Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąTrečia juosta būtų idealiausias variantas, nes uždraust apsisukimą 600m tiesėje - nelabai gerai
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVakar teko apsilankyti Vilniaus Pilaitės pr. - Sietyno g. - J.Rutkausko sankryžoje. Patiko, kad šviesoforai veikia pilnai adaptyviai. Pavyzdžiui, jei iš Rutkausko g. tiesiai važiuojančių automobilių eismas baigiasi anksčiau, nei važiuojančių iš Sietyno g., žalias signalas tiesiai važiuojantiems iš J.Rutkausko g. užgęsta anksčiau. Todėl norintiems sukti į kairę iš Sietyno g. žalia rodyklė užsidega anksčiau (0:19), nei sukantiems į kairę iš J.Rutkausko g. (0:24):
Aš vis tik laikausi tokios nuomonės, kad čia išvis sankryžos būti neturėjo.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTas adaptyvus valdymas, spėju, neturi jokių prioritetinių krypčių, todėl praktiškai visada važiuojant autobusu tu turi prie jo sustoti. Pilaitės pr. važiuojantiems žalias signalas dega tikrai per trumpai.
Aš vis tik laikausi tokios nuomonės, kad čia išvis sankryžos būti neturėjo.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVakar teko apsilankyti Vilniaus Pilaitės pr. - Sietyno g. - J.Rutkausko sankryžoje. Patiko, kad šviesoforai veikia pilnai adaptyviai.
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNors dėl šviesoforų Pilaitės pr. su rodyklėmis tiesiai jau seniai kreipiausi į savivaldybę, įrengti dešinėje kelio pusėje šviesoforai nepasukti į vairuotojus. Todėl stovintiems pirmiems prieš "Stop" liniją būtina žiūrėti į šviesoforus virš gatvės. Nufotografavau šviesoforus dešinėje kelio pusėje stovėdamas ketvirtoje eismo juostoje pirmas prieš "Stop" liniją. Pakartotinį skundą išsiunčiau savivaldybei
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAdaptyvumas yra gerai, tam niekas neprieštarauja, bet jį buvo galima įrengti ir gaiojant senoms taisyklėms.
O jeigu būtų sumontuoti šviesoforai už sankryžos, nereikėtų kelti galvos. Reiškia, pats pripažinai, kad šviesforus reikia montuoti ir už sankryžos.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąBet sustojęs prieš "Stop" liniją juk matai šviesoforus šone. Jei yra šviesoforas virš gatvės, nebūtina į jį žiūrėti.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąDar kartelį apie Išradėjų/Pramonės gatvių sankryžą Šiauliuose. Kadras puikiai iliustruojantis tai, kad matyti šviesoforą kairėje sustojus prie Stop linijos neįmanoma. Tikiuosi Stop linijos bus perbraižytos.....
Atvaizdas
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTaip. 3,5 m atstumas privalomas. Ačiū, Xedos, už pastangas
Comment
-
Šiuo metu vykdomas Savanorių pr. sankryžų ir jo prieigų šviesoforų rekonstrukcijos projektas. Šiandien su draugu skyrėme laiko ir pravažiavome Savanorių prospektu. Pusę dienos prasėdėjau prie titravimo, bet liks mums visiems kauniečiams atminčiai, kaip atrodė sankryžos ir pėsčiųjų perėjos prieš rekonstrukciją pagal naują šviesoforų įrengimo tvarką. Pakartoju video, nes prieš tai netinkamai dirbo subtitrai. Jei žiūrėdami video forume visgi nematote subtitrų, video apačioje paspauskite ikoną "CC" ir įjunkite subtitrus.
Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.06, 10:13.
Comment
-
Puiki naujiena, o jei dar tie šviesoforai bus sujungti į bendrą žalią bangą...
