Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įjungti nauji šviesoforai Kauno Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. šviesoforai. Kai kurie vairuotojai kaip paklaikę, suka į dešinę pre raudoną, nors nėra lentelių. Vienas toks sukėlė avarinę situaciją... Ant Šiaurės pr. kalno užkilęs autobuso vairuotojas užlindo į antrą juostą iš pirmos ir atsistojo už šviesoforų, ant perėjos. Pėstieji turėjo apeiti autobusą važiuojamąja dalimi. Užsidegus žaliam signalui, erelis autobuso vairuotojas nepajudėjo, nes nebematė šviesoforo signalų, tai pradėjo važiuoti po ilgų signalų. Pirma diena išjungus senus šviesoforus parodė, kokia paranki buvo senoji šviesoforų tvarka ereliams ir kitiems chaosą keliantiems. Net ir įjungus naujus šviesoforus, jiems reikės laiko susiprasti, kad bele kaip važiuoti nebeišeis. Foto (daryta vakare, tai kokybė prasta):



    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Įjungti nauji šviesoforai Kauno Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. šviesoforai. Kai kurie vairuotojai kaip paklaikę, suka į dešinę pre raudoną, nors nėra lentelių. Vienas toks sukėlė avarinę situaciją... Ant Šiaurės pr. kalno užkilęs autobuso vairuotojas užlindo į antrą juostą iš pirmos ir atsistojo už šviesoforų, ant perėjos. Pėstieji turėjo apeiti autobusą važiuojamąja dalimi. Užsidegus žaliam signalui, erelis autobuso vairuotojas nepajudėjo, nes nebematė šviesoforo signalų, tai pradėjo važiuoti po ilgų signalų. Pirma diena išjungus senus šviesoforus parodė, kokia paranki buvo senoji šviesoforų tvarka ereliams ir kitiems chaosą keliantiems. Net ir įjungus naujus šviesoforus, jiems reikės laiko susiprasti, kad bele kaip važiuoti nebeišeis. Foto (daryta vakare, tai kokybė prasta):

      Atvaizdas


      Atvaizdas
      Kokį biesą čia priprojektavo? Kurių velnių prie ženklo su rodykle į dešinę kabinti pilną šiesoforą ir prie jo priklijuoti papildomą sekciją su rodykle? Tai kaip čia dabar vadovautis reikia tuo šviesoforu? Degant žaliam pilnam šviesoforui galima visiems važiuoti visomis kryptimis, ar tik pirma juosta sukantiems dešinėn? Jeigu tik sukantiems dešinėn, tuomet kurių velnių ten pilnas šviesoforas be rodyklių? Ir kokio velnio tuomet pilnas šviesoforas stovi dešiniame kelkraštyje, kur jis tarsi kaip ir visoms kryptims turėtų galioti? Tokios painios senų ir naujų taisyklių simbiozės dar neteko užmatyti.
      Paskutinis taisė Ginthus; 2015.02.11, 11:34.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
        Degant žaliam pilnam šviesoforui galima visiems važiuoti visomis kryptimis, ar tik pirma juosta sukantiems dešinėn?
        Šviesoforas vadovauja ne juostai, bet krypčiai.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Šviesoforas vadovauja ne juostai, bet krypčiai.
          Tai tamstos žodžiais, jei dega žalias blynas, tai jis kaip ir leidžia visiems važiuoti visomis kryptimis, tačiau jeigu kituose šviesoforuose dega raudonos rodyklės, tada kaip ir pusiau gali, pusiau negali važiuoti? O kaip degant raudonam blynui su žaliomis rodyklėmis? Irgi pusiau gali, bet nevisai? IMHO čia dar blogiau už žalias lenteles.
          Paskutinis taisė Ginthus; 2015.02.11, 12:24.

          Comment


            Degant žaliam pilnam šviesoforui galima visiems važiuoti visomis kryptimis, ar tik pirma juosta sukantiems dešinėn?
            Kai dega pilnas sviesoforas dega ir rodykle i desine tai kas cia tau neaisku dar?

            Kai dega pilnas sviesoforas raudonas, dega tik papildoma sekcija su rodykle i desine, tai kas cia tau neaisku nesuprantu?

            Dega visi zali, vaziuoji tiesiai ir i desine.

