Kaip pavyzdį laikyčiau naująją sankryžą prie Rimi Vilniuje. Be jokių lentelių leidžiamas apsaugotas posūkis į dešinę kartu su sukančiais į kairę į Rimi ir iš esmės nesutrikdomas eismas pagrindinėje gatvėje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Comment
-
Nors šviesoforų rekonstrukcijos darbai Kaune, Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryžoje užtruko, per tą laiką jau pakeista numatoma eismo organizavimo tvarka. Užkilus ant Šiaurės pr. kalno sukantiems į dešinę numontuotas atskiras apsaugoto dešiniojo posūkio šviesoforas ir įrengta iš dalies apsaugoto dešiniojo posūkio papildoma sekcija. Tai pirmoji sankryža Lietuvoje, kur panaudotas naujose šviesoforų taisyklėse numatytas iš dalies apsaugotas dešinysis posūkis.
Degant žaliam signalui tiesiai, degs ir papildoma sekcija (apsaugoto dešiniojo posūkio fazė), užsidegus raudonam signalui, papildoma sekcija į dešinę degs kartu su sukančiais į kairę nuo Klinikų (neapsaugoto dešiniojo posūkio fazė) - sukantys į dešinę turės praleisti apsisukančius nuo Klinikų:
Paskutinis taisė dsanto; 2015.02.01, 17:31.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Degant žaliam signalui tiesiai, degs ir papildoma sekcija (apsaugoto dešiniojo posūkio fazė), užsidegus raudonam signalui, papildoma sekcija į dešinę degs kartu su sukančiais į kairę nuo Klinikų (neapsaugoto dešiniojo posūkio fazė) - sukantys į dešinę turės praleisti apsisukančius nuo Klinikų:
Comment
-
Pilnas šviesoforas su rodyklėmis turi pirmenybę prieš papildomą sekciją su draudžiamu signalu. Apsisukantys turi savo atskirą šviesoforą, jiems negalioja kitoms kryptims degantys raudoni signalai. KET:
163. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPilnas šviesoforas su rodyklėmis turi pirmenybę prieš papildomą sekciją su draudžiamu signalu. Apsisukantys turi savo atskirą šviesoforą, jiems negalioja kitoms kryptims degantys raudoni signalai. KET:
163. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.
Comment
-
Parašė Robert Rodyti pranešimąTaigi tas "pilnas" nelaikomas papildoma sekcija? Nepaisant to, kad jame leidžiantis eismą signalas yra žalia rodyklė tamsiame fone.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPapildoma sekcija įrengiama ties žaliu šviesoforo signalu. Atskiras šviesoforas su rodyklėmis nėra papildoma sekcija ir jis skirtas bekonfliktiniam reguliavimui rodyklės kryptimi.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąO tai iš kur žinot kokio pilnumo dega šviesoforas tiems, kurie apsisuka, jeigu aš suku į dešinę?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Kažkokia tai nesamone gaunasi, ar tik nebuvo vienas iš argumentu už nauju šviesovoro irengimo taisykliu kad tokius su papildoma sekcija šviesoforus pakeis pilni triju sekciju? O dabar ir tas ir tas montuos? Eilinis bardakas..
Parašė Tomas Rodyti pranešimąO kam tau reikia kažką žinot? Turi savo šviesoforą ir juo vadovaujiesi. Dega raudona - stovi. Dega žalia - važiuoji kur nori ir kaip nori. Dega raudona + žalia sekcija į dešinę - važiuoji į dešinę duodamas pirmenybę kitiems (tas pats kaip dabar su žalia rodykle lentelėje).
Maniau kad naujos taisykles atneš daugiau tvarkos, o gaunasi didesnis chausas.
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąOk, o jei sukantiems i kaire bus toks pat šviesoforas su papildoma sekcija?
Man rodos pagal naujas taisykles jokių papildomų sekcijų posūkiui į kairę būti negali (galiu ir klysti - gal dsanto pakomentuos).It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąO kam tau reikia kažką žinot? Turi savo šviesoforą ir juo vadovaujiesi. Dega raudona - stovi. Dega žalia - važiuoji kur nori ir kaip nori. Dega raudona + žalia sekcija į dešinę - važiuoji į dešinę duodamas pirmenybę kitiems (tas pats kaip dabar su žalia rodykle lentelėje).
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO iš kur aš galiu sužinoti, kad man dega "raudona+žalia sekcija", o ne "žalias šviesoforas, kuriam chuliganai nudaužė dvi likusias sekcijas"?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTada važiuoji ypač atsargiai ir tiek
Comment
-
Taigi, naujasis "apsaugotas" posūkis į dešinę yra saugus tiek pat, kiek JAV mylėtojai Š. Korėjoje, nes:
1) visada turi duoti kelią kitiems, nors tau dega žalias. Kuo tai skiriasi nuo lentelės išskyrus šviesos skleidėjo nebūvimu?
2) atsiranda dviprasmybės idiotams kaip ir buvo su lentele: "man žalias, tai kodėl turiu ką nors pralesti"? Dabar žalias net žalesnis negu buvo prie lentelės, juolab kabo žalio signalo lygyje.
Tai kam išvis reikėjo naikint tas žalias lenteles? Gal kažkam tai buvo tiesiog finansiškai naudinga?
Comment
Comment