Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Mėlynas, su eismo kryptimis
    Čia kelio ženklai Nr. 508 ir 512 Juos uždės artimiausiu metu.
    Paskutinis taisė dsanto; 2014.08.28, 22:46.

    Comment


      Mačiau nuo praėjusio pavasario, K.Donelaičio ir Daukanto g. sankryžoje (ties Studentų skveru) įrengtus nusileidimus neįgaliesiems, kurie įrengti truputį į šoną nuo esamo šviesoforo. Ar tai reiškia, kad yra planų pakeisti šviesoforus ir čia?

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Mačiau nuo praėjusio pavasario, K.Donelaičio ir Daukanto g. sankryžoje (ties Studentų skveru) įrengtus nusileidimus neįgaliesiems, kurie įrengti truputį į šoną nuo esamo šviesoforo. Ar tai reiškia, kad yra planų pakeisti šviesoforus ir čia?
        Kol kas apie tai negirdėti.

        Comment


          Rekonstruota Vytauto pr. - Miško g. sankryža Kaune. Įrengti nauji šviesoforai, užtikrinamas visiškas pėsčiųjų saugumas, nes jų trajektorijos nebesikerta su transporto trajektorijomis.

          Vytauto pr. privažiavimas nuo Kęstučio g. prieš tai atrodė taip:


          Pėstieji vadovaudavosi dubliuojančiais trijų sekcijų transporto šviesoforais:


          Dabar privažiavimas pasikeitė kardinaliai. Įrengti šviesoforai virš kelio, pėstiesiems vietoje trijų sekcijų transporto šviesoforų įrengti dviejų sekcijų pėsčiųjų šviesoforai. Transporto šviesoforai su rodyklėmis tiesiai - taip labiau atkreipiamas vairuotojų dėmesys, kad draudžiama sukti į dešinę (Miško g. yra vienpusis eismas):






          Privažiavimas Vytauto pr. nuo stoties prieš tai atrodė taip:


          Dabar virš važiuojamosios dalies įrengti šviesoforai. Visi šviesoforai šiame privažiavime su rodyklėmis tiesiai:



          Comment


            Ir galiausiai privažiavimas iš Miško g. Prieš tai eismo reguliavimas šiame privažiavime buvo gan primityvus - įrengtas šviesoforas su lentele su žalia rodykle. Sukantys į dešinę dėl intensyvaus eismo Vytauto pr. blokuodavo pėsčiųjų perėją:



            Pėstiesiems buvo įrengti trijų sekcijų transporto šviesoforai:


            Dabar privažiavimas pasikeitęs kardinaliai - kiekviena kryptis turi savo šviesoforus:




            Pėstiesiems įrengti dviejų sekcijų pėsčiųjų šviesoforai (atramos per vidurį perėjos):


            Kalbant apie pasikeitusį eismo reguliavimą šiame privažiavime - dabar kairysis ir dešinysis posūkiai reguliuojami atskirai. Pirmiausiai leidžiamas posūkis į kairę ir lygiagretus pėsčiųjų eismas dešinėje pusėje. Vėliau leidžiamas dešinysis apsaugotas posūkis (nesikerta su kitomis eismo kryptimis) ir eismas Vytauto pr. nuo stoties. Pasibaigus dešiniajam posūkiui, paleidžiamas ir eismas Vytauto pr. nuo Kęstučio g.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Rekonstruota Vytauto pr. - Miško g. sankryža Kaune.
              Ir puikiai matosi, kad tarp senosios Stop-linijos ir naujosios tilptų vienas automobilis. Išvada - kamštis tampa sąlyginai ilgesnis, o tai yra blogai.

              Comment


                Beje, Vytauto pr. - Miško g. sankryžos šviesoforų atramos, kaip ir daugelis paskutiniais metais Kaune, nudažytos RAL 7022 spalva (pilka). Šaunu, kad miestas turi savo standartą ir vienoda spalva dažo tiek apšvietimo, tiek šviesoforų atramas.