            Dega tik rodykle i desine, suki i desine.

            Atrodo ir pirmokui turetu but aisku.

            Comment


              Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
              Kai dega pilnas sviesoforas dega ir rodykle i desine tai kas cia tau neaisku dar?

              Kai dega pilnas sviesoforas raudonas, dega tik papildoma sekcija su rodykle i desine, tai kas cia tau neaisku nesuprantu?

              Dega visi zali, vaziuoji tiesiai ir i desine.

              Dega tik rodykle i desine, suki i desine.

              Atrodo ir pirmokui turetu but aisku.
              Tai man tai aišku, bet išeik pats į gatvę - būsi nustebintas, kiek atsiranda, kam neaišku. Avaringumo padidėjimas ten tiesiog užprogramuotas. O viskas tik dėl to nelemto noro padidinti pralaidumą posūkiui į dešinę, prikabinant papildomą sekciją, o kabinti ją aišku gi reikia prie pilnų blynų šviesoforo.

              Comment


                Na butu nebent galima viena pilna sviesofora nuimti esanti virs pirmos juostos, o virs antros juostos esanti stumtelti i desine puse ir prie jo priklijuoti ta papildoma sekcija...
                Bet esmes tai nekeistu.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Įjungti nauji šviesoforai Kauno Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. šviesoforai. ... ......

                  Atvaizdas
                  Sakykite kas ten virš dešiniojo šviesoforo stulpo/atramos - ar šviestuvas ar kažkoks matuoklis?
                  http://www.efoto.lt/user/26402/nuotraukos/geriausios

                  Comment


                    Parašė zilviz Rodyti pranešimą
                    Sakykite kas ten virš dešiniojo šviesoforo stulpo/atramos - ar šviestuvas ar kažkoks matuoklis?
                    Šviestuvas apšviečiantis pėsčiųjų perėją.
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                      Kokį biesą čia priprojektavo? Kurių velnių prie ženklo su rodykle į dešinę kabinti pilną šiesoforą ir prie jo priklijuoti papildomą sekciją su rodykle? Tai kaip čia dabar vadovautis reikia tuo šviesoforu? Degant žaliam pilnam šviesoforui galima visiems važiuoti visomis kryptimis, ar tik pirma juosta sukantiems dešinėn? Jeigu tik sukantiems dešinėn, tuomet kurių velnių ten pilnas šviesoforas be rodyklių? Ir kokio velnio tuomet pilnas šviesoforas stovi dešiniame kelkraštyje, kur jis tarsi kaip ir visoms kryptims turėtų galioti? Tokios painios senų ir naujų taisyklių simbiozės dar neteko užmatyti.
                      Nieko ten ypatingo nėra, Jūsų reakcija perdėta. Savaitgalį padarysiu foto / videoreportažą, bus aiškiau.

                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                      Tai tamstos žodžiais, jei dega žalias blynas, tai jis kaip ir leidžia visiems važiuoti visomis kryptimis, tačiau jeigu kituose šviesoforuose dega raudonos rodyklės, tada kaip ir pusiau gali, pusiau negali važiuoti? O kaip degant raudonam blynui su žaliomis rodyklėmis? Irgi pusiau gali, bet nevisai? IMHO čia dar blogiau už žalias lenteles.
                      Reikia vadovautis šviečiančiais signalais ir žiūrėti, ką jie rodo. Visa kita - interpretacijos.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Reikia vadovautis šviečiančiais signalais ir žiūrėti, ką jie rodo. Visa kita - interpretacijos.
                        Bet tiesiai leidžia važiuoti du skirtingi signalai: 3-jų sekcijų šviesoforas su rodyklėmis ir 3-jų sekcijų šviesoforas be rodyklių (sugretintas su papildoma sekcija). Taip, jie veikia kartu, bet... Man tai atrodo nelabai logiška.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Bet tiesiai leidžia važiuoti du skirtingi signalai: 3-jų sekcijų šviesoforas su rodyklėmis ir 3-jų sekcijų šviesoforas be rodyklių (sugretintas su papildoma sekcija). Taip, jie veikia kartu, bet... Man tai atrodo nelabai logiška.
                          Šviesoforas be rodyklių galioja važiavimui tiesiai ir į dešinę (į kairę yra atskiras šviesoforas). Virš antros eismo juostos įdėtos rodyklės, nes šis šviesoforas skirtas tik antrai eismo juostai - papildomai nurodo, kad galima važiuoti tik tiesiai - nors, be abejo, rodyklių gali ir nebūti. Na, pvz. sankryža Vokietijoje. Kairėje pusėje šviesoforai papildomai su rodyklėmis, kad būtų akcentuojamas važiavimas tik tiesiai:



                          Dėl Ginthus pastebėjimų, aš čia matau senos tvarkos įtaką. Buvo įprasta, kad šviesoforas su papildoma sekcija turėdavo rodyklę. Bet tiesiog neįprasta, kad šviesoforas be rodyklių turi papildomą sekciją. Neįprasta, kaip Vakaruose, kad šviesoforas, nepaisant to, kad jis turi papildomą sekciją, yra skirtas visoms kryptims.

                          Mes čia galim prie kompiuterio daug diskutuoti, bet vakar šiek tiek stebėjau šią sankryžą ir jokių nesusipratimų nemačiau. Privažiuoji pirma eismo juosta: matai raudonus šviesoforus - stovi, matai žalią blyną su papildoma sekcija - suki į dešinę, matai raudoną su papildoma sekcija - suki į dešinę. Privažiuoji antra eismo juosta, matai raudonus šviesoforus - stovi, matai žalius šviesoforus - važiuoji tiesiai.

                          Viskas daug paprasčiau, nei čia išplėtojom diskusiją.
                          Paskutinis taisė dsanto; 2015.02.11, 19:12.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Šviesoforas be rodyklių galioja važiavimui tiesiai ir į dešinę (į kairę yra atskiras šviesoforas).
                            Taigi vaziavimui i dešine yra papildoma sekcija, reiškias šviesoforas be rodykliu tik tiesiai.

                            Comment


                              Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                              Taigi vaziavimui i dešine yra papildoma sekcija, reiškias šviesoforas be rodykliu tik tiesiai.
                              Apie ką ir kalbu, kad taip įkalta pagal seną šviesoforų įrengimo tvarką. Nepaisant to, kad yra papildoma sekcija į dešinę, šviesoforas skirtas visoms kryptims. Papildoma sekcija tik papildo pagrindinį šviesoforą - degant žaliam signalui informuoja, kad posūkis apsaugotas, degant raudonam signalui leidžia sukti į dešinę.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Šviesoforas be rodyklių galioja važiavimui tiesiai ir į dešinę (į kairę yra atskiras šviesoforas).
                                Bet kam daryti tokią painiavą (ir su rodyklėmis ir be rodyklių)? Nejaugi negalima padaryti visus šviesoforus vienodus - su rodyklėmis? Tiesiai degs raudona, į dešinę - žalia. Ar projektuotojai taip taupo 1 lemputę (įrengta 17 vietoje 18).

                                Comment


                                  Tai kad ne sena tvarka kalta, o noras su nauja tvarka išrast dvirati. Jei jau ivede nauja tvarka tai tegu ir montuoja pilnus triju sekciju šviesoforus. O dabar ka dar teks žiuret pagal koki standarta irengta sankriža...?

                                  Comment


                                    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                    Tai kad ne sena tvarka kalta, o noras su nauja tvarka išrast dvirati. Jei jau ivede nauja tvarka tai tegu ir montuoja pilnus triju sekciju šviesoforus. O dabar ka dar teks žiuret pagal koki standarta irengta sankriža...?
                                    Ne standartą reikia žiūrėti, o vadovautis KET Palaipsniui atsisakoma sovietinio standarto, todėl keičiasi šviesoforų išdėstymas ir signalai. Tačiau išmanant KET (jos nesikeitė), tikrai neturi kilti problemų, kaip važiuoti per sankryžą.

                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Bet kam daryti tokią painiavą (ir su rodyklėmis ir be rodyklių)? Nejaugi negalima padaryti visus šviesoforus vienodus - su rodyklėmis? Tiesiai degs raudona, į dešinę - žalia. Ar projektuotojai taip taupo 1 lemputę (įrengta 17 vietoje 18).
                                    Taip ir siūliau savivaldybei. Jie ir buvo sumonatvę atskirus šviesoforus, bet po to persigalvojo ir sugalvojo įrengti iš dalies apsaugotą posūkį su papildomomis sekcijomis.
                                    Paskutinis taisė dsanto; 2015.02.11, 21:16.

