Uždrausti apsisukimą. Antrą eismo juostą skirti važiavimui tiesiai. Pirmą eismo juostą skirti posūkiui į dešinę ir dešiniajam posūkiui skirti papildomą fazę. Bet ar tai būtina? Ta prasme, ar susidaro spūstys / eilės į dešinę?
Trečia juosta būtų idealiausias variantas, nes uždraust apsisukimą 600m tiesėje - nelabai gerai Kitas apsisukimas irgi už kelių šimtų metrų.
Vakar teko apsilankyti Vilniaus Pilaitės pr. - Sietyno g. - J.Rutkausko sankryžoje. Patiko, kad šviesoforai veikia pilnai adaptyviai. Pavyzdžiui, jei iš Rutkausko g. tiesiai važiuojančių automobilių eismas baigiasi anksčiau, nei važiuojančių iš Sietyno g., žalias signalas tiesiai važiuojantiems iš J.Rutkausko g. užgęsta anksčiau. Todėl norintiems sukti į kairę iš Sietyno g. žalia rodyklė užsidega anksčiau (0:19), nei sukantiems į kairę iš J.Rutkausko g. (0:24):
Tas adaptyvus valdymas, spėju, neturi jokių prioritetinių krypčių, todėl praktiškai visada važiuojant autobusu tu turi prie jo sustoti. Pilaitės pr. važiuojantiems žalias signalas dega tikrai per trumpai.
Aš vis tik laikausi tokios nuomonės, kad čia išvis sankryžos būti neturėjo.
Tas adaptyvus valdymas, spėju, neturi jokių prioritetinių krypčių, todėl praktiškai visada važiuojant autobusu tu turi prie jo sustoti. Pilaitės pr. važiuojantiems žalias signalas dega tikrai per trumpai.
Aš vis tik laikausi tokios nuomonės, kad čia išvis sankryžos būti neturėjo.
Šito dalyko komentuoti negaliu. Aš žiūriu į sankryžą kaip į įrengtą pagal naujas šviesoforų taisykles.
Nors dėl šviesoforų Pilaitės pr. su rodyklėmis tiesiai jau seniai kreipiausi į savivaldybę, įrengti dešinėje kelio pusėje šviesoforai nepasukti į vairuotojus. Todėl stovintiems pirmiems prieš "Stop" liniją būtina žiūrėti į šviesoforus virš gatvės. Nufotografavau šviesoforus dešinėje kelio pusėje stovėdamas ketvirtoje eismo juostoje pirmas prieš "Stop" liniją. Pakartotinį skundą išsiunčiau savivaldybei
O jeigu būtų sumontuoti šviesoforai už sankryžos, nereikėtų kelti galvos. Reiškia, pats pripažinai, kad šviesforus reikia montuoti ir už sankryžos.
Adaptyvumas yra gerai, tam niekas neprieštarauja, bet jį buvo galima įrengti ir gaiojant senoms taisyklėms.
O jeigu būtų sumontuoti šviesoforai už sankryžos, nereikėtų kelti galvos. Reiškia, pats pripažinai, kad šviesforus reikia montuoti ir už sankryžos.
Tai, kad savivaldybė neteisingai įrengė šviesoforus, tai nereiškia, kad šviesoforai tik prieš sankryžą blogai. Pakoreguos - viskas bus ok
Bet sustojęs prieš "Stop" liniją juk matai šviesoforus šone. Jei yra šviesoforas virš gatvės, nebūtina į jį žiūrėti.
Dar kartelį apie Išradėjų/Pramonės gatvių sankryžą Šiauliuose. Kadras puikiai iliustruojantis tai, kad matyti šviesoforą kairėje sustojus prie Stop linijos neįmanoma. Tikiuosi Stop linijos bus perbraižytos.....
Dar kartelį apie Išradėjų/Pramonės gatvių sankryžą Šiauliuose. Kadras puikiai iliustruojantis tai, kad matyti šviesoforą kairėje sustojus prie Stop linijos neįmanoma. Tikiuosi Stop linijos bus perbraižytos.....
Šiuo metu vykdomas Savanorių pr. sankryžų ir jo prieigų šviesoforų rekonstrukcijos projektas. Šiandien su draugu skyrėme laiko ir pravažiavome Savanorių prospektu. Pusę dienos prasėdėjau prie titravimo, bet liks mums visiems kauniečiams atminčiai, kaip atrodė sankryžos ir pėsčiųjų perėjos prieš rekonstrukciją pagal naują šviesoforų įrengimo tvarką. Pakartoju video, nes prieš tai netinkamai dirbo subtitrai. Jei žiūrėdami video forume visgi nematote subtitrų, video apačioje paspauskite ikoną "CC" ir įjunkite subtitrus.
Puiki naujiena, o jei dar tie šviesoforai bus sujungti į bendrą žalią bangą...
Peržiūrėjus vaizdą krinta į akis pėsčiųjų šviesoforų kiekis tarp Pramonės g. ir Lukšio/Kovo11. Prie Dubingių parduotuvės pastoviai eina, bet per kitas dvi pėstieji labiau atsitiktiniai (tikėkimės ten bus mygtukinis žalios pėstiesiems aktyvavimas).
Dar kažką būtų galima sugalvoti Savanorių - Pramonės sankryžoje, nes jei tik bus įdėta daugiau lempų, jos mažai gelbės.
