Kažkaip daugelis forumiečių užsiciklino ant to dubliavimo / nedubliavimo už sankryžų, bet pamiršo esminius senos ir naujos tvarkos skirtumus.
1. Šita statistika yra nevisai tikra. Štai, kažkada policija mane nubaudė už važiavimą per raudona (galvojau, kad prašoksiu, bet ...). Protokole reikėjo kažką parašyti, tai policininkas pasiūlė man parašyti, kad "nemačiau raudono signalo". Vienam kolegai taip pat buvo panaši situacija - jis privažiuoja prie pervažos, mato mirgsinčias raudonas lemputes, sustoja ir... pravažiuoja pervaža. O už pervažos stovi policijos ekipažas (laukia kol pravažiuos traukinys). Pasiaiškinime taip pat buvo parašyta, kad "nepastebėjo". Taip ir su tais, kurie "nematė" - gali būti taip, kad dalis jų tiesiog įrašė, kad nematė.
2, 3, 5, 6, 7, 9 - šitą galima padaryti ir esant senajai tvarkai.
4 - eismo kultura vis dar šlubuoja, sutinku.
8 - apie lenteles aš savo nuomonę seniai išsakiau ir keisti jos neketinu.
Dar kartelį apie Išradėjų/Pramonės gatvių sankryžą Šiauliuose. Kadras puikiai iliustruojantis tai, kad matyti šviesoforą kairėje sustojus prie Stop linijos neįmanoma. Tikiuosi Stop linijos bus perbraižytos.....
Super . Gal pagaliau ir Šiaulių savivaldybė parodys, kad ir ji moka tinkamai alikti savo darbą.
Tiesa, man labai smalsu kas laukia žaliosios lentelės. Negi ji bus tiesiog panaikinta ? Iš Išradėjų g. suka tikrai nemažas srautas, atskira fazė būtų tiesiog idealus variantas, bet nesitiki, kad tik įrengus sankryžą būtų pasiryžta vėl ją pertvarkyti.
Super . Gal pagaliau ir Šiaulių savivaldybė parodys, kad ir ji moka tinkamai alikti savo darbą.
Tiesa, man labai smalsu kas laukia žaliosios lentelės. Negi ji bus tiesiog panaikinta ? Iš Išradėjų g. suka tikrai nemažas srautas, atskira fazė būtų tiesiog idealus variantas, bet nesitiki, kad tik įrengus sankryžą būtų pasiryžta vėl ją pertvarkyti.
Džiugu, kad staigiai suregavo
Dėl lentelės gali būti trys variantai: paliks, pažeidžiant teisės aktą; nuims ir padarys atskirą fazę; nuims ir nieko nedarys.
Paskaičiavau, kad dabar numatytos 9 signalinės grupės. Priklausomai nuo valdiklio, bent viena signalinė grupė turėtų būti laisva. O perdarymo ten nedaug. Reikia vieno šviesoforo. O dešinėje esantį lieka tik pajungti kitu kabeliu prie naujos signalinės grupės.
Dėl lentelės gali būti trys variantai: paliks, pažeidžiant teisės aktą; nuims ir padarys atskirą fazę; nuims ir nieko nedarys.
Kadangi į pastabas apie Stop linijas suregavo, ir ganėtinai greitai, manau, kad variantas, jog lentelė bus palikta, atkrenta. Arba ji bus tiesiog pašalinta, ką padaryti, žinoma, būtų lengviausia arba įrengs atskirą fazę iš Išradėjų g. Bet turbūt pasirinks lengviausią kelią......
Skersinės gatvėje rytinėje pusėje pėsčiųjų perėjų ženklų išdėstymas neatitinka taisyklių. Ženklai turi apgaubti perėją, vienas ženklas turi būti prieš perėją, kitas - už. Dar klausimas, ar pėsčiųjų perėjų apšvietimo atramos neužstos šviesoforų sekcijų numatytų ant gembinių atramų.
Kaip suprantu bus numatyta visur vienoda perėjimo iš žalios į raudoną ir atvirkščiai tvarka. Tai tikrai gerai, nes pagal Kauno papročius esu ne kartą sustojęs, kai žalia dar mirksi (Druskininkuose, Vilniuje) -- avarinė situacija beveik garantuota. Įdomu, koks dabar numatoma mirksėjimo trukmė ir ar iš viso numatoma? Geltonai degti skirtas intervalas 3-5 sek. Skirtumas nemažas, įdomu ar tas bus palikti projektuotojų nuožiūrai, gal galima ir čia įvesti apribojimus; vienos juostos kelias - 3sek, dviejų - 4 sek, o trijų ir daugiau juostų - 5 sek.
As much power as necessary, as much freedom as possible
Kaip suprantu bus numatyta visur vienoda perėjimo iš žalios į raudoną ir atvirkščiai tvarka. Tai tikrai gerai, nes pagal Kauno papročius esu ne kartą sustojęs, kai žalia dar mirksi (Druskininkuose, Vilniuje) -- avarinė situacija beveik garantuota. Įdomu, koks dabar numatoma mirksėjimo trukmė ir ar iš viso numatoma? Geltonai degti skirtas intervalas 3-5 sek. Skirtumas nemažas, įdomu ar tas bus palikti projektuotojų nuožiūrai, gal galima ir čia įvesti apribojimus; vienos juostos kelias - 3sek, dviejų - 4 sek, o trijų ir daugiau juostų - 5 sek.
