Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Gaila, Rauodndvario pl. buvo viena iš pralaidesnių pagrindinių gatvių Kaune, dabar dėl prekyvos centro šviesoforas kamštį darys..
    Po rekonstrukcijos atsiras ir daugiau šviesoforų. Kaip minėjo projektuotojas, neapsaugotų kairiųjų posūkių išvis neturėtų likti. Visgi intensyvaus eismo gatvė. Reikia daugiau saugumo ir pėstiesiems - reguliuojamų pėsčiųjų perėjų vietoje nereguliuojamų.

    Comment


      Kai kurie vairuotojai neatsikrato įpročių nesustoti prieš Stop liniją ir brautis kuo arčiau sankryžos. Vieną tokį vakar užfiksavau Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryžoje. Iš pradžių buvo sustojęs vos už Stop linijos. Vėliau važiavo tol, kol šviesoforą kairėje matė tik persikreipęs. Jei būtų šviesoforai už sankryžos, tai greičiausiai ir perėją būtų kirtęs.

      Comment


        /\ Be ryšio ta nauja tvarka, kai nesimato šviesoforo priekyje.
        Sutrumpėja laukiančių mašinų skaičius iki sankryžos. Ypač tas matosi, kai yra nedidelės "kišenės" sukimui į kairę.

        Comment


          Be ryšio ir atsakymas į dsanto pranešimą. Viskas turi būti daroma kitų eismo dalyvių patogumui ir saugumui. Jeigu nori važinėti mašina - palauksi.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Be ryšio ir atsakymas į dsanto pranešimą.
            Nėra ką ten kalbėti apie tą situaciją. Nuvažiavo žmogus per toli.
            O nauja sistema nėra patogi.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Nėra ką ten kalbėti apie tą situaciją. Nuvažiavo žmogus per toli.
              O nauja sistema nėra patogi.
              Situacija ne tokia, kad jis nespėjo sustoti. Raudonas degė jau seniai. Bet jis specialiai važiavo į priekį. Kalbant apie kairiojo posūkio šviesoforus, jie puikiausiai matosi šone, net nereikia žiūrėti į viršutinį šviesoforą.

              Comment


                Šiaip atkreipiau dėmesį, kad Kaune bent jau keliose naujai įrengtose šviesoforinėse sankryžose, ypač pvz. Savanorių pr. / Utenos g. / Petrausko g., pasirodė, kad ir Šiaurės pr. / Sukilėlių pr. fazių trukmė kinta priklausomai nuo paros meto. Pvz. vėlai vakare Utenos g. žalias signalas dega vos keletą sekundžių, per jį spėja ravažiuoti vos kelios auto, kai dienos metu dega keletą kartų ilgiau. Tai man įdomu ar tie šviesoforai automatiškai taip sureguliuoti pagal paros laiką ar galbūt pagal realų vidutinį tuo metu laukiančių automobilių skaičių prie sankryžos?

                Comment


                  Parašė Garbanele Rodyti pranešimą
                  Šiaip atkreipiau dėmesį, kad Kaune bent jau keliose naujai įrengtose šviesoforinėse sankryžose, ypač pvz. Savanorių pr. / Utenos g. / Petrausko g., pasirodė, kad ir Šiaurės pr. / Sukilėlių pr. fazių trukmė kinta priklausomai nuo paros meto. Pvz. vėlai vakare Utenos g. žalias signalas dega vos keletą sekundžių, per jį spėja ravažiuoti vos kelios auto, kai dienos metu dega keletą kartų ilgiau. Tai man įdomu ar tie šviesoforai automatiškai taip sureguliuoti pagal paros laiką ar galbūt pagal realų vidutinį tuo metu laukiančių automobilių skaičių prie sankryžos?
                  Eismo davikliai kaip ir turėtų reguliuoti šį dalyką. "Po default'u" visada dega žalias pagrindiniam keliui.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Nėra ką ten kalbėti apie tą situaciją. Nuvažiavo žmogus per toli.
                    O nauja sistema nėra patogi.
                    Buvau neseniai Lenkijoj, tai ten ta nauja sistema - viskas labai patogu, šviesoforai viršuje matosi normaliai. Pas mus nesugeba padaryt kažkodėl, tai per aukštai, tai dar kas nors.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Buvau neseniai Lenkijoj, tai ten ta nauja sistema - viskas labai patogu, šviesoforai viršuje matosi normaliai.
                      Be abejo, kad matosi - jeigu stovi kiek toliau nuo šviesoforo. O kai šviesoforai yra už sankryžos, galima sustoti prie pat šviesoforo, kas yra labai gerai.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Be abejo, kad matosi - jeigu stovi kiek toliau nuo šviesoforo.
                        Tai yra jeigu stovi pagal taisykles ties STOP linija?
                        Ir jei sustoji ne pagal taisykles pravažiavęs stop linija kaltini ne save pažeidusį taisykles, o tvarką?

