Man ir mažam būnant (apie 1.75) problemų didelėj mašinoj pilna
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąManau daugelis susiduria su tokia situacija, kai stovit prie sankryžos, kur nėra šviesaforų už sankryžos, reikia galvą laužyti norint pamatyti šviesaforą.
Comment
-
Nereikia niekur lysti po šviesoforais - sustoju 2-3m prieš sankryžą (liniją) ir tik tada atsilenkęs užsklandą nuo saulės (kozirioką) galiu matyti nepalenkdamas galvos (pvz. Savanorių/Utenos/K. Petrausko sankryža Kaune). Čia gal dar labai priklauso nuo automobilio/ūgio/sėdėsenos, bet faktas, kad net žemaūgiui mažam automobilyje, su aukštesne sėdėsena tokie šviesoforai yra nepatogūs (nekalbu apie saugumą ir kitus aspektus). Labiausiai užknisa tos užsklandos nuo saulės lankstymas prieš kiekvieną sankryžą, nes neatlenkus jos - šviesoforas matosi tik iš 20m. Visa laimė, kad yra šviesoforai šone, tai jei niekas neužstoja - galima jais vadovautis.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąNereikia niekur lysti po šviesoforais - sustoju 2-3m prieš sankryžą (liniją) ir tik tada atsilenkęs užsklandą nuo saulės (kozirioką) galiu matyti nepalenkdamas galvos (pvz. Savanorių/Utenos/K. Petrausko sankryža Kaune). Čia gal dar labai priklauso nuo automobilio/ūgio/sėdėsenos, bet faktas, kad net žemaūgiui mažam automobilyje, su aukštesne sėdėsena tokie šviesoforai yra nepatogūs (nekalbu apie saugumą ir kitus aspektus). Labiausiai užknisa tos užsklandos nuo saulės lankstymas prieš kiekvieną sankryžą, nes neatlenkus jos - šviesoforas matosi tik iš 20m. Visa laimė, kad yra šviesoforai šone, tai jei niekas neužstoja - galima jais vadovautis.Paskutinis taisė dsanto; 2014.09.08, 23:05.
Comment
-
Įdomumo dėlei peržiūrėjau, kaip įrengiami šviesoforai Europoje. Sudariau lentelę pagal tai, ar šalys dubliuoja šviesoforus už sankryžos, ar ne. Nors Estija, Latvija, Švedija, Vengrija, Ukraina dažniausiai dubliuoja šviesoforus už sankryžų, tačiau tam tikrais atvejais šiose šalyse šviesoforai nedubliuojami už sankryžų.
Mano žiniomis, situacija tokia:
Comment
-
Geležinio Vilko, Žalgirio ir Linkmenų gatvių dalių rekonstravimo darbai
Pagal naujas šviesoforų taisykles bus rekonstruotos Žalgirio g. - Linkmenų g. ir Žalgirio g. - Geležinio vilko g. sankryžos.
Žalgirio g. - Linkmenų g. sankryžoje trys privažiavimai bus išplatinti, o visi kairieji posūkiai bus apsaugoti:
Bent jau pagal brėžinius, bene pirmą kartą Lietuvoje po šviesoforais bus įrengtos KET numatytos lentelės su nurodytomis kryptimis:
Žalgirio g. - Geležinio vilko g. sankryžoje bus išplatintas privažiavimas iš Žalgirio g.
Paskutinis taisė dsanto; 2014.09.09, 10:58.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąBent jau pagal brėžinius, bene pirmą kartą Lietuvoje po šviesoforais bus įrengtos KET numatytos lentelės su nurodytomis kryptimis:
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąVa būtent tokios situacijos, kaip II pav. ir sukelia nepatogumų. Stovėdamas II eilėje, prieš "Stop" liniją, nepasilenkęs priekin nematau viršuje esančio šviesoforo. Dešinėje esantį užstoja sunkvežimis, o kairėje esantis man neaktualus, nes nesuku kairėn. Dar kartą pabrėžiu, kad viršutinio šviesoforo jau nebematau, jeigu stoviu arčiau negu 3-4 m iki "Stop" linijos.
Comment
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimąo kas trukdo stovet toliau?
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąTrukdo nepripratimas . Visumoj aš už naują tvarką, jos ypač reikia Savanorių/Žukausko/Birželio 23-osios sankryžai. Važiuojantiems nuo Žukausko žalias dega trumpiau, negu nuo Birželio 23-osios, todėl sukantys iš Žukausko į kairę, link Muravos, pamatę už sankryžos raudoną signalą, puola po ratais važiuojantiems iš Birželio 23-osios tiesiai, nors pastariesiems dar dega žalia. Pritariu, kad dubliuojančio šviesoforo už sankryžos tokiais atvejais visai nereikia. Man iš esmės nauja tvarka patinka, tik šviesosoforai per aukštai kabo, arba "Stop" linijos per arti
Dar vienas dalykas, kad šone stovinčius šviesoforus pas mus dar neįprasta pasukti labiau į vairuotojus, nors šviesoforų taisyklėse tas numatyta. Kauno savivaldybė, kaip įprasta, į pastabas nereaguoja.
