Parašė Xedos
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąEsmė ta, kad jei dešinėje yra pėsčiųjų perėja, su papildoma sekcija tu gali sukti dviejose fazėse. O jei yra atskiras šviesoforas, tada gali sukti tik vienoje fazėje. Sumažėja pralaidumas.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDerinys žalias + papildoma kaip ir galimas, bet tada neturi būti pėsčiųjų. Žodžiu, jei sekcija prie žalio, negalimas variantas, kad sukdamas praleidi pėsčiuosius, ta prasme, jiems turi degti raudonas signalas.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąManau, kad ministerija svarsto įvairius variantus. Papildoma sekcija prie raudono signalo nėra naujiena Europoje.
Aš į šią potencialią naujovę žiūrių dvejopai. Turiu sutikti, kad ji duotų naudos ir pralaidumas padidėtų, bet ji tam tikra prasme tik pakeistų lentelę (ir taip, žinau, kad pats principas skirtingas.....).
Bet, bent man asmeniškai, šios sekcijos veikimo principas atrodo ne toks intuityviai akivaizdus, palyginus su elementariais šviesoforais, todėl esu neigiamos nuomonės jos atžvilgiu ir jos Lietuvos keliuose išvysti tikrai nenorėčiau. Bet sutinku, kad kitų nuomonė šios sekcijos atžvilgiu gali būti kitokia.
Comment
-
Šiauliuose, Pramonės/Išradėjų g. sankryžoje pagaliau nukabino žaliąją lentelę. Be to, netgi įrengė atskirą šviesoforą į dešinę. Bet man atrodo, kad šiauliečiai šią sankryžą jau išvadino visais įmanomais necenzūriniais žodžiais .
Taigi..Nuo Išradėjų/Baltų g. pusės.
Turbūt įdomu kodėl ?Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.28, 16:17.
Comment
-
Ogi štai kodėl ! . Tokio kamščio čia dar nėra tekę matyti. Viskas dėka naujojo šviesoforo ir lentelės pašalinimo. Sveikinimai visiems šiauliečiams su naujai įrengta "išmaniąja" sankryža, kuri "lygioje vietoje" padaro kamštį .
(Atleiskite už tokias prastas nuotraukas, saulė buvo pačioje blogiausioje vietoje.....)
(Bandžiau "apeiti" problemą...)
Nuotraukos darytos apie 1-2 val. dienos, įdomu kas ten darysis šeštadieniais ir rytais/vakarais .Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.28, 15:24.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąOgi štai kodėl ! . Tokio kamščio čia dar nėra tekę matyti. Viskas dėka naujojo šviesoforo ir lentelės pašalinimo. Sveikinimai visiems šiauliečiams su naujai įrengta "išmaniąja" sankryža, kuri "lygioje vietoje" padaro kamštį .
(Atleiskite už tokias prastas nuotraukas, saulė buvo pačioje blogiausioje vietoje.....)
Atvaizdas
(Bandžiau "apeiti" problemą...)
Atvaizdas
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąO tu dar ginčijaisi, kad atskiras šviesoforas geriau, nei mano siūloma papildoma sekcija prie raudono signalo Tuomet būtų galima leisti mašinas kartu su pėsčiaisiais Dar vienas dalykas, ar jie įvertino mano siūlomą variantą, kad jei pėstieji nenuspaudė mygtuko, jiems nedegti žalio signalo, o leisti sukti į dešinę.
Negi nesidžiaugiate, kad viskas pagaliau pagal naujas taisykles, taip pat nukabino ir visų problemų kaltininkę lentelę ?Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.28, 22:41.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąSukti į dešinę leidžia (tokį patį laiko tarpą) kartu su faze į kairę iš Pramonės į Išradėjų/Baltų g., Fazė iš Išradėjų į Pramonės g. yra begalo per trumpa, o rezultatas daugiau nei akivaizdus. Manau, kad šviesoforas į dešinę puikiai atliktų savo darbą jei jam būtų skirta ženkliai daugiau lako, nes akivaizdu, kad srautas iš/į Baltų g. yra tikrai didelis.
