Parašė dinux
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Rusijoje nuo balandžio 15 d. įsigaliojo nauja KET redakcija, nuri numato naujus šviesoforus - papildoma sekcija, kai ji nedega, gali būti apšviesta raudonu kontūru:
Aišku, geriau, negu anksčiau, bet tas raudonas kontūras vis tiek neinformuoja vairuotojo, kokia rodyklė yra papildomoje sekcijoje. Be to - raudono signalo ties žaliu signalu nenumato Kelio ženklų ir signalų konvencija. Visame pasaulyje įprasta tvarka su trim rodyklėm yra žymiai aiškesnė:
Comment
-
Jau sumontuoti visi nauji šviesoforai Kauno Karaliaus Mindaugo - Čiurlionio prietilčio sankryžoje. Tikėtina, kitą savaitę gali juos įjungti.
Nuo Šančių:
Nuo Akropolio labai įdomu. Šviesoforai įrengti ant prie tilto pritvirtintų konstrukcijų:
Nuo prietilčio pusės:
Bus šviesoforas su papildoma sekcija į dešinę:
Senieji netrukus bus išmontuoti. Neliks šviesoforų už sankryžos:
Paskutinis taisė dsanto; 2015.05.09, 16:26.
Comment
-
Ar man čia taip tik pasirodė ar tikrai Jonavos g. ir Šiaurės pr. sankryžoje prie šviesoforų nebeliko tų indukcinių kilpų (eismo detektorių). Nors anksčiau kiek pamenu toje sankryžoje jos buvo. Atidžiai apžiūrėjau važiuojamąją dalį prie sankryžos iš visų pusių ir jų bent jau plika akimi nebematyti. Šitą įtarimą patvirtino ir įjungtas žalias šviesofoforo signalas iš šalutinio kelio - Šiaurės pr., nors nei laukiančių mašinų nei pėsčiųjų nebuvo. Įdomu kodėl taip padaryta? Juk susitaupytų laikas nejungiant ,,tuščios" fazės kaip pvz. prie pat esančioje naujoje Šiaurės pr. ir Sukilėlių pr. sankryžoje. kurioje šie detektoriai veikia.
Comment
-
Parašė Garbanele Rodyti pranešimąAr man čia taip tik pasirodė ar tikrai Jonavos g. ir Šiaurės pr. sankryžoje prie šviesoforų nebeliko tų indukcinių kilpų (eismo detektorių). Nors anksčiau kiek pamenu toje sankryžoje jos buvo. Atidžiai apžiūrėjau važiuojamąją dalį prie sankryžos iš visų pusių ir jų bent jau plika akimi nebematyti. Šitą įtarimą patvirtino ir įjungtas žalias šviesofoforo signalas iš šalutinio kelio - Šiaurės pr., nors nei laukiančių mašinų nei pėsčiųjų nebuvo. Įdomu kodėl taip padaryta? Juk susitaupytų laikas nejungiant ,,tuščios" fazės kaip pvz. prie pat esančioje naujoje Šiaurės pr. ir Sukilėlių pr. sankryžoje. kurioje šie detektoriai veikia.
Paskutinis taisė dsanto; 2015.05.09, 18:57.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąJau sumontuoti visi nauji šviesoforai Kauno Karaliaus Mindaugo - Čiurlionio prietilčio sankryžoje. Tikėtina, kitą savaitę gali juos įjungti.
Nuo Šančių:
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Nuo Akropolio labai įdomu. Šviesoforai įrengti ant prie tilto pritvirtintų konstrukcijų:
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Nuo prietilčio pusės:
Atvaizdas
Bus šviesoforas su papildoma sekcija į dešinę:
Atvaizdas
Senieji netrukus bus išmontuoti. Neliks šviesoforų už sankryžos:
Atvaizdas
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Garbanele Rodyti pranešimąO pagal tą naują tvarką galima sekcija į dešinę pusę? Ar neturėtų būti ,,pilnas" šviesoforas visomis kryptimis? Taip pat analogiškas neaiškumas man yra Šiaurės pr./ Sukilėlių pr. sankryžoje. Kairieji posūkiai yra su ,,pilnais šviesoforais", o kylantiems Šiaurės pr. ir sukantiems į dešinę - į Sukilėlių pr. tik sekcija. Ačiū už atsakymą.
Sukdamas į dešinę degant papildomai sekcijai su žaliu signalu, neturi nieko praleisti. Kai papildoma sekcija dega su raudonu signalu, turi duoti kelią pagal leidžiamą signalą važiuojančioms transporto priemonėms - abiejose minėtose sankryžose, konkrečiai, apsisukantiems.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPamodeliavau, kaip atrodys šviesoforai ir kokios galėtų būti fazės:
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPirmoje fazėje, manau, dar būtų galima leisti sukti į dešinę važiuojantiems nuo tilto (manau, kad du susiliejantys srautai ten turėtų sutilpti).
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKaip suprantu, už tilto buvusi Stop-linija bus perkelta prieš tiltą?
Pirmoje fazėje, manau, dar būtų galima leisti sukti į dešinę važiuojantiems nuo tilto (manau, kad du susiliejantys srautai ten turėtų sutilpti).
Comment
-
Parašė Garbanele Rodyti pranešimąHm, na jau pasimatė vienas iš šviesoforų statymo virš važiuojamosios dalies trūkumų - tiltai, viadukai, tuneliai Dabar turėsime šviesoforą kokia 30-40 m iki pačios gatvių sankirtos
Comment
-
Parašė Garbanele Rodyti pranešimąHm, na jau pasimatė vienas iš šviesoforų statymo virš važiuojamosios dalies trūkumų - tiltai, viadukai, tuneliai Dabar turėsime šviesoforą kokia 30-40 m iki pačios gatvių sankirtos
102. Per mažas šviesoforo signalų matomumas gali būti pagerintas didinant šviesos intensyvumą, gerinant kontrastą (žr. priedą), didinant optinių elementų skersmenį. Jeigu būtina, naudojamas kintamas šviesos intensyvumas dieną ir naktį.
Comment
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimą101. Įprastinėje situacijoje šviesoforų signalai turi būti matomi 35 m (80 m) atstumu, kai leistinasis greitis yra 50 km/h (70 km/h).
102. Per mažas šviesoforo signalų matomumas gali būti pagerintas didinant šviesos intensyvumą, gerinant kontrastą (žr. priedą), didinant optinių elementų skersmenį. Jeigu būtina, naudojamas kintamas šviesos intensyvumas dieną ir naktį.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNe į temą atsakei, ne apie matomumą kalbėjo. Pastebėjo, kad mašinos stovės 30-40m iki sankryžos
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kita vertus vedimo paviršius bent jau nuveda prie šviesoforų mygtukų ir tai jau progresas šioje srityje.Paskutinis taisė Ginthus; 2015.05.12, 11:41.
Comment
-
Kalbant apie mūsų naują šviesoforų įrengimo tvarką, kurią perėmėme iš Vokietijos, verta pastebėti, kad panaši tvarka galioja ir tokiose šalyse, kaip Čekija, Slovakija, Vengrija, Lenkija, Ispanija, Šveicarija ir kitose. Panašu, kad Vokietijos įrengimo tvarką perėmusi ir Graikija. Šviesoforai prieš sankryžą, gan aukštai virš važiuojamosios dalies, nepaisant to, kad nėra troleibusų. Stop linijos? Kur ne kur rasti galima.
Kreta, Graikijos sala:
Gal labiau išskirtinis dalykas - dvi mirksinčios rodyklės, įspėjančios apie pirmumą turintį eismą:
Comment
Comment