Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Privažiavimas Šiaurės pr. nuo Maximos. Kairysis posūkis būdavo neapsaugotas, tad sukeldavo problemų norintiems pasukti į kairę. Ypač problematiška būdavo visuomeniniam transportui. Dabar posūkis į kairę apsaugotas:









    Video:



    Privažiavimas Sukilėlių pr. nuo Klinikų. Kairiajam posūkiui panaikinta papildoma sekcija, įrengtas atskiras šviesoforas į kairę. Šioje fazėje visos kryptys leidžiamos vienu metu:





    Video:

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Pėsčiųjų šviesoforo žalias signalas įtakoja automobilinių šviesoforų ciklų trukmę ar neįtakoja? Ir dar - kaip suprantu, degant "raudonam pėsčiajam" ir "žaliam automobiliniam" negalima mygtuko paspaudimu perjungti "raudoną pėsčiąjį" signalą į žaliąjį?

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Pėsčiųjų šviesoforo žalias signalas įtakoja automobilinių šviesoforų ciklų trukmę ar neįtakoja? Ir dar - kaip suprantu, degant "raudonam pėsčiajam" ir "žaliam automobiliniam" negalima mygtuko paspaudimu perjungti "raudoną pėsčiąjį" signalą į žaliąjį?
        Kiek pastebėjau šiame video, įtakoja. Jeigu nėra pėsčiųjų, žalias signalas automobiliams baigiasi anksčiau, vos tik baigiasi jų eismas. Be to, saugos laikas pėstiesiems ilgesnis. Tai reziumė, jei pėsčiųjų nėra, fazė gali baigtis greičiau, ir greičiau užsidegti žalias kitoms kryptims.



        Pėsčiųjų šviesoforo žalias signalas negali užsidegti, jeigu jau dega automobilių žalias, pagal šviesoforų taisykles.

        Comment


          Ar tik nuotraukoje virš gatvės pakabinti šviesoforai atrodo kreivi ar jie ir realybėje atrodo taip pat ? Jei jie taip atrodo ir realybėje, tai turbūt jau ne pirmas kartas, kai Kaune rekonstruojant sankryžas nesugebama lygiai pakabinti šviesoforų. Negi tai taip sudėtinga.....

          Parašė dsanto Rodyti pranešimą




          Privažiavimas Sukilėlių pr. nuo Klinikų. Kairiajam posūkiui panaikinta papildoma sekcija, įrengtas atskiras šviesoforas į kairę. Šioje fazėje visos kryptys leidžiamos vienu metu:

          Comment


            Man tai viskas normaliai. Juk fotografuojama iš šono, o šviesoforai yra palenkti į priekį, tad iš šono gali atrodyti šiek tiek "kreivai":

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Man tai viskas normaliai. Juk fotografuojama iš šono, o šviesoforai yra palenkti į priekį, tad iš šono gali atrodyti šiek tiek "kreivai":

              Atvaizdas
              Taip, šiuo atveju visgi kaltas palenkimas .
              Paskutinis taisė Xedos; 2015.02.24, 21:56.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Neseniai rekonstruota Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryža Kaune.

                Degant žaliam signalui ir papildomai sekcijai, posūkis į dešinę apsaugotas, degant raudonam ir papildomai sekcijai - neapsaugotas (reikia praleisti iš dešinės sankryžos pusės apsisukančius vairuotojus):
                Prie viso šito gėrio (sankryža pirmai buvo labai bjauri) tas šviesoforas su papildoma sekcija kaip šaukštas deguto medaus statinėje. Tų apsisukančių vairuotojų ten mažai, galima buvo uždraust apsisukimą ir normalų rodyklinį šviesoforą įdėt. Dabar raudonas labai klaidins važiuojančius tiesiai (ypač naktį, kai nesimato gerai juostų ženklai).
                As much power as necessary, as much freedom as possible

                Comment


                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                  Prie viso šito gėrio (sankryža pirmai buvo labai bjauri) tas šviesoforas su papildoma sekcija kaip šaukštas deguto medaus statinėje. Tų apsisukančių vairuotojų ten mažai, galima buvo uždraust apsisukimą ir normalų rodyklinį šviesoforą įdėt. Dabar raudonas labai klaidins važiuojančius tiesiai (ypač naktį, kai nesimato gerai juostų ženklai).
                  Toks savivaldybės sprendimas. Jei manai, kad kažkas negerai, gali jiems visuomet rašyti. Nelabai supratau, kaip raudonas klaidins važiuojančius tiesiai?