Negi nesidžiaugiate, kad viskas pagaliau pagal naujas taisykles, taip pat nukabino ir visų problemų kaltininkę lentelę ?
Kaip ir sakiau, savivaldybei rašiau apie tris variantus:
1. Važiuojama tiesiai ir į kairę, eina pėstieji (jei nuspaustas mygtukas).
2. Važiuojama tiesiai, į kairę ir į dešinę, pėstieji neina (jei nenuspaustas mygtukas).
3. Sukama į dešinę kartu su sukančiais į kairę iš Pramonės g.
Matau dvi problemas - nereaguojama į pėsčiųjų iškvietimą ir abejotina, ar fiksuojamas srautas, sukantis į dešinę. Jei fazė per trumpa, tai apie kokį pralaidumą galima kalbėti? Akivaizdu, kad inžinieriams dar teks padirbėti.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNesuprantu, apie kokį džiaugsmą rašai? Paklausk savivaldybės, ar ji džiaugiasi, kad nebėra prieštaravimo teisės aktams.
Parašė dsanto Rodyti pranešimąMatau dvi problemas - nereaguojama į pėsčiųjų iškvietimą ir abejotina, ar fiksuojamas srautas, sukantis į dešinę. Jei fazė per trumpa, tai apie kokį pralaidumą galima kalbėti? Akivaizdu, kad inžinieriams dar teks padirbėti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąToks čia ir mąstymas, nuimamos lentelės ir susidaro kamščiai, kur seniau turbūt net 2 automobiliai vienas paskui kitą nesustodavo. Man tik įdomu, kas bus Vilniuje, kai nuims lenteles ten, kur ir dabar piko valandomis susidaro spūstys dėl sukančių į dešinę (pvz. per visą Šilo tiltą).
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVisiems įdomu. Daryti tikrai bus daroma, nes savivaldybių klerkai labai nemėgsta karštų skambučių iš piktų vairuotojų
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąAš manau, kad jiems bus visiškai vienodai tų vairuotojų skambučiai ir nuomonės (kaip ir daugelio kitų žmonių). Tik tokios situacijos, kaip pvz. dabar Šiauliuose, priverčia pasijudinti savivaldybę, nes ten kur anksčiau prieš sankryžą sustodavo vos keli automobiliai dabar yra didelis kamštis.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąVisiškai nereikia. Ten suka tiek automobilių, kad juos suskaičiuoti neprireiktų net visų rankos pirštų.....
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTai aš ir kalbu apie rimtas sankryžas, kur reikia atskirai / papildomai reguliuoti dešinįjį posūkį.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPinigų naujiems šviesoforams kur paimti? - ministerija tikrai neduos.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąBet sunkiai kol kas su mąstymu, labai sunkiai. Automobilių srautas pro tą sankryžą greitai tikrai sumažės, nes vairuotojai pradės jos vengti.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąToks pats dešiniojo posūkio reguliavimo būdas, kurį siūliau Šiaulių savivaldybei, puikiausiai veikia Druskininkų Veisiejų g. - Čiurlionio g. sankryžoje. Ten išvis iš pradžių klaidingai sudėliotos fazės buvo. Druskininkų savivaldybė irgi ištaisė klaidas. Dabar, jei nėra pėsčiųjų dešinėje, sukti į dešinę leidžiama kartu su važiuojančiais tiesiai. O užsidegus raudonam signalui sukama į dešinę kartu su sukančiais į kairę iš dešinės sankryžos pusės:
Atvaizdas
Be to, apie kamščius, kurie susidarė Išradėjų/Pramonės g. kalbėjo net per radiją.....
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąJei Šiauliuose leis sukti į dešinę kartu su važiuojančiais tiesiai (Šiaulių atveju ir sukančiais į kairę), tokiu atveju nuo K. Donelaičio kapinių/Išradėju g. pusės turės degti raudonas signalas, iš K. Donelaičio kapinių pusės žalias signalas užsidegs vėliau ir taip surys tik daugiau laiko, nors automobilių iš ten kartais beveik išvis nebūna. Nebent aišku davikliai užfiksuos, kad automobilių iš ten nėra ir žalio signalo išvis neįjungs.
Comment
Comment