Peržiūrėjus vaizdą krinta į akis pėsčiųjų šviesoforų kiekis tarp Pramonės g. ir Lukšio/Kovo11. Prie Dubingių parduotuvės pastoviai eina, bet per kitas dvi pėstieji labiau atsitiktiniai (tikėkimės ten bus mygtukinis žalios pėstiesiems aktyvavimas).
Dar kažką būtų galima sugalvoti Savanorių - Pramonės sankryžoje, nes jei tik bus įdėta daugiau lempų, jos mažai gelbės.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąPuiki naujiena, o jei dar tie šviesoforai bus sujungti į bendrą žalią bangą...
Peržiūrėjus vaizdą krinta į akis pėsčiųjų šviesoforų kiekis tarp Pramonės g. ir Lukšio/Kovo11. Prie Dubingių parduotuvės pastoviai eina, bet per kitas dvi pėstieji labiau atsitiktiniai (tikėkimės ten bus mygtukinis žalios pėstiesiems aktyvavimas).
Dar kažką būtų galima sugalvoti Savanorių - Pramonės sankryžoje, nes jei tik bus įdėta daugiau lempų, jos mažai gelbės.
Ką siūlai Dėl Pramonės - Savanorių sankryžos?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTai, kad savivaldybė neteisingai įrengė šviesoforus, tai nereiškia, kad šviesoforai tik prieš sankryžą blogai. Pakoreguos - viskas bus ok
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąGalėtų padidinti juostų skaičių nuo Savanorių pr., nes dažnos spūstys ir sutvarkytų kairiuosius posūkius nuo Šiaurės ir Pramonės pr., nes būna, kad ilgi autobusai, iš Pramonės pr. sukdami į Savanorių pr., užstringa, nes susidaro eilė sukančiųjų iš Šiaurės pr.
O bendrajam plane mačiau, kad Pramonės-Savanorių sankryža yra planuojama kaip skirtingų lygių, tačiau netikiu, kad ją spės įrengt kartu su šviesoforų rekonstrukcija.
Ar žaliojoje bangoje galimas kairysis posūkis (į kiemus, per nereguliuojamas sankryžas)?
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kodėl manote, kad šviesoforai įrengti neteisingai? Taisyklių priedo 14 punkte aiškiai nurodyta kad šviesoforas turi būti pasuktas: "nuo 0 iki 30 laipsnių kampu". 0.0001 laipsnio pasukimas (o tokį pasukimą padarysi, net jeigu montuosi tiesiai) taip pat patenka į šitą intervalą. O viršuje esančius šviesoforus "galima palenkti", o galima ir nepalenkti. Taip kad jokių neatitikimų taisyklėms nėra. Reikia montuoti šviesoforus už sankryžos.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠviesoforų įrengimo taisyklėse nėra pavyzdžių, kaip įrengti šviesoforus už sankryžos, tai kur juos įrengtum?
Parašė dsanto Rodyti pranešimąBe to, tai papildomai kainuoja, o tai, kaip pat mėgsti pabrėžti, nėra gerai, nes reikia taupyti.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąJei žiūrėdami video forume visgi nematote subtitrų, video apačioje paspauskite ikoną "CC" ir įjunkite subtitrus.
Youtube video
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTegul nupaišo dar kelis paveiksliukus.
Kas papildomai kainuoja? Esant dabartinei sistemai nereikia montuoti kažokias griozdiškas nemažai kainuojančias konstrukcijas, užtenka paprasto nedaug kainuojančio tiesaus stulpo; ant to paties stulpo kabinami kelių krypčių šviesoforai.
Gerai kad dsanto turi geležinę kantrybę
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąĮ šią temą retai užsuku paskaityti vien todėl kad tamsta kaip užsispyręs bandai įrodyti kad naujoji šviesoforų tvarka negera.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet niekas dar neįrodė naujos sistemos naudą. Užtat jos minusų yra - tai kainavo pinigų, o avaringumo nemažina (bent jau jokių statistinių duomenų nėra).
Comment
Comment