Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Super, va čia tempas darbų, o ne Sukilėlių - Šiaurės, kur 3 mėnesius krapštėsi.
    Ten krapštėsi ilgiau 5 mėnesius

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Yra nurodytas minimalus aukštis 5 m. Kažkodėl vokiečiai į dangų nekabina. Dar kartą pasitvirtina taisyklė, kad lietuviams turi būti viskas apribota ir tiesmuksi surašyta.
      Kaip tik aiškių ribų nustatymas techniniuose dokumentuose yra gerai. Turi būti aiškiai parašyta: "nuo ... iki ... ". Kitaip ir būti negali.
      Paskutinis taisė Aleksio; 2015.03.27, 22:00.

      Comment


        Parašė disident Rodyti pranešimą
        Super, va čia tempas darbų, o ne Sukilėlių - Šiaurės, kur 3 mėnesius krapštėsi.
        Čia tik užteko įrengti šviesoforus. Ten dar reikėjo nutiestas papildomas juostas.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          Čia tik užteko įrengti šviesoforus. Ten dar reikėjo nutiestas papildomas juostas.
          Tikrai ne 5 mėnesių darbas

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Kaip tik aikių ribų nustatymas techniniuose dokumentuose yra gerai. Turi būti aiškiai parašyta: "nuo ... iki ... ". Kitaip ir būti negali.
            Taip buvo anksčiau. O dabar viską kopijuojame nuo vokiečių. Anie gal labiau pratę pasikliauti kompetetingų projektuotojų sveika nuovoka, tad ir daugiau laisvės paliekama. Reikia keisti pačius projektavimo principus, į viską žiūrėti labiau kompleksiškai. Pvz. kad atitikti apsauginių barjerų įrengimo taisykles, reikia pirma pasirinkti reikiamo pločio žemės ruožą, neprojektuoti apšvietimo stulpų skiriamojoje juostoje ir pan., o ne po visko sukti galvą, kokiais gi atitvarais atitverti tuos prakeiktus apšvietimo stulpus. Turi dar užaugti nauja karta.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Kaip tik aiškių ribų nustatymas techniniuose dokumentuose yra gerai. Turi būti aiškiai parašyta: "nuo ... iki ... ". Kitaip ir būti negali.
              Būtent taip ir pasakė dsanto . Beje, Vilniuje Skersinės ir Molėtų pl. sankryžoje nauji šviesoforai jau žmoniškame aukštyje - kaip tik kokie 5 metrai. Matomai arba suveikė sveikas protas arba dėl taupumo, mat šviesoforų gembės labai jau masyvios.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Būtent taip ir pasakė dsanto . Beje, Vilniuje Skersinės ir Molėtų pl. sankryžoje nauji šviesoforai jau žmoniškame aukštyje - kaip tik kokie 5 metrai. Matomai arba suveikė sveikas protas arba dėl taupumo, mat šviesoforų gembės labai jau masyvios.
                Kaune jau irgi kuo žemiau kabina. Nieko čia nepritaupysi, turbūt ir projektuotojai, ir savivaldybės suprato. Aišku, kai kur yra troleibusų laidai, bet niekas netrukdo šviesoforus statyti iš šono, o ne virš laidų.

                Comment


                  Foto / videoreportažas iš Savanorių pr. - Birželio 23-iosios - Žukausko g. sankryžos Kaune. 1984 m. įrengta sankryža rekonstruota. Fazės važiuojant iš Birželio 23-iosios ir Žukausko gatvių dabar atskirtos (seniau buvo ta pati fazė). Dėl to pailgėjo ciklo laikas. Tikėkimės, artimiausiu metu sureguliuos fazių laikus ir sankryžą integruos vėl į Savanorių pr. žaliąją bangą (šiuo metu tai dar nepadaryta).

                  Savanorių pr. privažiavimas nuo Muravos pusės. Pakeistas šviesoforų išdėstymas - panaikintas šviesoforas už sankryžos, šviesoforai įrengti virš gatvės. Pėstiesiems suteiktas pirmumas įžengti į pėsčiųjų perėją - kadangi panaikinta lentelė su žalia rodykle, pėstieji gali pilnai pasinaudoti šia teise.

                  Prieš rekonstrukciją:



                  Po rekonstrukcijos:



                  Senieji šviesoforai dar neišmontuoti:



                  Video:



                  Savanorių pr. privažiavimas nuo centro pusės. Viskas analogiška kaip ir įvažiavime prieš tai, tik salelėje įrengtas transporto šviesoforas.

