Jie veikia kartu. Dubliuoti vieno šalia kito niekas nedraudžia
Ta prasme jie visą laiką šviečia identiškai? Galvojau, kad kairysis reguliuoja sukimą į kairę ir jo fazės kartais skirtingos. Tada dar didesnis absurdas, kam dviejų vienodai šviečiančių, kad geriau matytųs?
Ta prasme jie visą laiką šviečia identiškai? Galvojau, kad kairysis reguliuoja sukimą į kairę ir jo fazės kartais skirtingos. Tada dar didesnis absurdas, kam dviejų vienodai šviečiančių, kad geriau matytųs?
Jei gali, prie progos padaryk foto. Tada pakomentuosiu. Kiek pamenu, tie be rodyklių šviečia kartu, su rodyklėmis - atskirai.
Šiek tiek persistengta su tuo dubliuojančių šviesoforų kabinimu viršuje. Mano supratimu, jeigu ta kryptimi yra ne daugiau nei trys eismo juostos (o daugiau būna labai retai) pilnai pakaktų ir vieno šviesoforo kabančio viršuje. Dabar būna pakabinama jų daug, bet jie ne padeda, o klaidina.
Šiek tiek persistengta su tuo dubliuojančių šviesoforų kabinimu viršuje. Mano supratimu, jeigu ta kryptimi yra ne daugiau nei trys eismo juostos (o daugiau būna labai retai) pilnai pakaktų ir vieno šviesoforo kabančio viršuje. Dabar būna pakabinama jų daug, bet jie ne padeda, o klaidina.
Tai žinok čia atvejis dar geresnis - juostos dvi, virš pirmos juostos kabo vienas ir virš antros dar du. Tu turbūt sakai, kad esant 2, ar netgi 3, juostoms užtektų ir vieno, o čia ne tai, kad du, bet trys šviesaforai virš 2 juostų
O dėl tavo pasakymo tau nepritariu - labai puiku kai kiekviena juosta turi po savo šviesaforą
Tai žinok čia atvejis dar geresnis - juostos dvi, virš pirmos juostos kabo vienas ir virš antros dar du. Tu turbūt sakai, kad esant 2, ar netgi 3, juostoms užtektų ir vieno, o čia ne tai, kad du, bet trys šviesaforai virš 2 juostų
Jau supratau, kad čia kažkokia parodija manau situaciją vis vien ištaisys.
O dėl tavo pasakymo tau nepritariu - labai puiku kai kiekviena juosta turi po savo šviesaforą
Bet dar puikiau yra kai visumoje visas sistemos realizavimas yra visur identiškas ir vienodas.
Mano supratimu sistema visų pirma turi būti racionali ir optimali. Žiūrint iš šios pusės, nėra jokios būtinybės virš kiekvienos juostos pakabinti po šviesoforą. Todėl galima sutaupyti įrangos, gembių (metalo) ir kt. medžiagų sąskaita.
Kitas dalykas, jau minėtas vienodumas. Ne visada užteks pastatyti gembę, kad pakabinti šviesoforus virš kiekvienos juostos. Kartais prireiks dar ir antros (iš kitos pusės) arba paprasčiau bus įrengti rėmą. Tačiau tokie sprendimai centrinėse miestų dalyse sukelia nemažą vizualinę taršą. Ypač jeigu sankryžų mažais atstumais yra daug, tai bendras vaizdas atrodo kiek perkrautas.
O galiausiai, bent jau man, tai daugybė šviesoforų atskiroms juostoms kažkodėl asocijuojasi su magistralinėmis gatvėmis, užmiesčio keliais ir pan. T.y. ten kur važiavimo greitis yra gerokai didesnis. Todėl matant tokius sprendimus gatvėse, kuriose leistinas greitis tik 50 km/h, nejučia kyla mintis - kažkas čia ne taip.
Privažiavimas Šiaurės pr. nuo Maximos. Kairysis posūkis būdavo neapsaugotas, tad sukeldavo problemų norintiems pasukti į kairę. Ypač problematiška būdavo visuomeniniam transportui. Dabar posūkis į kairę apsaugotas:
Privažiavimas Sukilėlių pr. nuo Klinikų. Kairiajam posūkiui panaikinta papildoma sekcija, įrengtas atskiras šviesoforas į kairę. Šioje fazėje visos kryptys leidžiamos vienu metu:
Pastebėjau vieną labai rimtą šios Sukilėlių - Šiaurės pr. sankryžos trūkumą. Esant kairio posūkio fazei iš Šiaurės pr. į Ašigalio ir Sukilėlių gatves, neleidžiami dešinieji posūkiai iš Sukilėlių ir Ašigalio g. į Šiaurės pr. Nesuprantama, kodėl to nepadaryta. Apsisukinėjančių ten beveik nebūna, pėstieji taip pat šioje fazėje nevaikšto.
Pastebėjau vieną labai rimtą šios Sukilėlių - Šiaurės pr. sankryžos trūkumą. Esant kairio posūkio fazei iš Šiaurės pr. į Ašigalio ir Sukilėlių gatves, neleidžiami dešinieji posūkiai iš Sukilėlių ir Ašigalio g. į Šiaurės pr. Nesuprantama, kodėl to nepadaryta. Apsisukinėjančių ten beveik nebūna, pėstieji taip pat šioje fazėje nevaikšto.