                  Comment


                    Maždaug nuo pirmadienio Vilniuje pagaliau įjungti Buivydiškių-Dūkštų-Sudervės kelio sankryžos šviesoforai. Sumaišties ten kaip ir nėra, tik kad 43, 75 autobusai piko metu dabar turi po 2 šviesoforo ciklus pastovėti, kad pasuktų į kairę.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Man tai viskas normaliai. Juk fotografuojama iš šono, o šviesoforai yra palenkti į priekį, tad iš šono gali atrodyti šiek tiek "kreivai":

                      Atvaizdas
                      Žiūrint į šią nuotrauką kilo keli klausimai.
                      Ar atsižvelgiant į taisykles, negalima tolimesnio šviesoforo, vietoje atskiros atramos, pritvirtinti prie vertikalios gembės dalies, o tuo pačiu ir pėsčiųjų šviesoforą pritvirtinus ten pat padaryti jį patogesniu?
                      Ar dėl kažkokių priežasčių nebuvo galima atramos skiriamojoje juostoje įrengti per vidurį pėsčiųjų tako?
                      aprašytas sprendimas turėtų tokią naudą: būtų sutaupyta neįrengiant vienos atramos, pėsčiųjų šviesoforai būtų įrengti patogesnėje vietoje - per vidurį, dėl prie sankryžos priartėjusių šviesoforų būtų galima arčiau nubrėžti STOP liniją, arba ja palikus tolėliau būtų gerokai geriau matomi šviesoforai.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Žiūrint į šią nuotrauką kilo keli klausimai.
                        Ar atsižvelgiant į taisykles, negalima tolimesnio šviesoforo, vietoje atskiros atramos, pritvirtinti prie vertikalios gembės dalies, o tuo pačiu ir pėsčiųjų šviesoforą pritvirtinus ten pat padaryti jį patogesniu?
                        Ar dėl kažkokių priežasčių nebuvo galima atramos skiriamojoje juostoje įrengti per vidurį pėsčiųjų tako?
                        aprašytas sprendimas turėtų tokią naudą: būtų sutaupyta neįrengiant vienos atramos, pėsčiųjų šviesoforai būtų įrengti patogesnėje vietoje - per vidurį, dėl prie sankryžos priartėjusių šviesoforų būtų galima arčiau nubrėžti STOP liniją, arba ja palikus tolėliau būtų gerokai geriau matomi šviesoforai.
                        Ištikrųjų keista, kad gembė vidurį pėsčiųjų tako. Gal čia projektuotojai truputį susivėlė arba požeminės komunikacijos trukdo gembę statyti arčiau sankryžos.
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Parašė booraz Rodyti pranešimą
                          Ištikrųjų keista, kad gembė vidurį pėsčiųjų tako. Gal čia projektuotojai truputį susivėlė arba požeminės komunikacijos trukdo gembę statyti arčiau sankryžos.
                          Gembė čia kaip tik teisingoje vietoje. Tačiau neaišku kodėl šonuose kabantys šviesoforai atitraukti dar toliau nuo sankryžos ir nuo gembės, bei pastatyti ne vienoje vertikalioje plokštumoje su viršuje esančiais. Vilniuje šviesoforai kabinami ant tos pačios konstrukcijos (gembės) ir papildomos atramos neįrengiamos, taip pat įgyvendinta ir pavyzdžiuose iš užsienio šalių.
                          Toks didelis šviesoforų ir stop linijų atitraukimas nuo sankryžos sukelia šiokias tokias problemas. Tarkim atliekant kairįjį posūkį, į sankryžą gali įvažiuoti nemažai automobilių, kurie turi teisę baigti manevrą net ir užsidegus draudžiamam signalui. Didesnis skaičius automobilių ilgiau tą atlieka ir būna, kad kita kryptimi jau dega žalia, o čia dar nespėjo išvažiuoti paskutinis.

                          Comment


                            Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės griežtai neapibrėžia atramų įrengimo vietos. Tiesiog rekomenduoja jas įrengti viduryje perėjos. Tačiau Kelių eismo taisyklės nurodo privalomai įrengti kelio ženklus "Pėsčiųjų perėja" perėjos kraštuose, tad atsiranda papildomos atramos. Dėl "Stop" linijos šiuo konkrečiu atveju skirtumo nėra:



                            Aš kaip tik matau privalumą, kai šalia kelio esantys šviesoforai yra arčiau vairuotojų, o virš kelio - toliau. Šalia kelio esančių šviesoforų perkėlimas ant tos pačios atramos arčiau sankryžos nieko nekeičia, nes iš esmės atstumas nuo "Stop" linijos (Kaune priimtas 10 m) skaičiuojamas nuo virš važiuojamosios dalies esančių šviesoforų.

