Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dinux Rodyti pranešimą
    O kokiu principu jie veikia? Vizualiai žiūrint, lyg apvijos kažkokios sudėtos.
    Indukcinės kilpos.

    Comment


      Rusijoje nuo balandžio 15 d. įsigaliojo nauja KET redakcija, nuri numato naujus šviesoforus - papildoma sekcija, kai ji nedega, gali būti apšviesta raudonu kontūru:



      Aišku, geriau, negu anksčiau, bet tas raudonas kontūras vis tiek neinformuoja vairuotojo, kokia rodyklė yra papildomoje sekcijoje. Be to - raudono signalo ties žaliu signalu nenumato Kelio ženklų ir signalų konvencija. Visame pasaulyje įprasta tvarka su trim rodyklėm yra žymiai aiškesnė:

      Comment


        Jau sumontuoti visi nauji šviesoforai Kauno Karaliaus Mindaugo - Čiurlionio prietilčio sankryžoje. Tikėtina, kitą savaitę gali juos įjungti.

        Nuo Šančių:







        Nuo Akropolio labai įdomu. Šviesoforai įrengti ant prie tilto pritvirtintų konstrukcijų:









        Nuo prietilčio pusės:



        Bus šviesoforas su papildoma sekcija į dešinę:



        Senieji netrukus bus išmontuoti. Neliks šviesoforų už sankryžos:



        Paskutinis taisė dsanto; 2015.05.09, 16:26.

        Comment


          Pamodeliavau, kaip atrodys šviesoforai ir kokios galėtų būti fazės:







          Comment


            Ar man čia taip tik pasirodė ar tikrai Jonavos g. ir Šiaurės pr. sankryžoje prie šviesoforų nebeliko tų indukcinių kilpų (eismo detektorių). Nors anksčiau kiek pamenu toje sankryžoje jos buvo. Atidžiai apžiūrėjau važiuojamąją dalį prie sankryžos iš visų pusių ir jų bent jau plika akimi nebematyti. Šitą įtarimą patvirtino ir įjungtas žalias šviesofoforo signalas iš šalutinio kelio - Šiaurės pr., nors nei laukiančių mašinų nei pėsčiųjų nebuvo. Įdomu kodėl taip padaryta? Juk susitaupytų laikas nejungiant ,,tuščios" fazės kaip pvz. prie pat esančioje naujoje Šiaurės pr. ir Sukilėlių pr. sankryžoje. kurioje šie detektoriai veikia.

            Comment


              Parašė Garbanele Rodyti pranešimą
              Ar man čia taip tik pasirodė ar tikrai Jonavos g. ir Šiaurės pr. sankryžoje prie šviesoforų nebeliko tų indukcinių kilpų (eismo detektorių). Nors anksčiau kiek pamenu toje sankryžoje jos buvo. Atidžiai apžiūrėjau važiuojamąją dalį prie sankryžos iš visų pusių ir jų bent jau plika akimi nebematyti. Šitą įtarimą patvirtino ir įjungtas žalias šviesofoforo signalas iš šalutinio kelio - Šiaurės pr., nors nei laukiančių mašinų nei pėsčiųjų nebuvo. Įdomu kodėl taip padaryta? Juk susitaupytų laikas nejungiant ,,tuščios" fazės kaip pvz. prie pat esančioje naujoje Šiaurės pr. ir Sukilėlių pr. sankryžoje. kurioje šie detektoriai veikia.
              Kaip tik ką tik į youtube įkėliau šios sankryžos video Abejoju, kad kilpas būtų pašalinę. Nebent yra gedimas su detektavimu? Beje, ši sankryža labai kvailai suprojektuota. Buvo galima laisvai suprojektuoti ją pagal aukščiau minėtos Karaliaus Mindaugo - Čiurlionio prietilčio sankryžos principą. Nereikėtų nei lentelių, o eismas būtų saugesnis ir pralaidus.





              Paskutinis taisė dsanto; 2015.05.09, 18:57.

              Comment


                Prasidėjo Kauno Raudondvario pl. - Batniavos g. sankryžos (šalia naujos parduotuvės Moki-veži, priešais troleibusų depą) įrengimo darbai.









