Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Nesutinku. Yra labai įtikinamas argumentas - įsivaizduok, pirmoje juostoje stovi autobusas, o kairėje kelio pusėje sustojęs sunkvežimis. Automobilis antra eismo juosta artėja link sankryžos ir nemato šviesoforų šonuose. Tam ir įrengiamas šviesoforas virš gatvės. Vienintelis atvejis, kai nereikia šviesoforo virš gatvės, yra tas, kai yra saugumo salelė ir ne daugiau nei dvi eismo juostos. Tuomet artėjant prie sankryžos, niekas tau neužstos šviesoforų.
    Kadangi šiuo atveju Šiauliuose šviesoforas kairėje nereguliuoja atskiros fazės, Jūsų argumentas apie tai, kad šviesoforą dešinėje gali užstoti autobusas visiškai netinka, nes galima kuo puikiausiai vadovautis šviesoforu kairėje, kurio neužstos joks sunkvežimis. Tik žinoma sustojus prie Stop linijos, jis, kaip ir šviesoforai esantys virš gatvės taps nematomi .

    Reziume: šioje sankryžoje būtina atitraukti Stop linijas.

    Comment


      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
      Kadangi šiuo atveju Šiauliuose šviesoforas kairėje nereguliuoja atskiros fazės, Jūsų argumentas apie tai, kad šviesoforą dešinėje gali užstoti autobusas visiškai netinka, nes galima kuo puikiausiai vadovautis šviesoforu kairėje, kurio neužstos joks sunkvežimis. Tik žinoma sustojus prie Stop linijos, jis, kaip ir šviesoforai esantys virš gatvės taps nematomi .

      Reziume: šioje sankryžoje būtina atitraukti Stop linijas.
      Aš ir turiu omeny, kad kairėje kelio pusėje esantį šviesoforą gali užstoti iš Pramonės pr. į kairę į Išradėjų gatvę užsukęs sunkvežimis, kuris sustoja iškart už perėjos.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Aš ir turiu omeny, kad kairėje kelio pusėje esantį šviesoforą gali užstoti iš Pramonės pr. į kairę į Išradėjų gatvę užsukęs sunkvežimis, kuris sustoja iškart už perėjos.
        Deja, tokie pavyzdžiai egzistuoja tik teorijoje, o realiame gyvenime toje sankryžoje nieko panašaus nėra tekę matyti.

        Comment


          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
          Deja, tokie pavyzdžiai egzistuoja tik teorijoje, o realiame gyvenime toje sankryžoje nieko panašaus nėra tekę matyti.
          Taisyklėse nenumatysi visų galimų situacijų, todėl yra apsidraudžiama. Be to, jei pastebėjote, kairėje šviesoforas nėra privalomas, o privalomas tik virš kelio. O mano minima situacija nėra tik teorinė, bet aš susidūręs su ja ir praktikoje. Kaune, Krėvės pr. ties pėsčiųjų perėja prie IKI Pasimatymas. Dešinėje sustojo autobusas, kairėje troleibusas. Pagal seną tvarką nebuo įrengtas šviesoforas virš gatvės. Rezultatas - artėju prie sankryžos antra eismo juosta, šviesoforo nematau, bet žinau, kad jis yra, todėl pristabdau. O jei važiuotų nežinantis? Šviesoforai įrengti taip:

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Taisyklėse nenumatysi visų galimų situacijų, todėl yra apsidraudžiama. Be to, jei pastebėjote, kairėje šviesoforas nėra privalomas, o privalomas tik virš kelio. O mano minima situacija nėra tik teorinė, bet aš susidūręs su ja ir praktikoje. Kaune, Krėvės pr. ties pėsčiųjų perėja prie IKI Pasimatymas. Dešinėje sustojo autobusas, kairėje troleibusas.
            Vienetinė situacija. Kas svarbiausia, ji gerokai skiriasi nuo mano aptariamos, nes Išradėjų/Pramonės gatvių sankryžoje šviesoforas yra ne kitoje gatvės pusėje, o toje pačioje. Turėtų įvykti kažkas nekasdieniško, kad ten kas nors sustotų (tiesą pasakius, nemanau, kad tai labai tikėtina) ir jei jau tai atsitiktų aš automatiškai važiuočiau atsargiau.

            Comment


              Naujo šviesoforinio posto Kaune prie Molo darbai juda sparčiai į priekį.