Dėl Savanorių/Žukausko/Birželio 23-osios sankryžos sutinku - dubliuojantis šviesoforas didina konfliktinių situacijų tikimybę, nes užsidegus raudonam, nuo Žukausko g. sukantys į kairę puola baigti manevrą, galvodami, kad važiuojantiems nuo Birželio 23-iosios g. irgi užsidegė raudonas.... O jiems vis dar dega žalias!Paskutinis taisė dsanto; 2014.09.09, 11:34.
Comment
-
He he - pagaliau galiu tiksliai įvardint savo problemą - paskaitęs šią temą, ir parašęs kelis postus rimčiau pasidomėjau kas man kliūna. Taigi, pasirodo, kad, naujose sankryžose patogiai sau sėdėdamas už vairo ir stovėdamas prie "Stop" linijos aš nematau ne tik viršutinių šviesoforų, bet ir didesnės dalies apatinio šviesoforo dešinėje. Šiandien K. Petrausko/Savanorių sankryžoje stovėdamas pirmoje eilėje prie "Stop" linijos link Utenos g. nė kiek nepasilenkęs mačiau tik žalią signalą. Norint matyt raudoną ir geltoną, reikia truputį pasilenkt. Kartoju, kad kalbu apie šviesoforą dešinėje apačioj. Apie viršutinius net nekalbu - nematomi man jie.
Seno tipo sankryžoje, pasirodo stovėdamas prie "Stop" linijos matau tik dubliuojantį šviesoforą už sankryžos . Va ir galvojau, kad kažkas su naujom sankryžom ne taip, dabar pasitikrinau kas tiksliai kliūna
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąHe he - pagaliau galiu tiksliai įvardint savo problemą - paskaitęs šią temą, ir parašęs kelis postus rimčiau pasidomėjau kas man kliūna. Taigi, pasirodo, kad, naujose sankryžose patogiai sau sėdėdamas už vairo ir stovėdamas prie "Stop" linijos aš nematau ne tik viršutinių šviesoforų, bet ir didesnės dalies apatinio šviesoforo dešinėje. Šiandien K. Petrausko/Savanorių sankryžoje stovėdamas pirmoje eilėje prie "Stop" linijos link Utenos g. nė kiek nepasilenkęs mačiau tik žalią signalą. Norint matyt raudoną ir geltoną, reikia truputį pasilenkt. Kartoju, kad kalbu apie šviesoforą dešinėje apačioj. Apie viršutinius net nekalbu - nematomi man jie.
Seno tipo sankryžoje, pasirodo stovėdamas prie "Stop" linijos matau tik dubliuojantį šviesoforą už sankryžos . Va ir galvojau, kad kažkas su naujom sankryžom ne taip, dabar pasitikrinau kas tiksliai kliūna
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąO kurioje gatvėje stovėjai? Pirmoje eilėje stovint, šviesoforas tiesiai prieš akis. Čia turbūt tavo ūgyje esmė
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaisyklės turi būti tokios, kad būtų patogu visiems, o ne tik žemaūgiams.
Foto daryta, kai "Stop" linija dar buvo apsitrynusi:
Paskutinis taisė dsanto; 2014.09.10, 22:11.
Comment
-
Kas gi čia per dalykai ir kodėl vis dar nesureguliuoti protingai:
Šioje vietoje avarijos įvyksta itin dažnai, nes vairuotojai bando kirsti sankryžą degant geltonam šviesoforo signalui, o šviesoforo degimo ciklai užprogramuoti taip, kad tik užsidegus raudonam šviesoforo signalui, kitoje pusėje iš karto įsižiebia žalia šviesa, kai tuo tarpu kitose sankryžose tarp leidžiamo ir draudžiamo šviesoforo ciklo yra bent vienos sekundės tarpas.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2014/09/1...#ixzz3CxG6WYn1
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKas gi čia per dalykai ir kodėl vis dar nesureguliuoti protingai:
Šioje vietoje avarijos įvyksta itin dažnai, nes vairuotojai bando kirsti sankryžą degant geltonam šviesoforo signalui, o šviesoforo degimo ciklai užprogramuoti taip, kad tik užsidegus raudonam šviesoforo signalui, kitoje pusėje iš karto įsižiebia žalia šviesa, kai tuo tarpu kitose sankryžose tarp leidžiamo ir draudžiamo šviesoforo ciklo yra bent vienos sekundės tarpas.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2014/09/1...#ixzz3CxG6WYn1
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSutinku, bet tikriausiai neįmanoma numatyti visų variantų. Man stovint antroje eismo juostoje, priklausomai nuo sankryžos, kartais šviesoforą užstoja veidrodėlis, tad tenka truputį pasukti galvą. Bet vėl gi, Austro minimu atveju tiesiog reikėtų sustoti toliau nuo "Stop" linijos, nors ji pakankamai atitolinta nuo šviesoforo. Tiesiog matant, kad dega raudonas šviesoforo signalas reikėtų sustoti taip, kad jį matytum
Comment
Comment