                Bus įrengta saugumo salelė Raudondvario plente:





                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Jau sumontuoti visi nauji šviesoforai Kauno Karaliaus Mindaugo - Čiurlionio prietilčio sankryžoje. Tikėtina, kitą savaitę gali juos įjungti.

                  Nuo Šančių:

                  Atvaizdas


                  Atvaizdas


                  Atvaizdas


                  Nuo Akropolio labai įdomu. Šviesoforai įrengti ant prie tilto pritvirtintų konstrukcijų:

                  Atvaizdas


                  Atvaizdas


                  Atvaizdas


                  Atvaizdas


                  Nuo prietilčio pusės:

                  Atvaizdas


                  Bus šviesoforas su papildoma sekcija į dešinę:

                  Atvaizdas


                  Senieji netrukus bus išmontuoti. Neliks šviesoforų už sankryžos:

                  Atvaizdas


                  Atvaizdas
                  O pagal tą naują tvarką galima sekcija į dešinę pusę? Ar neturėtų būti ,,pilnas" šviesoforas visomis kryptimis? Taip pat analogiškas neaiškumas man yra Šiaurės pr./ Sukilėlių pr. sankryžoje. Kairieji posūkiai yra su ,,pilnais šviesoforais", o kylantiems Šiaurės pr. ir sukantiems į dešinę - į Sukilėlių pr. tik sekcija. Ačiū už atsakymą.

                  Comment


                    Parašė Garbanele Rodyti pranešimą
                    O pagal tą naują tvarką galima sekcija į dešinę pusę? Ar neturėtų būti ,,pilnas" šviesoforas visomis kryptimis? Taip pat analogiškas neaiškumas man yra Šiaurės pr./ Sukilėlių pr. sankryžoje. Kairieji posūkiai yra su ,,pilnais šviesoforais", o kylantiems Šiaurės pr. ir sukantiems į dešinę - į Sukilėlių pr. tik sekcija. Ačiū už atsakymą.
                    Dešiniajam posūkiui gali būti įrengta papildoma sekcija. Vieinitelis skirtumas nuo senos tvarkos, kad pagal naują tvarką negali būti derinio, kai dega pagrindinis žalias, o papildomos sekcijos signalas išjungtas.

                    Sukdamas į dešinę degant papildomai sekcijai su žaliu signalu, neturi nieko praleisti. Kai papildoma sekcija dega su raudonu signalu, turi duoti kelią pagal leidžiamą signalą važiuojančioms transporto priemonėms - abiejose minėtose sankryžose, konkrečiai, apsisukantiems.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Nuo Akropolio labai įdomu. Šviesoforai įrengti ant prie tilto pritvirtintų konstrukcijų:

                      Atvaizdas
                      Kaip suprantu, už tilto buvusi Stop-linija bus perkelta prieš tiltą?
                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Pamodeliavau, kaip atrodys šviesoforai ir kokios galėtų būti fazės:
                      Atvaizdas
                      Pirmoje fazėje, manau, dar būtų galima leisti sukti į dešinę važiuojantiems nuo tilto (manau, kad du susiliejantys srautai ten turėtų sutilpti).

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Pirmoje fazėje, manau, dar būtų galima leisti sukti į dešinę važiuojantiems nuo tilto (manau, kad du susiliejantys srautai ten turėtų sutilpti).
                        Tokiu atveju reikėtų srautus atskirti konstrukcinėmis priemonėmis. Be to, srautas į dešinę nemanau, kad yra labai didelis ir dviejų fazių tikrai pakaks.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Kaip suprantu, už tilto buvusi Stop-linija bus perkelta prieš tiltą?
                          Pirmoje fazėje, manau, dar būtų galima leisti sukti į dešinę važiuojantiems nuo tilto (manau, kad du susiliejantys srautai ten turėtų sutilpti).
                          Hm, na jau pasimatė vienas iš šviesoforų statymo virš važiuojamosios dalies trūkumų - tiltai, viadukai, tuneliai Dabar turėsime šviesoforą kokia 30-40 m iki pačios gatvių sankirtos