              Ties įrenginėjama apsisukimo juosta pradėti dėti bortai:







              Būsimoji sankirtos Baršausko g. vieta:





              Būsimo šviesoforais reguliuojamo įvažiavimo / išvažiavimo iš Molo vieta:



              Jau dedami šviesoforų pamatai:







              Molo žiedukas jau įgauna kontūrus:





              Nereguliuojama pėsčiųjų perėja naikinama:

              Comment


                Vakar teko apsilankyti Vilniaus Pilaitės pr. - Sietyno g. - J.Rutkausko sankryžoje. Patiko, kad šviesoforai veikia pilnai adaptyviai. Pavyzdžiui, jei iš Rutkausko g. tiesiai važiuojančių automobilių eismas baigiasi anksčiau, nei važiuojančių iš Sietyno g., žalias signalas tiesiai važiuojantiems iš J.Rutkausko g. užgęsta anksčiau. Todėl norintiems sukti į kairę iš Sietyno g. žalia rodyklė užsidega anksčiau (0:19), nei sukantiems į kairę iš J.Rutkausko g. (0:24):



                Nors dėl šviesoforų Pilaitės pr. su rodyklėmis tiesiai jau seniai kreipiausi į savivaldybę, įrengti dešinėje kelio pusėje šviesoforai nepasukti į vairuotojus. Todėl stovintiems pirmiems prieš "Stop" liniją būtina žiūrėti į šviesoforus virš gatvės. Nufotografavau šviesoforus dešinėje kelio pusėje stovėdamas ketvirtoje eismo juostoje pirmas prieš "Stop" liniją. Pakartotinį skundą išsiunčiau savivaldybei:

                Comment


                  Video medžiagoje, kur tas baltas automobilis stovi, sukimui į kairę. Kai pirmas stovi, žmogus turi prispausti galvą prie stiklo, kad tą, tik viršuje esantį, šviesoforą matytų. Sakau, nes ir man tenka ten važiuoti. Beto, net nebandau stoti prie pat STOP linijos, nes tada šviesoforo praktiškai nesimato. Reikia papildomo šviesoforo arba kažką daryti su tuo, nežinia kam skirtu, pakabintu padebesyse.

                  Žiauriai nemėgstu šios sankryžos, nepatogi, iš toli nesimato signalų, nes šviesoforai nėra ryškūs (taip pat ir maži). Jei vakare važiuoji link Pilaitės pusės ir šviečia saulė, net ir privažiavus prie sankryžos šie šviesoforai yra labai sunkiai įžiūrimi.

                  Comment


                    Parašė kek Rodyti pranešimą
                    Video medžiagoje, kur tas baltas automobilis stovi, sukimui į kairę. Kai pirmas stovi, žmogus turi prispausti galvą prie stiklo, kad tą, tik viršuje esantį, šviesoforą matytų. Sakau, nes ir man tenka ten važiuoti. Beto, net nebandau stoti prie pat STOP linijos, nes tada šviesoforo praktiškai nesimato. Reikia papildomo šviesoforo arba kažką daryti su tuo, nežinia kam skirtu, pakabintu padebesyse.

                    Žiauriai nemėgstu šios sankryžos, nepatogi, iš toli nesimato signalų, nes šviesoforai nėra ryškūs (taip pat ir maži). Jei vakare važiuoji link Pilaitės pusės ir šviečia saulė, net ir privažiavus prie sankryžos šie šviesoforai yra labai sunkiai įžiūrimi.
                    Kadangi toje vietoje filmavau ir po filmavimo reikėjo važiuoti į Kauną, atsistojau į tą vietą, kur stovi baltas automobilis. Jokių problemų pro vairuotojo langą matyti kairėje stovintį šviesoforą, kuris pasuktas į vairuotojus. Žmonės, žiūrėkit į šviesoforus šalia kelio, nebūtina kelti galvą į dangų!





                    Comment


                      O, kairėje yra šviesoforas! Pirmą kartą jį matau

                      Comment


                        Parašė kek Rodyti pranešimą
                        O, kairėje yra šviesoforas! Pirmą kartą jį matau
                        Tai va, vokiečiai seniai įpratę, kad šviesoforas yra ir šone Priprasime ir mes Pagal seną tvarką kairėje kelio pusėje šviesoforai nebuvo įrengiami, dėl to gali būti neįprasta
                        Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.05, 06:56.

