Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar prisiminiau, kad 2010 m. vilniečiai Kaune įrenginėjo Pramonės pr. sankryžas. Dar nespėjus jų įjungti, konstrukcijos pradėjo sukinėtis, ir be audros:



    Teko jas sujungti:

    Comment


      Manau, turi būti įvesti gembių aukščio ir storių standartai. Tokie dalykai kaip "šiaudiniai" 5 m aukščio šviesoforai neturi būti.

      O gembių formos galėtų būti įvairios. Pvz., man gražiai žiūrisi šviesoforų dizainas neseniai rekonstruotoje Kairių g., Klaipėdoje (prie Tarptautinės perkėlos)
      Paskutinis taisė PoDV; 2015.04.23, 22:15.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Sena tvarka taip pat nebuvo bloga.
        Normaliai matosi kaip tik seni šviesoforai, o štai su naujais kartais yra problemų.
        Kokiu būdu seni šviesoforai matosi geriau negu nauji, jeigu įrengiant naujus šviesoforus įrengiami ir atskiri žemi šviesoforai dešinėje pusėje (taip pat kaip ir seni)?



        Dabartinis variantas yra tobulas, nes virš kiekvienos juostos šviesoforas yra taip pat gerai matomas, o ne kaip seniau 3-4 juostų kelias bet šviesoforas tik vienas žemas dešinėj pusėj, gerai matomas nebent dešniausiai važiuojančiam (+ dar dubliuojantis pakabintas kažkur ne į temą) . Kažkaip keista, kad tokioje akivaizdžioje vietoje dar yra užsispyrusiai tvirtinančių kitaip...

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          Manau, turi būti įvesti gembių aukščio ir storių standartai. Tokie dalykai kaip "šiaudiniai" 5 m aukščio šviesoforai neturi būti.

          O gembių formos galėtų būti įvairios. Pvz., man gražiai žiūrisi šviesoforų dizainas neseniai rekonstruotoje Kairių g., Klaipėdoje (prie Tarptautinės perkėlos)
          Kairių gatvėje gembės American style

          Comment


            Parašė R.A.M. Rodyti pranešimą

            Dabartinis variantas yra tobulas, nes virš kiekvienos juostos šviesoforas yra taip pat gerai matomas, o ne kaip seniau 3-4 juostų kelias bet šviesoforas tik vienas žemas dešinėj pusėj, gerai matomas nebent dešniausiai važiuojančiam (+ dar dubliuojantis pakabintas kažkur ne į temą) . Kažkaip keista, kad tokioje akivaizdžioje vietoje dar yra užsispyrusiai tvirtinančių kitaip...
            Gal treciam ar ketvirtam stovinciam jie ir yra matomi, bet
            tikrai ne pirmam. Pirmam lieka vienintelis sviesoforas is desines, kuris 3 juostu kelyje ne taip gerai ir matomas. Kai su sena tvarka buvo maziausiai du sviesoforai kurie buvo gerai matomi. Ir nereikejo kraipyt galva ir ieskot to prakeikto sviesoforo.

            Comment


              Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
              Gal treciam ar ketvirtam stovinciam jie ir yra matomi, bet
              tikrai ne pirmam. Pirmam lieka vienintelis sviesoforas is desines, kuris 3 juostu kelyje ne taip gerai ir matomas. Kai su sena tvarka buvo maziausiai du sviesoforai kurie buvo gerai matomi. Ir nereikejo kraipyt galva ir ieskot to prakeikto sviesoforo.
              Reik sustoti prie STOP linijos ir viskas kuo puikiausiai matosi.

              Comment


                Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                Reik sustoti prie STOP linijos ir viskas kuo puikiausiai matosi.
                Stop linijos kvailai arti supaisytos, o jei pirmoj juostoj autobusas - turi atsidaryt liuka, nusileist stoga arba kybot ant vairo pasikabines ir ieskot sviesoforo ) Nepatogesnio dalyko uz nauja tvarka neisivaizduoju. Visur vakaru europoj jie yra irengiami matomi arba net abejose juostos pusese (jei daugiau nei viena), o pas mus pakabina kiek imanoma auksciau ir dar stop juostos neperpiesia arba nupiesia nesveikai ari

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  O sako, kad nauja sistema yra gera. Jeigu šviesoforas būtų dubliuojamas už sankryžos, signalą vairuotojai matytų be didelių problemų. Tuo labiau, kad paprastą stiebą pasukti į šoną yra daug sunkiau, nei šitą konstrukciją.
                  O kas teises davė tokiems vairuotojams? Profesionalus vairuotojas ir be tokios ekstra situacijos sugebėtų susiorientuoti ir pravažiuoti.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    O kas teises davė tokiems vairuotojams? Profesionalus vairuotojas ir be tokios ekstra situacijos sugebėtų susiorientuoti ir pravažiuoti.
                    Profesionaliems vairuotojams (ir didžiajai daliai mėgėjų) ir žalia lentelė niekada nesukelia problemų.