Geltono signalo trukmė konkrečiai priklauso nuo greičio. Kadangi transporto žalias signalas absoliučioje daugumoje Europos šalių nemirksi, ateityje, mano manymu, jo bus atsisakyta.
81. Geltono signalo, kai jis įjungiamas pereinant iš žalio signalo į raudoną, trukmė priklauso nuo leistinojo greičio artėjant prie sankryžos:
81.1. 3 s, kai Vleist = 50 km/h;
81.2. 4 s, kai Vleist = 60 km/h;
81.3. 5 s, kai Vleist = 70 km/h.
88. Žalias signalas, likus iki pabaigos 2–4 s, gali mirksėti. Rekomenduojamas šviesoforo mirksėjimo laikas yra 2 s. Priklausomai nuo sankryžos eismo apkrovos, nepalankiai suplanuotos sankryžos, įkalnių, sunkiojo transporto ir kitais išskirtiniais atvejais šviesoforo mirksėjimo laikas gali būti pailgintas arba sutrumpintas. Mirksėjimo dažnis turi būti apie 1 kartą per sekundę. 1 s mirksėjimo periodo signalų seka turi būti: tamsu – žalias. Pvz., kai mirksėjimo trukmė yra 2 s, šviesoforo signalų seka turi būti: tamsu – žalias – tamsu – žalias – geltonas – raudonas.
Kažkurioje temoje minėta nauja šviesoforinė perėja Savanorių pr. ties "Vilbros namais". Nauda iš jos tik tokia, kad kažkas iš naujakurių galės tiesiausiu keliu pasiekti "Norfą".
1. Šita statistika yra nevisai tikra. Štai, kažkada policija mane nubaudė už važiavimą per raudona (galvojau, kad prašoksiu, bet ...). Protokole reikėjo kažką parašyti, tai policininkas pasiūlė man parašyti, kad "nemačiau raudono signalo". Vienam kolegai taip pat buvo panaši situacija - jis privažiuoja prie pervažos, mato mirgsinčias raudonas lemputes, sustoja ir... pravažiuoja pervaža. O už pervažos stovi policijos ekipažas (laukia kol pravažiuos traukinys). Pasiaiškinime taip pat buvo parašyta, kad "nepastebėjo". Taip ir su tais, kurie "nematė" - gali būti taip, kad dalis jų tiesiog įrašė, kad nematė.
2, 3, 5, 6, 7, 9 - šitą galima padaryti ir esant senajai tvarkai.
4 - eismo kultura vis dar šlubuoja, sutinku.
8 - apie lenteles aš savo nuomonę seniai išsakiau ir keisti jos neketinu.
1. Nereikia jokių statistikų. Netgi jei paieškosi šiame forume, rasi kai kurių narių prisipažinimų, kad jie pasuko nedegant papildomai sekcijai. Netgi Susissiekimo ministerijos Saugaus eismo skyriaus vadovas Pumputis yra pripažinęs:
Pašnekovas prisiminė pats sykį patekęs į nemalonią situaciją, kai naktį nepastebėjo kairiojo posūkio sekcijos ir pasuko vadovaudamasis pagrindiniame šviesofore degusia žalia šviesa. „Nežinau kitos tokios šalies, kad papildomą sekciją sudarytų vien žalias signalas. Šalia jo būtinai turi būti ir raudonas, kad aiškiai matytųsi. Jei gatvė neapšviesta, vairuotojas neturi jokių galimybių numatyti, ar ten yra kairės sekcija. Posūkis į kairę labai pavojingas, nes nepastebėjus papildomos sekcijos galima susidurti su priešpriešiais atvažiuojančiais automobiliais“, - pabrėžė V.Pumputis.
Dėl 2, 3, 5, 6, 7, 9 punktų nusikalbėjai. Tai jei kažkas keičiama į gera, tai ir yra nauja. To senas standartas nenumatė, o naujos taisyklės numato. Vadinasi pripažįsti, kad 2, 3, 5, 6, 7, 9 punktuose nurodyti privalumai yra geri.
Dėl 4 punkti irgi pripažįsti, kad tai gerina eismo kultūrą.
Taigi iš 9 punktų pripažįsti, kad 7 naujų šviesoforų taisyklių naujovės yra geros. Dėl dviejų (dėl papildomų sekcijų ir lentelių) esi įsitikinęs, kad privalumų naujoje tvarkoje nėra.