                        Comment


                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                          Nemuno - Pilėnų sankryža išvis idiotiška. Kai Pilėnams dega žalia - galėtų bent posūkį į dešinę iš Nemuno į Pilėnus leist, nes vis tiek nei pėstieji eina, nei mašinos susidurt negalės. Pagailėta pinigų geresniems šviesoforams, tai paliko šiap nesąmonę.
                          J.Basanavičiaus - Aukštaičių sankryža - nėra tik lentelės ir dubliuojančio šviesoforo. Visa kita - po senovei. Jokio adaptyvaus pėsčiųjų signalų valdymo. Tai negana to, kad sukant į kairę nematai šviesoforo signalo, tai dar turi pastoviai žiūrėt ir į pėsčiųjų spalvas, kad žinotum kaip prasukt. Tulpių - Parko - Vasario 16-osios - tas pats.
                          3/4 "rekonstukcijų" - jokio pavyzdingumo. Bet čia, ko gero, labiau tiktų prie šviesoforų įrengimo tvarkos, o ne čia.
                          Pratęsiam temą čia.

                          Nemuno - Pilėnų g. sankryža. Kaip pats sakai, galima būtų leisti dešinįjį posūkį iš Nemuno g. į Pilėnų g. Bet ar iš Nemuno g. yra atskira juosta į dešinę, o sukant į dešinę, iš kairės pusės nesikirs eismo srautas iš Pilėnų g.?

                          Labai gerai, kad sukdamas į kairę ir įvažiavęs į sankryžą nematai šviesoforo. KET leidžia manevrą baigti degant bet kokiam signalui. Tu tik stebi eismą iš priekio ir pėsčiuosius.

                          Naujovės erzina vairuotojus

                          Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos biuro viršininkas Virginijus Mačėnas sako, kad įvažiavus į sankryžą degant žaliam šviesoforo signalui į šviesoforą žiūrėti nebereikia. Taip yra ne tik naujose moderniose sankryžose, bet ir senose.

                          Reikia praleisti iš priekio važiuojančius automobilius ir tada baigti manevrą, kad ir koks būtų šviesoforo signalas išvažiuojant iš sankryžos. V. Mačėno teigimu, ne vieno vairuotojo bėda ta, kad matydamas mirksintį šviesoforo signalą skuba išvažiuoti iš sankryžos, nors dar yra tiesiai važiuojančių automobilių.

                          „Nestebi mašinų ir susiduria su iš priekio važiuojančiais automobiliais. Įvažiavę į sankryžą vairuotojai neturi matyti šviesoforo, jiems reikia praleisti automobilius ir ramiai išvažiuoti“, – aiškina Kelių policijos biuro viršininkas.

                          Tad įvykus avarijai pareigūnams neretai tenka girdėti pasiaiškinimų, kad degė geltonas ar raudonas šviesoforo signalas ir todėl skubėta išvažiuoti iš sankryžos.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Pratęsiam temą čia.

                            Nemuno - Pilėnų g. sankryža. Kaip pats sakai, galima būtų leisti dešinįjį posūkį iš Nemuno g. į Pilėnų g. Bet ar iš Nemuno g. yra atskira juosta į dešinę, o sukant į dešinę, iš kairės pusės nesikirs eismo srautas iš Pilėnų g.?
                            Kibiras dažų + kelio ženklas + lentelė ar sekcija papildoma ir iškart srautas padidėja. Niekas ten nesikerta, nes yra tik trys fazės: pėstieji, Nemuno gatvė, Pilėnų gatvė. Kirstis gali tik tada, jei iš Pilėnų sukant į kairę kas nors į priešpriešinę išlėks


                            Labai gerai, kad sukdamas į kairę ir įvažiavęs į sankryžą nematai šviesoforo. KET leidžia manevrą baigti degant bet kokiam signalui. Tu tik stebi eismą iš priekio ir pėsčiuosius.
                            Nu tai va tame ir esmė, kad be dubliuojančio, papildoma apkrova gaunas. Kai stebi eismą prieky, net nereikia į šviesoforą žvilgsnio nukreipt, kad matytum spalvotą blyną. Kai nėr to blyno - reikia jau stebėt papildomai ir pėsčiųjų šviesoforą mažiuką, nes nežinai kas pėstiesiems dega. O kai stovi vidury sankryžos, matai raudoną - duodi anglių ir prasuki praktiškai be minčių, kad pėstieji dar eis.

                            Comment


                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                              Kibiras dažų + kelio ženklas + lentelė ar sekcija papildoma ir iškart srautas padidėja. Niekas ten nesikerta, nes yra tik trys fazės: pėstieji, Nemuno gatvė, Pilėnų gatvė. Kirstis gali tik tada, jei iš Pilėnų sukant į kairę kas nors į priešpriešinę išlėks
                              Bet kai suktum per raudoną iš Nemuno į Pilėnų g. dešinėn, juk iš kairės pusės važiuoja Pilėnų gatve?