                                    Comment


                                      Foto / videoreportažas iš Vilniaus Kalvarijų g. - Lukšio g. sankryžos. Bendras įspūdis geras - šviesoforai, turbūt pasimokius iš Pilaitės pr. sankryžos, įrengti normaliame aukštyje. Vietoje lentelės su žalia rodykle įrengtas atskiras šviesoforas į dešinę iš Lukšio g. akivaizdžiai pasiteisino. Manau, kad ir piko metu didelių eilių nebūna, nes net ir dieną posūkis į dešinę leidžiamas apie 1:05 min! Be to, galima saugiai sukti - priešingai nei su lentele, kai degant raudonam signalui reikia sustoti. Privažiavimas iš Lukšio g. Iš pradžių į dešinę leidžiama sukti kartu su važiuojančiais tiesiai ir į kairę (kol neatidarytas Lidl, tik į kairę):



                                      Vėliau į dešinę sukama kartu su sukančiais į kairę iš Kalvarijų į Lukšio g.:





                                      Kalvarijų g. nuo centro pusės. Iš ketvirtos juostos kol kas leidžiama tik apsisukti, vėliau bus leidžiama sukti į kairę:





                                      Per Kalvarijų gatvę eina pėsčiųjų perėja ir dviračių takas, tarp jų įrengti bendri pėsčiųjų ir dviračių šviesoforai:



                                      Įvažiavimas iš Lidl - šviesoforai dar rodo raudonus signalus.





                                      Kaip ir per Kalvarijų g., Lidl išvažiavimą kerta pėsčiųjų perėja ir dviračių takas:



                                      Kalvarijų g. nuo Santariškių pusės. Problematiškasis posūkis į kairę į Lukšio g. leidžiamas net 0:45 min.





                                      Comment


                                        Nauja Savanaorių pr. sankryža prie Forum Cinema Vingis. Savanorių pr. iš abiejų pusių įrengti apsaugoti kairieji posūkiai:







                                        Pėsčiųjų šviesoforai įrengti per vidurį perėjos:



                                        Išvažiavimas iš biurių (?) aikštelės užtvertas šlagbaumu, tad šviesoforai suveikia tik nuo daviklių:





                                        Kitas išvažiavimas iš šalutinio kelio:





                                        Neteisingai suprogramuotas algoritmas. Užsidegus transporto žaliam signalui, pėsčiasis paspaudžia mygtuką ir tuomet užsidega žalias signalas pėstiesiems. Tai negalima pagal šviesoforų taisykles, kad pėsčiųjų žalias signalas užsidega vėliau nei transporto:

                                        Comment


                                          Neseniai rekonstruota Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryža Kaune.

                                          Privažiavimas užkilus ant Šiaurės pr. kalno. Prieš tai buvo problematiškas kairysis neapsaugotas posūkis, susidarydavo eilės, o pasukti į kairę buvo ne itin saugu. Priešpriešiniam eismui žalias signalas degdavo ilgiau, tad pamatę už sankryžos dubliuojančio šviesoforo draudžiamą signalą, kai kurie vairuotojai bandydavo baigti manevrą į kairę, nors iš tiesų eismas iš priekio dar vykdavo... Dešiniajam posūkiui buvo įrengta lentelė su žalia rodykle.

                                          Dabar posūkis į kairę pilnai apsaugotas, o dešiniajam posūkiui įrengta papildoma sekcija į dešinę. Degant žaliam signalui ir papildomai sekcijai, posūkis į dešinę apsaugotas, degant raudonam ir papildomai sekcijai - neapsaugotas (reikia praleisti iš dešinės sankryžos pusės apsisukančius vairuotojus):













                                          Video:



                                          Privažiavimas nuo Ašigalio gatvės. Seniau posūkis į kairę buvo reguliuojamas papildoma sekcija.



                                          Dabar kairiajam posūkiui įrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis. Eismas visomis kryptimis leidžiamas vienu metu:







                                          Video:

                                          Comment

                                          Working...
                                          X