Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip pavyzdį laikyčiau naująją sankryžą prie Rimi Vilniuje. Be jokių lentelių leidžiamas apsaugotas posūkis į dešinę kartu su sukančiais į kairę į Rimi ir iš esmės nesutrikdomas eismas pagrindinėje gatvėje.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Ten bus laikmatis, kuris neaišku, ką rodys, juk valdymas bus adaptyvus

      Atvaizdas
      Pėstiesiems, einantiems per Rygos g., šie laikmačiai neveikia. Einantiems per įvažiavimą į Rimi - laikas rodomas. Kaip ten tas laikas skaičiuojamas - neįsivaizduoju.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Nors šviesoforų rekonstrukcijos darbai Kaune, Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryžoje užtruko, per tą laiką jau pakeista numatoma eismo organizavimo tvarka. Užkilus ant Šiaurės pr. kalno sukantiems į dešinę numontuotas atskiras apsaugoto dešiniojo posūkio šviesoforas ir įrengta iš dalies apsaugoto dešiniojo posūkio papildoma sekcija. Tai pirmoji sankryža Lietuvoje, kur panaudotas naujose šviesoforų taisyklėse numatytas iš dalies apsaugotas dešinysis posūkis.



        Degant žaliam signalui tiesiai, degs ir papildoma sekcija (apsaugoto dešiniojo posūkio fazė), užsidegus raudonam signalui, papildoma sekcija į dešinę degs kartu su sukančiais į kairę nuo Klinikų (neapsaugoto dešiniojo posūkio fazė) - sukantys į dešinę turės praleisti apsisukančius nuo Klinikų:

        Paskutinis taisė dsanto; 2015.02.01, 17:31.

        Comment


          Kodėl sukantis į dešinę turi praleist apsisukantį, jeigu jiems abiems dega žalios sekcijos?

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

            Degant žaliam signalui tiesiai, degs ir papildoma sekcija (apsaugoto dešiniojo posūkio fazė), užsidegus raudonam signalui, papildoma sekcija į dešinę degs kartu su sukančiais į kairę nuo Klinikų (neapsaugoto dešiniojo posūkio fazė) - sukantys į dešinę turės praleisti apsisukančius nuo Klinikų:
            Ar tikrai sukantys į dešinę turės praleisti apsisukančius nuo Klinikų? Jeigu signalai veiks taip, kaip parodyta iliustracijoje, tai vieni ir kiti turės po draudžiamą signalą pagrindinėje sekcijoje, ir papildomose sekcijose žalias rodykles tamsiame fone. Argi neturėtų tokiu atveju vieni kitų atžvilgiu taikyti kliūties iš dešinės taisyklės?

            Comment


              Pilnas šviesoforas su rodyklėmis turi pirmenybę prieš papildomą sekciją su draudžiamu signalu. Apsisukantys turi savo atskirą šviesoforą, jiems negalioja kitoms kryptims degantys raudoni signalai. KET:

              163. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.

              Comment


                Įdomu ar bus dažmos avarijos, visgi sakai pirma Lietuvoje tokia, tad vairuotojai nebus įpratę duoti kelio sukdami dešinėn.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Pilnas šviesoforas su rodyklėmis turi pirmenybę prieš papildomą sekciją su draudžiamu signalu. Apsisukantys turi savo atskirą šviesoforą, jiems negalioja kitoms kryptims degantys raudoni signalai. KET:

                  163. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.
                  Taigi tas "pilnas" nelaikomas papildoma sekcija? Nepaisant to, kad jame leidžiantis eismą signalas yra žalia rodyklė tamsiame fone.

                  Comment


                    O tai iš kur žinot kokio pilnumo dega šviesoforas tiems, kurie apsisuka, jeigu aš suku į dešinę? Jeigu atsakymas "galima sukt tik praleidus kitus", tuomet čia ne atsakymas, o rodyklės panaikinimas ne sprendimas.