                    Comment


                      Bet tema ne apie lentelę.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Šiaip is visų matytų šviesoforų irengimo tvarkų amerikietiška man yra pati geriausia - kai šviesoforai nedubliuojami bet statomi už sankryžos (ne prieš kaip pas mus). Tada nelieka tokiu problemų kaip per aukštai pakabintas ir dėl to nematomas. Nes dabar arba turiu sustot 5-10m prieš liniją (kuri ir taip 20m nuo sankryžos) arba persisverti per vairą ir užvertus galvą žiūrėt (tais atvejais kai šoninio nematai).

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Kairių gatvėje gembės American style

                          Kelias į Ameriką

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                            Kelias į Ameriką


                            Palyginimui su JAV

                            Comment


                              Parašė evil Rodyti pranešimą
                              Šiaip is visų matytų šviesoforų irengimo tvarkų amerikietiška man yra pati geriausia - kai šviesoforai nedubliuojami bet statomi už sankryžos (ne prieš kaip pas mus). Tada nelieka tokiu problemų kaip per aukštai pakabintas ir dėl to nematomas. Nes dabar arba turiu sustot 5-10m prieš liniją (kuri ir taip 20m nuo sankryžos) arba persisverti per vairą ir užvertus galvą žiūrėt (tais atvejais kai šoninio nematai).
                              O man amerikietiška tvarka statyti šviesofofus ant gembės už sankryžos nepatinka. Virš kiekvienos juostos kabinami šviesoforai, bet jie taip toli, kad dar reikia žiūrėti, kuris kuriai juostai skirtas. Be to, atvažiavę iš Europos kartais įvažiuoja į sankryžą, nes neįvertina atstumo, įpratę, kad gembės Europoje statomos prieš sankryžą.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Be to, atvažiavę iš Europos kartais įvažiuoja į sankryžą, nes neįvertina atstumo, įpratę, kad gembės Europoje statomos prieš sankryžą.
                                Reikia stebėti visą kelią, o ne tik šviesoforo signalą.

                                Comment


                                  Dar biški apie projektotoju kompetencija...



                                  Paskutinis taisė Diim4iik; 2015.05.01, 18:55.

                                  Comment


                                    Šiaip čia ir reglamentavimo spragos, kad dabar reikia prismaigstyti atskirų atramų šviesoforams ir ženklams (ypač perėjos). Nors šiuo atveju kiek kitaip.
                                    O kalbant apie situaciją nuotraukose, tai ten iš dešinės privažiavus prie sankryžos (iš Viršuliškių skg.) ir sustojus posūkiui į kairę lygiai prie stop linijos, tai visą kairiojo posūkio šviesoforą užstoja kažkuris iš ženklų (berods pėsčiųjų perėjos).

                                    Comment


                                      Po truputį juda Kauno Karaliaus Mindaugo pr. - Čiurlionio g. sankryžos rekonstrukcijos darbai. Nuo Šančių pusės:







                                      Jau įrengti eismo detektoriai:



                                      Nuo prietilčio pusės:





                                      Karaliaus Mindaugo pr. nuo Akropolio pusės. Kol kas įrengta tik atrama šone:

                                      Comment


                                        Gavau atsakymą iš Mažeikių raj. savivaldybės. Šiuo metu, pažeidžiant šviesoforų taisykles, Daukšos g. pirma eismo juosta, kuri skirta važiavimui tiesiai ir į dešinę, turi šviesoforą su papildoma sekcija į dešinę. Ši sekcija dega ir su raudonu signalu, o tai priverčia norinčius važiuoti tiesiai sukti į dešinę:



                                        Padėties ištaisymui važiuojamoji dalis bus išplatinta iki trijų eismo juostų. Savivaldybei pasiūliau papildomą sekciją pakeisti atskiru šviesoforu, siekiant užtikrinti didesnį pralaidumą važiuojantiems tiesiai.

                                        Jei pėsčiasis nuspaustų mygtuką, posūkis į dešinę būtų draudžiamas, o važiavimas tiesiai – leidžiamas:



                                        Jeigu pėsčiasis nenuspaustų mygtuko, važiavimas tiesiai ir į dešinę būtų leidžiamas kartu:



                                        Papildomai posūkis į dešinę būtų leidžiamas kartu su kairiuoju posūkiu iš Žemaitijos g.:

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Po truputį juda Kauno Karaliaus Mindaugo pr. - Čiurlionio g. sankryžos rekonstrukcijos darbai. Nuo Šančių pusės:
                                          Jau įrengti eismo detektoriai:
                                          O kokiu principu jie veikia? Vizualiai žiūrint, lyg apvijos kažkokios sudėtos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X