai vos prieš kelias dienas buvo nuimtos "įžymiosios" skulptūros

              Palyginimui, kaip skiriasi šviesoforų išdėstymas ir signalai pagal seną ir naują tvarką.

              Vilniaus - Goštauto g. sankryža:





              Pilaitės pr. - Sietyno g. - j. Rutkausko g. sankryža:

              Comment


                Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                Baigiama rekonstruoti Serbentų/Vilniaus g. sankryža. Atsiras atskiros fazės, kad tik su jomis nieko nepridirbtų, nes ir be jų čia anksčiau eismas vykdavo normaliai.

                Vilniaus g. nuo centro pusės. Atrodo, kad bus dvi juostos tiesiai, o praplatinus gatvę atsiras atskira juosta į dešinę. Jai turbūt ir bus skirtas dešinysis šviesoforas. Tik nesu 100 % tikras ar posūkis į dešinę bus reguliuojamas atskira faze, per skubėjimą nepastebėjau ar šviesoforas skirtas posūkiui į dešinę buvo su rodykle ar ne . Bet turint omenyje, kad ir kiti posūkiai bus reguliuojami atskirais šviesoforais, spėju, kad ir šiam posūkiui į dešinę bus skirta atskira fazė.

                Pasirodo neklydau....

                Comment


                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                  Pasirodo neklydau....

                  Atvaizdas
                  O šviesoforas kairėje kelio pusėje irgi bus?

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    O šviesoforas kairėje kelio pusėje irgi bus?
                    Bus, jis netilpo į kadrą.

                    Jis matosi šioje nuotraukoje:

                    07 25

                    Comment


                      Senos šviesoforų įrengimo tvarkos palikimas - daugelyje pėsčiųjų perėjų Vilniuje įrengti trijų sekcijų pėsčiųjų šviesoforai:



                      Kai kur, kur pėsčiųjų trajektorijos nsikirsdavo su transporto, būdavo įrengiami dviejų sekcijų pėsčiųjų šviesoforai:



                      Pagal naują šviesoforų tvarką įrengiami tik dviejų sekcijų pėsčiųjų šviesoforai.

                      Comment


                        Pagal seną tvarką įrengti šviesoforai su papildomomis sekcijomis prie Mindaugo tilto.



                        Nekalbant apie tai, kad papildomų sekcijų tamsiu paros metu gali nepastebėti, net ir dieną šioje vietoje gali kilti problemų. Atvažiuojant nuo katedros dėl lenktos kelio trajektorijos vairuotojas (nežiūrintis į šviesoforą prieš sankryžą) pirmiausiai pamato už sankryžos esantį šviesoforą dešinėje, kuris neturi papildomos sekcijos į kairę. Ir tik priartėjus prie Stop linijos pasimato šviesoforas už sankryžos kairėje su papildoma sekcija į kairę. Pats esu patekęs į tokią situaciją, kai artėjau prie sankryžos. Kadangi žinojau, kad papildoma sekcija į kairę yra, iš pradžių nustebau, kad jos nematau, bet sustojęs prie Stop linijos pamačiau kairėje esantį šviesoforą.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Atvažiuojant nuo katedros dėl lenktos kelio trajektorijos vairuotojas (nežiūrintis į šviesoforą prieš sankryžą) pirmiausiai pamato už sankryžos esantį šviesoforą dešinėje, kuris neturi papildomos sekcijos į kairę.
                          O kodėl vairuotojas nežiūri į šviesoforą prieš sankryžą?

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            O kodėl vairuotojas nežiūri į šviesoforą prieš sankryžą?
                            Gal todėl, kad dėl sankryžos konfigūracijos važiuojant trečia juosta pirmiausiai į akis krenta šviesoforas už sankryžos, kuris neturi papildomos sekcijos į kairę.

                            Žemėlapis.

                            Ir tik privažiavęs sankryžą pamataui, kad dar yra šviesoforas kairėje:

                            Žemėlapis.

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Gal todėl, kad dėl sankryžos konfigūracijos važiuojant trečia juosta pirmiausiai į akis krenta šviesoforas už sankryžos, kuris neturi papildomos sekcijos į kairę.
                              Aš turėjau omeny ne šviesoforą sankryžos (šalia tilto), o šviesoforą iki sankryžos (iš dešinės pusės su dviem sekcijomis, parodytas pirmame video).

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Aš turėjau omeny ne šviesoforą sankryžos (šalia tilto), o šviesoforą iki sankryžos (iš dešinės pusės su dviem sekcijomis, parodytas pirmame video).
                                Aš tai ir supratau. Kadangi važiuoji trečia juosta, galbūt lengviau pastebėti ne dešinėje prieš sankryžą stovintį šviesoforą, o šviesoforą, esantį už sankryžos, kuris tau yra labiau prieš akis. Čia tik mano nuomonė, bet tikrai porą kartų buvo tokia situacija.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Aš tai ir supratau. Kadangi važiuoji trečia juosta, galbūt lengviau pastebėti ne dešinėje prieš sankryžą stovintį šviesoforą, o šviesoforą, esantį už sankryžos, kuris tau yra labiau prieš akis. Čia tik mano nuomonė, bet tikrai porą kartų buvo tokia situacija.
                                  Nu man lygiai taip pat. Žiūrėdamas video irgi neiškart susigaudžiau, kad į kairę yra atskira rodyklė, nes pagrindinis dėmesys tenka būtent dešiniam šviesoforui už sankryžos. Mano nuomone ir pagal seną tvarką taip neturėtų būti išdėstyta.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    O kodėl vairuotojas nežiūri į šviesoforą prieš sankryžą?
                                    Todėl, kad įpratęs žiūrėti už sankryžos, kur stovi dubliuojantys šviesoforai.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Eismą reguliuos išmanieji šviesoforai.

                                      Penktadienį pradėtos vykdyti Vilniaus ir Linų gatvės sankryžoje numatytos permainos. Čia bus įrengti išmanieji šviesoforai, kurie sumažina automobilių spūstis. Tiesa, projekto kaina iš pirmo žvilgsnio atrodo įspūdingai – 101 tūkst. 656 eurai.

                                      Ukmergės rajono savivaldybės Žemės ūkio ir infrastruktūros skyriaus vedėjas Kęstutis Jurkevičius sako, kad Vilniaus ir Linų gatvės sankryžoje bus pertvarkomas eismo organizavimas – gatvės važiuojamoje dalyje padaugės eismo juostų, bus įrengti nauji šviesoforai.

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Todėl, kad įpratęs žiūrėti už sankryžos, kur stovi dubliuojantys šviesoforai.
                                        Neteisus tu. Todėl kad jis yra ne vairuotojas, o tik asmuo, turintis vairuotojo pažymėjimą. Tikras vairuotojas sugeba vienu metu matyti kelis šviesoforus, visomis kryptimis važiuojantį transportą ir einančius pėsčiuosius.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Neteisus tu. Todėl kad jis yra ne vairuotojas, o tik asmuo, turintis vairuotojo pažymėjimą. Tikras vairuotojas sugeba vienu metu matyti kelis šviesoforus, visomis kryptimis važiuojantį transportą ir einančius pėsčiuosius.
                                          Taip, tik tam reikia išlipti iš automobilio
                                          P.S. o jei rimtai, kai kurių šiuolaikinių automobilių dizainas negerina matomumo B)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X