                          Comment


                            Parašė Garbanele Rodyti pranešimą
                            Hm, na jau pasimatė vienas iš šviesoforų statymo virš važiuojamosios dalies trūkumų - tiltai, viadukai, tuneliai Dabar turėsime šviesoforą kokia 30-40 m iki pačios gatvių sankirtos
                            Vokietija, šviesoforas už viaduko:

                            Comment


                              Parašė Garbanele Rodyti pranešimą
                              Hm, na jau pasimatė vienas iš šviesoforų statymo virš važiuojamosios dalies trūkumų - tiltai, viadukai, tuneliai Dabar turėsime šviesoforą kokia 30-40 m iki pačios gatvių sankirtos
                              101. Įprastinėje situacijoje šviesoforų signalai turi būti matomi 35 m (80 m) atstumu, kai leistinasis greitis yra 50 km/h (70 km/h).
                              102. Per mažas šviesoforo signalų matomumas gali būti pagerintas didinant šviesos intensyvumą, gerinant kontrastą (žr. priedą), didinant optinių elementų skersmenį. Jeigu būtina, naudojamas kintamas šviesos intensyvumas dieną ir naktį.

                              Comment


                                Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
                                101. Įprastinėje situacijoje šviesoforų signalai turi būti matomi 35 m (80 m) atstumu, kai leistinasis greitis yra 50 km/h (70 km/h).
                                102. Per mažas šviesoforo signalų matomumas gali būti pagerintas didinant šviesos intensyvumą, gerinant kontrastą (žr. priedą), didinant optinių elementų skersmenį. Jeigu būtina, naudojamas kintamas šviesos intensyvumas dieną ir naktį.
                                Ne į temą atsakei, ne apie matomumą kalbėjo. Pastebėjo, kad mašinos stovės 30-40m iki sankryžos

                                Comment


                                  ale tikrai

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                    Ne į temą atsakei, ne apie matomumą kalbėjo. Pastebėjo, kad mašinos stovės 30-40m iki sankryžos
                                    Nežinau, kokiais argumentais vadovavosi prietilčio sankryžos projektuotojai, bet, mano nuomone, tikrai buvo galima gembę pastumti į priekį, kad šviesoforai būtų matomi važiuojant po tiltu. Aišku, tokios situacijos netipiškos ir retos, tad reikia spręsti pagal kiekvieną atvejį atskirai.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Prasidėjo Kauno Raudondvario pl. - Batniavos g. sankryžos (šalia naujos parduotuvės Moki-veži, priešais troleibusų depą) įrengimo darbai.

                                      Atvaizdas


                                      Atvaizdas


                                      Bus įrengta saugumo salelė Raudondvario plente:

                                      Atvaizdas

                                      Įdomiai padaryti nužymėjimai silpnaregiams. Net ir sekdamas vedimo paviršiumi, nu niekaip neatrasi įspėjamojo paviršiaus
                                      Kita vertus vedimo paviršius bent jau nuveda prie šviesoforų mygtukų ir tai jau progresas šioje srityje.
                                      Paskutinis taisė Ginthus; 2015.05.12, 11:41.

                                      Comment


                                        Kalbant apie mūsų naują šviesoforų įrengimo tvarką, kurią perėmėme iš Vokietijos, verta pastebėti, kad panaši tvarka galioja ir tokiose šalyse, kaip Čekija, Slovakija, Vengrija, Lenkija, Ispanija, Šveicarija ir kitose. Panašu, kad Vokietijos įrengimo tvarką perėmusi ir Graikija. Šviesoforai prieš sankryžą, gan aukštai virš važiuojamosios dalies, nepaisant to, kad nėra troleibusų. Stop linijos? Kur ne kur rasti galima.

                                        Kreta, Graikijos sala:























                                        Gal labiau išskirtinis dalykas - dvi mirksinčios rodyklės, įspėjančios apie pirmumą turintį eismą:



                                        Comment


                                          Koso sala, Graikija. Pateikiu foto. Video padarysiu, lankydamasis Kose liepos mėnesį.

                                          Kose, kaip ir Kretoje, šviesoforų įrengimo tvarka panaši. Stop linijų praktiškai nerasta. Sustoji taip, kad matytum šviesoforą

















                                          Comment

                                          Working...
                                          X