Parašė ViR2
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNatūralu, kad atsiradus papildomai fazei iš šalutinio kelio, pablogėjo situacija pagrindiniame kelyje. Šiandien kalbėjau su savivaldybės atstovu, sankryžos valdymas dar koreguojamas. Palauksim rezultatų.
Comment
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimąKad suprogramuoti iš karto laikus teisingai reikia turėti specialų softą ir atlikti modeliavimą. O čia jau gaunas diplominis darbas, todėl einama paprastesniu būdu, pritempimo būdu
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąŠiandie važiavau pro naująjį Brželio 23 iosios ir savanorių prospekto šviesoforą. Tai galiu pasakyti kad kol kas ten katastrofa. Pradžioj nesupratau kodėl dar ties partizanų gatvės sankryža nuo telekomo pusės jau susidarė kamštis. O pasirodo kad ten naujasis savanorių pr. šviesoforas. Panaikinta žalioji kortelė ir nėra jokios atskiros sekcijos sukantiems į savanorių prospektą.
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąna zaliu rodykliu panaikinimas tik padidins kamscius, gali ta neigti, kaip nori, bet faktas, kaip blynas. Kur panaikino rodykles - prailgejo eiles labai pastebimai
Be to, rekonstruojant sovietines sankryžas, atsiranda saugos laikai. Jei seniau vieniems užsidegus raudonam, kitiems iškart degdavosi žalias, tai dabar jis užsidega tik po apskaičiuoto saugos laiko.
Apie Molo sankryžą praktiškai nėra ką kalbėti, nes tai išvis nauja sankryža ir natūralu, kad 4 fazių sankryžoje visiems reikia pastovėti.
Rekonstruotose sovietinėse sankryžose ne pirmą kartą pastebiu, kad kai kurie vairuotojai, net ir matydami naują šviesoforą, nepastebi, kad nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis. Dar ir šiandien Savanorių pr. - Birželio 23-iosios g. sankryžoje kai kurie suka į dešinę per raudoną. Atsiranda ir tokių, kurie stovi pirmoje eismo juostoje, ir, pamatę iš galo posūkį į dešinę rodantį vairuotoją, metasi į antrą juostą, kad praleistų sukantįjį į dešinę. Šis kaip niekur nieko ir pasuka į dešinę per neegzistuojančią lentelę. O praleidusysis stovi gerokai už "Stop" linijos, po šviesoforu. Senoji tvarka tokiems vairuotojams buvo paranki, nes jie vis tiek matydavo šviesoforą už sankryžos. Dabar jau sudėtingiau, tai gal kitą kartą jis sustos taisyklingai prieš "Stop" liniją?
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąStop juostos negarantuoja matomumo Dazniausiais atvejais jos yra labai labai arti sviesoforo ir turetu buti atitraukos
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKalbam konkrečiai tada Bent jau Kaune visose naujose sankryžose "Stop" linijų atstumas nuo šviesoforų yra 10 m. Ar tai mažai?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai yra neproduktyviai daug - taip ilginami kamščiai ir be reikalo deginamas kuras (užteršiant aplinką).
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKuo atstumas nuo šviesoforų iki "Stop" linijos didina kamsčius? Vairuotojai pradeda važiuoti nuo "Stop" linijos ir baigia važiuoti iki jos. Galima "Stop" liniją nubrėžti prie pat sankryžos, o šviesoforus su gembe perkelti už sankryžos, kaip JAV. Ar nuo to per žalią pravažiuos daugiau mašinų? Yra žalio signalo laikas, ir jis apsprendžia, kiek pravažiuos automobilių. Įvertinus tai, kad dabar nėra šviesoforų už sankryžos, sumažėja tikimybė, kad šviesoforą pravažiavęs vairuotojas, užsidegus draudžiamam signalui, liks pusiau įvažiavęs į sankryžą ir nebaigs manevro, kas dažnai matoma senose sankryžose.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKamščiai didėja tik tuo atveju, jeigu mašinų eilė nusidriekia iki gretimos sankryžos, ir ją užkiša. Nors vėlgi, jeigu sankryžoje kliūtis, į ją įvažiuoti draudžiama, taigi teoriškai šis punktas irgi nėra validus.
Be to, man asmeniškai geriau, kai įvažiavus į sankryžą neblaško tiek mano, tiek ir kitų krypčių šviesoforų signalai.
Bet apskritai kartais šiurpas pereina, kaip važiuoja vairuotojai. Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryžoje šiandien mačiau tokią situaciją. Degė raudonas su papildoma sekcija. Vėliau ji užgęso, bet po kokių trijų sekundžių automobilis kaip niekur nieko pasuko į dešinę. Ir po sekundės iš dešinės pusės į gatvę išėjo pėstieji. Bent sekunde vėliau būtų pravažiavęs, ir kas žino... Baisu...
Paskutinis taisė dsanto; 2015.04.03, 19:07.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKuo atstumas nuo šviesoforų iki "Stop" linijos didina kamsčius? Vairuotojai pradeda važiuoti nuo "Stop" linijos ir baigia važiuoti iki jos.
Parašė dsanto Rodyti pranešimąGalima "Stop" liniją nubrėžti prie pat sankryžos, o šviesoforus su gembe perkelti už sankryžos, kaip JAV.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą[...] Bet dėl žalių lentelių eismo įvykių taip pat mažai buvo (jeigu buvo). [...]
Dabar greičiausiai vienas, ar keli asmenys, bandys aiškinti, kad tai vairuotojų kultūros stoka ir pan. Bet jei vairuotojai nemoka kultūringai važinėti ir nepavyksta jų išauklėti, tada reikia NAIKINTI nekultūringumo priežastis.
Nepamenu, kad buvo paminėta dar viena lentelės sukeliama problema. Kai kuriuose keliuose, kuriuose kiekviena kryptimi yra po vieną eismo juostą, vairuotojai suformuoja papildomą eismo juostą, kad sukantys pagal papildomą lentelę nesinervintu. Tačiau tokiu atveju būna sunku įsukti į gatvę, kurioje atsirado papildoma eismo juosta, nes paprasčiausiai sunku tilpti su automobiliu ir reikia rizikuoti pažeisti kitą automobilį, arba paaukoti saviškį, kliudant bortelį.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąDabar greičiausiai vienas, ar keli asmenys, bandys aiškinti, kad tai vairuotojų kultūros stoka ir pan.
Comment
-
Ką apie "patobulintą" šviesoforą mano piliečiai, važiuojantys per atnaujintą sankryžą? https://www.facebook.com/Kaunas.gyva...53234052912072 (skaityti komentarus).
Gero stovėjimo kamščiuose, kolegos.
Problemos sprendimas draudimais yra jėga! Ai ne, pala.. Ne jėga..
Comment
-
Parašė edvvis Rodyti pranešimąKą apie "patobulintą" šviesoforą mano piliečiai, važiuojantys per atnaujintą sankryžą? https://www.facebook.com/Kaunas.gyva...53234052912072 (skaityti komentarus).
Gero stovėjimo kamščiuose, kolegos.
Problemos sprendimas draudimais yra jėga! Ai ne, pala.. Ne jėga..
Comment
-
Ką tik važiavau, kirtau Savanorių pr. iš Žukausko g. pusės. Ant kelio dangos rodyklės vis dar neperpieštos, o ženklai sukabinti pagal naują tvarką, trečia juosta tiesiai ir į kairę, antra tiesiai, pirma tik į dešinę. Rezultate automobiliai visom trim juostom važiuoja tiesiai ir bando susitalpinti į dvi Birželio 23-čios juostas.
Comment
Comment