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Buvau neseniai Lenkijoj, tai ten ta nauja sistema - viskas labai patogu, šviesoforai viršuje matosi normaliai. Pas mus nesugeba padaryt kažkodėl, tai per aukštai, tai dar kas nors.
                          Lenkijoje gembė įrengiama toliau nei šalia kelio esantys šviesoforai:



                          Arba pati gembė būna išlenkta į priekį:



                          Nors kai kur gembės tikrai per toli nuo "Stop" linijų:



                          Pas mus, mano nuomone, būtų galima pasinaudoti Lenkijos praktika ir gembes statyti už perėjos, o šviesoforus šalia kelio prieš perėją. Šonuose šviesoforų nereikia stumti į priekį, o štai pastūmus į priekį šviesoforus ant gembės, pagerėtų šių matomumas. Kai kur projektuotojai taip daro ir pas mus. Molo sankryža Kaune:





                          Čia gembė irgi galėtų būti už perėjos:



                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Tai yra jeigu stovi pagal taisykles ties STOP linija?
                            Taip.

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Pas mus, mano nuomone, būtų galima pasinaudoti Lenkijos praktika ir gembes statyti už perėjos, o šviesoforus šalia kelio prieš perėją. Šonuose šviesoforų nereikia stumti į priekį, o štai pastūmus į priekį šviesoforus ant gembės, pagerėtų šių matomumas.
                              Pritarsiu, tikrai pageretu tu sviesoforu matomumas. O ne kaip dabar, kaba tik del vaizdo.

                              Comment


                                „Kas vyksta Kaune“ skaitytojai pranešė apie pirmadienio vakarą įvykusią avariją krauju pažymėtoje sankryžoje, kurioje tik praėjusią savaitę pradėjo veikti šviesoforais reguliuojama sankryža.

                                Vairuotojai teigia, kad atvažiuojant nuo Šančių link Karaliaus Mindaugo prospekto, šviesoforų matomumą silpnina tai, jog jie įrengti iš karto už tilto, dėl ko itin sumažėja matomumas. Ypač važiuojant greičiau nei leistina.
                                Geras argumentas, jei leki tai nesimato

                                Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/06/0...#ixzz3bsj0sR2B
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                  Geras argumentas, jei leki tai nesimato

                                  Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/06/0...#ixzz3bsj0sR2B
                                  Aš neįsivaizduoju, kaip vairuoja kai kurie vairuotojai. Šviesoforai įrengti virš kiekvienos eismo juostos, ir tai nemato. Jeigu būtų įjungę tuos senus mirksėjusius šviesoforus, kurių buvo vos po du kiekvienai krypčiai, tai ten dar daugiau avarijų būtų įvykę. O nuo Šančių, kaip žiūriu Google Maps, tai išvis vienas šviesoforas tik prieš sankryžą buvo kairėje pusėje. Dar vienas dešinėje, sukantiems į dešinę, bet jo atvažiuojant tiesiai iškart nepamatysi.

                                  https://www.google.lt/maps/@54.88300...!6m1!1e1?hl=lt
                                  Paskutinis taisė dsanto; 2015.06.02, 09:25.

                                  Comment


                                    Šiandien montavo videodetektorius Raudondvario pl. - Batniavos g. sankryžoje. Ne už kalnų šviesoforo įjungimas. Kadangi srautas iš / į Batniavos gatvę ten nedidelis, eismas Raudondvario plentu nebus labai stabdomas. Aš daugiau įžvelgčiau privalumą, kad per Raudondvario plentą bus saugi reguliuojama pėsčiųjų perėja.

                                    Comment


                                      Hm, o tai tarkime kuriose nors kitose Kauno šviesoforu reguliuojamose sankryžose irgi yra tie videodetektoriai? Nes visur kitur tai pastebėdavau tik sumontuotas tas indukcines kilpas važiuojamojoje dalyje...
                                      Paskutinis taisė Garbanele; 2015.06.05, 16:39.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Šiandien montavo videodetektorius Raudondvario pl. - Batniavos g. sankryžoje. Ne už kalnų šviesoforo įjungimas. Kadangi srautas iš / į Batniavos gatvę ten nedidelis, eismas Raudondvario plentu nebus labai stabdomas. Aš daugiau įžvelgčiau privalumą, kad per Raudondvario plentą bus saugi reguliuojama pėsčiųjų perėja.

                                        Atvaizdas
                                        Galima iš arčiau "pritraukti" tą videodetektorių?
                                        http://www.efoto.lt/user/26402/nuotraukos/geriausios

                                        Comment


                                          Parašė Garbanele Rodyti pranešimą
                                          Hm, o tai tarkime kuriose nors kitose Kauno šviesoforu reguliuojamose sankryžose irgi yra tie videotektoriai? Nes visur kitur tai pastebėdavau tik sumontuotas tas indukcines kilpas važiuojamojoje dalyje...
                                          Savanorių pr. - Birželio 23-iosios sankryžoj.

                                          Parašė zilviz Rodyti pranešimą
                                          Galima iš arčiau "pritraukti" tą videodetektorių?
                                          Foto padarysiu, kai veiks sankryža.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X