                            Man kažkaip patiko šviesoforų įrengimas Lenkijoje:



                            Privalumas tas, kad virš važiuojamosios dalies šviesoforai įrengiami toliau nuo "Stop" linijos, kas pagerina jų matomumą. Šviesoforai šalia važiuojamosios dalies įrengti arčiau "Stop" linijos, ir tai turi prasmę. Jei jie įrengiami toliau nuo "Stop" linijos, vairuotojai juos mato kuo puikiausiai ir kai kurie nepaiso "Stop" linijos bei privažiuoja arčiau prie jų. O juos įrengus arčiau "Stop"| linijos, tokių atvejų turėtų būti mažiau. Taip šviesoforai įrengti prie "Molo":

                            Comment


                              Nežinau ar į temą, bet Naujojoje Vilnioje Pramonės/Pergalės/S. Batoro gatvių sankryžoje pakeitė šviesoforų ciklus. Dabar vienu metu žalia šviesa pestiesiems užsidega į visas puses. Tačiau dabar pailgėjo automobilių kamštis nuo Dūmų/S. Batogo gatvių sankryžos iki jau minėtos sankryžos (važiuojant į Mickūnus/Naująją Vilnią).

                              Comment


                                Sėpju, taip atsitiko todėl, kad norėta išpsręsti gatvę kertančiųjų pėsčiųjų, kurie užtveria kelią sukantiems į kairę iš Pergalės g., problemą. O dabar kai ir prieš žalią rodyklę reikia sustoti, sankryža jau ima kimštis. Galvojau, kaip ten geriau būtų galima padaryti, bet jokių geresnių ciklų taip ir nesumąsčiau. Nebent, aišku, būtų pastatyti šviesoforai atskirai kiekvienai krypčiai.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Juozapavičiaus pr. ties Norfa atvažiuojant nuo centro keistas dalykas - du šviesoforai vienas šalia kito virš antros juostos. Suprask vienas skirtas sukantiems kairėn, kitas tiesiai? Be jokių rodyklių...
                                  Berods toje pačioje sankryžoje iš kitos pusės tas pats tik jau su rodyklėm.
                                  Kas čia per dalykas?

                                  O pavažiavus kiek toliau analogiškoj sankryžoj kur iš antros į kairę arba tiesiai jau tik vienas šviesoforas.

                                  Trys skirtingi variantai
                                  Aišku gal fazės skiriasi, bet kad be rodyklių du sulipdyti tai keista..

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                    Juozapavičiaus pr. ties Norfa atvažiuojant nuo centro keistas dalykas - du šviesoforai vienas šalia kito virš antros juostos. Suprask vienas skirtas sukantiems kairėn, kitas tiesiai? Be jokių rodyklių...
                                    Berods toje pačioje sankryžoje iš kitos pusės tas pats tik jau su rodyklėm.
                                    Kas čia per dalykas?

                                    O pavažiavus kiek toliau analogiškoj sankryžoj kur iš antros į kairę arba tiesiai jau tik vienas šviesoforas.

                                    Trys skirtingi variantai
                                    Aišku gal fazės skiriasi, bet kad be rodyklių du sulipdyti tai keista..
                                    Juozapavičiaus pr. šviesoforai - tragedija. Projektuota pagal seną standartą. O ties geležinkeliu dar pastatyti tie dvigubi šviesoforai.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Juozapavičiaus pr. šviesoforai - tragedija. Projektuota pagal seną standartą. O ties geležinkeliu dar pastatyti tie dvigubi šviesoforai.
                                      Aš niekur nesu matęs dvigubo šviesaforo vienai juostai ir be jokių rodyklių. Net senam standarte...

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Aš niekur nesu matęs dvigubo šviesaforo vienai juostai ir be jokių rodyklių. Net senam standarte...
                                        Jie veikia kartu. Dubliuoti vieno šalia kito niekas nedraudžia

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          Aš niekur nesu matęs dvigubo šviesaforo vienai juostai ir be jokių rodyklių. Net senam standarte...
                                          Kiek tiesos nežinau, tačiau teko girdėti gandų, kad atidarius tiltą, šie dvigubi šviesoforai bus skirti posūkiui. Man skamba kaip nesamonė, tai pat tai vistiek nepaaiškina, kodėl jie reikalingi du. Pakaktų papildomos žalios sekcijos. Žinoma, tam realiai reiktų ir dar vienos atskiros posūkio juostos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X