                  Prieš rekonstrukciją iš vairuotojų pusės:



                  Po rekonstrukcijos iš vairuotojų pusės:



                  Prieš rekonstrukciją iš pėsčiųjų pusės:



                  Po rekonstrukcijos iš pėsčiųjų pusės. Salelėje įrengti pėsčiųjų šviesoforai:



                  Pėsčiųjų mygtukai dar neveikia:



                  Salelėje mygtukas dar neįrengtas (penktadienis - darbas baigtas ):



                  Video:

                  Comment


                    Privažiavimas iš Žukausko gatvės. Anksčiau posūkis į kairę būdavo neapsaugotas. Be to, žalias signalas priešpriešiniam eismui degdavo ilgiau, todėl net užsidegus raudonam signalui tekdavo stovėti vidury sankryžos norint pasukti į kairę. Dabar posūkis į kairę visiškai apsaugotas.

                    Prieš rekonstrukciją iš vairuotojų pusės:



                    Po rekonstrukcijos iš vairuotojų pusės:



                    Prieš rekonstrukciją iš pėsčiųjų pusės:







                    Po rekonstrukcijos iš pėsčiųjų pusės:





                    Video:

                    Comment


                      Privažiavimas iš Birželio 23-iosios gatvės. Anksčiau posūkis į kairę būdavo iš dalies apsaugotas - priešpriešiniam eismui ir lygiagrečiai einantiems pėstiesiems raudonas signalas užsidegdavo anksčiau. Dabar posūkis į kairę visiškai apsaugotas.

                      Prieš rekonstrukciją iš vairuotojų pusės:



                      Po rekonstrukcijos iš vairuotojų pusės:



                      Prieš rekonstrukciją iš pėsčiųjų pusės:







                      Po rekonstrukcijos iš pėsčiųjų pusės:



                      Video:

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Savanorių pr. privažiavimas nuo Muravos pusės. Pakeistas šviesoforų išdėstymas - panaikintas šviesoforas už sankryžos, šviesoforai įrengti virš gatvės. Pėstiesiems suteiktas pirmumas įžengti į pėsčiųjų perėją - kadangi panaikinta lentelė su žalia rodykle, pėstieji gali pilnai pasinaudoti šia teise.
                        Kiek neįprastai kai tau kaip vairuotojui dega žalias kairėn (ne lentelė), bet dar turi ir pėsčiuosius praleist.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Kiek neįprastai kai tau kaip vairuotojui dega žalias kairėn (ne lentelė), bet dar turi ir pėsčiuosius praleist.
                          Gal dešinėn? O kas čia keisto? Ir prieš tai sukant dešinėn reikėjo praleisti pėsčiuosius.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Gal dešinėn? O kas čia keisto? Ir prieš tai sukant dešinėn reikėjo praleisti pėsčiuosius.
                            Taip, dešinėn. Keista, nes norisi, kad kai tau dega žalias nereikėtų galvoti apie pėsčiuosius.
                            O kodėl rašai, kad tik dabar pirmumą turės pėstieji jei ir anksčiau jį turėjo?

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Taip, dešinėn. Keista, nes norisi, kad kai tau dega žalias nereikėtų galvoti apie pėsčiuosius.
                              O kodėl rašai, kad tik dabar pirmumą turės pėstieji jei ir anksčiau jį turėjo?
                              Kai yra lentelė, į dešinę sukama nuolat, todėl kartais pėsčiajam gali būti sunkiau įžengti į perėją, užsidegus žaliam signalui. Kai nėra lentelės, pėstieji netrukdomai gali įžengti į perėją, nes jų žalias signalas uždegamas mažiausiai 1 s anksčiau nei transporto. Tad automobilis perėją privažiuoja po kelių sekundžių, kai pėsčiasis jau eina perėja. Beje, minėtoje sankryžoje iš Žukausko g. neteisingai suprogramuota - pėsčiųjų ir transporto žali signalai užsidega vienu metu, reikės informuoti savivaldybę.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Kiek neįprastai kai tau kaip vairuotojui dega žalias kairėn (ne lentelė), bet dar turi ir pėsčiuosius praleist.
                                Visose sankryžose, kur nėra papildomų krypčių sekcijų ar šviesoforų, reikia praleist pėsčiuosius sukant į kairę ar dešinę. Artimiausias pavyzdys Kaune - Žukausko/Lukšio sankryža.