                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                              Nu tai va tame ir esmė, kad be dubliuojančio, papildoma apkrova gaunas. Kai stebi eismą prieky, net nereikia į šviesoforą žvilgsnio nukreipt, kad matytum spalvotą blyną. Kai nėr to blyno - reikia jau stebėt papildomai ir pėsčiųjų šviesoforą mažiuką, nes nežinai kas pėstiesiems dega. O kai stovi vidury sankryžos, matai raudoną - duodi anglių ir prasuki praktiškai be minčių, kad pėstieji dar eis.
                              Stop stop stop. Raudonas dar nereiškia, kad baigiasi eismas iš priekio (jiems gali degti žalias ilgiau nei tau) ir kad pėstiesiems užsidegė raudonas (jiems irgi gali degti žalias ilgiau nei tau). Dėl to ir sako, kad dubliuojantys šviesoforai, kai užsidega raudonai, klaidina vairuotojus ir skatina juos užbaigti manevrą, nors eismas iš priekio gali dar vykti!
                              Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.04, 22:39.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Bet kai suktum per raudoną iš Nemuno į Pilėnų g. dešinėn, juk iš kairės pusės važiuoja Pilėnų gatve?
                                Ką jau ką išmokė rimtesni mokslai - dirbt su Paintu Primityviai, bet gal aiškiai. Kad nereiktų žodžiais nesusikalbėt.



                                Stop stop stop. Raudonas dar nereiškia, kad baigiasi eismas iš priekio (jiems gali degti žalias ilgiau nei tau) ir kad pėstiesiems užsidegė raudonas (jiems irgi gali degti žalias ilgiau nei tau). Dėl to ir sako, kad dubliuojantys šviesoforai, kai užsidega raudonai, klaidina vairuotojus ir skatina juos užbaigti manevrą, nors eismas iš priekio gali dar vykti!
                                Kalbu apie Panevėžį visada. Niekad nesu su tokiais nesuderinamumais susidūręs, nebent laikų skirtumas toks, kol perjungi pavarą, tai gal taip ir atrodo. Nesiginčysiu

                                Comment


                                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                  Ką jau ką išmokė rimtesni mokslai - dirbt su Paintu Primityviai, bet gal aiškiai. Kad nereiktų žodžiais nesusikalbėt.
                                  Atvaizdas
                                  Kaip suprantu, kalbi apie"juodą fazę", kai Pilėnų gatve važiuojama abiem kryptim. Siūlai, kad tuo metu būtų leidžiama iš Nemuno g. sukti į dešinę. Bet gi sukantieji į dešinę susidurs su važiuojančiais Pilėnų gatve?

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Kaip suprantu, kalbi apie"juodą fazę", kai Pilėnų gatve važiuojama abiem kryptim. Siūlai, kad tuo metu būtų leidžiama iš Nemuno g. sukti į dešinę. Bet gi sukantieji į dešinę susidurs su važiuojančiais Pilėnų gatve?
                                    Pilėnų - mėlyna. Kaip tie sukantieji gali susidurt su pilėniečiais? Vienintelis atvejis - išlėks į priešpriešinę. Daugiau - be šansų.

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                      Pilėnų - mėlyna. Kaip tie sukantieji gali susidurt su pilėniečiais? Vienintelis atvejis - išlėks į priešpriešinę. Daugiau - be šansų.
                                      Sumaišiau gatves. Iš tiesų tuo metu galima iš Nemuno g. sukti į Pilėnų. O atskira juosta į dešinę yra?

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Sumaišiau gatves. Iš tiesų tuo metu galima iš Nemuno g. sukti į Pilėnų. O atskira juosta į dešinę yra?
                                        Keturių juostų kelias, tai būtų. Nebent taip padaryta todėl, kad antrą juostą visada užima apsisukantys. Jei viena juosta būtų tik tiesiai, o kita tik į dešinę, tai vėl problemos. Viską puikiai sudėliojo lentelė, kabėjusi seniau

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                          Keturių juostų kelias, tai būtų. Nebent taip padaryta todėl, kad antrą juostą visada užima apsisukantys. Jei viena juosta būtų tik tiesiai, o kita tik į dešinę, tai vėl problemos. Viską puikiai sudėliojo lentelė, kabėjusi seniau
                                          Uždrausti apsisukimą. Antrą eismo juostą skirti važiavimui tiesiai. Pirmą eismo juostą skirti posūkiui į dešinę ir dešiniajam posūkiui skirti papildomą fazę. Bet ar tai būtina? Ta prasme, ar susidaro spūstys / eilės į dešinę?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X