Sutinku. Pilnai galima įrengti atskirus šviesoforus į dešinę.
Pramonės pr. - Draugystės g. sankryža, rekonstruota 2010 m. pagal seną standartą, tačiau jau tuomet atsižvelgta į tuo metu dar neįsigaliojusias naujas šviesoforų įrengimo taisykles: šviesoforai tiesiai be rodyklių, standartizuoti pėsčiųjų šviesoforų simboliai, pirmą kartą Lietuvoje kairiajam posūkiui numatytos vokiško tipo rodyklės:
P.S. Pėstiesiems pagal vilniečių projektą iš pradžių buvo įrengti trijų sekcijų transporto šviesoforai, tačiau laiku informavus savivaldybę, jie buvo pakeisti į dviejų sekcijų pėsčiųjų šviesoforus su simboliais.
2008 m. įrengta reguliuojama Jonavos g. - Nuokalnės g. sankryža. Viena pirmųjų sankryžų Kaune, kur kairiajam posūkiui įrengtos ne tik papildomos sekcijos, bet ir atskiras šviesoforas į kairę:
2008 m. įrengta reguliuojama Jonavos g. - Nuokalnės g. sankryža. Viena pirmųjų sankryžų Kaune, kur kairiajam posūkiui įrengtos ne tik papildomos sekcijos, bet ir atskiras šviesoforas į kairę:
Jei šią sankryžą rengtų 2015 tai sekcijos nebūtų? Šiaip aš jau nesigaudau tarp tų visokiausių variantų. Yra senas ir naujas standartai ir paskui dar visokiausi tarpiniai variantai, be jokios tvarkos, kaip sugalvoja vos ne
Jei šią sankryžą rengtų 2015 tai sekcijos nebūtų? Šiaip aš jau nesigaudau tarp tų visokiausių variantų. Yra senas ir naujas standartai ir paskui dar visokiausi tarpiniai variantai, be jokios tvarkos, kaip sugalvoja vos ne
Kaip pirštu į akį Kaune tikrai savavališkai įrenginėjo sankryžas kaip norėjo. Sename standarte netgi parašyta, kad kartu su papildomom sekcijom negalima naudoti atskirų šviesoforų su rodyklėmis.
Tą betvarkę Kaune bandoma daryti ir toliau, net ir įsigaliojus naujoms taisyklėms. Savanorių pr. - Birželio 23-iosios g. sankryžoje salelėse nenumatyti transporto ir pėsčiųjų šviesoforai:
Informuota savivaldybė ir kitos institucijos. Vieną kartą reikia užkirsti kelią tokiam neprofesionalumui.
Tą betvarkę Kaune bandoma daryti ir toliau, net ir įsigaliojus naujoms taisyklėms. Savanorių pr. - Birželio 23-iosios g. sankryžoje salelėse nenumatyti transporto ir pėsčiųjų šviesoforai:
Informuota savivaldybė ir kitos institucijos. Vieną kartą reikia užkirsti kelią tokiam neprofesionalumui.
Kaip čia su trečia juosta ir sukimu į kairę? Ta prasme kaip tas šviesaforas reguliuos ir kairėn sukančius, ir tiesiai iš tos juostos važiuojančius?
Ar trečioj juostoi stovintis tiesiai norintis važiuot turės vadovatis antros juostos šviesaforu, nes trečios juostos šviesaforas bussu rodykle ir reguliuos tik sukimą kairėn?
Kaip čia su trečia juosta ir sukimu į kairę? Ta prasme kaip tas šviesaforas reguliuos ir kairėn sukančius, ir tiesiai iš tos juostos važiuojančius?
Ar trečioj juostoi stovintis tiesiai norintis važiuot turės vadovatis antros juostos šviesaforu, nes trečios juostos šviesaforas bussu rodykle ir reguliuos tik sukimą kairėn?
Visi šviesoforai be rodyklių. Bet salelėj turi būti šviesoforas ir transportui ir pėstiesiems. O virš važiuojamosios dalies būtų užtekę vieno šviesoforo.
Visi šviesoforai be rodyklių. Bet salelėj turi būti šviesoforas ir transportui ir pėstiesiems. O virš važiuojamosios dalies būtų užtekę vieno šviesoforo.
Tai sukimo į kairę fazė bus žalia visada kai ir tiesiai fazė žalia? Nes kaip kitaip interpretuoti vieną šviesaforą virs trečios juostos, iš kurios dvi kryptys.
Arba tada iš trečios juostos tiesiai bus galima važiuoti trumpesniį laiką (tokį kokį ir kairėn) palyginus su tiesiai važiavimu iš pirmos ir antros.
Tai sukimo į kairę fazė bus žalia visada kai ir tiesiai fazė žalia? Nes kaip kitaip interpretuoti vieną šviesaforą virs trečios juostos, iš kurios dvi kryptys.
Comment