                                Comment


                                  Ir vel problema, kai atsistoji 2-4tas (o pirmoj autobusas) - neimanoma matyt signalo ir tenka laukt, kol kazkas pajudes arba prades pypsint... Kas per fetishas su tais ant dangaus kabinamais sviesoforais, kodel negalima pvz salelej irengt ar bent nuleist i normalu auksti, kuriam butu galima signala matyt ir nevairuojant cabrio, kaip tai yra daroma visoj likusioj Europoj?

                                  Comment


                                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                    Ir vel problema, kai atsistoji 2-4tas (o pirmoj autobusas) - neimanoma matyt signalo ir tenka laukt, kol kazkas pajudes arba prades pypsint... Kas per fetishas su tais ant dangaus kabinamais sviesoforais, kodel negalima pvz salelej irengt ar bent nuleist i normalu auksti, kuriam butu galima signala matyt ir nevairuojant cabrio, kaip tai yra daroma visoj likusioj Europoj?
                                    Jei yra salelė, tai joje ir įrengiamas šviesoforas. O dėl aukščio tai minimalus aukštis 5 m. Aukščiau kabinama nebent dėl troleibusų laidų Kaune ir Vilniuje, arba kartais dėl nepaaiškinamų priežasčių, kaip pvz.: Pilaitės pr. prie Prismos arba Buivydiškių - Dūkštų sankryžose, kur šviesoforai kabo padangėse, o troleibusų laidų nė kvapo.

                                    Comment


                                      Šiandie važiavau pro naująjį Brželio 23 iosios ir savanorių prospekto šviesoforą. Tai galiu pasakyti kad kol kas ten katastrofa. Pradžioj nesupratau kodėl dar ties partizanų gatvės sankryža nuo telekomo pusės jau susidarė kamštis. O pasirodo kad ten naujasis savanorių pr. šviesoforas. Panaikinta žalioji kortelė ir nėra jokios atskiros sekcijos sukantiems į savanorių prospektą.
                                      Kol kas man labai stipriai nuvilia nauji Kauno šviesoforai. Prie molo nuo stoties atvažiuojant ir norint įsukti į molą tenka laukti pakankamai ilgai nors nei vieno pėsčiojo tenai nėra.. ir t.t.
                                      Taip pat naujasis šviesoforas šiaurės pr. sudaro žymiai didesnes automobilių spūstis nei anksčiau.
                                      Paskutinis taisė GediminasJa; 2015.04.01, 19:41.

                                      Comment


                                        Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                                        Šiandie važiavau pro naująjį Brželio 23 iosios ir savanorių prospekto šviesoforą. Tai galiu pasakyti kad kol kas ten katastrofa. Pradžioj nesupratau kodėl dar ties partizanų gatvės sankryža nuo telekomo pusės jau susidarė kamštis. O pasirodo kad ten naujasis savanorių pr. šviesoforas. Panaikinta žalioji kortelė ir nėra jokios atskiros sekcijos sukantiems į savanorių prospektą.
                                        Kol kas man labai stipriai nuvilia nauji Kauno šviesoforai. Prie molo nuo stoties atvažiuojant ir norint įsukti į molą tenka laukti pakankamai ilgai nors nei vieno pėsčiojo tenai nėra.. ir t.t.
                                        Taip pat naujasis šviesoforas šiaurės pr. sudaro žymiai didesnes automobilių spūstis nei anksčiau.
                                        Savanorių pr. - Birželio 23-iosios sankryžoje, kaip jau rašiau, pailgėjo ciklas:

                                        http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1575

                                        Natūralu, kad atsiradus papildomai fazei iš šalutinio kelio, pablogėjo situacija pagrindiniame kelyje. Šiandien kalbėjau su savivaldybės atstovu, sankryžos valdymas dar koreguojamas. Palauksim rezultatų.

                                        Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryžoje jau anksčiau esu sakęs, kad šalutiniuose keliuose reikalingi atskiri šviesoforai į dešinę. Nes dabar posūkiai į dešinę iš šalutinių kelių piko metu tikrai nepralaidūs.

                                        Dėl Molo sankryžos, turėkime omenyje, kad anksčiau ten sankryžos nebuvo. Ir kalbant apie važiavimą Baršausko gatve nuo centro, atsirado dvi fazės, kurios stabdo šį srautą. T.y. nuo VI forto žiedo ir iš prekybos centro sukama į kairę. Natūralu, kad eismas nuo centro dabar turi laukti, ko seniau išvis nereikėjo daryti.

                                        Comment


                                          na zaliu rodykliu panaikinimas tik padidins kamscius, gali ta neigti, kaip nori, bet faktas, kaip blynas. Kur panaikino rodykles - prailgejo eiles labai pastebimai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X