O kokie videodetektorių privalumai, lyginant su paprastom indukcinėm kilpom?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Garbanele Rodyti pranešimąO kokie videodetektorių privalumai, lyginant su paprastom indukcinėm kilpom?
Comment
-
Radviliškyje, A9-ame, beveik baigtas įrengti dar vienas šviesoforas, dabar teks sustoti ir dar prie vienos sankryžos. Tiesa, jis dar neįjungtas. Be to, sprendžiant iš uždengtų ženklų virš važiuojamosios dalies, antroji juosta gali būti skirta posūkiui į kairę, kas reikštų, jog atsirastų dar viena papildoma fazė....
06 20
Nuo Šiaulių pusės
Nuo Panevėžio. Savotiškos atramos.....
Nuo M. Mažvydo g. pusės
Comment
-
Po trijų eismo įvykių Karaliaus Mindaugo - Čiurlionio g. sankryžoje atvažiavus nuo Juozapavičiaus pr. nuleido šviesoforus žemyn iki 5 m aukščio. Natūraliai kyla klausimas, kodėl daug kur juos kabina šitaip aukštai, jei minimalus aukštis yra 5 m? Aš nekalbu apie troleibusų laidus, bet ir tokiais atvejais galima šviesoforus įrengti šone laidų ir juos nuleisti žemyn.
Prieš tai:
Paskutinis taisė dsanto; 2015.06.26, 20:37.
Comment
-
Veiverių g. - Seniavos pl. sankryža Kaune taps reguliuojama. Ties sankryža statomas naujas prekybos centras "Senukai".
Veiverių g. nuo miesto centro bus apsaugotas kairysis posūkis į Seniavos pl.:
Veiverių g. nuo Garliavos pusės bus apsaugotas kairysis posūkis į naują prekybos centrą:
Pagaliau bus lengviau išvažiuoti iš Seniavos pl.:
Aišku iš prekybos centro ir degalinės bus irgi šviesoforas:
Taip pat bus įrengtas šviesoforas šalia esančioje dabar nereguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje:
Pėstieji ir dviratininkai turės savo šviesoforus (pėsčiųjų šviesoforai, matomai, bus su laikmačiais):
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Gal jau ir latviai atsisako papildomų sekcijų į kairę
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąŠiaip paplitęs, tik dažniausiai ant laidų, kaip pvz. JAV
Gal jau ir latviai atsisako papildomų sekcijų į kairę
Šiaip labai įdomu, kad į kairę yra atskiras šviesoforas, nes kiek esu išmaišęs Latvijoje, tai visur posūkiai reguliuojami papildomomis sekcijomis. Vieninteliai atvejai, kai latviai naudodavo šviesoforus su trim rodyklėm, kiek esu matęs - kai posūkiai atskirti salelėmis nuo kitų eismo juostų.
Kai Lietuva 2012 m. atnaujino šviesoforų įrengimo taisykles, latviai buvo likę paskutinė šalis Europos Sąjungoje, kurioje buvo išlikęs sovietinis posūkių valdymas.
Comment
-
Parašė Garbanele Rodyti pranešimąŠiandien pastebėjau, kad buvo montuojamos važiuojamojoje dalyje naujos indukcinės kilpos Šiaurės pr / Jonavos g. sankryžoje. Pastaruoju metu šviesoforas veikė be jų, ko pasekoje dažnai būdavo ,,tuščių" fazių iš šalutinės gatvės - Šiaurės pr.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKaunas, Karaliaus Mindaugo pr. - Čiurlionio g. sankryža. Kai kurie vairuotojai vis dar neįsisamonina, kad yra tokios Stop linijos...
Atvaizdas
Comment
-
Parašė edvvis Rodyti pranešimąTeko matyt, kaip šioje vietoje mašina net nestabtelėjus ir nuvažiavo per raudoną, nusuko link stoties.. Likau stebėtis, kaip galima nepastebėti virš visos gatvės kabančių 4 šviesoforų
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąPrisipažinkit, kad ir jūs daug kur važiuojat iš atminties, tad bet kokie pasikeitimai akimirksniu nelieka pastebėti.
Comment
-
Beje, kadangi dažnai tenka važinėti dviračiu, tai kelis kartus pačiam teko susidurti, kad bent jau prie kai kurių naujų Kauno šviesoforų dviratininkas, sustojęs prie šviesoforinės sankryžos yra nefiksuojamas (specialiai ant tos indukcinės kilpos netgi sustoju), bet vis tiek nefiksuoja ir neįjungia tos fazės tiesiog, jei jokia didesnė transporto priemonė nelaukia ta pačia kryptimi.
Comment
Comment