1. Nereikia jokių statistikų. Netgi jei paieškosi šiame forume, rasi kai kurių narių prisipažinimų, kad jie pasuko nedegant papildomai sekcijai. Netgi Susissiekimo ministerijos Saugaus eismo skyriaus vadovas Pumputis yra pripažinęs:
Pašnekovas prisiminė pats sykį patekęs į nemalonią situaciją, kai naktį nepastebėjo kairiojo posūkio sekcijos ir pasuko vadovaudamasis pagrindiniame šviesofore degusia žalia šviesa. „Nežinau kitos tokios šalies, kad papildomą sekciją sudarytų vien žalias signalas. Šalia jo būtinai turi būti ir raudonas, kad aiškiai matytųsi. Jei gatvė neapšviesta, vairuotojas neturi jokių galimybių numatyti, ar ten yra kairės sekcija. Posūkis į kairę labai pavojingas, nes nepastebėjus papildomos sekcijos galima susidurti su priešpriešiais atvažiuojančiais automobiliais“, - pabrėžė V.Pumputis.
Šiap visi šviesoforai su papildomomis sekcijomis yra baltame atšvaitiniame fone, tad jeigu nepastebėjo papildomos sekcijos, pasistoja klausimas ką jis išvis kely veikia...
Šiap visi šviesoforai su papildomomis sekcijomis yra baltame atšvaitiniame fone, tad jeigu nepastebėjo papildomos sekcijos, pasistoja klausimas ką jis išvis kely veikia...
Baltą skydą kartais niekais paverčia paverčia žalias akinantis signalas. Nepamiršk, kad tamsoje vairuotojas daug praščiau mato, o žalias spiginantis signalas tamsoje gali užstoti papildomą sekciją. Vilnius:
Aš tamsoje irgi važinėju, irgi žinau kaip kas matosi. Kas matosi nuotraukose, nebūtinai turi atitikti realybę. Juolab tose sankryžose, kuriose yra papildoma sekcija posūkiui į kairę, kiek matęs, būna atskira juosta sukantiems. Priartėjus prie sankryžos visada reikia pasitikrint šviesoforą, o ir ant 50 į posūkį neįsineši, tad nepastebėt sekcijos tiesiog nėra praktinės galimybės. Ir galimybė, kad pirmas būsi darysi posūkį ir būtent tu nematysi tos sekcijos, ko gero, yra tokia maža, kad net nereikšminga, nes praktiškai visada yra prieš tave kitų mašinų. Visi tie nesimatymai, susipainiojimai labiau teoriniai, sakyčiau.
Aš tamsoje irgi važinėju, irgi žinau kaip kas matosi. Kas matosi nuotraukose, nebūtinai turi atitikti realybę. Juolab tose sankryžose, kuriose yra papildoma sekcija posūkiui į kairę, kiek matęs, būna atskira juosta sukantiems. Priartėjus prie sankryžos visada reikia pasitikrint šviesoforą, o ir ant 50 į posūkį neįsineši, tad nepastebėt sekcijos tiesiog nėra praktinės galimybės. Ir galimybė, kad pirmas būsi darysi posūkį ir būtent tu nematysi tos sekcijos, ko gero, yra tokia maža, kad net nereikšminga, nes praktiškai visada yra prieš tave kitų mašinų. Visi tie nesimatymai, susipainiojimai labiau teoriniai, sakyčiau.
Gal netenka naktimis važinėti kai gatvės tuščios? Viskas yra gerai kai važiuoji viską mintinai žinodamas. O jei reikėtų naktį atvairavus n km nežinomam mieste kažko ieškoti...? Manau ir tamstos dėmesingumas sumažėtų.
Aš tamsoje irgi važinėju, irgi žinau kaip kas matosi. Kas matosi nuotraukose, nebūtinai turi atitikti realybę. Juolab tose sankryžose, kuriose yra papildoma sekcija posūkiui į kairę, kiek matęs, būna atskira juosta sukantiems. Priartėjus prie sankryžos visada reikia pasitikrint šviesoforą, o ir ant 50 į posūkį neįsineši, tad nepastebėt sekcijos tiesiog nėra praktinės galimybės. Ir galimybė, kad pirmas būsi darysi posūkį ir būtent tu nematysi tos sekcijos, ko gero, yra tokia maža, kad net nereikšminga, nes praktiškai visada yra prieš tave kitų mašinų. Visi tie nesimatymai, susipainiojimai labiau teoriniai, sakyčiau.
Oi ne teorija. Jau seniai vilniečiai skundėsi, kad tie žali signalai taip spigina, kad net pėsčiųjų kartais nesimato! Ką kalbėti apie šalia prilipdytą juodą dėžutę.
Vėl gi, vakare prisideda ir vairuotojų nuovargis. Ir faktas - kad įsitempus žiūrėti, ar šalia žalio nėra juodos dėžutės (kurią pamatysi tik privažiavęs prie sankryžos) reikalauja daugiau iš vairuotojo, nei iš kelių šimtų metrų iš anksto matant raudoną signalą į kairę.
P.S. vis įlendu į rusų forumus, tai ten jau begalę metų skundžiasi, kad nemato tų sekcijų ir dar 100 metų skųsis, nes Putinas gi neleis įrengti vakarietiškų šviesoforų posūkiams su trimis rodyklėmis Juk Vakarai jų priešai
Comment