                    Comment


                      Parašė Robert Rodyti pranešimą
                      Taigi tas "pilnas" nelaikomas papildoma sekcija? Nepaisant to, kad jame leidžiantis eismą signalas yra žalia rodyklė tamsiame fone.
                      Papildoma sekcija įrengiama ties žaliu šviesoforo signalu. Atskiras šviesoforas su rodyklėmis nėra papildoma sekcija ir jis skirtas bekonfliktiniam reguliavimui rodyklės kryptimi.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Papildoma sekcija įrengiama ties žaliu šviesoforo signalu. Atskiras šviesoforas su rodyklėmis nėra papildoma sekcija ir jis skirtas bekonfliktiniam reguliavimui rodyklės kryptimi.
                        Bet ir dabartinėse (senose) taisyklėse tokiais atvėjais apsisukantys turėjo pirmenybę. Reiškia, iš esmės nieko nepasikeitė.

                        Comment


                          O kada pradės šis šviesoforas pilnai veikti? Labai jau ilgai stovi nepaleistas..

                          Comment


                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                            O tai iš kur žinot kokio pilnumo dega šviesoforas tiems, kurie apsisuka, jeigu aš suku į dešinę?
                            O kam tau reikia kažką žinot? Turi savo šviesoforą ir juo vadovaujiesi. Dega raudona - stovi. Dega žalia - važiuoji kur nori ir kaip nori. Dega raudona + žalia sekcija į dešinę - važiuoji į dešinę duodamas pirmenybę kitiems (tas pats kaip dabar su žalia rodykle lentelėje).
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Kažkokia tai nesamone gaunasi, ar tik nebuvo vienas iš argumentu už nauju šviesovoro irengimo taisykliu kad tokius su papildoma sekcija šviesoforus pakeis pilni triju sekciju? O dabar ir tas ir tas montuos? Eilinis bardakas..

                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                              O kam tau reikia kažką žinot? Turi savo šviesoforą ir juo vadovaujiesi. Dega raudona - stovi. Dega žalia - važiuoji kur nori ir kaip nori. Dega raudona + žalia sekcija į dešinę - važiuoji į dešinę duodamas pirmenybę kitiems (tas pats kaip dabar su žalia rodykle lentelėje).
                              Ok, o jei sukantiems i kaire bus toks pat šviesoforas su papildoma sekcija? Tai tada jau jie turetu praleist sukančius i dešine! Tai abu stoves ir praleidines neaisku ka..

                              Maniau kad naujos taisykles atneš daugiau tvarkos, o gaunasi didesnis chausas.

                              Comment


                                Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                Ok, o jei sukantiems i kaire bus toks pat šviesoforas su papildoma sekcija?
                                O jeigu nebus?

                                Man rodos pagal naujas taisykles jokių papildomų sekcijų posūkiui į kairę būti negali (galiu ir klysti - gal dsanto pakomentuos).
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  O kam tau reikia kažką žinot? Turi savo šviesoforą ir juo vadovaujiesi. Dega raudona - stovi. Dega žalia - važiuoji kur nori ir kaip nori. Dega raudona + žalia sekcija į dešinę - važiuoji į dešinę duodamas pirmenybę kitiems (tas pats kaip dabar su žalia rodykle lentelėje).
                                  O iš kur aš galiu sužinoti, kad man dega "raudona+žalia sekcija", o ne "žalias šviesoforas, kuriam chuliganai nudaužė dvi likusias sekcijas"?

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    O iš kur aš galiu sužinoti, kad man dega "raudona+žalia sekcija", o ne "žalias šviesoforas, kuriam chuliganai nudaužė dvi likusias sekcijas"?
                                    Tada važiuoji ypač atsargiai ir tiek
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Naujose sankryžoje papildomos sekcijos į kairę nemontuojamos.

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        Tada važiuoji ypač atsargiai ir tiek
                                        Ypač atsargiai reikia važiuoti nuolat, o ne pakeius taisykles.

                                        Comment


                                          Taigi, naujasis "apsaugotas" posūkis į dešinę yra saugus tiek pat, kiek JAV mylėtojai Š. Korėjoje, nes:
                                          1) visada turi duoti kelią kitiems, nors tau dega žalias. Kuo tai skiriasi nuo lentelės išskyrus šviesos skleidėjo nebūvimu?
                                          2) atsiranda dviprasmybės idiotams kaip ir buvo su lentele: "man žalias, tai kodėl turiu ką nors pralesti"? Dabar žalias net žalesnis negu buvo prie lentelės, juolab kabo žalio signalo lygyje.
                                          Tai kam išvis reikėjo naikint tas žalias lenteles? Gal kažkam tai buvo tiesiog finansiškai naudinga?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X