Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kokios buvo tos "aktualios problemos", kurių negalėjo sutvarkyti senos taisyklės?
    Na gerai, Aleksio, galėjo tą seną standarto pavadinimą palikti. Ar tada būtum patenkintas?

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Kokios buvo tos "aktualios problemos", kurių negalėjo sutvarkyti senos taisyklės?
      Jau esame 58 šios diskusijos puslapyje. Forumo narys dsanto jau buvo ne kartą išvardinęs pasikeitimus atsiradusius patvirtinus naujas taisykles. Nemanau, kad kažkas turės tiek azarto viską pradėti rašyti iš naujo

      Comment


        aktualias problemas prasome skaityti nuo pirmo puslapio

        Comment


          Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
          aktualias problemas prasome skaityti nuo pirmo puslapio
          Kaip sako - Nesupratai? Skaityk iš naujo! Ačiū, draugai

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Nemanau, kad kažkas turės tiek azarto viską pradėti rašyti iš naujo
            Nesuprantu kas dar išvis turi azarto eikvoti deguonį ir argumentuotai atsakynėti į absurdiškus ir anti-logiškus Aleksio teiginius.

            Comment


              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
              Nesuprantu kas dar išvis turi azarto eikvoti deguonį ir argumentuotai atsakynėti į absurdiškus ir anti-logiškus Aleksio teiginius.
              Aš nesuprantu, kaip šio forumo administratoriai šio akivaizdaus trolio nepašalina bent iš šitos temos.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Aišku, gal ne tau suprasti, bet projektuotojams ir programuotojams reikia nurodyti kuo daugiau valdymo sąlygų, signalų trukmių ir pan.
                Man pačiam dėl savo darbo specifikos kartais tenka kovoti dėl taisyklių superaiškumo. Bet kam reikėjo naikinti šviesoforus ŪŽ sankryžos ir žaliasias lenteles - iki šiol negaliu suvokti. Tai buvo PUIKUS sprendimas.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Bet kam reikėjo naikinti šviesoforus ŪŽ sankryžos ir žaliasias lenteles - iki šiol negaliu suvokti. Tai buvo PUIKUS sprendimas.
                  Yra ir kitaip galvojančių.

                  Comment


                    Kiek zmoniu, tiek nuomoniu. Niekada nei vienas sprendimas visiems neitiks. Visada bus nepatenkintu, kaip ir visada bus patenkintu Apie pliusius/minusus jau kalbeta daug kartu. Kadangi taisykles jau pakeistos ir ateityje bus dar keiciamos i ta puse, geriausia butu atidirbti, kokie sankryzu valdymo budai butu optimaliausi su nauja tvarka

                    Comment


                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                      Man visiškai priimtina būtų ir naujoji tvarka, jei tik turėtų dubliuojančius šviesoforus.
                      Egiuxz, vakar pravažiavau visas naujai rekonstruotas Panevėžio sankryžas. Šviesoforai įrengti idealiai. Sustojęs prieš "Stop" liniją matai puikiausiai šviesoforus. Kaip suprantu, tau problema - nematai šviesoforo sukdamas į kairę neapsaugotai. Bet tau ir nereikia žinoti, nes pabaigsi manevrą degant bet kokiam signalui.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Sustojęs prieš "Stop" liniją matai puikiausiai šviesoforus.
                        Bet am reikėjo atitraukti "Stop-liniją" nuo šviesoforo, t.y. tą atstumą reikia įveikti spaudžiant akseleratilorių, o ne iš inercijos (tikriausiai žinai, kas yra inercija). Ant laisvų apsukų degalų sanaudos yra mažesnės, Lietuvos mąstu tai būtų kokios pora cisternų į dieną.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Bet am reikėjo atitraukti "Stop-liniją" nuo šviesoforo, t.y. tą atstumą reikia įveikti spaudžiant akseleratilorių, o ne iš inercijos (tikriausiai žinai, kas yra inercija). Ant laisvų apsukų degalų sanaudos yra mažesnės, Lietuvos mąstu tai būtų kokios pora cisternų į dieną.
                          Kas brangiau: pora cisternų degalų ar pora žmonių gyvybių ?

                          Comment


                            Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                            Kas brangiau: pora cisternų degalų ar pora žmonių gyvybių ?
                            Žmogaus gyvybė yra neįkainojama - tokia yra mano (ir, tikriausiai, daugumos žmonių) nuomonė.
                            Bet aš jau ne vieną kartą prašiau pateikti skaičius: kiek eismo įvykių (Lietuvoje, Vokietijoje, Suomijoje, darkitosešalyse) įvyko dėl senos tvarkos. Niekas to taip ir nepadarė, tik bendros frazės, kad esant naujai tvarkai bus gerai. Bus pateikti skaičiai - pripažinsiu, kad mano nuomonė buvo klaidinga, o dsanto ir kiti buvo teisūs.