                Palyginimui, T.Masiulio g. sankryža ties Maxima. Iš pradžių gembės buvo nenudažytos, jas nudažė vėliau:

                Prieš:



                Po:



                Prieš (kairėje), po (dešinėje):

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Ir puikiai matosi, kad tarp senosios Stop-linijos ir naujosios tilptų vienas automobilis. Išvada - kamštis tampa sąlyginai ilgesnis, o tai yra blogai.
                  Nu jau vienas automobilis nuo kamsciu tai jau tikrai neisgelbes

                  Comment


                    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
                    Nu jau vienas automobilis nuo kamsciu tai jau tikrai neisgelbes
                    Kai tau reikia įsukti į kiemą, o tu negali to padaryti, nes neužtenka poros metrų vien todėl, kad kažkas nupiešė stop-linija kelis metrus nuo įprastos vietos - kamštis yra.

                    Comment


                      Na taip, pusė mašinų matyt į tą kiemą suka.

                      Comment


                        Tai tas vienas vaziuojantis i kiema vadinas nemoka vaziuot ar kas, kad per ta viena kamstis susidaro
                        Ar tas vienas svarbesnis uz visus kitus? Kad jo kiemas salia?
                        Nu ir poziuris

                        Comment


                          Man susidaro toks įspūdis, kad Aleksio visada ras nors ir pačių absurdiškiausių argumentų, tam, kad kaip nors galėtų sukritikuoti naująjį šviesoforų įrengimo standartą.

                          Comment


                            Atvirkštinis variantas ir tamstai galioja

                            Comment


                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                              Atvirkštinis variantas ir tamstai galioja
                              Padarėte faktinę klaidą. Jūsų nusivylimui nerasite nei vieno mano pranešimo, kuriame aš agituočiau už naująjį standartą. Taip pat norėčiau pamatyti ir mano absurdiškų argumentų pavyzdžių . Bet geriau neterškime temos offtopic'u.....
                              Paskutinis taisė Xedos; 2014.09.05, 23:51.

                              Comment


                                Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                Man susidaro toks įspūdis, kad Aleksio visada ras nors ir pačių absurdiškiausių argumentų, tam, kad kaip nors galėtų sukritikuoti naująjį šviesoforų įrengimo standartą.
                                Jokių absurdiškų argumentų nerašiau. O kas liečia kiemus - jeigu kamštis pasistume atgal keliais metrais dėl naujų šviesoforų, visos mašinos jame nutolo nuo savo kelionės tikslo, aš negalių įvažiuoti į kiemą, kita mašina negali užimti mano vietos kamštyje (t.y. kamštis "pailgėjo" jau dviem mašinomis), sankryža už mūsų nugaros užsikimšo, kamščiai atsiranda kitose gatvėse, mašinos tuščiai degina importuojamus degalus.
                                Išvada: naujas šviesoforų išsidėstymas tik prieš sankryžą yra blogai.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Išvada: naujas šviesoforų išsidėstymas tik prieš sankryžą yra blogai.
                                  Ne. Teisinga išvada - tai yra vienas minusėlis naujos tvarkos, kurį (ir kitus minusus) nusveria didesnis kiekis pliusų.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Jokių absurdiškų argumentų nerašiau.
                                    Rašei ir ne vieną. Dažnai net ir visai argumentų nebuvo.
                                    O kas liečia kiemus - jeigu kamštis pasistume atgal keliais metrais dėl naujų šviesoforų, visos mašinos jame nutolo nuo savo kelionės tikslo, aš negalių įvažiuoti į kiemą, kita mašina negali užimti mano vietos kamštyje (t.y. kamštis "pailgėjo" jau dviem mašinomis), sankryža už mūsų nugaros užsikimšo, kamščiai atsiranda kitose gatvėse, mašinos tuščiai degina importuojamus degalus.
                                    Išvada: naujas šviesoforų išsidėstymas tik prieš sankryžą yra blogai.
                                    Išvada kaip visada klaidinga. Dėl kelių metrų kamštis pailgės tik tam automobiliui, kuris nespės dėl to pervažiuoti šviesoforo. Nei spėjusiems pravažiuoti, nei stovintiems už nespėjusio, niekas nepasikeičia.