As much power as necessary, as much freedom as possible
Puiki naujiena, o jei dar tie šviesoforai bus sujungti į bendrą žalią bangą...
Peržiūrėjus vaizdą krinta į akis pėsčiųjų šviesoforų kiekis tarp Pramonės g. ir Lukšio/Kovo11. Prie Dubingių parduotuvės pastoviai eina, bet per kitas dvi pėstieji labiau atsitiktiniai (tikėkimės ten bus mygtukinis žalios pėstiesiems aktyvavimas).
Dar kažką būtų galima sugalvoti Savanorių - Pramonės sankryžoje, nes jei tik bus įdėta daugiau lempų, jos mažai gelbės.
Tai projektas ir daromas dėl žalios bangos Dėl to ir nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos taps reguliuojamos. Be abejo, jos veiks tik pagal iškvietimą.
Tai, kad savivaldybė neteisingai įrengė šviesoforus, tai nereiškia, kad šviesoforai tik prieš sankryžą blogai. Pakoreguos - viskas bus ok
O kodėl manote, kad šviesoforai įrengti neteisingai? Taisyklių priedo 14 punkte aiškiai nurodyta kad šviesoforas turi būti pasuktas: "nuo 0 iki 30 laipsnių kampu". 0.0001 laipsnio pasukimas (o tokį pasukimą padarysi, net jeigu montuosi tiesiai) taip pat patenka į šitą intervalą. O viršuje esančius šviesoforus "galima palenkti", o galima ir nepalenkti. Taip kad jokių neatitikimų taisyklėms nėra. Reikia montuoti šviesoforus už sankryžos.
Galėtų padidinti juostų skaičių nuo Savanorių pr., nes dažnos spūstys ir sutvarkytų kairiuosius posūkius nuo Šiaurės ir Pramonės pr., nes būna, kad ilgi autobusai, iš Pramonės pr. sukdami į Savanorių pr., užstringa, nes susidaro eilė sukančiųjų iš Šiaurės pr.
O bendrajam plane mačiau, kad Pramonės-Savanorių sankryža yra planuojama kaip skirtingų lygių, tačiau netikiu, kad ją spės įrengt kartu su šviesoforų rekonstrukcija.
Ar žaliojoje bangoje galimas kairysis posūkis (į kiemus, per nereguliuojamas sankryžas)?
Techninėje projektavimo užduotyje kaip ir nekalbama apie dviejų lygių sankryžą. O dėl žalios bangos ir posūkio į kiemus kaip ir nėra reglamentavimo.
O kodėl manote, kad šviesoforai įrengti neteisingai? Taisyklių priedo 14 punkte aiškiai nurodyta kad šviesoforas turi būti pasuktas: "nuo 0 iki 30 laipsnių kampu". 0.0001 laipsnio pasukimas (o tokį pasukimą padarysi, net jeigu montuosi tiesiai) taip pat patenka į šitą intervalą. O viršuje esančius šviesoforus "galima palenkti", o galima ir nepalenkti. Taip kad jokių neatitikimų taisyklėms nėra. Reikia montuoti šviesoforus už sankryžos.
Šviesoforų įrengimo taisyklėse nėra pavyzdžių, kaip įrengti šviesoforus už sankryžos, tai kur juos įrengtum? Kas bus, jei kiekvienas pradėtų įrenginėti, kur nori. Be to, tai papildomai kainuoja, o tai, kaip pat mėgsti pabrėžti, nėra gerai, nes reikia taupyti.
Be to, tai papildomai kainuoja, o tai, kaip pat mėgsti pabrėžti, nėra gerai, nes reikia taupyti.
Kas papildomai kainuoja? Esant dabartinei sistemai nereikia montuoti kažokias griozdiškas nemažai kainuojančias konstrukcijas, užtenka paprasto nedaug kainuojančio tiesaus stulpo; ant to paties stulpo kabinami kelių krypčių šviesoforai.
Tegul nupaišo dar kelis paveiksliukus.
Kas papildomai kainuoja? Esant dabartinei sistemai nereikia montuoti kažokias griozdiškas nemažai kainuojančias konstrukcijas, užtenka paprasto nedaug kainuojančio tiesaus stulpo; ant to paties stulpo kabinami kelių krypčių šviesoforai.
Į šią temą retai užsuku paskaityti vien todėl kad tamsta kaip užsispyręs bandai įrodyti kad naujoji šviesoforų tvarka negera. Argumentai pastoviai tie patys dažniausiai nieko verti, bet kaip užstrigus plokštelė vis tą patį per tą patį. Įdomios naujienos pasiklysta tamstos bandymuose viska nupiešti kitom spalvom. Bet čia turbūt priklausai žmonių grupei kurie mato tik negatyvą.
Gerai kad dsanto turi geležinę kantrybę
Į šią temą retai užsuku paskaityti vien todėl kad tamsta kaip užsispyręs bandai įrodyti kad naujoji šviesoforų tvarka negera.
Bet niekas dar neįrodė naujos sistemos naudą. Užtat jos minusų yra - tai kainavo pinigų, o avaringumo nemažina (bent jau jokių statistinių duomenų nėra).
Bet niekas dar neįrodė naujos sistemos naudą. Užtat jos minusų yra - tai kainavo pinigų, o avaringumo nemažina (bent jau jokių statistinių duomenų nėra).
Comment