                            Comment


                              Kreipkis į atsakingas institucijas. Mes tokių duomenų šiame forume pateikti negalime.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Kreipkis į atsakingas institucijas.
                                Niekada gyvenime nesikreipdavau.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Nesu matęs tokios atvejo. Kai yra kairiojo posūkio šviesoforas su rodyklėmis į kairę, Lietuvoje, kaip ir daugelyje Europos šalių, jis statomas kairėje kelio pusėje, o kitų krypčių - dešinėje.

                                  Bet radau, kad Norvegijoje tokiu atveju vis gi stato šviesoforą "tiesiai ir į dešinę" ir kairėje kelio pusėje:

                                  Atvaizdas
                                  Ir labai blogai kad nestato, su naujais šviesoforų įrengimo taisyklem norima pagerint susisėkima ar pablogint? Nes stovintiems pirmoje ir antroje eilėje faktiškai yra tik vienas šviesoforas - dešineje. O jeigu dar šviesoforas nutoles per dvi eismo juostas, apie koki gera matomuma gali eit kalba? Jau nekalbu kaip tektu irengt sankriža prie Panoramos, kai ten iš viso 5 eismo juostos, ir stovintis 4 juostuoje tures žiuret i vieninteli šviesofora dešineje..

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Bet am reikėjo atitraukti "Stop-liniją" nuo šviesoforo, t.y. tą atstumą reikia įveikti spaudžiant akseleratilorių, o ne iš inercijos (tikriausiai žinai, kas yra inercija). Ant laisvų apsukų degalų sanaudos yra mažesnės, Lietuvos mąstu tai būtų kokios pora cisternų į dieną.
                                    Aš lyg ir nesu susipykęs su fizikos dėsniais, bet niekaip nepajėgiu suprasti, koks skirtumas kuro sunaudojimui, ar tu akseleruosi dviem metrais arčiau šviesoforo, ar dviem metrais toliau? Bendras nuvažiuotas atstumas nuo tavo kelionės pradžios iki pabaigos nuo to nesikeičia. Kaip ir nesikeičia akseleravimų skaičius kelionėje. Tai kur čia papildomos kuro sąnaudos? Visai pasimečiau. Paaiškinkite, prašau.

                                    Comment


                                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                      Aš lyg ir nesu susipykęs su fizikos dėsniais, bet niekaip nepajėgiu suprasti, koks skirtumas kuro sunaudojimui, ar tu akseleruosi dviem metrais arčiau šviesoforo, ar dviem metrais toliau? Bendras nuvažiuotas atstumas nuo tavo kelionės pradžios iki pabaigos nuo to nesikeičia. Kaip ir nesikeičia akseleravimų skaičius kelionėje. Tai kur čia papildomos kuro sąnaudos? Visai pasimečiau. Paaiškinkite, prašau.
                                      Važiuoji, matai draudžiamąjį signalą, atleidi akseleratorių, riedi iš inercijos, norint sustoti prie Stop-linijos šiek tiek paspaudi stabdžius. Jeigu stop-linija bus keli metrai atitraukta nuo šviesoforo, reikės tos kelis metrus įveikti ne iš inercijos, o gazuojant. Tikriausiai sutinkate, kad labai retai pavyksta tiksliai sustoti numatytame taške tik atleidus akseleratorių.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Važiuoji, matai draudžiamąjį signalą, atleidi akseleratorių, riedi iš inercijos, norint sustoti prie Stop-linijos šiek tiek paspaudi stabdžius. Jeigu stop-linija bus keli metrai atitraukta nuo šviesoforo, reikės tos kelis metrus įveikti ne iš inercijos, o gazuojant. Tikriausiai sutinkate, kad labai retai pavyksta tiksliai sustoti numatytame taške tik atleidus akseleratorių.
                                        Vis tiek nesuprantu, kame problema.
                                        Važiuoji, pamatai draudžiamąjį signalą (jį perdarytose sankryžose gali pamatyti dar geriau nei iki šiol, nes šviesoforai kabo aukštai ir yra iš toli matomi), atleidi akseleratorių akimirką anksčiau, negu tai darei iki šiol ir pririedi prie šviesoforo stop linijos identiškai taip, kaip ir dabar tą darai.

                                        Comment


                                          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                          Vis tiek nesuprantu, kame problema.
                                          Problema tame, kad Aleksio trūksta logiškų argumentų, su kuriais galėtų sukritikuoti naująjį šviesoforų standartą, todėl griebiasi ir pačių absurdiškiausių pavyzdžių. Va kur problema.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X