                                    Comment


                                      "Stop" linijos atitraukimas yra kaip tik senojo standarto palikimas. LST 1405:1995 "Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas" buvo numatyta:



                                      Dabar galiojančiose Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklėse numatyta:

                                      86. „Stop“ liniją nuo transporto šviesoforų ir nuo geležinkelio pervažų šviesoforų rekomenduojama ženklinti 3,50 m atstumu. Šis atstumas negali būti mažesnis kaip 2,50 m. „Stop“ linijos atstumas nuo šviesoforais reguliuojamos pėsčiųjų ar dviratininkų perėjos turi būti ne mažiau kaip 1,00 m.

                                      Taigi pagal naują šviesoforų įrengimo tvarką "Stop" linija nėra žymiai toliau nei anksčiau. Tiesiog projektuotojai ir savivaldybės pačios nusprendžia atitolinti "Stop" linijas. Iš vienos pusės kaip ir gerai, nes geriau matosi šviesoforai ir vairuotojai pratinami stoti prieš "Stop" linijas. Iš kitos pusės, kai jos per toli nuo šviesoforų, kai kurie vairuotojai visgi jas pervažiuoja.

                                      Bet bet kuriuo atveju, kai šviesoforai nedubliuojami už sankryžų, išvengiama situacijų, kai ne tik kad nesustojama prieš "Stop" linijas, bet ir pravažiuojamas šviesoforas. Prieš savaitę užfiksuotas vaizdelis Kaune, Pramonės pr. - Partizanų g. sankryžoje:

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        "Taigi pagal naują šviesoforų įrengimo tvarką "Stop" linija nėra žymiai toliau nei anksčiau. Tiesiog projektuotojai ir savivaldybės pačios nusprendžia atitolinti "Stop" linijas. Iš vienos pusės kaip ir gerai, nes geriau matosi šviesoforai ir vairuotojai pratinami stoti prieš "Stop" linijas.
                                        O jeigu šviesoforas dubliuota UŽ sankryžos, stop-liniją galima būtų nupiešti ŠALIA šviesoforo (t.y. dar sumažinant kamštį). Nes dabar yra keletas sankryžų, kur nupiešė naują stop-liniją toliau nuo šviesoforo, o indukcinės kilpos liko prie senos linijos ir dabar tiesiog nemato leidžiamojo signalo laukiančių automobilių.
                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Bet bet kuriuo atveju, kai šviesoforai nedubliuojami už sankryžų, išvengiama situacijų, kai ne tik kad nesustojama prieš "Stop" linijas, bet ir pravažiuojamas šviesoforas.
                                        Jeigu kažkas nemoka vairuoti, tai dear nereiškia, kad ir kitiems reikia sudarinėti problemas.
                                        Jeigu tokia gera ta nauja sistema, kur yra statistika: "esant senai sistemai buvo tiek eismo įvykių, esant naujai - tiek"? Jeigu sumažėjo - OK, abiem rankom busiu "už".

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Jeigu kažkas nemoka vairuoti, tai dear nereiškia, kad ir kitiems reikia sudarinėti problemas.
                                          Jeigu tokia gera ta nauja sistema, kur yra statistika: "esant senai sistemai buvo tiek eismo įvykių, esant naujai - tiek"? Jeigu sumažėjo - OK, abiem rankom busiu "už".
                                          "Stop" linijos ar šviesoforo pravažiavimas degant raudonai šviesai nebūtinai sukels eismo įvykį, tačiau taip sustojęs vairuotojas gali trukdyti pėstiesiems, ar kai kuriais atvejais ir transporto priemonėms, judantiems pagal leistiną signalą. O tai neprisideda prie saugaus eismo.

                                          Be to, yra dar viena problema - sukantieji į kairę. Kai matosi signalas už sankryžos, dažnai sukantieji į kairę užsidegus geltonam signalui nesiryžta pabaigti manevrą ir lieka stovėti ant perėjų ar net dalinai įvažiavę į sankryžos zoną:

                                          Comment

                                          Working...
                                          X